Chiptuning electronic si eliminare DPF
04 Apr 2007, 08:29
pai pe site apare ca e la aceelasi pret cu al meu. Adik 350€.
2,0 TDDI 90 66 245 116 85 295 350 €
04 Apr 2007, 09:25
Asa e ... dar pe forum aici se acorda o reducere. La modelul de 2.0 TDDi este de 100 euro, la modelul nou este de 50 euro.
Tu vei primi mai multa satisfactie la modelul tau decat la unul de 2.0TDDi. In plus de asta pentru a modifica motor de 2.0TDDi folosesc o interfata, iar pentru 1.6TDCi alta interfata. Cea din urma costa de 3 ori mai mult decat prima.
Cu prima ocazie cand ne vom intalnii iti arat despre ce este vorba si ai vezi ca nu gresesc.
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
04 Apr 2007, 09:32
Oki...am inteles....pur si simplu am intrebat...
Cand esti in Iasi sa vii cu tot arsenalul...
Sau poate ai drum de pasti la Suceava...

Se paote si acolo!
04 Apr 2007, 10:01
Pai o sa am drum la Barlad de Paste iar de acolo plec la Iasi.
Oricum stai linistit, am la mine tot ce trebuie ca sunt multe masini de facut in zona, chiar daca nu sunt doar Ford.
05 Apr 2007, 02:17
Astazi seara mi-a facut doc cipcirip la Focusul de 75 de cai.....nu pot sa descriu ce senzatie am avut dupa remapare...o alta masina...urca in ture mult mai bine , parca treptele au devenit mai lungi....e mai liniara masina...si parca nu se mai forteaza asa . cel putin peste 2000 de ture se simte bine puterea...si cum scria pe situl lui doc...life begins at 4000rpm...la diesel life begins at 2000rpm:D
05 Apr 2007, 03:03
$1 scrie:$2stazi seara mi-a facut doc cipcirip la Focusul de 75 de cai.....nu pot sa descriu ce senzatie am avut dupa remapare...o alta masina...urca in ture mult mai bine , parca treptele au devenit mai lungi....e mai liniara masina...si parca nu se mai forteaza asa . cel putin peste 2000 de ture se simte bine puterea...si cum scria pe situl lui doc...life begins at 4000rpm...la diesel life begins at 2000rpm:D
Poti sa dai ceva detalii referitoare la procedura aplicata (cum a decurs procesul de citire/modificare/scriere a softului)? Intreb pt ca am citit la altii ca fisierul citit din ECU este trimis prin mail la o firma-mama din Germania, cei de acolo ii aplica modificarile standard si il retrimit in noua forma tot prin e-mail. Totul ar dura cca 2 ore. Ma intereseaza aspectul pt ca in felul descris mai sus se pastreaza seriile, datele si timpii marcati in fisierul original, detalii care sunt specifice fiecarei masini in parte. Stiu ca la service nu se omoara nimeni cu verificarea lor (probabil nici nu stiu cum s-o faca...), dar grija buna trece primejdia rea!
05 Apr 2007, 08:41
Salut,
Voi raspunde eu in locul lui Asgard, ca doar cu asta ma ocup. Operatia de modificare dureaza in general 20-40 minute, exceptie facand cazul lui Asgard ca ne-am intalnit aseara dupa ora 20:30 la Academie si din cauza unor nesincronizari a durat cam o ora.
In rest, firma noastra este singura de pe piata care modifica fisierele custom si nu le trimite in nu stiu ce tari asa cum se lauda altii. Da se pastreaza toate datele originale ale masini deoarece modificarea se face direct pe fila citita din masina.
Daca ai si alte intrebari voi incerca sa iti raspund cu placere la ele.
Cu respect,
Doc
05 Apr 2007, 13:18
$1 scrie:$2stazi seara mi-a facut doc cipcirip la Focusul de 75 de cai.....nu pot sa descriu ce senzatie am avut dupa remapare...o alta masina...urca in ture mult mai bine , parca treptele au devenit mai lungi....e mai liniara masina...si parca nu se mai forteaza asa . cel putin peste 2000 de ture se simte bine puterea...si cum scria pe situl lui doc...life begins at 4000rpm...la diesel life begins at 2000rpm:D
Sa-mi iau caucioace si ne dam ?:D P.S. A mea e mai grea.. are proiectoare si catalizator
05 Apr 2007, 15:20
$1 scrie:$2alut,
Voi raspunde eu in locul lui Asgard, ca doar cu asta ma ocup. Operatia de modificare dureaza in general 20-40 minute, exceptie facand cazul lui Asgard ca ne-am intalnit aseara dupa ora 20:30 la Academie si din cauza unor nesincronizari a durat cam o ora.
