Totul despre membri

Povestea JET-ului...si a stapanului...

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 23 Dec 2009, 10:20

pai eu credeam ca all-season-urile mele + lanturile ma pot scoate din rahaturi. si m-au scos ce-i drept, dar pe soseaua inghetata am avut vreo 2-3 momente in care simteam ca fuge de sub mine.

Am platit 680 de lei pe jante de tabla si Cauciucuri de iarna Pirelli Winter Carving. Rotile sunt deja echilibrate (cel putin asa mi-a zis cel de la care le-am luat).
Azi o sa le pun, aseara deja era tarziu, si nu am montat decat una, sa verific daca e totul ok.
Oricum, ca prima impresie, arata ca dracu` rotile de 14" pe masina mea :)) cred ca m-am obisnuit cu cele mari.
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde Mihai L » 23 Dec 2009, 10:27

Am vazut pe youtube un filmulet cu niste teste comparative (parca Daniel l-a pus pe forum), all-season erau cam cu 30% mai bune ca cele de vara daca socotim 100% pentru cele de iarna.
Un fleac.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 23 Dec 2009, 11:29

pai dupa ce am vazut si eu testele alea (DGAlexandru le-a pus) am inceput sa caut vanzari de jante (vroiam sa imi iau acum jante din prima de Craciun si cauciucurile la alta prima sau la salariu). si cum am gasit super oferta, le-am luat acum cu totul! :)
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 25 Dec 2009, 19:27

prima impresie! Bucuresti-Buzau-Padina-Galati (vreo 250 km cred). Gumele se descurca excelent. drumul a inclus si o portiune de vreo 30 km de drum judetean, pe unde trecuse o lama la misto mai mult, deci drum cu zapada batatorita si inghetata. am mers lejer, cu 50-60. Am avut totusi o victima. de fapt vreo 2... un stol de prepelite erau pe drum si am cam intrat in ele. le-am crutat suferinta celor accidentate si le-am rupt gatul. dar toata stima pentru cauciucuri care s-au comportat exemplar. si pe drum si la parcarile din Galati unde zapada troneaza pe toate strazile!

Craciun Fericit tuturor!

P.S. am atasat poza cu omu` care ma astepta acasa si cu pasarica zbuciumata.
Fişiere ataşate
IMG_0089.JPG
IMG_0086.JPG
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mirceamc » 27 Dec 2009, 18:16

$1 scrie:$2.. Oricum, ca prima impresie, arata ca dracu` rotile de 14" pe masina mea :)) cred ca m-am obisnuit cu cele mari.


Pai cred ca trebuia sa o stii de la mine :) Ca si eu sunt de aceeasi parere :)
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 28 Dec 2009, 16:16

si cum spuneam intr-unul din posturile mele trecute, ultima revizie m-a costat fix 240 de lei. si anume:

Filtru ulei+Filtru aer+filtru benzina = 95 de lei
Ulei (bidon 5 litri) = 85 de lei
Manopera mecanic =60 de lei.

La revizia urmatoare o sa economisesc cei 60 de lei... prietenii stiu de ce!
de-abia astept sa le fac eu pe toate cum trebuie acolo. :)

si am mai facut si ceva update-uri pe spritmonitor, detalii in semnatura.

Nou, in curand si filmuletul in care omor pasaricile pe strada, filmat live! :))
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mariusm » 28 Dec 2009, 16:35

mie mi-a stricat complet ziua (nu azi, candva...) o vrabie care a ramas ultima in stol...
The owls are not what they seem...
Cadouri pentru fete... http://sheepshine.blogspot.com/
Avatar utilizator
mariusm
1nsane Member
 
Mesaje: 1095
Membru din: 15 Oct 2007, 23:50
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus Combi Futura 2002 90CP TDDI Polar Silver Metalic

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde adyamg » 04 Ian 2010, 23:45

S-au potrivit rotile de Focus?! La cat mai multi km cu ele :)

Cred ca nu era nevoie sa imbraci mosu ala ... am auzit eu ca la astia nu le ie frig.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 11 Ian 2010, 16:50

Hello dragilor! cum imi place mie sa depasesc autobuzele si sa stau in fata lor la urmatorul semafor pentru a-mi verifica luminile de pe spate, am vazut ca mi s-a ars becul de la stop-ul de frana de pe partea stanga. (astea mie mi se ard cam o data la 1 an, indiferent de marca, asa ca mai nou pun no name-uri la 1 leu, ca tot se ard.

