Discutii libere/forum

De ce nu place lumii FORD?

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

De ce nu place lumii FORD?

Mesajde danmatyas » 18 Apr 2007, 23:35

80% dintre persoanele cu care vb nu agreeaza marca Ford. De ce? vi se intampla sa intrati in contact cu astfel de oameni? sau mi se pare doar mie ca Ford are o imagine proasta?
VW Passat Sportline 2.0 tdi
Avatar utilizator
danmatyas
1nsane Member
 
Mesaje: 2736
Membru din: 28 Oct 2005, 01:26
Localitate: cluj-napoca
Maşina: VW Passat 2.0 TDI-140 CP Sportline Variant

Mesajde leontet » 19 Apr 2007, 00:25

Domnule, desi sunt posesor Ford, nici mie nu imi plac masinile lor.

In priml rand, pt gusturile mele in domeniu, la Ford schioapata serios sectia design: nu imi place catusi de putin aspectul exterior al vreunui model, actual sau trecut, de Ford. Singura "inghitibila" pt mine este Fusion, pentru si numai pentru ca aduce a masina de teren intrata la apa, iar masinile de teren nu sunt in general frumoase. Pe de alta parte, aspectul interior si ergonomia aferenta spatiului soferului sunt mult sub cele ale altor marci comparabile ca pret.

In al doilea rand, fiabilitatea legendara a Ford-urilor a devenit in ultimii ani un simplu fapt istoric. Nu spun ca ar fi mai putin fiabile decat alte masini europene, dar sunt la fel de putin fiabile ca acestea. Si mult sub cele japoneze. Pacat, era un adevarat titlu de glorie sa ai un Ford acum 15-20 ani: stiai ca ti-ai luat o masina pt o viata! Acum au una din cele mai reduse garantii in timp si una dintre cele mai limitative privind interventiile la masina. Pana si sloganul si l-au schimbat, din "Made to last" in "Feel the difference"... sincer, nu prea vad vreo diferenta IN PLUS fata de alti producatori!

In al treilea rand, Ford a stiut sa ramana constant in domeniul in care a fost dintotdeauna cunoscut drept "oaia neagra" a producatorilor de autoturisme: consumurile mari de combustibili. E drept, daca acum 10-15 ani erau niste consumuri exagerat de mari, acum ele nu mai sunt exagerate, ci doar in general mai mari decat al altor autovehicule de productie europeana (nu compar cu GM si acolitii, Chrysler si alti americanoizi). In mod similar, dotarile standard ale autovehiculelor Ford au fost intotdeauna mai "zgarcite" decat ale celorlalte "europene" pt preturi similare, iar de cand au intrat japonoii tare pe piata au devenit total necompetitive.

Cred eu ca este o gama destul de larga de motive care ar justifica o atitudine negativista fata de produsele Ford. Inclin sa cred insa ca aspectul exterior neatractiv si interiorul conceput dupa niste gusturi indoielnice sunt cauzele esentiale in incapacitatea celor mai multi de a admira Ford-urile. Deci cauze subiective, in ultima instanta.

Bineinteles, acum vor urma mesaje laudative la adresa Ford-urilor si indemnuri la minimizarea opiniilor "outsider-ilor", pe buna dreptate justificate in cea mai mare parte. Dar ele nu vor raspunde intrebarii formulate in mesajul initial: de ce are Ford o imagine proasta. Si indiferent daca posesorii de Ford-uri sunt gata sau nu sa accepte acest fapt, el este din pacate o realitate: Ford a incetat de destul de multa vreme a mai produce ceea ce britanicii numesc "top cars".
FORD Fiesta 1.4TDCi Comfort, 2006, Moondust Silver
VIN: WF0HXXWPJH6B31312 _____ Imagine
leontet
Gold Member
 
Mesaje: 642
Membru din: 30 Dec 2006, 23:45
Localitate: Constanta, CT
Maşina: Ford Fiesta 2006, 1.4TDCi, 68HP, Comfort

Mesajde OctavianC » 19 Apr 2007, 01:22

de acord cu tine leontet. Desi britanicii apara Ford, nu au cum sa opreasca invazia asiaticelor care le invadeaza piata. Sa vedem cu noile modele care le scoate ce va fi, pentru ca suna promitator. In momentul singurii care cumpara ford sunt cei care au mai avut ford mai demult sau care nu au bani de un VW sau nu sunt multumiti de opel.
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde mauru007 » 19 Apr 2007, 03:11

