ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
06 Mai 2007, 20:40
Si mie imi vine foarte greu sa cred ca poti face cu Alfa aia un TDCi de 130CP cu VGT; nu mai zic ca un TDCi de 155CP iti da rusinica LEJER.
400Nm cu overboost iti spune ceva?
Daca tu ai avut o masina naspa asta nu inseamna ca toate sunt la fel.
No offence, OK ?
07 Mai 2007, 06:43
Cum am mai mentionat pe undeva cu focus TDCI 100CP am facut passat din 2003 TDI 136 CP.
Aici s-a ajuns din cauza sofatului pt ca de ar fi sa mearga si celalalt cu masina cum trebuie sa schimbe vitezele cand trebuie samd, 100CP nu ia 136CP . Draq ca am inceput sa zic lucruri "prea evidente"

. DECAT....daca greutatea e semificativ mai mare la cel cu putere mai mare.
Deci alfa 156 JTD - 115CP vs Mondeo 130 CP se poate sa-i dai clasa dar de ar fi acelasi stil de condus cei 15 CP isi fac simtita prezenta te asigur.
Si eu sunt pasionat de diferente intre masini si am incercat focus TDDI 90CP si TDCI 100CP si l-am lasat in urma binisor.
07 Mai 2007, 08:13
Discutia asta a cam gresit topicul nu ?? nu ar merge la liniute ??
07 Mai 2007, 08:17
diferenta nu e numai de 15 CP, ci si de cuplu. Daca nu ma insel, Alfa are in jur de 275Nm iar Mondeo in jur de 320. Deci un sofer bun nu are cum sa piarda.
Ce nu inteleg eu, de ce se compara Alfa cu Mondeo. Cum am mai spus Alfa e o masina sportiva pe cand Mondeo mai mult limuzina sau masina de familie. Deci la aceeasi putere si cuplu si eu cred ca Alfa iese castigatoare datorita in primul rand greutatii mai reduse apoi cutiei de viteze care a fost gandita sa avantajeze condusul sportiv. Cum bine spunea cineva pe aici , in tr I si II Mondeo nu rupe gura targului pt ca pur si simplu nu a fost gandita ca o masina sportiva. Desigur in tr III si IV masina recupereaza frumos dar o distanta de doar 400m s-ar putea sa nu fie de ajuns.
Hai sa punem Alfa langa un BMW 320D sa vedem atunci ce poate!
07 Mai 2007, 10:03
Eu am facut cu al meu mondeo de 2 ori un golf tdi de 116 cp...de la treapta 3 in sus ramane in urma golful, la fel si passatul de 131 cp.Nu asta are importanta.Ne departam de ideea topicului
07 Mai 2007, 16:47
$1 scrie:$2mi e greu sa cred ca un alfa cu 115 cai va face un Mondeo TDCi cu 130CP si 6 trepte. Cred ca tine si de sofer.
De golf 3gti diesel nu am auzit inca

Numai bine!
Loooooooool golf 3 gti diesel.
Uitate acolo am zis golf 3 gti,nu diesel.Citeste si tu cu ochelarii data viitoare no offense
Cum se spunea
Cu stima
11 Mai 2007, 17:25
Uitati aici
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=236473
TOpicul pe softpedia - de ce nu place lumii ford.
spre sfarsit au inceput sa arunce cu rahat in marca ford

