Chiptuning electronic si eliminare DPF
14 Apr 2010, 07:53
Chiar daca ai alt intercooler tot nu vei obtine mai mult de la masina. Eventual mai poate primii niste motorina in plus. Ar trebui sa schimbi turbo cu ceva mai mare pentru mai multa putere si cuplu.
Standard nu prea este nicio mapa pentru ca in general modificarile din soft se fac in functie de istoricul masinii si preferintele clientului.
01 Mai 2010, 16:38
Buna ziua
Ce optiuni pentru un motor: Ford Focus 2 HB 1.6 Benzina de 100 CP?
Multumesc!
02 Mai 2010, 10:58
salut,
pentru un peugeot 206 1.4 hdi?
02 Mai 2010, 19:01
$1 scrie:$2una ziua
Ce optiuni pentru un motor: Ford Focus 2 HB 1.6 Benzina de 100 CP?
Multumesc!
La modelul tau, motor aspirat, se poate obtine o crestere cuprinsa intre 8-10% din valorile initiale de putere si cuplu.
2004 Ford Focus Mk2 1.6 16v (benzina, 100CP, 150Nm) | Stage Normal: 109CP, 165Nm | € 200.00
sau direct pe site:
http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/fo ... normal-584Pentru modelul Peugeot 206:
Peugeot 206 1.4 HDi (motorina, 68CP, 160Nm) | ECO Tuning: 75CP, 176Nm | € 150.00
Peugeot 206 1.4 HDi (motorina, 68CP, 160Nm) | Stage 1: 80CP, 195Nm | € 175.00
Peugeot 206 1.4 HDi (motorina, 68CP, 160Nm) | Stage 2: 88CP, 205Nm | € 200.00
Contact: 0751 194 100 sau YM: obdtuning
03 Mai 2010, 18:16
Salut! Am un Ford Fusion Plus, echipat cu TDCI 1,6 si 90 de cai. Anul de fabricatie e 2006 si am 138000 km. Nu e masina sport, nu sunt racer, dar ma gandesc ca n-ar strica niste "sfortza" in plus. Ce se poate obtine, cu ce beneficii si daca are importanta kilometrajul?! Daca conteaza, cum inca e in garantie, reviziile le-am facut la reprezentanta, la 15000 km, dupa carte; intotdeauna am tinut la masinile mele, indiferent de sigla de pe masca...
numai bine!
03 Mai 2010, 21:54
Salut, pt un Ford Mondeo motorizare 2.0 TDDI, fabricatie 2001, 115cp, ce posibilitate este pt citiva caluti in plus.Am intrat pe site si era numai pt motorizarea TDCI. Multumesc mult.
03 Mai 2010, 23:04
@wador29 - pentru modelul tau avem urmatoarele variante de tuning si pret:
Ford Focus Mk2 1.6 TDCI (motorina, 90CP, 215Nm) | ECO Tuning: 99CP, 240Nm | € 175.00
Ford Focus Mk2 1.6 TDCI (motorina, 90CP, 215Nm) | Stage 1: 108CP, 260Nm | € 200.00
Ford Focus Mk2 1.6 TDCI (motorina, 90CP, 215Nm) | Stage 2: 116CP, 280Nm | € 250.00 Recomandarea mea este sa alegi una din cele doua variante Stage 1 sau Stage 2.
@CT99LEV: Am activat pe site si modelul tau. Din pacate nu am reusit sa punem pe site toate modelele Ford disponibile la tuning.
Ford Mondeo 2.0 TDDi (motorina, 115CP, 285Nm) | Stage 1: 130CP, 320Nm | € 175.00
Ford Mondeo 2.0 TDDi (motorina, 115CP, 285Nm) | Stage 2: 140CP, 340Nm | € 200.00
Oferta valabila pana la sfarsitul lunii Iunie. Mai multe informatii despre modelele Ford puteti gasi accesand site-ul
http://www.dimsport.ro.
Cu respect,
Doc
04 Mai 2010, 11:43
Multumesc pt raspuns, am luat legatura cu dilerul firmei din Constanta si mi- sa spus ca pt modelul meu TDDI nu poate face nimica din cauza electronici motorului decit la Bucuresti la dv. la firma nu exista alta posibilitate pt Constanta? Multumesc mult.
