de oana_oky » 17 Mar 2010, 12:21
ROYAL MOTORS versus Preconceptiile romanesti legate de reprezentante si service-uri autorizate
Ca si reprezentanta Ford si nu numai, ne confruntam cu o prejudecata a clientilor cum ca: suntem foarte scumpi, nu facem reparatii de calitate, jecmanim clientul, nu schimbam piesele pe care le facturam clientului, furam, vrem spaga si alte preconceptii ale romanului legate de service-uri.
Noi, ROYAL MOTORS, facem toate eforturile posibile pentru a proteja clientul de aceste probleme de care se loveau sau inca se lovesc la alte reprezentante:
- Avem preturi mici si cautam mereu furnizori noi cu preturi si mai mici;
- Oferim discounturi si avem mereu oferte speciale atat pe vanzari auto cat si pe service;
- Oferim posibiltatea clientului sa aleaga intre piese originale si piese aftermarket (in cazul masinilor iesite din garantie);
- In cazul in care anumiti clienti cer reparatii de care nu au nevoie le atragem atentia asupra inutilitatii si nu profitam de nepriceperea acestora;
- Nu incarcam facturi cu operatii sau piese care nu au fost folosite;
- Fiecare lucrare este controlata din pdv calitativ si oferim 90 zile garantie post lucrare;
- Toti angajatii nostri sunt inscrisi la cursurile de instruire profesionala organizate de catre producatorii marcilor pe care le reprezentam (Ford, Opel, Chevrolet si Suzuki), iar cei care nu le trec sunt exclusi din firma;
- Orice pretentie de spaga a colegilor este sanctionata cu desfacerea contractului de munca si plangere penala;
- Facem mereu upgrade softurilor utilizate si a sculelor si echipamentelor de service;
- In cazul reparatiilor costisitoare suportate de catre client oferim 2 posibilitati: solutii mai ieftine dar care au anumite dezavantaje explicate dinainte clientului sau posibilitatea negocierii costului final;
- Incurajam toti clientii sa ne spuna parerea lor cu privire la serviciile noastre si astfel sa luam masurile necesare pentru imbunatatire acestora sau pentru crearea altora noi.
Cerem la randul nostru clientilor sa nu aiba pretentii exagerate si sa asculte argumentele si recomandarile inginerilor nostri.
Vrem sa facem o diferenta pe piata din Romania, iar cei peste 3000 de clienti fideli, dovedesc increderea in calitatea serviciilor pe care ROYAL MOTORS le ofera.
Muncim mult, in buna credinta, pentru a oferi clientilor nostri servicii de calitate care sa le satisfaca nevoile si cerintele si prin care sa ne asiguram continuarea activitatii.
ROYAL MOTORS
Pitesti, la iesirea "Pitesti Sud" de pe autostrada A1.
Pentru informatii sau programări: 0248 210100 ; 0248 615099 ; 0752036756 ; 0748237662 sau service.royalmotors.ro
Program Service: L-V: 08 – 18, S: 09 – 14, D: INCHIS
http://www.royalmotors.ro/