ma gandesc ca o fi din cauza siglei - care intr-adevar e uratica
11 Mai 2007, 18:26
$1 scrie:$2Loooooooool golf 3 gti diesel.
Uitate acolo am zis golf 3 gti,nu diesel.Citeste si tu cu ochelarii data viitoare no offense
Cum se spunea
Cu stima
Atunci poate imi explici cum de, in lista atasata de tine, locul 3 general (Nume : Cazacu Catalin ; Numar concurs :15 ; Timp obtinut : 02:30:53) e si primul in clasamentul diesel. Si te-am intrebat daca ati inventat voi Golf 3 GTI diesel.
$1 scrie:$2Nu vreau sa starnesc o polemica dar conduc la fel ca inainte cand aveam mondeo.In orasul meu nu se poate conduce sportiv.Dar ca o observatie proprie la demaraj la circuti unde vreti voi alfa este mult peste ford mondeo sau focus cu motorul de 2,0 tdci(chiar si cel de 130 c.p.)
Modelul meu este 156 1,9 jtd 115 c.p.deci exact ca la mondeo si iti spun ca lasa in urma tare si pe mondeo si pe nea focus.Vinerea aceasta am participat la o cursa de indemanare si viteza si vreau sa spun ca a fost prima mea cursa din viata(organizata oficial,ca la liniute pe starzi m-am mai bagat eu)si am lasat in urma bmw-uri si mertane.Pun alaturi clasamentul realizat(eu sunt Cojocariu Cezar,se poate verifica)sa vedeti si voi timpii scosi.Pacat ca nu au scris acolo si masinile cu care s-au dat concurentii,dar vi le spun eu:1,2 si 3 au fost golf 3gti,4 opel corsa cel nou si pe 5 alfa 156 1,9 jtd,.Masinile de pe primele locuri au fost conduse de piloti profesionisti.
Cine doreste sa se convinga cat este de departe alfa de mondeo sau focus la plecare de pe loc il invit sa se dea o tura cu mine cum doreste plecare de pe loc 400m sau un circuit in poligon si sa vedem si noi timpii scosi.P.S.sa fie din zona botosani ca nu ma duc pana la bacau sa ma dau si eu cu cineva.
Nu-mi purta de grija, vad perfect
Numai bine!
11 Mai 2007, 20:12
Pana la urma vad ca te-a facut un diesel

Deci nu lasi in urma chiar tot! Poate ne spui si ce marca/model era (mercedes sau bmw

).
Eu personal sunt curios cum trage 1.9 JTD. Poate pui si un filmulet 0-100 sa ne convingi (dar sa il faci in conditii de siguranta rutiera

)
Drive safe!
Numai bine!
13 Mai 2007, 20:37
Cel care a iesit pe locul 1 la clasa diesel deci in fata mea conducea un Opel corsa motor de 1,7 ultimul model nu stiu efectiv cati cai avea,respectivul fiind pilot inscris in clubul green club bucuresti si participand la mult mai multe curse decat mine,care efectiv am fost la prima experienta de acest gen.Sa-l fi vazut cum lua jaloanele alea si cum se baga cu masina printe ele,profesionist ce sa mai,toata stima.
13 Mai 2007, 20:41
$1 scrie:$2ana la urma vad ca te-a facut un diesel

Deci nu lasi in urma chiar tot! Poate ne spui si ce marca/model era (mercedes sau bmw

).
Eu personal sunt curios cum trage 1.9 JTD. Poate pui si un filmulet 0-100 sa ne convingi (dar sa il faci in conditii de siguranta rutiera

)
Drive safe!
Numai bine!
Am scris eu aiurea acolo la locul 3 ,sorry.
P.S.BMW-ul si mertul au terminat mult in urma.Efectiv la asa ceva nu prea ai ce face cu tractiunea spate care nu te avantajeaza deloc pe viraje stranse si mai ales printre jaloane.
30 Sep 2007, 20:00
Cred ca Ford are o imagine proasta datorita celor care aduc masini din afara. Cele mai multe masini se aduc din Germania si acolo Opel si WV fac legea. Pina cind am facut un drive test cu FF2 1,4 80CP am auzit numai balarii despre Ford: ca cele mai proate masini din Germania sunt ford si ca sunt foarte scumpe la intretinere. Am facut un drive test si cu Opel Astra G 1,6l benzina si pot spune ca este mult sub ford ca stabilitate si manavrabilitate. La modelul de ford testat nu mi-a placut motorul : nu este potrivit pentru o astfel de masina - trage mai slab ca un symbol de 1,4 75cp. Am un symbol, am testat si clio3 si megane2 si pot sa spun ca ford focus este peste megane2. Pretul insa este cu 230E mai ieftin in favoarea meganului - megane2 manager 1,6 105CP 13500EUR iar ford focus sedan varianta tred style 1,6 100cp 13733 EUR. Dotari in plus la megane2 : proiectoare, airbaguri cortina, roata de dimensiuni normale, radio CD cu MP3, scut motor; in minus oglinzi electrice si incalzite.
Partea cu intretinerea este adevarata. Intre skoda si renault nu exista diferente de revizii la motoarele pe benzina dar fordul este de 2 ori mai scump ca renault.
Cineva spunea ca la brasov ora tehnica este 85 RON la ford iar la Pitesti unde am facut revizia la symbol ora este 54 RON cu tva. Revizia de 15000 km la symbol m-a costat 290 RON la AMAT Pitesti (schimat ulei sintetic 4l, filtru benzina, filtru aer - nu are filtru polen) iar din ce am urmarit pe acest form la ford preturile sunt intre 420 si 550 RON ceea ce mi se pare foarte mult tinind cont ca nici la ford nu se schimba filtrul de polen.
De ce vinde Renault destul de multe masini? Dupa parerea mea salvarea lor sunt motoarele. Cele pe benzina sunt destul de fiabile. Vorbind despre ambreiaj, suspensii, greieri etc lucrurile sunt adevarate. Pina acum insa nu am avut probleme cu symbolul dar ambreiajul nu-mi place deloc - tine destul de sus si la viteza a II a nu debraiaza bine. Avantajul este ca se poate regla fiind pe cablu. Am inteles ca la FF2 este hidraulic si nu se mai regleaza. Sunt citiva oameni care au schimbat kitul de ambreiaj la FF2.
30 Sep 2007, 20:28
Comparatia ta intre revizia la Symbol si cea la Focus 2 cu cred ca e foarte inspirata...ar trebui sa compari cu Megane cred eu.
80 de cai pe Focus2 este normal sa traga mai slab decat 75 pe Symbol, greutatea masinii este de vina.
A...si filtrul de polen se schimba...
30 Sep 2007, 20:31
nu se schimba la 15.000, doar optional si nu este inclus la 420 ron cel putin.
30 Sep 2007, 20:43
el a comparat tot cu benzinarul !
stiu benzinari care au platit si 500-600 ron , de ce, d-aia ca atat i-a taxat service-ul sa-si ia patronul A8 mai repede.
pe de alta parte la renault la diesel reviziile se fac mai des. (10.000 km)
edit: cineva si-a sters postul (ca doar e admin si poate