04 Mai 2010, 11:56
Din pacate asa este, motorizarea dvs fiind mai veche se poate face numai la Bucuresti. Dealerul din CT nu detine aparatura pentru modele vechi de Ford. Daca aveti drum prin Bucuresti noi va asteptam, durata de lucru este de aprox 40-60min.
08 Mai 2010, 07:50
@doc , please , cateva amanunte legate de
http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/fo ... dci-11163/:
1. La Eco se mentioneaza reducerea consumului cu 20%. Unde este valabila: la traseele urbane sau extra ? In acelasi timp , puterea creste cu 12 CP ! Cum se explica cresterea puterii si reducerea consumului la aceasta varianta de remapare ?
2.La stage1&2 as vrea sa stiu daca se tine cont de faptul ca masina are DPF( FAP ) . Mai exact care este diferenta intre hartile "stock"stage 1&2 si cele stage 1&2 pentru DPF .
3. Am vazut ca la remapare , alte firme ( EDS de ex ) au modificat si conditiile de declansare a regenerarii, in sensul de a permite regen la intervale mai dese si cu parametri mai putin restrictivi. Se poate face ceva de genul asta?
4. Am cautat si pe site-ul italienilor gaficele curbelor de cuplu si putere pt cele 3 variante , daca le poti posta si/sau trimite , sunt foarte curios sa le vad .
Raspuns aici sau PM , cum doresti
Merci anticipat .
12 Mai 2010, 02:58
1. ECO Tuning este o varianta de modificare ce poate aduce o scaderea de pana la 20% a consumului de carburant. Softul este special conceput pentru a realiza aceste scaderi ale consumului de carburant insa exista conditii ce cu greu se pot obtine in Romania (din pacate) din cauza infrastructurii rutiere deficitare. Pentru a atinge acest scop este nevoie sa mergi cu viteza constanta in extraurban, fara acceleratii sau franari bruste, cu cat mai putine depasiri ceea ce cu greu s-ar putea realiza la noi. Modificarile fiind minime, mai mult vizand scaderea consumului de carburant, se pot obtine mici cresteri de putere si cuplu, pana in 10%. Recomandarea mea este alegerea unei variante de tuning Stage 1 sau Stage 2 pentru motorizarea ta, daca drumurile pe care le parcurgi cu masina se afla in Romania.
2. Stage 1 si Stage 2 sunt variante de soft ce ofera cresteri de putere sau cuplu cuprinse intre 15-25%, fara insa a depasii limitele motorului. Modificarile pe care le facem iau in calcul si filtrul de particule atunci cand acesta exista pe masina. Hartile ce ajusteaza cantitatea de motorina injectata primesc, in acest caz, valori moderate special pentru a nu duce la infundarea sau distrugerea filtrului de particule.
3. Noi nu modificam timpii de regenerare insa putem elimina/dezactiva din soft, atunci cand clientul doreste acest lucru, filtrul de particule. Dupa aceasta operatiune filtrul de particule poate fi eliminat in totalitate.
4. Nu dispunem de un grafic dyno pentru modelul dvs. de masina. Posibil si am sa caut poate gasesc, graficul unui motor 2.0HDi de la un Peugeot 407. Noi oferim clientilor spre vizualizare doar grafice dyno obtinute direct pe role, nu si generate de vreun program.
In perioada
14-16 Mai 2010 voi face un drum la
Sibiu. Pentru ca nu avem filiale in orasele Rm. Valcea si Sibiu, ma puteti contacta personal la numarul de telefon
0751 194 100 daca eventual aveti intrebari legate de tuning si doriti sa aveti o discutie directa cu mine sau sa faceti o modificare de putere la masina dvs.
De asemenea, doresc sa anunt deschiderea unei noi filiale
Dimsport la Deva reprezentata de:
Oprea Ionel
Deva, Romania
Telefon: 0722 472 149
Email:
dimsport.deva@yahoo.comcare impreuna cu alte cateva firme din domeniul auto au format
TUNING VEST.