Eu sunt fan Ford. Am avut ww golf 4 de la firma si nu imi placea nimic la el. Cand am luat Fordul am avut de ales intre Ford si ww golf si am ales Ford. Opel nu imi place deloc, chestie de gusturi, singura masina cu care as schimba Fordul ar fi un Audi A6 model nou dar nu merita sa investesti atitia bani intr-o masina. Pt. domnul Danmatyas recomand o schimbare de anturaj :). Glumesc.
Mazda Miata
Axa Valcea- Bucuresti - Severin
Avatar utilizator
mauru007
Member
 
Mesaje: 252
Membru din: 05 Oct 2006, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mazda Miata

Mesajde shadow » 19 Apr 2007, 06:10

Eu nu prea stiam ce-i cu masinile Ford pana acum vreo 2 ani. Stiam doar ca au facut prima masina, si ca sunt de origine americana cu ramura europeana. Ei bine am fost atunci in showroom sa var un Focus, si cum sunt chitibusar, reticent si carcotas m-am uitat la toate partile. Am vazut din start ca pedalierul nu este bine fixat si ca avea o gramada de suruburi si componente dedesubt RUGINITE, masina nemergand niciodata pe drum, si m-am lamurit ...
Avand fonduri studentesti si nevoie de masina, m-am hotarat la Sierra pentru ca si-a luat un prieten. Sierra mea este o reprezentanta mandra a clasei setoase, cu un consum de Passat turbo, dar are ca punct forte rezistenta (aproape 300.000 km si merge cu 180). Daca ar fi sa-mi iau alta masina totusi slabe sanse sa fie tot Ford, mai ales ca citesc si topic-urile de la Focus si Mondeo si vad o gramada de probleme.
Problema e ca nu vad o iesire la lumina prea aproape pentru Ford. Din cate am citit si americanii au probleme cu vanzarile si intuiesc ca daca lucrurile merg prost in industria auto nu au cum sa se remedieze intr-o perioada scurta. Adica daca n-au bani probabil o sa faca masini din ce in ce mai proaste care se vor vinde din ce in ce mai putin. Ca paranteza sunt fan convins Toyota, am citit ca este producatorul nr 2 in lume, candideaza pentru nr 1 si pe buna dreptate, ei fac masini nu jucarii de schimbat odata la 3 ani.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde VIPER » 19 Apr 2007, 06:57

Nu cred ca Ford EUROPA a produs vreodata "top cars". In Germania au stat umar la umar cu Opel la "coada" (am avut 2 Opel-uri, ca idee). De ce nu place? Hmmm, o sa fiu un pic mai "magar"... Nu e "TDi, frate"... Citat real! Cum imi zicea un coleg pe alt forum, masina e foarte OK, dar o "strica" sigla... Ford nu place in Romania, mai exact, nu trebuie sa generalizam. In RO, daca masina ta nu apartine grupului VAG, nu exista. Nu zic mai multe, ca iese cu scantei, dar am ceva experienta pe tema asta in spate.

Scurta istorie: un bun prieten s-a angajat la o firma foarte mare, din USA, cu birouri peste tot in lume. Avand contract cu Audi, BMW, Ford si VW, a trebuit sa aleaga o masina. Bugetul dedicat masinii lui a scos din calcul Audi si BMW. Au ramas Ford si VW. El, direct, pe Passat. Am mers, am facut drive teste impreuna, cu Passat 2.0TDi 140CP. Chiar si cu Golf, cu DSG si 4motion. Cu mai multe modele (deh, venind din partea acelei firme, tratamentul era preferential). Eu am tacut tot timpul testelor. La final, se hotarase pe Passat 2.0TDi etc etc. I-am zis doar atat: de dragul meu, hai si la Ford. A testat Focus si Mondeo 2.0 TDCi. Deja conduce Mondeo de peste jumatate de an si inca imi multumeste ca am stat pe capul lui... Nu vorbim numai de echipare la banii dati (ca are Titanium X cu ceva extras-uri), ci si de comportamentul masinii. Da, are un aer de masina "de firma", sau chiar "de pensionari" (cum ma tachineaza acum prietenii).
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Mesajde aannyy » 19 Apr 2007, 07:34

