Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
15 Mar 2010, 19:05
Sarut-mana,
As dori neaparat o poza cu zona respectiva unde exista pierderea de motorina pe acel injector nr. 3.
Putem rezolva problema fara ca masina sa mai ajunga la service,plus ca surtam perioada de timp cat masina sta pe dreapta.
Nu as vrea sa fac acuzatii nefondate dar sunt satul de puÅŸtii care lucreaza in firmele de reparatii auto.
O seara minunata iti doresc.
16 Mar 2010, 18:25
Ar exista posibilitatea ca acel racord de retur sa fie frecat din trepidatii de galeria de admisie deoarece trece pe sub aceasta.Problema nu mi se pare atat de complexa,trebuie demontata galeria aceea neagra de plastic,stearsa cu simt de raspunderea zona respectiva unde sunt scurgerile si pornit motorul pentru a sesiza de unde este pierderea respectiva.Daca se poate procura acel racord de retur de undeva dintr.o zona apropiata acesta poate fi inlocuit de orice persoana cu cele mai elementare cunostinte de mecanica,fara ca masina sa mai fie deplasata atati km. la service.
Eu zic sa se treaca la demontare si sa mai revenim cu niste poze pt.a rezolva problema.
Trebuie avuta grija mare ca dupa demontare galeriei de admisie sa nu va cada ceva corpuri straine in motor.
Sarut-mana si o seara buna.
16 Mar 2010, 23:10
buna seara, am si eu o problema cu un focus din 99 1.4 16v benzina, cred ca trage aer "fals" deoarece la relanti face ca un tractor, porneste greu de pe loc si nu poti sa te infigi deloc cu ea. Problema a aparut din senin. Se poate sa se fi intamplat ceva la filtru de aer si din cauza ca am luat niste gropi destul de mari?
17 Mar 2010, 16:57
Buna ziua !
Imi cer scuze inca de la inceput ...poate postarea mea aici nu va semana cu cele anterioare .
problema pe care o am eu e aceea ca sistemul de rabatare a ambelor scaune este defect . Din care am inteles m-ar costa vre-o 5 mil sa le schimb la o reprezentanta ford , pret care mi se pare exagerat .
Pentru scaunul din dreapta am realizat o improvizatie cu sarma otelita prinsa de sistemul initial de rabatare care este prevazut cu un plumb in fata . Pentru cel din stanga nu am reusit sa fac nimic deoarece nu am cum sa ma mai prind de acea sarma a mecanismului , plumbul din capat fiind cazut . Bineinteles ca mecanismul improvizat de mine este manevrat decat de mine

pentru ca nu mai este atat de comod de rabatat scaunul cum era inainte cand functiona cu acele clapete .
M-am gandit sa schimb scaunele cu totul insa nu as dori sa pierd airbagurile din scaune sau sistemul de reglare al scaunui pe inaltime sau sa ma lovesc de problemea de a avea o culoare la tapiterie pt scaunele din fata si alta pt bancheta din spate .
As dori sa stiu daca acestui sistem i se poate face ceva ... eventual puse alte manere/clapete de pe alta masina in 2 usi .
Multumesc !
17 Mar 2010, 18:07
salutare.scuzati ca va deranjez .....am o rugaminte.....lamuriti-ma si pe mine ce probleme ar putea avea fiesta mea, ca azi in timp ce veneam din oras a inceput sa mi se aprinda intermintent un bec galben cu semnul exclamarii indreptat in jos.va multumesc
17 Mar 2010, 20:52
Pe lang semnul exclamarii trebuie sa mai primesti si un mesaj pe CB, care este acela, eu la un focus am patit la fel si scria power steering failer (scz gram engleza), si nu mai mergea pompa de srvo, cred ca si la fiesta trebuie sa scrie ceva.