Despre noi cat si despre masinile pe care le putem prepara puteti afla vizitand site-ul nostru:
http://www.dimsport.ro.
Date contact:
Alex Stancu, YM: obdtuning
Programari:
0751 194 100
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

30 Mai 2010, 00:21
am o intrebare. sa zicem ca vreau sa imi fac stage 1 pt masina mea: focus 2007, 1.8 tdci, 115cp, 280nm stock. am inteles ca ajunge la 135cp si 325nm.
eu am masina inca in garantie pana in 2011. imi pierd garantia daca fac aceste modificari?
cum influenteaza cresterea de cuplu ambreiajul? il prajeste mai repede sau e ok?
as putea sa obtin 135cp si o valoare mai mica a cuplului (pt a proteja transmisia)?
13 Iul 2010, 11:46
Sal,
Pentru ff2 2007 1.6 115CP Ti-Vct ce putem face, care ar fi cresterea consumului si cat ar costa.
Stima
19 Iul 2010, 20:53
se potriveste consola Genius FlashPoint si la ford focus 1.6tdci 90cp?
daca da, se poate cumpara impreuna cu toate cele 3 mape existente pe site?
si ce pret ar avea.
Multumesc anticipat
06 Dec 2010, 21:24
$1 scrie:$2m o intrebare. sa zicem ca vreau sa imi fac stage 1 pt masina mea: focus 2007, 1.8 tdci, 115cp, 280nm stock. am inteles ca ajunge la 135cp si 325nm.
eu am masina inca in garantie pana in 2011. imi pierd garantia daca fac aceste modificari?
cum influenteaza cresterea de cuplu ambreiajul? il prajeste mai repede sau e ok?
as putea sa obtin 135cp si o valoare mai mica a cuplului (pt a proteja transmisia)?
Valorile oferite de Stage 1 sunt moderate și se află mult sunt limita de siguranță pentru această motorizare, nu afectează transmisia și nici turbina. Distrugerea unui disc de ambreiaj nu ține neaparat de tuning, ci mai degrabă de modul de exploatare al mașinii și eventual condițiile de trafic.
În majoritatea cazurilor dealerul auto nu poate detecta o modificare software (chiptuning) la o simplă diagnoză. Softul original este citit de pe mașină și folosit la dezvoltarea optimizării astfel toate caracteristicile motorului (serii de identificare) rămănând neschimbate. Totuși chiptuning-ul nu este invisibil și la o analiza mai complexă poate fi detectat. De aceea recomandam în cazul unor lucrări ample de garanție în service să reveniți la setările inițiale ale motorului sau să luați legătura cu un reprezentant Dimsport pentru a solicita informații despre aceasta procedură. Modificarea softului este perfect reversibilă și în orice moment clientul poate opta pentru revenirea la setările producatorului. Revenirea la setările de fabrică este gratuită.
În cazul de față, la Ford nu am avut clienți care să ne semnaleze pierderea garanției contractuale după chiptuning.
$1 scrie:$2e potriveste consola Genius FlashPoint si la ford focus 1.6tdci 90cp?
daca da, se poate cumpara impreuna cu toate cele 3 mape existente pe site?
si ce pret ar avea.
Multumesc anticipat
Genius FlashPoint (consola dealerilor) poate citi/scrie file modificate pentru modelul Ford Focus 1.6 TDCi 90/110CP. Însă
MyGenius, consola ce se adresează clienților, nu este disponibilă momentan și pentru modelele Ford. Așteptăm să ne anunțe și de introducerea mai multor mărci auto decât cele disponibile pănâ în prezent.
Lista cu modele de mașini disponibile în consola MyGenius:
@nicolaemircea: la motorizarea de 1.6Ti-Vct 115CP se poate obține o creștere de până în 8-10% din valorile inițiale. Consumul poate crește cu 1-2l când pedala de accelerație este folosită peste 70-80% din cursă. Costul unei modificări de soft la aceasta motorizare este 200 euro.