Atunci cand spunem si facem o comparatie trebuie sa avem in fata si pretul masinilor comparate. Degeaba spun ca-mi place Audi daca eu nu am bani de el. In concret eu cand m-am hotarat la o masina nu stiam nimic de Ford. (dar nimic, exceptand faptul ca are ceva radacini prin SUA). Am inceput sa-mi fac planuri intr-un anumit buget si evident comparatii. (adi stie ) :lol: Mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc, nu am intrebat pe nimeni daca ii place Ford sau nu ci important a fost daca ne place noua sau nu (mie si sotiei).
La inceputul cautarilor am plecat de la Clio3, Corsa, Megane, Ford Focus (1,4), F.F. (1,6), apoi iar Clio3, un pic pe la asiatice, Megane, Seat Ibiza, O2, Jetta, Golf Plus, Golf V, si in final am ales Ford Focus. De ce? Cred ca are cel mai bun raport calitate/ pret pt. cei care pun accentul si pe calitate (ca altfel intervine si Loganul). Poate sa-mi spuna cineva ce masina as putea lua la aceeasi bani si aceeasi motorizare si dotari? Daca pe mine ma multumeste masina nu ma intereseaza ce parrere au altii despre ea. Ma poate afecta doar la revanzare datorita imaginii marca Ford. Dar poate gasesc tot un Ford-ist, nu?
Status loading.....99%
Avatar utilizator
aannyy
Gold Member
 
Mesaje: 996
Membru din: 24 Noi 2006, 12:50
Localitate: de pe 15 oct 2009 doar Bucuresti
Maşina: Focus 2, 2007, Hatch, 5 door, sea grey, 1,6, Tdci, 90 cp

Mesajde Maximilian » 19 Apr 2007, 07:49

Ca sa fiu sincer, este exact aceeasi problema pe care o are Renaultul in ochii lumii. Multi cand aud de Renault:"aaa, rabla, trancane, se strica, proasta, troaca". Si acea marca dupa mine este peste foarte multi, si la motorizari, si la pret, si la siguranta(aici ar fi la momentul actual cam primii), calitatea are de suferit la masinile facute in Turcia, dar nu e o regula. Maica-mea are un Megane facut in 2000 si pana acum nici nu trancane, nici nu trascane, nu s-a stricat mai nimic in el, masina aia abia a vazut serviceul in viata ei, si atunci numai la revizii.(acum are 120.000 de km).

Cu Fordurile, nu cred ca este o regula ca ar consuma mult la benzina, au dat ei mare gres cu motoarele astea de 1.6 16v, care nici nu sunt puternice, si mai si consuma mult. Am vazut ca 1.4 80 cp de pe masina lui Adispan nu este deloc gurmand...asa ca vad ca generalizam. Masina lui Shadow are peste 17 ani vechime, din cate stiu are carburator, iar sa reglezi o masina veche cu carburator dublu corp nu e chiar usor. Insa daca si o masina ca Granada a ajuns in Bucuresti la consum de 13-14(adica exact cat declara producatorul pentru motor de 2.3 V6), cred ca se poate sa consume si normal.

Am vazut probleme multe la Fordurile noi, acum realitatea este ca acesta este un forum care trateaza problemele posesorilor de Ford, putini intra aici numai ca sa socializeze/citeasca de curiozitate(eu sunt unul dintre oamenii care nu prea intreaba pe forum pentru ca in general aflu in timp util ce problema am si rezolv masina in max 2-3 zile de la aparitia ei, nu apuc sa postez intrebarile).

Raspunsul meu este ca in Romania toata lumea si-a luat Golfuri si Opel Vectra(modele mai vechi, sh la bani putini), Passaturi majoritatea tot sh si mai ales BMW-uri vechi. De acolo li se trage vorba ca sutn excelente, toti au trecut de pe Dacii si deja gata, masinile incep cu Opel, VW si se termina cu BMW. M-am urcat in mai multe masini, chiar nu am vazut Ford ca fiind o masina proasta si parerile cum ca ar fi asa sa fie fondate.

Ar mai fi ceva, hai sa fim seriosi. Cam toti fac acum masini facute sa le schimbi la 3-5 ani. Te uiti la ele cum arata dupa 5-10 ani si iti dai seama ca masinile alea nu vor vedea varsta de 25 de ani fara foarte multe ingrijiri speciale. Nu se mai compara de mult calitatea pe masinile noi cu cea pe cele vechi!(sa nu ma injure posesorii de masini noi, dar casticul la cele noi este fiabilitatea in primii ani de viata, consum mic, putere mare).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde dmmoisi » 19 Apr 2007, 08:20

$1 scrie:$2a sa fiu sincer, este exact aceeasi problema pe care o are Renaultul in ochii lumii. Multi cand aud de Renault:"aaa, rabla, trancane, se strica, proasta, troaca". Si acea marca dupa mine este peste foarte multi, si la motorizari, si la pret, si la siguranta(aici ar fi la momentul actual cam primii).