Si fiindca aveam telefonul la mine, m-am gandit ca ar fi dragut sa fac si niste poze la toata operatiunea, ca poate mai sunt doritori de schimbat becuri si nu stiu pe unde sa le gaseasca.
Asadar,

1. Se desface piulita de plastic din interior, care are aripioare si se desface cu manuta. Aceasta piulita se afla langa carligul de ancorare bagaje, conform fotografiilor 1 si 2.
2. Se desfac cele 2 suruburi cu cap torx care apar in figura 3.
Singurele chestii desfacute trebuie sa arate ca in figura 4. (2 suruburi si o piulita fluture).
3. cu grija se misca blocul optic stanga-dreapta pana iese din lacas. Mai are un bolt care intra in caroserie in punctul din figura 5. stanga sus.
4. Acum sunt doua variante. 1. fie se deconecteaza firele (priza din figura 5) , fie se lucreaza direct pe masina.
5. Se desfac clemele care tin stopul efectiv legat de bucata unde sunt becurile prinse se cablurile legate (figura 5+6).
6. Se indeparteaza stopul si se poate ajunge cu usurinta la becuri, conform figurilor 7 si 8.

Nu uitati sa curatati foarte bine in momentul in care prindeti iarasi stopul, pentru a fi siguri ca se etanseizeaza perfect.
Am auzit ca mai sunt unii care au probleme cu apa in stopuri si mai mult ca sigur de aici provin problemele.


L.E.
Adi, s-au potrivit perfect rotile de Focus 1 pe Fusionul meu, si distantele alea sunt identice si la fel :)
1.jpg
8.JPG
7.JPG
Fişiere ataşate
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde Vlad_Radu » 11 Ian 2010, 17:52

nenea pune si tu pozele de la berbecut in galerie
Avatar utilizator
Vlad_Radu
HAOS Crew
 
Mesaje: 559
Membru din: 22 Apr 2008, 20:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: B-12-VWR, Focus 2, 2005- 1.6tdci-1??cp

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 28 Ian 2010, 19:25

un mic update. se pare ca bestiei ii priesc noile cauciucuri. am scos consumul de in oras, pe zapezi si gheturi si aglomeratii, deci eu zic ca e foarte bine.
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mariusm » 28 Ian 2010, 19:44

de cat? :-O
The owls are not what they seem...
Cadouri pentru fete... http://sheepshine.blogspot.com/
Avatar utilizator
mariusm
1nsane Member
 
Mesaje: 1095
Membru din: 15 Oct 2007, 23:50
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus Combi Futura 2002 90CP TDDI Polar Silver Metalic

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mirceamc » 28 Ian 2010, 20:28

Atentie ca ai roti mai mici si la bord iti arata ca faci cam cu 6 sau 7% mai multi km decat mergi in realitate.
Eu nu ma gandisem la efectul asta pana n-am sesizat ca imi arata mai multi km pe ruta Bucuresti-Voinesti (care o fac des).
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 09 Feb 2010, 10:11

mai nu stiu deca e atat de are diferenta. din moment ce masina e prevazuta cu ambele tipuri de roti... poate acum fac cat trebuie si cand aveam rotile mai mari imi arata mai putin :D

o poza cu rezultatul deszapezirii mele de ieri :)

P.S. consumul era de 9.38 %
Fişiere ataşate
19061_104092952946875_100000385112480_107876_7085748_n.jpg
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde zvony » 09 Feb 2010, 13:25

$1 scrie:$2tentie ca ai roti mai mici si la bord iti arata ca faci cam cu 6 sau 7% mai multi km decat mergi in realitate.


