Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

06 Feb 2010, 18:07

MULTUMESC !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

06 Feb 2010, 18:32

$1 scrie:$2alut.imi cer scuze daca vocabularul folosit sa parut iritant, dar la mine se lucreaza la net asa ca am rugat pe o cunostiinta sa verifice la el daca am primit raspuns, iar el a scris a doau oara. Incodata scuze si multumesc pentru informatie, eventual daca sa-mi spui o anumita marca de segmenti cat de cat buna. Mersi


Stai linistit ca nu este nici o problema. :)

Poti folosi cu succes Mahle,Perfect Circle,Goetze,Kolben Smith,eu lucrez frecvent cu aceste tipuri si sunt de buna calitate.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

06 Feb 2010, 18:47

multumesc,o seara placuta

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Feb 2010, 13:15

Salutare,am si eu o prb si as vrea sa cer un sfat d-lui bibanu.Am un Mondeo 1,1,8l de 115 cp,zetec,benzina,are 231000 km si am un consum de ulei cam de 2-2,5 l la 10000 de km.Am pus aral 10w40 plus un duralube acum 10000 si am constatat acest consum.Ma gandesc ca prb e simpla ori segmentare ori semeringuri supape ori ambele.In rest motorul merge ceas,porneste la sfert,nu se ineaca nu se balbaie dimineata,il las sa se incalzeasaca mereu 5-10 min in relanti,trage de rupe,are putere,nu arata ca un motor terminat,iar viteza de mers e 90-110 mai mereu(se simte mai ceva ca la sanatoriu motorul meu =D> =D> ).Intrebarea e se poate incepe doar cu o schimbare de semeringuri si apoi sa vedem ce se intampla?Cat poate costa aceasta operatie si cat poate costa cealalta petrecere cu segmentarea?E obligatoriu sa le faci pe ambele sau merge doar prima operatiune?Aici e vb doar de bani ca daca e pot sa mai merg cu 2 l de ulei pe luna(50 lei)ptr ca masina face zilnic 100 de km pe ruta galati-braila(deci e folosit in mod optim in afara localitatii si nu in oras).Inca ceva,nu am nici o prb de genu sa fiarba apa sau asa ceva ca sa ma pot lua de garnitura de chiulasa(antigelul e neatins din octombrie de cand am adus-o).Multumesc anticipat si daca aveti timp de dat cateva sfaturi va astept cu placere.Cu stima.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Feb 2010, 13:28

domnule bibanu,la masina din semnatura,adica un focus 1.8tdi ia venit timpul sa-i schimb bujiile incandescente,insa am ajuns la concluzia ca nu au fost schimbate niciodata din 2001 de cand e masina. :-S ieri am incercat cu tata sa le scoatem,am tras cu tubulara,dar ne-a fost frica sa tragem prea tare sa nu le rupem in bloc :-? dati-mi va rog un sfat cum sa le convingem sa iasa fara sa facem vreo nefacuta. va multumesc ^:)^

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Feb 2010, 18:16

Iuly pana acum m.a ferit Dumnezeu si nu am rupt niciuna,poate de acum incolo. :D
Problema e foarte riscanta,am vazut mecanici calificati care totusi nu au simtul dezvoltat al mainii sa simta cand corpul bujiei se intinde inainte de rupere si trag ca ghiolbanii.
Eu personal le demontez numai cu motorul cald si trebuie avuta mare grija sa tii cheia cat se poate de dirijata axial ca sa pastreze perfect inclinatia bujii.
La montare se unge filetul neaparat cu vaselina deoarece prin ardere se formeaza o crusta care se desface si peste 5 ani.
Nu se strang a frica,decat se apropie cat sa tina putin la mana.

Cu sprayul degripant e frectie la picior de lemn,nu poate patrunde acolo in chiulasa.
Bafta multa,ca ai nevoie. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Feb 2010, 19:53

pfff..exact incurajarea de care aveam nevoie :)) cred ca o sa demontam tot pe acolo pentru a face loc :-" va multumesc pentru raspuns ^:)^

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Feb 2010, 23:17

$1 scrie:$2ati-mi va rog un sfat cum sa le convingem sa iasa fara sa facem vreo nefacuta. va multumesc ^:)^


Uite cum le convingi,te duci la masina si le spui la bujii asa:

Dragele mele bujii
Eu tin la voi ca in prima zi
M-ati ajutat tot timpul,si v-ati facut treaba cu credinta
Dar acum tre sa imi dati voie sa va inlocuiesc cu biruinta
Va rog sa va desfaceti fara a va rupe
Si va promit ca am sa va pun la loc de cinste
Va multumesc ca m-ati servit atata timp
Si va rog frumos sa va desfaceti ca trebuie sa va schimb!