Offtopic , Renault este sub siguranta oferita de alti producatori , iar aceasta catalogare nu se castiga cu un raport NCAP(parca) ci in decursul timpului , cine au avut neplaceri(accidente) cu alta masina renumita in siguranta (Volvo) stie ce inseamna siguranta pasiva si cea activa , care la renault se numeste simplu siguranta , la pret este supraevaluata (cine are cunostinta despre mentalitatea Francezilor stie la ce ma refer) , despre motorizari sunt si bune si rele (conduceti mai multe masini din gama si va asigurati) , fiabilitatea este deasupra la alte marci dar nu foarte multe ,
insa fiecare cu parerea lui.

On topic
Cand am avut probleme cu axul de la pompa de apa implicit cel de la pompa servo ,mecanicul mi-a spus sa o fac si sa scap cat mai repede de masina ( nu era service Ford) , pe motiv ca Fordurile au foarte multe probleme la fiabilitatea motoarelor si auxiliare .
Nu am ascultat sfatul respectiv si ma declar multumit de masina.

Am lucrat la o companie care schimba zeci de masina o data la 2 ani , dupa ce a apus era Daciei au cumparat Renault (Laguna , Megane si Kangoo) , la sefi au luat Mercedes + Ford mondeo.
Dupa 2 ani au luat Citroen (C3 , C5) + Ford focus , la sefi Mercedes + Ford Mondeo
De patru ani s-au axat pe Ford ( Focus , Fiesta , Turneo) la sefi Mercedes + Passat + am auzit ca asteapta noul Mondeo.
Deci ca o concluzie imaginea este proasta pana in momentul in care ai posibilitatea sa testezi una .
Am mai auzit o catalogare referitoare la masini:
VW - masina taranului
Ford - masina intreprinderilor
Mercedes - Masina patronilor
Opel - masina saracului
FORD MONDEO 2.0 TDDI 116cp 2001 Limousine
Locul I la Raliu tehnico-aplicativ Club Ford Constanta - 05.03.2011
Avatar utilizator
dmmoisi
Ford Freak
 
Mesaje: 238
Membru din: 13 Dec 2006, 17:09
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Mondeo 2.0 TDDI 2001 CT-99-MJM
VIN: WFO4XXGBB41J72986

Mesajde toxicristi » 19 Apr 2007, 09:11

Eu sincer sunt fan Ford de la 15 ani, de cand in familie a ajuns un Focus. Pe atunci nu prea stiam prea multe despre masini, dar pur si simplu mi-a placut.

Acum, dupa ce mi-am format o opinie mai critica asupra pieteii auto, nu mai pot aduce in discutie designul ca fiind un atu sau un defect al unei masini. "De gustibus no est disputandum" si mare dreptate aveau latinii. Normal, cu execeptie modelelor de genul Fiat Multipla, dar astfel de exemplare nu prea vezi iesind din fabricile producatorilor care se respecta :)

Revenind la Ford, mai ales primul Focus, pot spune ca a fost un pas inainte, destul de mare, pentru Ford Motor Company. Apelarea la un sistem de suspensie independent a fost o noutate pentru o compacta. Motorul, chiar daca nu e foarte silentios, si dupa 100.000 isi pastreaza sveltetea si consumul relativ redus. Eu il vad sa ajunga pana la vre-o 250.000 fara a necesita interventii majore, cu conditia ca acesta sa fie intretinut.

Comparatiile care se impun sunt, normal, cu VW si Opel. Acestea din urma sunt mereu pe primele locuri in preferintele Romanilor. Cateodata, justificat, alteori nu. Normal, daca cineva are intentia de a-si cumpara un autovehicul pe care sa nu il tina toata viata, va incerca sa foloseasca aceasta realitate in avantajul lui. Totusi, pentru a beneficia de un tratatament preferential la vanzare, trebuie sa scoata din buzunar inca o mie sau doua de euro, o parte din care ii va recupera in momentul in care se incheie tranzactia.

