O sa iti explic de ce chestiile astea trebuie sa le faci singur.

Nimeni nu se baga la chestii custom pentru ca e riscant si nu le merita. E riscant pentru ca nu stii niciodata ce si cum o sa iasa si nu se merita pentru ca fiind chestii custom necesita mult timp. In 3 zile cat ii ia sa-ti faca tie treaba asta face 3 ambreiaje, cateva placute de frana si cateva bucsi si 1500 de lei, deci trebuie sa gasesti pe cineva pasionat sa se bage.
Iti explic cum am facut eu. Flansa mea a fost desenata in cad si cand am taiat-o am taiat si o bucata groasa de 2 cm care sa fie exact dimensiunea portului de admisie. Piesa aia am ascutit-o ca un con sau o piramida, am taiat tevile la dimensiuni si apoi am batut piesa conica in teava ca sa ii dau exact forma portului de admisie.
Am sudat tevile pe flansa cu flansa prinsa pe o chiuloasa veche de rezerva ca sa nu se deformeze la sudura. Interiorul trebuie sa nu aiba buza, daca are se umple cu sudura si se frezeaza. Apoi galeria cu toate tevile sudate pe o freza si iei toate tevile la acelasi nivel si la unghiul potrivit cat sa iti stea carburatoarele cu camera de nivel orizonatala.
E recomandabil ca tevile sa pupe perfect cu carburatoarele si furtunele sa aiba ca singur scop cel de a le tine unite. Pe departe cea mai buna metoda e sa departezi carburatoarele sa se potriveasca perfect cu porturile de admisie. Trebuie sa-ti confectionezi 3 tevi prin care sa comunice camerele de nivel, sa cumperi doua tije filetate de 6 cred si sa confectionezi niste distantiere potrivite si apoi sa sudezi niste placute de extensie pe mecanismele care antreneaza clapeta.
Reglaj, inaninte de toate se vacumeaza carburataorele (echilibreaza). Dupa asta ai grija sa nu le mai dai jos sau sa nu se miste furtunele pentru ca se duce dracului reglajul si trebuie sa faci altul.
Apoi ii dai o forja (turatie mare) dupa care opresti imediat motorul. Scoti bujiile si ele trebuie sa aiba o nuanta caramizie spre crem. Aici ai amestec ideal. Daca sunt negre e prea bogat amestecul si trebuie jiglere mai mici, daca sunt perfect curate e sarac amestecul si trebuie jiglere mai mari. Asta e primul pas.
Al doilea pas e reglarea plajei medii de turatie si asta o faci din ace, pur si simplu incerci toate nivelele pana ce vezi unde iti trage cel mai bine. Acele au o siguranta pe capat de unde le poti regla nivelul in 5 sau 4 trepte si in functie de asta iti da mai multa sau mai putina benzina la turatii medii.
Al treilea pas e relati si turatii joase. Daca ai prea multa benzina la turatii joase atunci pui corectoare de aer mai mari, daca ai prea putina pui corectoare de aer mai mici. Corectoarele de aer sunt pe fata carburatoaselor in partea de jos.
Inainte de orice reglaj trebuie sa ai carcasa de filtru de aer, dar carcasa, nu filtre individuale ca sa serveasca drept camera de egalizare. La motocicleta carcasa trebuie sa aiba volum de 3 ori capacitatea motorului, dar dat fiind ca tu nu urci la 12000 de ture e suficient de 2 ori, deci 3.2 litri.
Si mare grija la lungimea traseului de admisie, cu cat e mai lung ai cuplu mai mare si se muta curba spre turatii joase in detrimentul puterii maxime. 35-40 de la supapa la gura trompetei ar fi ideal pentru ce ai tu nevoie.
Bafta.