Iar dupa ce le spui asta cu voce blanda,te inchini frumos,si bagi tubulara pe ele si le dai jos... :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Feb 2010, 13:28

pfuaii..domnule ati fost genial :D super tare "poezia" :D va multumesc nespus pentru sfat

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Feb 2010, 17:04

Dl Bibanu.....nu aveti 2 secunde sa-mi dati si mie un sfat in legatura cu intrebarile mele puse putin mai sus despre consumul de ulei?????Pleaseeeee.....hai ca fac cinste.....cu o saramura daca gasiti timp si ptr mine.... :)) :)) :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Feb 2010, 17:53

Salut Cristi :)

Merci de saramura esti amabil dar prefer sa mi.o prind eu,hai sa vorbim de fiare.

Tipul tau de Mondeo este model mai vechi adica unul din modelele care se mai fabricau cu simt de raspundere nu ca motoarele Zetec fabricate dupa anul 2000 care papa din fabricatie 1 litru de ulei si avand 240.000 km eu iti recomand sa mai mergi cu ea momentan pana se mai incalzeste timpul iar apoi sa demontezi motorul si sa.l segmentezi si sa.ti spun pe ce considerente:

-cam la 250.000 km cedeaza segmenti si daca segmentarea nu este facuta la timp asta presupune o uzura prematura a blocului motor,
-motoarele pe benzina nu au probleme asa mari ca cele diesel referitor la tras si pornire deci tu spui ca motorul tau trage perfect si e normal sa fie asa pentru ca atunci cand incepe sa ciupeasca ulei isi face ungere rapida,uleiul producand si el o parte din compresie,
-nu castigi nimic prin schimbarea simeringurilor de supape,scaderea consumului de ulei va fi practic insesizabil,plus ca talerele supapelor sunt pline de depunerea rezultata de la arderea uleiului si obligatoriu trebuiesc curatate,
-nu are legatura cu fiertul sau incinsul,acest fenomen nu este raportat la consumul de ulei.

Iti recomand la demontarea motorului sa ai mare grija si sa eviti permutarea pistoanelor,tachetilor si supapelor intre ele,plus ca iti recomand sa pasuiesti supapele in chiulasa chiar daca inchid si motorul merge frumos si rotund.
SCUZEca nu am raspuns in timp util. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Feb 2010, 20:54

Multam fain de sfaturi si recomandari,dar as mai avea o singura intrebare :la ce pret estimativ se poate duce o asemenea reparatie(piese +manopera) ?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Feb 2010, 23:02

Raspunsul nu e relevant,esti din alta locatie si e dupa nebunia fiecaruia,sorry.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 11:51

Salutare domnule Gabi, te deranjez si eu cu o intrebare , tu ai schimbat ambreiajul lui BoogY , stii cumva daca era cel original si daca era cel original ce marca era (SACHSLUK,VALEO)?
Si ca o recomandare, care e mai bun?
Multumesc frumos si o zi buna!
Gabi.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 16:39

Salut domnule TIZ GABI :)

Mi.ai pus o intrebare de baraj si spre rusinea mea nu retin ce ambreiaj am montat lui mrs.BoogY,cel mai indicat este sa dai un mesaj direct sursei :D ca sa nu te dezinformez. :)

Ce mai rasarit se pare ca ar fi Sachs.ul,dar eu am montata si Valeo si Luk fara sa se vaiete cineva ca ar fi cedat prematur.
Problema stii care este Gabi?
Este ca 80% din ambreiaje cedeaza din cauza exploatari necorespunzatoare,cu toti care am mers in masina,la intersectie tin masina ambreiata nu lasa ambreiajul in repaus si apoi se vaieta ca sunt piesele de proasta calitate,asta este adevarul.

Vezi bine cu ochelarii aia ce am scris aici sau refac scrisul cu un caracter mai mare? :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 17:44

Intrebam de pret ptr ca dupa ce am citit aici as prefera chiar sa vin pana acolo sa fac masina,ca in galati nu prea sunt baieti care sa faca mecanica de buna calitate,iar alexandria.....nu e doar in egipt :)) :)) :)) !!!!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 17:50

$1 scrie:$2a salut.
Pot monta pe Fordul meu diesel din anul 1996 un capac la filtrul de motorina, care sa incalzeasca motorina?
Am gasit o mufa langa filtru si cineva mi-a spus ca se conecteaza la un astfel de capac.


Tot am mai uitat un mesaj. :D

Pe orice auto se poate monta in conditiile in care carcasa filtrului de combustibil este dotat in partea de jos cu buson de scurgere(golire),acest buson se demonteaza si in locul lui apare busonul cu rezistenta de preancalzire incorporata.

Sper ca intre timp nu ai vandut masina si raspunsul iti va mai fi de folos. :)

Sorry.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 19:21

$1 scrie:$2a salut.
Pot monta pe Fordul meu diesel din anul 1996 un capac la filtrul de motorina, care sa incalzeasca motorina?
Am gasit o mufa langa filtru si cineva mi-a spus ca se conecteaza la un astfel de capac.