Marja maxim admisa este de 3%. Sunt pe net diferite calculatoare unde scrii ce anvelope ai avut si ce anvelope ai. Calculatorul respectiv iti calculeaza abaterea si iti spune. Daca este diferenta mai are de 3% nu e tocmai bine pentru pozitia planetarelor (parca) si a nu mai stiu ce alte chestii pe acolo.
Bafta multa!
PS: La vechiul Focus, intre rotile pe 15 si cele pe 17 avea diferenta fix de 3%. Cele pe 17" erau cu 3% mai mici ceea ce insemna ca imi arata cu 3% mai multi km. Evident ca am verificat si asa era: pe bornele km sau GPS cand faceam 100km, pe jurnalierul masinii faceam 103.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mirceamc » 09 Feb 2010, 13:41

In cazul nostru diferenta calculata este de 6,48%
Se poate reface calculul la: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html
Dimensiune roata originala: 195/60R15; dimensiune roata iarna: 185/60R14

Atentie: rotile sunt cumparate cf. cu recomandarea Ford din cartea masinii. Si sunt trecute ambele dimensiuni in talon!
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde zvony » 09 Feb 2010, 14:06

Foarte interesant. Eu cand am schimbat jantele din 195/65/15 am pus 205/45/17 iar in talon aveam 205/50/17. De aici si diferenta de 3% si atunci cei pe care i-am intrebat mi-au spus ca 3% este diferenta maxima admisa. Ba chiar si la 3% le era cam teama sa ma lase asa. Dar daca Ford accepta o diferenta sa mare, banuiesc ca stiu ei de ce.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 15 Feb 2010, 21:00

sau nu stiu ei... :))

oricum, eu sunt conform cu cartea, deci nu imi pasa! :) si ma simt atat de bine cu gume de iarna....mmmm ;)
bine, nu se pune ca am ramas intepenit in zapada, pentru ca ramasesem suspendat pe zapada :) noroc cu cele 2 lopeti pe care nu le dau jos din masina :)
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 05 Mar 2010, 10:43

Monstrul tocmai a avut o interventie pe cord deschis. S-a desfacut electromotorul, care avea totul foaaarte uscat inside. s-a inlocuit bendixul si acum pleaca iar la sfert. Inainte de interventie, pleca din prima doar daca era motorul rece. daca era cald, pleca la a 10-a cheie :(
Cost total, 300 de lei. :D
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mariusm » 05 Mar 2010, 11:16

Sa fie sanatos! ;)
The owls are not what they seem...
Cadouri pentru fete... http://sheepshine.blogspot.com/
Avatar utilizator
mariusm
1nsane Member
 
Mesaje: 1095
Membru din: 15 Oct 2007, 23:50
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus Combi Futura 2002 90CP TDDI Polar Silver Metalic

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 07 Apr 2010, 13:45

s-au montat inapoi jantele de aliaj cu gumele all season care sunt mai degraba slickuri :D.
si s-a curatat toata instalatia de la aerul conditionat, am dat jos masca de plastic de sub stergatoare, am curatat conductele de aer cald care erau murdare de ulei si produceau un miros urat cand se dadea drumul la caldura, schimbat filtrul de polen si spalat intreaga masina. Operatiunea cu spalatul a fost o idee foaaaarte proasta intrucat am observat vreo 4-5 zgarieturi noi, chiar si pe partile proaspat vopsite/ schimbate. traiasca Romania si locurile de parcare si idiotii de trec pe langa masini cu sabiile scoase din teaca.
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 03 Mai 2010, 09:47

Weekendul de 1 Mai am fost cu biclele la munte.
Daca va ganditi cum incap 7 oameni si 7 bicle in 2 masini, raspunsul e in pozele de mai jos: in logan 5 oameni plus suport cu 3 bicle pe portbagaj si Fusion cu 2 oameni si 4 bicle inside :D

In prima zi am fost pe la Moeciu de Sus, unde un prieten participa la Echomaraton. ne-am dat pe acolo pe drumuri forestiere si pe susele, pana cand am ajuns la zapada :D. Am facut cale intoarsa si s-a lasat cu un gratar pe marginea raului, un foc de tabara aproape de corturi si vorbe multe...

Insa traseul cu adevarat frumos a fost duminica.

Traseul efectiv are vreo 30-32 de km. este un circuit pe dealuri si coclauri.
Noi am plecat din Moeciu de Jos, exact din punctul unde se bifurca drumul (o bucata catre Moeciu de Sus).

Se ia in jos, catre Bran si chiar langa Castelul Bran, am facut stanga catre Predelut. Din Predelut se ia pe dealuri pana se ajunge in Zarnesti, in Zarnesti se face stanga, catre Cabana Gura Raului, apoi inainte, pana la Fantana lui Botorog. la fantana cu pricina unde drumul se bifurca se face stanga si se urca pieptis. una din cele mai grele urcari ale traseului.