Mai mult de curiozitate si avand in vedere discutiile destul de aprinse din ultima vreme, am comparat modelul Trendline de la Golf cu modelul Trend de la Focus. Ambele motorizari diesel. Golful costa 13.613Euro, iar Focusul 13.316. Focusul ofera in plus fata de Golf, conform listelor de pe site-urile distribuitorilor autorizati din Romania, un casetofon cu 6 incinte acustice, computer de bord, volanul regalabil axial si veritcal si filtru polen, dar modelul compact de la Volkswagen avand in plus airbaguri laterale fata. Diferentele intre nivelele de echipare, dupa cum puteti observa, nu sunt substantiale. Totusi , este de notat faptul ca Ford ofera si un nivel de echipare mai scazut, pentru cei care sunt pe un buget mai limitat. Lovitura de gratie vine din partea motorului. La Golf avem un 2.0 SDI cu 55kW, spre diferenta de Focus care dispunde de un 1.6TDCi cu 66kW. Diferenta de cilindree se va resimtii asupra tututoror cheltuielilor aferenta, conform normelor din legislatia autohtona(asigurare, impozit, etc). Sa nu mai luam in discutie faptul ca la Focus se inregistreaza si o crestere a performantelor motorului cu 15CP si 75Nm la o scadere a cilindree de 400cmc. Dupa mine, aceasta este diferenta critica dintre modele prezentate, un motor cat de cat mai acceptabil la Golf incepand de la 14.500 Euro fara tva.

Din punctul meu de vedere, Focusul este una dintre cele mai competitive modele de pe piata, mai ales din punctul de vedere al raportului calitate/pret.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Cornel001 » 19 Apr 2007, 09:28

"Acum au una din cele mai reduse garantii in timp si una dintre cele mai limitative privind interventiile la masina"
Spune-mi si mie la cate marci se ofera o garantie mai buna in Romania (desi juma din asta am impresia ca e oferita de importator) si cat la suta din total reprezinta ei. Hai sa-ti spun de limitari de garantie la opel (nu ca vreau sa arunc cu noroi in opel dar asta are sormea si stiu ce vb, nu din auzite): nu ai voie sa pui ca alarma decat un nr f limitat de modele agreate de opel. Nu mai zic cat costa senzori de parcare after-market la reprezentanta la ei (cel putin la dibas) comparativ cat m-a costat la bdt. Aaa si ca sa nu ai probleme cu garantia tre sa pui numai benzina CO>=98. Acu insa de laudat ca ti-o face pe garantie chiar daca benzina e problema.

"In al treilea rand, Ford a stiut sa ramana constant in domeniul in care a fost dintotdeauna cunoscut drept "oaia neagra" a producatorilor de autoturisme: consumurile mari de combustibili."
Stiu ca ma plangeam de consum dar m-am uitat si la reno si opel pe forumuri si am vazut si la benzinarele lor echivalente scoruri maricele. E adevarat ca unii aveau mai putin dar si la noi sunt unii mai performeri.

"In mod similar, dotarile standard ale autovehiculelor Ford au fost intotdeauna mai "zgarcite" decat ale celorlalte "europene" pt preturi similare,"
Care europene ? Zi-mi si mie ce VW si Skoda si Seat din aceeasi generatie iei la acelasi pret mai bine dotate sau macar echivalent (desi am impresia ca cuarnd au scos la Octi2 o oferta speciala stoc f buna, dar asta e o exceptie). Mai multi au fost de acord ca Fordu statea ceva mai bine la capitolul asta. Aaa,... Renault,... mda,... mi-a trecut de Megane dupa ce tot citeam ce probleme aveau cu flansele, greierasii si stuff. Nu-mi spuneti ca si la Ford sunt ca aici vad ca va plangeti de cate o 'vioara' , nu de o 'orchestra'.

"nclin sa cred insa ca aspectul exterior neatractiv si interiorul conceput dupa niste gusturi indoielnice sunt cauzele esentiale in incapacitatea celor mai multi de a admira Ford-urile. Deci cauze subiective, in ultima instanta." Fordul n-o arata cel mai bine dar are alte calitati de "a face" nu de a "arata". Cum ziceai tu e ceva subiectiv chestia cu designu etc.