In rest, firma noastra este singura de pe piata care modifica fisierele custom si nu le trimite in nu stiu ce tari asa cum se lauda altii. Da se pastreaza toate datele originale ale masini deoarece modificarea se face direct pe fila citita din masina.
Daca ai si alte intrebari voi incerca sa iti raspund cu placere la ele.
Cu respect,
Doc
Multam de raspuns, am aflat ce voiam sa stiu din el. Ma vei avea de client imediat cum trec de 5000km (adica probabil in toamna), daca intre timp nu scot cei de afara dispozitive de remapare reversibila prin OBD compatibile cu motorul meu (cum e, de ex., Bluefin). Daca ati fi avut pe cineva in CT, conditia asta pica la randul ei... asa ca da-mi, rogu-te, de stire (PM, pls!) daca intre timp se schimba ceva in sensul asta!
Inca o data, multumiri pt raspunsul rapid!
06 Apr 2007, 01:25
Stai ca nu inteleg...ce dispozitiv reversibil prin OBD. Adica nu ai inteles chiar nimic din ce am spus?!?
Modificarile se fac direct prin mufa de diagnoza, softul modificat este cel original al masinii si operatia este reversibila in orice moment. In curand o sa avem un dealer si in Constanta.
Trebuie sa va anunt ca incepand de maine ma voi afla in Moldova pe traseul Buzau - Focsani - Barlad - Iasi. La intoarcere (MARTI-MIERCURI) este posibil sa trec prin Bacau. Cine doreste sa ia legatura cu mine, o poate face telefonic la unul din numerele 0751.194.100 sau 0788.194.100
In Bucuresti se va afla colegul meu, iar pentru dealeri din tara va rog sa vizitati site-ul :
http://www.dimsport.ro
Cu respect,
Doc
06 Apr 2007, 12:00
$1 scrie:$2tai ca nu inteleg...ce dispozitiv reversibil prin OBD. Adica nu ai inteles chiar nimic din ce am spus?!?
Am inteles perfect tot ce ma interesa (dupa cum am scris si mai sus). Dar daca o situatie de urgenta va necesita revenirea rapida la vechiul soft, deplasarea pana la Buc va constitui indiscutabil un impediment (mai ales daca masina nu ar fi autotransportabila pana acolo). Dispozitivele la care am facut referire au aspect similar testerelor "de mana" pe OBD si au un pret cam de 1,5 ori cat remaparea facuta de tine. Avantajul din punctul meu de vedere este ca aparatele cu pricina salveaza in ele vechiul soft, inainte de a-l scrie pe cel nou, deci poti reveni oricand in cateva minute la situatia initiala. Din pacate pt Duratorq 1.4TDCi cu ECU Siemens nu exista inca astfel de smecherii...
Prin "situatie de urgenta" mai sus inteleg, de exemplu, cazul unui accident (am citit pe undeva - nu stiu daca nu chiar pe forumurile de aici - ca un asigurator a cerut testarea in urma unui accident si s-a descoperit ca posesorul masinii facuse o asemenea modificare, de unde dificultati majore in despagubire) sau cazul in care ceva crapa pe la motor, care e in garantie (situatie in care daca mergi cu jalba in protap la Ford nu e deloc bine sa stii ca ar putea fi totusi depistata o modificare a parametrilor functionali ai motorului).
Asta este si motivul pt care am spus ca aparitia unui dealer permanent in Constanta ar rezolva partial problemele de distanta expuse (partial, pt ca oricare din situatiile exemplificate se pot petrece si cand sunt plecat din oras - dar la mine asta se intampla rar).
Sper ca m-am facut inteles...
06 Apr 2007, 19:13
Pai undeva dupa 15 APRILIE voi bate palma cu o firma de acolo pentru a deschide o reprezentanta Dimsport in Constanta. Dispozitivul de care spui tu, costa peste 1600 euro atunci cand face mai multe modele de ford sau 600 euro doar pentru un model de masina. Noi sunt importatorii firmei Alientech ce comercializeaza astfel de produse.