Dupa ce se urca vreo 3-4 km cred...poate mai putin, se ajunge in satul Magura (cred ca e satul unde se face emisiunea aia cu vedete care fac treaba la o pensiune.) odata intrati in sat se face dreapta si se urmeaza drumul catre manastirea Pestera. la un moment dat , se ajunge iar la o bifurcatie inainte catre manastire (prin vale) si stanga o panta destul de abrupta, se alege panta. se mai urca vreo cativa km si se ajunge in satul Pestera.
acum incepe coborarea, de fapt alterneaza coborarea cu urcarea, dar daca nu calci frana pe coborare, urci din inertie :))

si dupa ce mai cobori pe niste urme de asfalt, ajungi in centrul Moeciului de jos, la 100 de metri de locul de plecare:)

Ca si date tehnice, avem asa: prima zi vreo 25 de km (eram la inceput). insa a fost frumos, drumul forestier a fost plin de apa si de noroaie si eram toti ca niste porci dupa ce am trecut cu vreo 40 km/h fara aparatori de noroi la bicle.

deci, 25 km , viteza maxim 41.5 km/h pe forestier.

a doua zi avem asa : 33 km, 3 ore pedalat efectiv, viteza maxima pe forestier 42.5 km/h si viteza maxima pe drum asfaltat 54.5 km/h (da, am depasit limita in localitate). :))

Daca vrea cineva detalii, mai mult decat bucuros as fi sa le dau. :)

Pozele vin un pic mai tarziu, sa le strang pe toate si sa le si modific.
Fişiere ataşate
S6302031.JPG
S6302030.JPG
S6302026.JPG
S6302019.JPG
S6301988.JPG
DSC02191.JPG
DSC02187.JPG
DSC02184.JPG
DSC02182.JPG
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde JoeBlack » 03 Mai 2010, 11:55

Super fain! si eu am fost in weekendul asta cazat in satul Pestera, la Cabana Casa Folea, cam ultima casa din sat. Minunate acele locuri. Doar ca noi am facut trasee pe munte pe propriile picioare, dar am zis in cateva ocazii ca tare mi-ar fi placut sa fi avut niste bicle cu noi. Va indiviez.
Biclele au intrat in masina in montaj complet sau demontate pe alocuri?
Avatar utilizator
JoeBlack
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 13 Mai 2007, 15:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus II hatchback, 2006, 1.6 TDCi, 90CP, Trend+optionale B90HHA

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 03 Mai 2010, 12:16

singurul lucru demontat la bicle a fost roata din fata, in rest totul complet.
data viitoare am zis ca o sa fac un test, sa le scoatem pedalele sa vedem daca intra 5 sau 6 :D
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde mariusm » 03 Mai 2010, 20:39

Fain!
The owls are not what they seem...
Cadouri pentru fete... http://sheepshine.blogspot.com/
Avatar utilizator
mariusm
1nsane Member
 
Mesaje: 1095
Membru din: 15 Oct 2007, 23:50
Localitate: Calarasi
Maşina: Ford Focus Combi Futura 2002 90CP TDDI Polar Silver Metalic

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 06 Mai 2010, 13:34

$1 scrie:$2uper fain! si eu am fost in weekendul asta cazat in satul Pestera, la Cabana Casa Folea, cam ultima casa din sat. Minunate acele locuri. Doar ca noi am facut trasee pe munte pe propriile picioare, dar am zis in cateva ocazii ca tare mi-ar fi placut sa fi avut niste bicle cu noi. Va indiviez.
Biclele au intrat in masina in montaj complet sau demontate pe alocuri?


si ce trasee ati facut pe-acolo? ati ajuns la Curmatura? :D
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde JoeBlack » 06 Mai 2010, 15:27