) si m-a lasat in aer
30 Sep 2007, 20:51
Eu n-am sters nimic...
30 Sep 2007, 21:29
Era o parere pripita si nu m-am documentat inainte sa postez! Scuze pt deranj! Imi cer scuze, NU am vazut ca ai postat
Am avut impresia ca a comparat clio benzinar cu ford diesel. La un focus benzinar, mas astept ca revizia care implica doar filtru ulei, schimb ulei, filtru benzina, filtru polen sa ajunga undeva pe la 500-550RON, din care filtru polen cam 120RON. Asa ca nu e decat cu 100RON mai mult, nu dublu.
Preturile pot varia destul de mult de la un dealer la altul, atat manopra cat si piesele. Din ce am citit pe forumurile renault si dacia, manopera poate ajunge si pana la 65RON cu TVA.
30 Sep 2007, 22:01
$1 scrie:$2m inteles ca la FF2 este hidraulic si nu se mai regleaza. Sunt citiva oameni care au schimbat kitul de ambreiaj la FF2.
E cineva pe forum care a schimbat kitul de ambreiaj???
01 Oct 2007, 17:50
si eu in urma cu aproximativ 3 ani ziceam ca Ford nu e masina, aveam Mercedes, dar intamplarea a facut sa iau unul foarte ieftin in comparatie cu piata si am zis ca-l vand mai departe, dar am ramas uimit de performante, este vorba de o Sierra 2.0i DOHC berlina din '92. Un pic gurmanda masina dar in ritm cat de cat sportiv in oras. Apropo o am si acum si ma gandesc sa mai iau una mai noua 2000+, costuri de intretinere scazute in comparatie cu Opel, BMW, Audi din anii '90. Si pentru siguranta si confortul meu vreau sa fie totul in stare perfecta.
01 Oct 2007, 19:07
$1 scrie:$2 cineva pe forum care a schimbat kitul de ambreiaj???
Eu am schimbat ambreiajul de curand dar nu vad ce legatura are asta cu topicul de fata. Sau ai gresit si vroiai sa postezi defapt la topicul cu ambreiajul?
01 Oct 2007, 19:46
nu am gresit mai sus caracude zicea ca sunt cativa care au schimbat kitul de ambreiaj la FF2... asta am pus si in citat si ma mir ca nu am vazut sa fie cineva pe forum sa fi schimbat ambreiajul mai ales ca nu stiu cate sunt aici (FF2) sa fi depasit 100k km. La vechiul focus am schimbat doar pompa de ambreiaj dar nu a fost costisitor si aveam atunci peste 100k de km.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.