Ti-am inteles punctul de vedere dar in cazul unor astfel de clenti refuzam noi categoric sa le facem tuning-ul. Daca nu sunt hotarati de ceea ce vor sa faca nu are rost facem le facem noi modificarile. Cine face tuning la o masina deja stie in ce se baga.
Cu respect,
Doc
Paste Fericit!
06 Apr 2007, 20:37
Refuzati - refuzati, asta este!

Fiecare isi alege solutia care ii pare cea mai potrivita. Eu as prefera sa platesc chiar si de doua ori valoarea tuning-ului numai ca sa stiu ca este intr-adevar reversibila. De fapt, daca nu se poate jongla in felul in care gandesc eu, epitetul "reversibil" referitor la remapare devine total inadecvat. Nu m-ar incalzi nimic sa stiu ca teoretic e posibil sa revin la starea initiala, dar practic nu prea... Nu e vorba nicidecum de nehotarare, ci de dorinta de a putea dispune de toate posibilitatile existente. Dar, in fine, asta-i alta discutie. Poate va razganditi pana voi trece de 5000km
PS: Pe ClubOpel (pe unde inteleg ca ai prieteni) am citit la un moment dat de o firma (sau persoana - nu mai stiu exact) care facea astfel de remapari si dadea si posibilitatea unui fel de "abonament" pt cei in garantie (pt cca 50 euroi in plus) care presupunea revenirea la softul standard si apoi remaparea de 3 ori... Deci nu sunt singurul "chitibusar"
Oricum, inca o data multumesc pt detalii si explicatii si... sarbatori fericite!!!
06 Apr 2007, 20:50
Eu am purtat cateva discutii atat cu Doc, cat si cu coleg lui referitoare la situatii de acest gen: probleme la motor si riscul pierderii garantiei. Amandoi mi-au explicat foarte frumos (am vorbit in "perioade diferite"... adica prima data cu Ceky si dupa cateva luni bune cu Doc) ca daca se intampla ceva de genul asta se poate reveni fara nici o problema la setarile initiale, fara nici un fel de abonament.
Impresia pe care mi-au lasat-o este ca sunt si ei oameni si ii inteleg forte bine pe cei cu masini in garantie.
06 Apr 2007, 21:24
@zvony: Multumesc mult pt informatii, nu neg ca ar fi posibil sa fi inteles eu gresit cel putin partea a doua a raspunsului lui Doc. Oricum sunt in faza de prospectare a pietei, care va dura vrand-nevrand inca vreo 6 luni data fiind rata enervant de mica de incrementare a kilometrajului

. Dar daca nu vand masina pana atunci, precis voi "aranja" motorul prin OBD - imi place teribil ideea!!!
Paste fericit!!!
08 Apr 2007, 10:59
Leontet asa cum ti-a spus si Zvony, noi nu percepem nicio taxa daca clientul vrea sa revina la varianta initiala (originala) pentru vreo lucrare mai ampla in service si pentru siguranta lui. Eu am masina tunata de 1 an de zile si am avut diverse intrari in service, masina fiind in garantia, dar niciodata nu am revenit la original. Chiar la ultima interventie mecanicul care s-a ocupat de masina si era in teste cu ea, mi-a spus ca am presiunea prea mare in turbina. Masina mea este inscriptionata cu numele firmei de tuning si adresa de internet, doar nu crezi ca de fiecare data cand ma duc in service ar trebui sa dezlipesc autocolantele si sa rescriu varianta originala.
Daca vrei sa stam mai mult de vorba incearca sa ma contactezi telefonic la unul din numerele de mai jos.
PASTE FERICIT!
Cu respect,
Doc
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
18 Apr 2007, 10:51
Oferta chiptuning cu reducere pentru membrii clubford:
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
18 Apr 2007, 23:05
am si eu un focus 2 cu motor de 1.6 16v, 115cp cu distributie dubla variabila....se poate face ceva? nu am vazut in lista ta acest motor!
19 Apr 2007, 11:23
In functie de tipul de ecu care se gaseste pe acest model iti pot spune daca se poate face sau nu ceva. Ca la orice motor aspirat cresterea de putere in cazul unei remapari este de aprox 10% din cea initiala.
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
http://www.obdtuning.ro
19 Apr 2007, 11:44
$1 scrie:$2n functie de tipul de ecu care se gaseste pe acest model iti pot spune daca se poate face sau nu ceva. Ca la orice motor aspirat cresterea de putere in cazul unei remapari este de aprox 10% din cea initiala.