Pentru mai multe informații vă rog să ma contactați și telefonic la numărul 0751.194.100
06 Dec 2010, 21:53
Pentru un FF 2 din 2006 cu motor de 2.0 TDCI si 136 CP, ce se poate face si cat costa? Multam.
Gata, am vazut pe site.
06 Dec 2010, 22:40
Pentru modelul tău există 2 variante de tuning disponibile: Stage 1 și Stage 2. Prima variantă te costă 200 euro iar cea de-a doua 250 euro, prețuri la care am aplicat deja reducerea pe care o acordăm clubford.
19 Ian 2011, 20:18
Ofertele noastre pentru chiptuning si resoftari la modele Ford sunt disponibile pentru membri ClubFord si in 2011.
Pe site-ul
http://www.dimsport.ro gasiti lista de motorizari si modele Ford ce pot fi modificate, iar cat de curand va urma un update cu noi modele.
30 Mar 2011, 21:35
Vreau sa fac si eu o resoftare la masina din semnatura, am vorbit cu Ceky, la care am mai facut cateva masini ... exista vreun risc la acest motor, 2.0tdci 140cp cu DPF ? Ati mai facut resoftare la acest motor ? Am inteles ca e vorba de +35CP ... Multumesc.
30 Mar 2011, 21:42
Cu o modificare de soft in limite normale nu sunt riscuri pentru motorul de 2.0TDCi 140CP. Am mai facut motorizarea aceasta pe mai multe modele Ford si nu au fost probleme cu ele. Atat timp cat motorul este in stare buna, fara probleme de natura tehnica, cu tuning va functiona normal. Putem sa-ti oferim un pret bun pentru Stage 1, modificare ce poate aduce un plus de +20CP si +45-50Nm.
Suna la numarul de telefon 0751-194.100 pentru programare. Durata de lucru este de aproximativ 40-60min.
O seara buna,
Doc
30 Mar 2011, 21:48
in Timisoara aveti colegi? sau cel mai aproape de mine e echipa din Deva.
multumesc.
30 Mar 2011, 21:50
Avem si la Timisoara, un nou dealer. Cel vechi ne-a dat numai batai de cap. Foarte bun este si dealerul din Deva, un baiat care a lucrat in reprezentante auto si acum s-a dedicat tuning-ului auto.
21 Iun 2011, 13:50
Buna ziua.
Remapare pentru Ford Fiesta MK6, 1.4TDCI?
23 Iun 2011, 13:30
Facem remapare si la acest model.Costul operatiunii este de 850 RON si se poate obtine o crestere de la 70CP la 88-90CP. Durata de lucru este de aproximativ 60-80min. in cazul acestei motorizari.
23 Iun 2011, 15:39
Salut! Am discutat mai demult, dar as vrea sa actualizam discutia. Am un Fusion (cel din avatar) cu motor 1,6 tdci 90 CP. Ce variante de remapare si ce costuri presupune? Valorile comunicate sunt cu TVA sau fara?
19 Sep 2011, 16:35
Pentru mine a fost o perioada cu multe iesire in afara orasului si putin acces la internet, de aceea am omis sa mai postez pe forum de ceva vreme. Readuc in actualitate oferta noastra de tuning pentru modele Ford, motorizari benzina si diesel:
Chiptuning FORD MODELE NOI:
New Fiesta '08 1.2 16V 82CP - 200 EURO
New Fiesta ’08 1.6 Ti-VCT - 200 EURO
New Fiesta '08 1.4 TDCI 68CP - 250 EURO
New Fiesta ’08 1.6 TDCi 90/109CP - 250 EURO
New Fiesta ’08 1.6 TDCi 95CP DPF - 350 EURO
New Ford Focus '08 1.6 16V Ti-VCT 115/125CP - 200 EURO
New Ford Focus '08 1.8 16V 125CP - 200 EURO