Nu vreau sa fiu avocatu Fordului in sensul ca sunt cam suparat de ei dpdv service si consum, dar nici nu vreau sa port "ochelari de cal" (no offense!).
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 19 Apr 2007, 09:30

M-am tot gandit la intrebarea pusa de danmatyas... Si m-am tot gandit, pana mi-am dat seama ca nu a fost pusa unde trebuie. :lol:
Aici pe forum mare parte (estimez catre cel putin 90%!!!) sunt foarte multumiti de alegerea facuta.
In cazul meu mi-am ales in functie de banii disponibili cateva modele/producatori care se incadrau iar 80% din alegere a stat in conducerea masinii...
Uite asa m-am ales cu un Focus, si sunt foarte multumit de el. :lol:
De ce este perceput altfel de altii? Sunt diverse motive, eu banuiesc si ca nu au fost foarte prezenti in RO inainte de 1990, dar sincer nici nu ma intereseaza.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Mihai L » 19 Apr 2007, 09:37

Bravo, Cornel!
Esti suparat pe Ford dar vad ca stii sa faci diferenta intre masina si servicii, ca de altfel si intre ale modele de masini...
Daca si tu aperi Ford inseamna ca am avut dreptate si nu este forumul nostru locul potrivit pentru o asemenea intrebare. :lol:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde CatalinKRK » 19 Apr 2007, 09:42

Cum sa nu fie prezenti inainte de 90 in Romania? Eu mi-aduc si scum aminte ca pe tricourile Stelei era sigla Ford...remember?
CatalinKRK
Incepator
 
Mesaje: 94
Membru din: 18 Iul 2006, 18:50
Localitate: Bucuresti

Mesajde aannyy » 19 Apr 2007, 09:43

Asta a fost si primul meu contact cu Ford.
Status loading.....99%
Avatar utilizator
aannyy
Gold Member
 
Mesaje: 996
Membru din: 24 Noi 2006, 12:50
Localitate: de pe 15 oct 2009 doar Bucuresti
Maşina: Focus 2, 2007, Hatch, 5 door, sea grey, 1,6, Tdci, 90 cp

Mesajde Officer » 19 Apr 2007, 09:51

VW - masina taranului
Ford - masina intreprinderilor
Mercedes - Masina patronilor
Opel - masina saracului

deci mai avem un pic pana la patron :)

Eu nu am intrebat lumea daca agreeaza marca ford dar daca o sa aud pe cineva spunand asta o sa cer si argumentele.

Parerea mea, la fel ca si a mai multora dinaintea mea, este ca masina trebuie privita in functie de buget. La banii pe care i-ai dat pe ford ce alte optiuni ai?

Eu zic ca e alegere buna dpdv al calitatii masinii. Ford este o masina corecta cu un pret corect. Tin minte cand a aparut Focus. Mi s-a parut o masina cu un design original atat la exterior cat si in interior. Golf, bora, astra sau megane erau plictisitoare pe langa focus. Mi se pare si astazi ca focus I arta fresh. Mi-a parut rau ca focus II nu a urmat un aer mai indraznet si a fost rotunjit dupa "moda". Bordul l-au facut clasic...iar asta nu mi-a placut.

Am avut o sierra din 89 care nu mi-a facut nici cea mai mica problema din ziua in care am luat-o si pana am vandut-o.
Acum am un mondeo din 2002 cu 100 000 km si sunt foarte multumit. La banii pe care i-am dat pe el nu stiu ce alta masina luam din clasa asta (avam de ales probabil intre passat si laguna) la fel de fiabila. Designul mi se pare ok si astazi avand in vedere ca modelul MK3 e din 2000 pe piata. Nu arata inca a masina obosita dar recunosc ca e cam batraneasca, dar asta pt ca asa a fost gandita.

Cunosc un caz foarte elocvent care a transat din nou "batalia" intre vw si ford. Rompetrol a avut de ales intre o flota de ford sau una de vw. Au ales ford pentru ca toate rapoartele (si s-au facut estimari si calcule serioase, atat pt pret initial cat si pt intretinere) au scos ford drept castigator.(asta ca sa nu mai spun ca avem cativa fosti proprietari de passat, actuali proprietari de mondeo pe forum si care spun ca nici nu se compara, in primul rand sasiul de vw cu cel de ford, cel din urma fiind mult mai reusit)

Nu ridic in slavi aceasta marca. Nu mi-am luat a doua oara ford pt ca mi-a placut sierra ci pentru ca pur si simplu la banii care ii aveam a fost cea mai fair alegere.
Ultima oară modificat de Officer pe 19 Apr 2007, 09:56, modificat 1 dată în total.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Mesajde Mihai L » 19 Apr 2007, 09:55

$1 scrie:$2um sa nu fie prezenti inainte de 90 in Romania? Eu mi-aduc si scum aminte ca pe tricourile Stelei era sigla Ford...remember?