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
http://www.obdtuning.ro
si pt asta trebuie sa vin cu masina la Bucuresti? sau pot sa te ajut eu cu vreo serie ceva ca sa imi spui exact.
19 Apr 2007, 11:50
$1 scrie:$2stazi seara mi-a facut doc cipcirip la Focusul de 75 de cai.....nu pot sa descriu ce senzatie am avut dupa remapare...o alta masina...urca in ture mult mai bine , parca treptele au devenit mai lungi....e mai liniara masina...si parca nu se mai forteaza asa . cel putin peste 2000 de ture se simte bine puterea...si cum scria pe situl lui doc...life begins at 4000rpm...la diesel life begins at 2000rpm:D
Cati cai ai acum dupa cirip-ul ala ?
19 Apr 2007, 18:59
@cornel: A castigat vreo 20CP dupa chiptuning.
@lam: pai daca ai putea sa vezi ce scrie pe ecu nu ar fi rau. Afla daca mai este cineva pe forum cu acelasi tip de motorizare, an de fab si se afla in Bucuresti, ca sa putem verifica.
20 Apr 2007, 08:07
salutare!
ce se poate face pentru masina din semnatura la 110.000 km? sunt ceva riscuri pentru turbina?
offtopic: cred ca am luat de la tine mai demult un laptop, un p3... pe strada mendeleev, acum 2 ani. merge inca
20 Apr 2007, 09:46
Posibil...chiar nu imi mai aduc aminte de laptop.
Pai la masina ta cresterea de putere este undeva intre 140-145Cp si cuplu la 325Nm. Costul unei astfel de modificari este de 250 euro. Daca masina se afla intr-o stare tehnica buna nu cred ca este nicio problema sa ii faci modificarea. Turbina rezista fara probleme la modelul acesta de motoririzare.
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0751.194.100 / 0788.194.100
http://www.obdtuning.ro
21 Apr 2007, 08:59
starea tehnica a masinii este f buna. deci ma pun pe strans bani.
03 Mai 2007, 20:55
salutam cu respect d-l Alex....
Eu folosesc masina ca Taxi si as fi sunt foarte curios daca imi recomandati operatia pe care o faceti....
Ma gandesc in primul rand daca sincer ma ajuta la un consum mai optim... pt ca pana la urma mi-as recupera investitia, gand ce ma face fff
Maina are la momentul actual 177mii km ( in regim taxi vreo 50mii) dar am grija de ea si este in stare buna.
Astept un sfat sincer...Multumesc
04 Mai 2007, 03:49
Sfatul meu sincer, la un motor 2.0TDDi 90CP nu prea se merita un tuning doar pentru un consum mai mic. La TDCi stau altfel lucruriles se simte diferenta de consum mai mic, pe cand la TDDi care este de generatie vechi si destul de gurmand nu realizam mare lucru la consum.
04 Mai 2007, 19:02
$1 scrie:$2fatul meu sincer, la un motor 2.0TDDi 90CP nu prea se merita un tuning doar pentru un consum mai mic. La TDCi stau altfel lucruriles se simte diferenta de consum mai mic, pe cand la TDDi care este de generatie vechi si destul de gurmand nu realizam mare lucru la consum.
multumesc de sfat, si sper sa ne intalnim cand imi voi lua o masina mai noua
09 Mai 2007, 11:55
Salutare,
In weekend-ul acesta (11-13 Mai) ma voi afla in zona Moldovei, daca cineva se afla pe traseul
Bucuresti - Buzau - Focsani - Adjud - Bacau - Roman - Suceava - Iasi sau zonele apropiate si are de gand sa faca vreo modificare la motor, eu sunt disponibil.
Numerele de contact la care pot fi gasit :
0751.194.100 / 0788.194.100.
De asemenea va anuntam ca avem dealer Dimsport / OBDtuning ce poate acoperii zona ardealului, si aici ar intra urmatoarele orase:
Timisoara - Arad - Oradea - Baia Mare -Satu Mare - Cluj - Deva - Resita - Tg. Jiu.
Pentru detalii PM sau YM:
obdtuning -
http://www.obdtuning.ro |
http://www.dimsport.ro
10 Mai 2007, 08:28
care este diferenta intre ce faci tu DOC si Wetterauer Tuning Point Romania, in cazul in care este?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.