New Ford Mondeo ’07 1.6 Durateq Ti-VCT 110/125CP - 200 EURO
New Ford Mondeo ’07 1.8 TDCI 100CP - 250 EURO
New Ford Mondeo ’07 1.8 TDCI 125CP - 250 EURO
New Ford Mondeo ’07 2.0 TDCI 140CP - 250 EURO
New Ford Mondeo ’07 2.2 TDCI 175CP - 250 EURO
New Ford Mondeo ’07 2.5T 220CP - 300 EURO
Chiptuning FORD MODELE ANTERIOARE:
Fiesta 1.2 16V 70CP - 200 EURO
Fiesta 1.4 16V 80CP - 200 EURO
Fiesta 1.6 16V 101CP - 200 EURO
Fiesta 1.4 TDCI 68CP - 250 EURO
Fiesta 1.6 TDCI 90CP - 250 EURO
Focus 1.6 16V 101CP - 200 EURO
Focus 1.6 16V 110CP - 200 EURO
Focus 1.6 16V 115CP - 200 EURO
Focus 1.8 16V 125CP - 200 EURO
Focus 1.6 TDCI 90CP - 250 EURO
Focus 1.6 TDCI 110CP - 250 EURO
Focus 1.8 TDCI 115P - 250 EURO
Focus 2.0 TDCI 136CP - 250 EURO
Aceasta este doar o parte din lista de motorizari Ford, la care putem aduce modificari de putere si cuplu prin resoftare. Daca nu va regasiti motorizarea in aceasta lista, va rog sa ma contactati telefonic la 0751194100 sau direct in PM.
LE: intre 24-25 Septembrie ma aflu la Cluj. Oricine se afla in aceasta zona si vrea sa ia legatura cu mine pentru cresteri de putere la Ford sau orice alt model de masina, ma poate contacta la numarul afisat mai sus.
19 Sep 2011, 20:36
Mi se pare mie sau chiar nu prea esti la curent cu noile modele de Ford? Cel putin la New Focus si la Mondeo. Oare ce iese din motorul unui New Focus dupa ce trece pe la voi cand voi nici nu stiti ce motoare mai sunt pe modelele noi (new).
20 Noi 2011, 01:06
Salut,
Daca pretul pentru o remapare la o Fiesta MK6 1.4TDCI e cel oferit mai sus lui mcliviu ma bag si eu la una dupa 1 Decembrie.
20 Noi 2011, 23:58
Da pretul pentru motorizarea 1.4TDCi este cel afisat, adica 850 RON.
$1 scrie:$2i se pare mie sau chiar nu prea esti la curent cu noile modele de Ford? Cel putin la New Focus si la Mondeo. Oare ce iese din motorul unui New Focus dupa ce trece pe la voi cand voi nici nu stiti ce motoare mai sunt pe modelele noi (new).
Listele de motorizari afisate mai sus au la baza modelul de Focus 2 si nu ultima generatie. El au fost publicate pe forum cu mult inainte sa apara modelul nou. Mai jos am sa postez o lista de motorizari pentru Focus 2, ce se pot resofta direct pe mufa OBD:
FOCUS (II SERIES) 1.4 16V (80 HP) SIEMENS SIM-21/22/210/28/29
FOCUS (II SERIES) 1.6 16V EEC-VI (115 HP) FORD EEC-VI
FOCUS (II SERIES) 1.6 16V SIM29 (115 HP) SIEMENS SIM-21/22/210/28/29
FOCUS (II SERIES) 1.6 16V TdCi EDC16 (90/110 HP) Diesel BOSCH EDC16 C3
FOCUS (II SERIES) 1.6 16V TdCi EDC16+ (90/110 HP) Diesel BOSCH EDC16+ C34
FOCUS (II SERIES) 1.8 16V EEC-VI (125 HP) Petrol / Benzina FORD EEC-VI
FOCUS (II SERIES) 1.8 16V TdCi SID803A/202 (115 HP) Diesel SIEMENS SID803A/202
FOCUS (II SERIES) 2.0 16V EEC-VI (145 HP) Petrol / Benzina FORD EEC-VI
FOCUS (II SERIES) 2.0 16V TdCi SID803 (130/136 HP) Diesel SIEMENS SID803
FOCUS (II SERIES) 2.0 16V TdCi SID803A/202 (130/136 HP) Diesel SIEMENS SID803A
Daca crezi ca s-a facut vreo greseala, ne cerem scuze si corectam eroarea.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.