Si cati romani "mergeau" cu tricourile Stelei??? :mrgreen:
Ma refeream la masinile existente in tara.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde kosmin » 19 Apr 2007, 10:55

Sa imi dau si eu cu parerea...

Este adevarat ca Ford nu are inca o imagine buna pe piata(fie ca e vorba de masina noua sau de una sh) si asta se datoreaza, cred eu, faptului ca nu prea au o istorie recenta in romania(cum incerca cineva sa zica mai sus). Si asa este... imediat dupa 90 strazile erau pline de dacii + cateva masini straine... vw golf(1-2-3), jetta(1-2.. am avut o jetta :D), audi 80/100, mercedes (modele alea vechi), fiat (regata - parca asta era un model), opel (kadet si ascona parca erau cele mai dese) + altele(nu pot sa le enumar pe toate). Fordul era prezent doar cu sierra (din ce pot eu sa imi aduc aminte) si era destul de rar. De aici se vede clar de ce au romanii inclinatii spre grupul VAG. Au avut timp suficient sa isi creeze o parere buna despre marcile din grupul VAG.

Si mai e o kestie... romanul merge si dupa moda... Cativa oameni destepti cauta niste masini bune, le folosesc si le recomanda... apoi vin samsarii care observa un trend :D si aduc foarte multe masini de tipul ala. Asa s-a intamplat cu vw... Au avut oamenii Golf 2 si 3... samsarii au adus in masa golf 4 si passat. Eu unul pariez ca nu o sa mai aiba acelasi succes daca merg pe Golf5 sau passatu nou.

Eu cred ca marca Ford castiga teren in Romania abia acum... dupa ce oamenii au vazut si au condus focus1 si mondeo 1/2/3.

Din pacate pt Ford si toyota, honda, mazda sunt in aceiasi cursa.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde alex230ro » 19 Apr 2007, 11:10

Depinde ce vrei de la masina,am luat-o pt ca era printre singurele optiuni care le aveam,a mai fost Renault Hyndai si Citroen.Din punctul meu de vedere masina e ok,are lucruri care ma supara nu se compara cu ce am avut inainte dar asta e .Si cum zicea cineva mai sus masinile nu mai se fac ca inainte deja dupa 6-7 ani o masina trebuie schimbata.
alex230ro
Gold Member
 
Mesaje: 549
Membru din: 25 Feb 2007, 18:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde shadow » 19 Apr 2007, 11:33

Pai da. Trebuie schimbata dupa 6-7 ani. Deci s-a redus timpul de exploatare la jumatate sa zicem. Dar pretul a ajuns si el la jumatate fata de cat erau masinile inainte? ... Mie nu-mi place ideea de a fi un vesnic platitor de rate la masina (abia termini ratele la masina ca tre sa o vinzi si sa faci rate la alta). De fapt leasing tradus inseamna inchiriere. Si atunci logic ar fi sa cumperi cea mai fiabila masina posibil. Aici din cate am auzit eu pe la diversi, VW depaseste Ford si japonezele depasesc si VW.
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mihai L » 19 Apr 2007, 11:38

Problema este ca fiabilitatea se manifesta in timp... Cu alte cuvinte o masina fiabila cu adevarat nu va mai fi disponibila de ceva vreme la dealer pentru ca nu se mai fabrica.
Pentru masinile mai noi poti sa le dai credit sau nu prin prisma experientei.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 19 Apr 2007, 11:52

"Aici din cate am auzit eu pe la diversi"
Lasa ca stim noi ce stiu diversii... "tdi si mult crrrrrom" :P
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde danmatyas » 19 Apr 2007, 11:57

Am pus intrebarea aici pentru a-mi da seama daca chiar este asa sau doar mi se pare mie?! banuiesc ca si voi va intalniti cu oameni care va zic ca ford e naspa, ford e tare ..si tot asa.Eu nu sunt deloc multumit de al meu mondeo si as fi gata oricand sa il vand.
VW Passat Sportline 2.0 tdi
Avatar utilizator
danmatyas
1nsane Member
 
Mesaje: 2736
Membru din: 28 Oct 2005, 01:26
Localitate: cluj-napoca
Maşina: VW Passat 2.0 TDI-140 CP Sportline Variant

Mesajde ciocrosu » 19 Apr 2007, 12:01

E sincer am ales Fordul pentru intretinerea ieftina.
Am un prieten cu service si l-am intrebat " spune-mi o masina ieftina de intretinut " raspuns " opel sau ford " Am avut un an opel astra acum de 5 luni am ford focus si adevarul este ca-mi place mai mult.

