Help/Troubleshooting

sfat acumulator

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

sfat acumulator

Mesajde marcel vasile » 04 Aug 2008, 20:31

astazi am avut surpriza ca dupa o oprire ,la pornire sa vad ca tot bordul este aproap mort,claxonul scotea un sunet slab.banuiam acumulatorul.ma apuc de demontat.avand si-un opel combo,scot acumulatorul,care este ascuns sub grila de la stergatoare,cu multe injuraturi,montez pe concurenta ford si cum banuiam ...porneste la sfert..pe ford aveam motorcraft de 70amperi..eu am masina din 2005 din germania,si sunt sigur ca este cea originala,masina fiind din 11.2001.ce acumulator sa cumpar?oare sa nu incarce alternatorul?SE APRINDE CEVA LA FORD CAND SUNT PROBLEME?







FORD FOCUS TDDI.90CP.2001
----------------------------------------------
marcel vasile
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 12 Aug 2005, 18:53
Localitate: constanta
Maşina: FORD KUGA 4WD -2008,136CP
VIN: WF0RXXGCDR8S77056

Re: sfat acumulator

Mesajde jo_2k » 05 Aug 2008, 00:25

Err nu e neaparat bateria de vina....
1. poate bateria e mai moale si opel are nevoie de mai putini amperi sa porneasca (motor mai mic sau benzina vs td) drept care opel porneste, ford nu...
2. ai bornele oxidate pe masina drept care la tine nu scoate amp cit trebuie
3. acumulator nou....cumpara dupa ce verifici punctul 2 ;) poate scapi cu aia veche. Inafara de asta, poti sa pui orice baterie existenta pe piata atita timp cit are amperaj necesar. Eu am patit asa acu un an jumate si in disperare de cauza am pus prima baterie din primul magazin de piese (evident de Dacie :D , evident bateria o Caranda :D ) si masina porneste bine mersi.
4. alternatorul nu e folosit la plecare, ba chiar mai mult incurca, doar in mers. Nu cred ca e cazul pentru ca bateria avea desul de mult suc cit sa porneasca o alta masina la sfert.

Sfatul meu e sa verifici intai bornele si abia apoi sa cumperi alta baterie. Vezi sa nu fie oxidate, jegoase sau sa nu fie strinse bine pentru ca atunci sigur obtii mai putin curent decit necesar.
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: sfat acumulator

Mesajde Mihai L » 05 Aug 2008, 06:53

Ar trebui sa verifici si incarcarea, mie imi suna a mers doar pe baterie.
Oricum, 7 ani de serviciu pentru o baterie nu sunt de neglijat! Daca nu este ea de vina acum, oricum pregateste bani de alta noua.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: sfat acumulator

Mesajde marcel vasile » 05 Aug 2008, 21:16

am verificat incarcarea.14,6..este ok.bateria de la opel era tot de 70 amperi,ca este 1,7dti.am incarcat la redresor motorcraftul meu de 7 ani.dupa 3 ore ,am pus-o pe ford si a pornit perfect.dupa cateva ore am ramas DE PROST in constanta,,dindu-si duhul iar.din nou am apelat la opelul salvator.deci originalele ford incep sa cada,focusarul fiind 2001.sper sa raman doar cu bateria,si sa am aceeasi parere buna despre tdi.ramane sa aleg intre STECO si FULLMEN..BAFTA
marcel vasile
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 12 Aug 2005, 18:53
Localitate: constanta
Maşina: FORD KUGA 4WD -2008,136CP
VIN: WF0RXXGCDR8S77056

Re: sfat acumulator

Mesajde silviuco » 25 Sep 2009, 16:24

As avea si eu o intrebare: ce amperaj trebuie sa aiba un acumulator pentru un ford focus 1600, benzina, aprox. 80 cp, din 2001?
silviuco
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 21 Sep 2009, 14:00
Maşina: ford focus, 2001, 1600, 75, euro 4
VIN: WFONXXGCDN1M32094

Re: sfat acumulator

Mesajde DON GYOVANY » 25 Sep 2009, 16:51

Iti trebuie un acumulator de 55Ah recomandat sau 60Ah daca ai pus consumatori in plus pe ea,amplificator de mare putere sau face taxi si sta firma aprinsa mult noaptea,pornire mai grea sau GPL.
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: sfat acumulator