:D Buna intrebare! in plan a fost sambata sa ajungem la Cabana Curmatura..dar crezi ca am mai ajuns?! Cu toate ca eram 12 persoane, iar unii dintre noi fac 'muntii' de multa vreme (n.r. nu e cazul meu), tot am reusit sa ne abatem de la traseu. Pur si simplu nu mai gaseam semnul pentru a continua drumul. Asa ca tot cautand acel semn, care se tot ascundea de noi...al naibii, am reusit sa ne ratacim. Drept urmare am decis sa coboram in vale, avand ca punct de reper Curmatura, ce tocmai o vazusem de pe varful dealului. Cam greu prin padure, printre copaci, boscheti si toate cele, prin locuri necartografiate inca. :-S In final dupa cam 45 minute de 'bantuit' am regasit drumul, invartindu-ne cumva in cerc. Eee, apoi am coborat in vale, unde am dat de un drum forestier, am facut un popas pentru a ne incarca cu energie si am purces iar la drum. Din pacate, ajungand la o rascruce am interpretat gresit drumul :-" si am ajung in directia opusa Curmaturii. Ne-am dat seama dupa ceva vreme, cand deja fiind ora de seara, am decis sa renuntam la a merge spre Curmatura, ci sa mergem pe acel traseu gasit intamplator, care tocmai bine ne aducea spre cabana noastra..ce-i drept pe un drum mai lung. Astfel am ajuns La Table, inspre refugiul Grind, cu popasuri lungi si dese pt facut poze si ..pozne :)) .

Iar a 2-a zi, eu cu inca un prieten am ramas la cabana, deoarece la coborari mi-a cedat genunchiul stang si nu prea mai reuseam sa merg. Iar el a ramas de lenes. :D Ceilalti amici au ajuns in final la refugiul Grind si apoi pe varful La Om. Imi pare rau ca un am putut ajunge, am ramas doar cu peisajul superb vazut in poze..mirific :(( In rest, noi 2 program de voie, am facut un traseu 'urban' pana la magazinul intitulat "Alimente" din sat si inapoi la cabana, dat in balansoar, mancat, vizionat un film pe laptop si cam atat.

Asa ca astea au cam fost traseele. As vrea sa mai ajung acolo, dar data viitoare echipat si eu cu bocanci si nu cu tenisi, plus ce-o mai fi nevoie.
Avatar utilizator
JoeBlack
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 13 Mai 2007, 15:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus II hatchback, 2006, 1.6 TDCi, 90CP, Trend+optionale B90HHA

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde robert1988k » 02 Iul 2010, 00:43

buna, detin un ford focus din 2000,motor de 1.8 benzina,130 CP .am o intrebare legata de turometru pe care nu vad nimic rosu,aidca turatia maxima e de 7000 rpm dar nu e rosu. si acum asta inseamna ca merge turata pana la 7000? :D de aceea intreb pt ca eu nu am mai vaz asa ceva la nici o masina. in general toate au rosu pe turometru si cand acul intra in acea zona pot aparea probleme mari la motor si chiar mai grav. nu?
robert1988k
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 02 Iul 2010, 00:17
Maşina: ford focus 1,8i

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde adicristea » 02 Iul 2010, 08:03

De ce ati postat tocmai aici. Aici este topicul coleguli shine in care-si prezinta masina, nu se dau sfaturi despre Focus. Puteti incerca sa creati un topic nou in sectiunea Focus Mk1.
\\\ Cumpara "romaneste"! Salveaza-ti slujba! ///
Nu fi zmeu, s-ar putea sa zbori!
Nemulţumirile oamenilor nu vin din ceea ce li se întâmplă, ci din diferenţa dintre ceea ce li se întâmplă şi aşteptările lor. ™Ciugu®
Imagine
Avatar utilizator
adicristea
 
Mesaje: 6108
Membru din: 18 Ian 2008, 13:01
Localitate: Reading, UK
Maşina: Citroen C4 Picasso 1.6 eHDI
VIN: 00000000000000000

Re: Povestea JET-ului...si a stapanului...

Mesajde shine » 01 Oct 2010, 11:57

Am cumparat consumabilele pentru revizia de 105.000 km. O sa fac revizia singur, acasa :D
ulei + filtru ulei + filtru aer + filtru benzina = 217 lei, piese originale Ford. Un pret decent as zice eu. Filtrul de polen il schimb de obicei primavara, deci nu am avut nevoie si de el. Placutele cred (sper) ca ma mai tin.
Si mi-am montat si lumina cu senzor in torpedou.
Imagini cu lumina si imagini cu toata revizia o sa postez dupa weekend.
Avatar utilizator
shine
Membru reincarnat
 
Mesaje: 3383
Membru din: 28 Ian 2008, 16:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fusion 2004, 1.6 / 100 CP + Ford Focus 2012 1.0 / 125 CP
VIN: EuPreferDemisecul

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login