22 Mar 2010, 11:50
Pt domnu Gabi
Buna ziua,
Am vazut ca aveti o vasta experienta cu "fiarele" , si ma intreb daca ati putea sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea problema aparuta la un ford focus din 2001, motor 1.6 benzina (ZTEC):
- in sarcina la accelarare brusca, pornind de la 2000 rotatii pana pe la 2800 se simt intreruperi (rateuri) si parca motorul nu urca in turatie cum ar trebui (acest lucru se simte mai bine in IV, V si mai putin in cele inferioare). aseara am observat in treapta a IV la peste 4000 de rotatii acelasi comportament.
- pe loc, la acceleratie bruste de la relanti, se simte ca motorul nu se tureaza cum trebuie pana la 1500 rotatii, dupa care isi revine. De cateva ori cand am accelerat-o astfel pe loc, am avut si rateuri cu explozie (pocnitura) pe evacuare cred (nu sunt sigur daca erau pe evacuare).
Am facut si o diagnoza la DGAlexandru dar nu a gasit nici o eroare sau ceva concludent. Bobina de inductie si bujiile au sub 1 an. A fost verificata bobina si da scanteie albastra deci nu cred ca ar fi problema de la aceasta.
Mi s-a recomandat curatarea injectoarelor.
V-as fi recunascator pt ajutor si daca e nevoie, si aveti si dvs timp, as putea sa trag o fuga pana la Alexandria.
Multumesc
22 Mar 2010, 21:07
sugarcos,in legatura cu problema ta am o intrebare: Cand ai schimbat ultima data fisele si bujiile??
Asa facea si la mine si pana n-am schimbat fisele si bujiile n-am rezolvat nimic,fisele poti sa le verifici noaptea deoarece se vede cel mai bine daca sunt intrerupte,nu da banii la curatat injectoare decat daca n-au fost curatate nici o data.
22 Mar 2010, 21:31
săptămâna trecută eram pe bd. timişoara şi dintr-o dată doar ce aud o fîlfîială pe sub maşinăăăă...
(maşina din semnătură motor PHFA, 74 de chilowaţi)
...rămân fără servo la direcţie şi frână (nasol!) şi se aprinde instant martorul de "baterie"!
experienţa îmi spune instantaneu că s-a ruptără cureaua de agregate.
de ciudă mă uit la index: 60.440km... ai dracului fabricanţi de curele dacă zic 60.000, apăi 60.000 merge!
salt capota şi... aşa era, teteo! nemernica dracului, după ce că mă lăsase în drum, mi-a mai şi rupt joja de ulei!
am găsit uşor cureaua la forcar care nu mai e forcar
23 Mar 2010, 14:07
Daca n-ai verificat fisele aseara,verifica-le neaparat in seara asta,bujile ar trebui sa fie ok,eu sunt 90 % ca sunt fisele.Daca nu stii cum sa le verifici,da-mi privat cu numarul tau,te sun eu mai pe seara sa ne intalnim la piata rahova,si-ti spun eu sigur ce e.
O zi buna si spor la bani.
24 Mar 2010, 20:15
Salut
nashule 
.Spunemi si mie,te rog frumos,daca scot din debitmetrul de aer de la scorpia mea clapeta aia dinauntru,si trece aerul direct din filtru prin debitmetru...este vreo problema?,adica ce se intampla daca fac asta?,creste consumul de combustibil,nu mai sta realantiul sau ce se intampla???...intreb asta pentru ca azi imi dadu un rateu in GPL si imi busi debitmetru de aer si acum clapeta aia dinauntru se misca greu si mai ramane si blocata,si de asta vreau sa o scot.Acum ca s-a incalzit afara o sa o pornesc numai pe GPL si la GPL am vazut ca nu prea influenteaza clapeta aia cu nimic.
Te rog,dami un sfat.
Multumesc.