Mesajde titocus » 26 Sep 2009, 10:45

Atentie! Luati acumulator cu Ca, cele cu Pb nu rezista in Fordurile mai noi din cauza sistemului de incarcare "smart charge" (tensiunea de incarcare este intre 14,6-14,8V).
Problema este dezbatuta intr-un topic la sectiunea Focus.
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13333
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

Re: sfat acumulator

Mesajde verga_Cip » 26 Sep 2009, 14:35

Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: sfat acumulator

Mesajde adyamg » 26 Sep 2009, 19:41

$1 scrie:$2tentie! Luati acumulator cu Ca, cele cu Pb nu rezista in Fordurile mai noi din cauza sistemului de incarcare "smart charge" (tensiunea de incarcare este intre 14,6-14,8V).
Problema este dezbatuta intr-un topic la sectiunea Focus.


Ca coexista foarte bine in acumulatori impreuna cu Pb. Deci poti sa cumperi o baterie cu Ca si Pb(ex Rombat). Ford recomanda un acumulator Ag-Ca ... deci cu argint dar am si eu o nelamurire. Ieri si azi am carat o baterie Motorcraft de 43A si e ingrozitor de grea pentru dimensiunea ei .. si faptul ca are in componenta Ag si nu Pb.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: sfat acumulator

Mesajde Cornel001 » 22 Feb 2010, 14:21

Masina lu sormea (tot un opel da nu cred ca are relevanta) a stat in ultimul timp mai mult in parcare... la fel va sta si in perioada urmatoare. (cel putin 3 sapt).
Acuma , a ramas fara curent la baterie (mai ales dupa frigurile alea). Nu stiu ce sa fac : s-o pun pe redresor, si apoi o mai misc putin. Sau ii dau curent de la a mea (mai simplu ca si operatiune initiala), si o las pe a mea in parcare si umblu cu a ei mai multe zile, desi drumurile zilnice sunt relativ scurte , 3-4 km la o pornire, dus respectiv intors.
Ideea e sa tina iar cat mai mult.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: sfat acumulator

Mesajde stefan_c » 22 Feb 2010, 15:13

Pentru o incarcare corecta, ar trebui incarcata la redresor.
Cealalta metoda, chiar daca este mai comoda, este mult mai putin eficienta.
Focus Mk2, 11.2008, 1.6i, 74 kW, Trend;
Ex Mondeo Mk3, 11.2003, 1.8i, 92 kW, Trend.
Avatar utilizator
stefan_c
Ford Freak
 
Mesaje: 223
Membru din: 25 Noi 2007, 23:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Kuga 1.5 EcoBoost
VIN: WF0AXXWPMAJJ37916

Re: sfat acumulator

Mesajde ndc1962 » 22 Feb 2010, 23:29

[quote="Cornel001,653890"]Masina lu sormea (tot un opel da nu cred ca are relevanta) a stat in ultimul timp mai mult in parcare...
Salutari.Masinile cu multa electronica pe ele este recomandabil sa le pornesti zilnic,pentru ca au un consum electric" tehnologic" ,ecu,ceas,imobilizator,etc.Acuma ... depinde de :
-ce vechime are bateria.
-gradul de incarcare la montarea pe masina(chiar daca e noua, o baterie daca sta in depozit sau magazin mai mult timp 3-4 luni se descarca ,recomandabil daca mergi la un atelier electric pentru completarea garantiei puneti meseriasul sa masoare si densitatea electrolitului care trebuie sa fie min.1.25 maxim 1.29 daca este sub acest minim bateria trebuie incarcata pe un redresor sau statie pt. incarcat baterii)
-acestea le spun din experienta.Am lucrat un timp (4 ani) la un at. electric


P.S Daca ai drum la Brasov prin Buzau cu escala la Sita Buzaului da mi un mp. bem si un Cotnari,si mai gasim noi ce ....Cu stima
Avatar utilizator
ndc1962
Ford Freak
 
Mesaje: 226
Membru din: 30 Dec 2008, 16:27
Localitate: Sita Buzaului CV
Maşina: Mondeo 1997, Mondeo 2001, ambele benzina /gpl


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 36 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 36 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 36 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 36 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login