Va salut.
Ma ajutati in aceasta problema?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 20:00

Ahile ti.am raspuns,ai mesajul deasupra la al tau. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 21:46

mare sef de imparatie, seara asta cand am coborat si am curatat mica sirena de zapada, ce crezi ca am gasit sub capota?
atasez pozele , pentru ca nu prea mi se pare normal..
stiu ca am o clema de la far rupta, dar parca tot nu prea este ok..
p.s. bine, nu ca nu as fi auzit ca ploua in habitaclul ford.. da zic si eu asa :D
09022010154.jpg


09022010152.jpg
09022010153.jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 22:36

Salut Danut, :)

Nu sunt clare pozele dar presupun ca e zapada nu?
Nu ai de ce sa te miri,a viscolit si e normal,stiu pe cineva care i.a intrat la capacul la distributie pe curea si s.a facut sloi noaptea,dimineata cand a dat la automat a facut chiulasa praf. :-O
Dupa ce faci o tura cu masina se usuca totul,stai linistit. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Feb 2010, 23:17

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2a salut.
Pot monta pe Fordul meu diesel din anul 1996 un capac la filtrul de motorina, care sa incalzeasca motorina?
Am gasit o mufa langa filtru si cineva mi-a spus ca se conecteaza la un astfel de capac.


Tot am mai uitat un mesaj. :D

Pe orice auto se poate monta in conditiile in care carcasa filtrului de combustibil este dotat in partea de jos cu buson de scurgere(golire),acest buson se demonteaza si in locul lui apare busonul cu rezistenta de preancalzire incorporata.

Sper ca intre timp nu ai vandut masina si raspunsul iti va mai fi de folos. :)

Sorry.


Nu am vandut masina.
Pot monta si pe o carcasa normala?
Busonul cu rezistenta il pot gasi pentru cumparat?
:-h :-h

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Feb 2010, 08:57

da, este zapada..
acum oricum, nu o scot de la locul ei.. nu e vremea de mers cu masina.. e de stat in casa :))
iti multumesc frumos!
poate pe la jumatea lui martie facem un gratar? :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Feb 2010, 09:53

hai mai spre vara sa vin si eu cu fata ...ca mai e un pik si vine :)
Multumesc frumos Gabi.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Feb 2010, 17:08

Salutare domnu' Bibanu

A inceput sa-mi rontaie ambreiajul cand e nebagata in viteza.

Nu face mereu dar face. Si ambreiajul a inceput sa tina destul de sus.

Cand apas ambreiajul nu se mai aude. Rontaiala vine de la rulment?

Multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Feb 2010, 19:32

Salut Cristi,

Din fenomenul descris de tine te lasa discul de ambreiaj si datorita faptului ca este uzat,rulmentul de presiune isi modifica lungimea cursei efectuate.
Pana decizi sa.l schimbi evita demarajele scurte,se poate intampla sa cedeze ferodoul dinspre placa de presiune si nu se mai transmite miscarea de la motor la cutie,motiv pentru care nu te mai poti deplasa.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Feb 2010, 22:54

domnule bibanu,vesti bune pentru dumneavoastra,dar mai ales pentru mine. astazi tata a reusit sa desfaca toate bujiile fara sa rupa nici una :D din pacate s-a distrat singur pentru ca eu eram la scoala :( :( va multumesc inca o data pentru sfaturi ^:)^ ^:)^

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Feb 2010, 00:56

Si lui Gyovani pentru poezie ca alea de la descantece s-au desfacut. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Feb 2010, 12:41

$1 scrie:$2alut Cristi,

Din fenomenul descris de tine te lasa discul de ambreiaj si datorita faptului ca este uzat,rulmentul de presiune isi modifica lungimea cursei efectuate.
Pana decizi sa.l schimbi evita demarajele scurte,se poate intampla sa cedeze ferodoul dinspre placa de presiune si nu se mai transmite miscarea de la motor la cutie,motiv pentru care nu te mai poti deplasa.



Daca ar fi numai discul de ambreiaj as scapa ieftin. Asa e ii dau demaraje scurte cateodata. Sunt cam nervos in trafic nu suport sa stau un spatele unuia care deabea se taraie.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Feb 2010, 17:45

$1 scrie:$2Pot monta si pe o carcasa normala?
Busonul cu rezistenta il pot gasi pentru cumparat?
:-h :-h


Te rog frumos posteaza o poza ca sa vad ce model de filtru ai,nu as vrea sa discutam aiurea si sa.ti fie si tie clar ce ai de facut. :)

Acel buson de scurgere cu rezistenta incorporata se gaseste in comert dar nu am idee cat costa. :-??
Subiect închis