24 Mar 2010, 20:59
Domnu bibanu exact acelasi simptome le-am avut si eu la masina mea si cred ca am discutat in toamna problema mea,cand o acceleram brusc de la relanti imi dadea rateuri sau cand eram sa zic in 1500 de turatii in timpul mersului viteza a doua,a treia si o fortam sa urce brusc la fel rateuri de zici ca facea popcorn sub capota,si uite asa am schimbat eu in prima zi la prima recomandare bujiile(cele mai ieftine de pe lista),la inceput (o zi) nu s-au mai simtit rateuri. A treia seara ma-m dus la un prieten care se ocupa cu chiptuning ca sa-mi faca diagnoza,omu mi-a zis sincer ca n-are ce sa-i faca ca-i din `96,dar s-a uitat si sub capota si am avut noroc ca era noapte,ca eram gata sa fac piese iar motoru sa pun nou tot pe el (motorul fiind bun) si ne uitam si ne minunam cu totii (ca eram vreo 7 insi pe o strada intunecata)cum se vedea clar scanteia prin fise. A doua zi dupa minune am luat fise noi si de atunci sunt cel mai fericit sofer de pe strazile bucurestiului,mi s-a mai intamplat o data sa dea rateuri dupa ce am schimbat fisele o luna mai tarziu cand am spalat motoru si asta numai din cauza apei care intrase jos la bujii.
Imi cer scuze de roman nu incerc sa fac incriminari/acuzari sau sa ma contrazic incerc doar sa ajut, sa nu mai spun ca deja am inceput sa mananc Zetec-uri pe paine numai din cauza masinii mele,care n-a avut schimbat decat:ulei si filtre de la fabricatia ei di `96,mi-a picat cam tot ce poate pica la masina asta sa nu mai spun ca pana si rolele de distributie erau originale din fabrica pe ea si multe alte minuni care se mai schimba la o masina de 100.000 k,cred ca pana la mine n-a vazut macar bucsa noua masina asta(ce pot sa zic al dreacu neamt zgarcit a fost la viata lui)
Inca o data scuze de roman si o seara placuta la toata lumea.
30 Mar 2010, 11:43
Sal.
Am si eu o problema cu un Mondeo 2002,1800cmc benz. Porneste la prima cheie dar cand o turez imi intrerupe(mai ales la cald cand "bag" piciorul in ea). In mers trebuie sa schimb vitezele la peste 2800 turatii ca sa nu imi mai intrerupa! Sub 2000 de ture tre' sa o iau treptat (treptat nu face figuri) ca sa nu mai intrerupa! Mecanicul mi-a zis ca sunt bujiile(le am cam de 2.5 ani),fisele sunt in regula. Ce bujii mi-ar trebui? Niste preturi pt bujii...
Multumesc mult!
30 Mar 2010, 14:13
Va salut!
Am o problema cu un Focus 2 din 2005. Se aude contrinuu un "tacanit" la motor. Ceva mai tare parca atunci cand e rece dar desi scade in intensitate persista si dupa ce merg mai mult.
Dupa zgomot unii au zis ca posibil sa fie un tachet, altii ca e motorul pe duca. Ideea e ca atunci cand am mai fost la revizii n-au zis nimic iar nivelul la ulei si restul parametrilor sunt normali.Masina are 108 000 km si am facut revizii la timp.
M-ar interesa un sfat , iar daca s-ar putea as vrea sa si vin la Alexandria cam in 2 saptamani, pe vineri-sambata pentru un diagnostic la fata locului. In cazul in care nu aveti alte treburi atunci.
Numai bine!
30 Mar 2010, 14:57
Salut,
Nu este nici o problema,ne putem intalni ca sa stabilim despre ce ar fi vorba,dar la prima impresie eu nu cred sa fie decat de la tacheti,daca ar fi fost din motor aceea bataie,acesta ar fi cedat de mult.
01 Apr 2010, 11:11
Dl. Bibanu am si eu o pb cu masina de servici, un focus din 2008, in iarna de mai multe ori cand era foarte frig afara nu mai pornea, dupa cateva incercari pornea, nu am dat importanta am crezut ca este de la frig.
Saptamana asta a decedat in curtea unui supermarket, nu mai porneste nici batut.
Am apelat la Ford asistenta si au dus masina la BDT WEST, acolo mecanici au stabilit ca este valva EGR.
Masina a fost reparata in garantie insa vreau sa stiu si eu ce este aceasta valava si o cauza posibila a defectiunii.