Cat despre fiabilitatea masinilor, nu cred ca se fac masini mai proaste dar se fac mai multi km., da sunt masini de 25 ani dar cu cati km. ? 150 mii sau 250 mii pai in ziua de azi sunt masini care fac km. in 1-2 ani, si nu am vazut masina de 25 ani cu 1.5 mil. km. in stare f. buna asa ca ..... daca fac cu focusul meu 150 mii in 25 ani va garantez ca o sa arate tot asa de bine ca cele laudate.
Avatar utilizator
ciocrosu
Member
 
Mesaje: 469
Membru din: 23 Noi 2006, 20:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Mesajde danmatyas » 19 Apr 2007, 12:11

ford-ul cu siguranta nu are intretinere ieftina! piesele sunt mai scumpe decat la vw si opel.
VW Passat Sportline 2.0 tdi
Avatar utilizator
danmatyas
1nsane Member
 
Mesaje: 2736
Membru din: 28 Oct 2005, 01:26
Localitate: cluj-napoca
Maşina: VW Passat 2.0 TDI-140 CP Sportline Variant

Mesajde mariuscociorva » 19 Apr 2007, 12:14

fordul pierde mult pt ca e scump si slab dotat de exemplu am un prietencare vrea masina noua

la 14.500 euro a gasit ffocusII 1.4 80 cai nou nouta
la 16.200 a gasit toyota auris 1.4 97 cai in plus fata de ford toyota are 17 cai garantie SI LA TRENUL DE RULARE amortizoare si alea alea e model mai nou design de 5***** clima bi-zona jante pe 15 ' parca si inca ceva
fordul pierde la design si la motorizari
nici cu pretul nu sta prea bine un exemplu e la opel au multe motoare ai ce alege la ford ce ai : ai 1.4 benzina 1.6 benzina si 1.6 2.0 diesel daca mai e si altceva va rog corectati plus ca fordul arata jalnic fata de alte modele din aceasi categorie aici mai apare si subiectivismul dar fordul se tot duce in jos
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Cornel001 » 19 Apr 2007, 12:35

La 16.200 la ford iti iei cu motor de 1.6 benzina sau tdci, cu jante, e adevarat nu are auto 'bizonica' :) la oferta speciala, nu are garantie la trenul de rulare asa lunga dar are la motor/cutie mai lunga deci intr-un fel se compenseaza, la design cum spuneam esti subiectiv rau :P; iar cat despre motoare daca le numeri mai atent nu e asa mare diferenta, doar de curand a bagat opelul benzina turbo. La opel mi se pare misto ca ai 1.4 90 cai la o caroserie nu asa masiva.
Cu pretul asa e nu sta prea bine, dar poate ne spui si noua daca la face-lift la opel au bagat suspensie indep spate si sistem audio la fel de performante si au pastrat reducerile alea ? Sau poate nu stii ca ford au si ei oferte speciale desi am impresia ca stau prost la popularizarea lor pe internet.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maximilian » 19 Apr 2007, 12:39

Hmmm...hai sa fim seriosi, Fordurile nu arata rau deloc. Chiar absolut deloc. E drept, mie imi plac masinile vechi, au mai mult farmec, si deci nu ma omor dupa "design-urI" tip Star Trek. Oricum, pe piata Ford, si Focus, si Mondeo, si Fiesta zic eu ca se plaseaza peste medie.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Dan » 19 Apr 2007, 12:54

hai sa fim seriosi... cand a aparut focus-ul in 2000 - 2001 era de departe masina cu design-ul cel mai revolutionar de pe piata si cea mai performanta masina DIN CLASA EI. prima cu suspensie independenta spate. in 2002(dupa face-lift) a fost declarata masina anului si a fost mega laudata in f multe emisiuni Top Gear (care sunt destul de profesionisti si impartiali dupa parerea mea). moderatorul emisiunii a spus ca are ff1 si e super multumit de ea si ca e o masina foarte fiabila... si sincer sa fiu as alege (strict din punctul de vedere al design-ului) in orice clipa ford focus 1 in loc de golf 5 (cinci).
2003 Fiesta 1.4 TDCi 68CP Imagine
Avatar utilizator
Dan
Ford Freak
 
Mesaje: 152
Membru din: 20 Sep 2006, 13:31
Localitate: Bucuresti

Următorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login