Multumesc
01 Apr 2010, 18:44
Salut,
Secretos esti

,nu vrei sa spui cu ce tip de motor este echipata masina,in fine.
Valva EGR ajuta la redirectionarea gazelor nearse,pentru o ardere completa si evitarea poluarii.
Aceasta valsa este situat in zona galeriei de admisie a oricarui tip de motor si de fabricant.
02 Apr 2010, 09:19
Scuze, este un motor diesel de 1,6, cel de Peugeot.
Am aflat de la service ca valva aia nu se strica, ca este ceva ce nu au mai intalnit la focus, oare am gresit eu cu ceva in exploatarea masinii?
Multumesc pentru raspuns.
Eu mai am obiceiul sa merg subturat, nu-mi place zgomotul de motor turat, si poate din cauza asta?
03 Apr 2010, 16:12
Daca mergi subturat atat ungerea motorului este proasta calitativ cat si arderea completa a gazelor.
VA DORESC TUTUROR UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI
04 Apr 2010, 18:36
Multumesc frumos pentru raspuns, UN PASTE FERIVIT SI DVS.
06 Apr 2010, 11:16
Buna Ziua Domnu Gabi ( aka Bibanu )
Ptr inceput vreau sa spun ca mi-a luat cateva zile sa citesc absolut toate posturile si nu a fost o lectura pe care sa o regret

...
Daca aveti bunavointa , va rog sa va uitati si pe topicul acesta : , unde am vorbit despre problema care ma sacaie pe mine , si v-as ruga frumos sa-mi dati un indiciu in privinta acesteia ( si in special e vorba de acel tiuit ca al unui motor cu reactie , il puteti auzi daca descarcati fisierele audio al caror link-uri sunt postate in acel topic )...Daca este nevoie , revin cu precizari , evident....
Va multumesc frumos....
06 Apr 2010, 11:45
Salut,
Am si eu o problema legata de caseta de directie.
Am un Ford Ka model 99', am masina de aproximativ 2 luni.
Problema este ca mi s-a scurs tot lichidul de la servodirectie in maxim 5 minute, inainte de asta, nu am observat sa picure sau sa se intample ceva.
Am fost la service la Ford si mi-au spus ca este caseta de directie busita si ca trebuie schimbata, 1650 Euro, am ramas masca :/.
Am cautat ceva SH sau reconditionare dar nu am gasit ceva concret si am gasit ceva mai vechi.
Intre timp am cumparat un ulei de servo, am pus uleiul, am ridicat masina pe cric si am incercat sa imi dau seama pe un curge... Pare a fi pe la burduful de pe partea soferului, care pare spart, nu ma prea pricep, dar as putea sa repar chestia asta? Banuiesc ca are un semering dedesupt, sau ar putea fi alta cauza, inca nu am fost la alt service cu ea ca a fost Pastele si beleaua abia am patito.
Daca aveti idee cum as putea sa imi dau seama care ar putea fi problema, sau sa ma indreptati catre un mecanic/service care mi-ar putea spune cu exactitate problema sau cat ma costa...
Cu respect,
Andrei.
06 Apr 2010, 12:53
Salut,
Nu ma pot exprima asupra casetei de directie daca nu o vad,problema este ca in partea aceea exista si simering si oringuri si nu pot sti ce a cedat dar important este ca axul cremalierei sa nu fie corodat,altfel se cheltuie niste bani degeaba.
Daca o demontezi si o trimiti la mine te pot ajuta,iar daca nu se poate repara nu te costa nimic demontatul interior.
07 Apr 2010, 21:06
e vreun sens la montarea unui rulment in butuc cu disc pe spate la focus 1 2001 break ? la scoaterea lui din butuc nu am participat si astfel nu stiu in ce pozitie trebuie sa il bag ? cu stima sebastian!
07 Apr 2010, 21:20
Daca ai ABS, posibil sa conteze! Dar mai bine, stie Bibanu.
08 Apr 2010, 16:31
Salut,
Daca imi postezi o poza cu el,iti pot spune imediat,dar in mod normal rulmentii nu au sens de rotatie cum au cauciucurile de exemplu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.