Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
01 Iun 2010, 18:52
Trebuie sa imi permiti sa te contrazic si daca nu voi uita,maine voi reveni cu poze ca sa iti demonstrez,intrucat am 3 motoare din alea demontate.
Fabricantul a facut canal de pana numai pe axa dar pe pinion nu exista,acelasi lucru fiind facut si la Audi VW la motoarele diesel de 1.5/1.6/1.7/1.9 in 4 pistoane si 2.0/2.4/2.5 in 5 pistoane.
Daca ai gasit pana acolo e facuta din precautie de un mecanic,acelasi lucru i-am facut si eu la al meu.
Fac tot posibilul sa nu uit.
02 Iun 2010, 11:24
Salutari bibane!
Am dus masina sotiei la "doftor" si mi-a zis ca trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze.
Imi poti recomanda te rog, ce ulei sa pun? Mineral sau sintetic?
Masina este: Ford Fiesta 1.3 benzina, an de fabricatie 1996, cutie manuala.
Cu multumiri,
Marian
02 Iun 2010, 23:15
Stai linistit!

Eu zic strict ce am gasit la mine si ce am vazut cu ochii mei... Nu e nevoie sa imi demonstrezi nimic, te cred pe cuvant luand in considerare experienta de mecanic

Multe chestii sunt total aiurea la motorul meu asa k nimic nu este imposibil

Eu cred k masina mea are peste 800 000 km si multi si-au batut joc de ea pana sa ii refac eu motorul, deci repet, orice e posibil

Tocmai am ajuns dupa un drum bucuresti-constanta, s-a dus jumatate de rezervor (20l) cu mers 120km/h dus 4 persoane, 100km/h intors 2 persoane... nu s-a intamplat nimic nefericit cu motorul, deci sper k de data asta e ok motorul... i-am dat si o viteza maxima la intoarcere, mai mult de 150km/h n-a vrut

Ma gandeam la anul sa ii pun si eu un turbo, ce zici, te bagi? Ce trebuie modificat? Piese gasesc la tine si o mana de ajutor? Se merita?
O seara buna!
04 Iun 2010, 13:12
salutari !
am si eu o problema ... la fiesta 1.4 tdci , 2003 . in momentul pornirii a/c motorul ramane turat undeva la 1000 rpm , masina avand un trepidat ciudat . ramane asa chiar si daca aerul conditionat este oprit . Trepidatul (sesizabil doar la relanti) se activeaza la ceva vreme de la pornirea a/c si nu mai apare ( scazand si turatia ) cam dupa 20 de min de mers cu masina , dupa ce aerul conditionat a fost oprit .
Mentionez ca de 3 ani nu am verficicat instalatia de aer conditionat si ca aerul nu mai este la fel de rece ca in anii anteriori sigur avand nevoie de o verificare . E posibil ca lipsa freonului sa genereze acele trepidatii ?
multumesc !
04 Iun 2010, 13:52
Salut
nashule 
.Vin si eu cu o intrebare la matale,e in regula daca dau pe un kit de ambreaj motorcraft 100 euro pentru scorpia mea??...sau ma pacalesc
04 Iun 2010, 15:11
Salut finule,
Pretul mi se pare foarte atragator si parerea mea personala este sa pui mana sa il iei.
La tine volanta nu se schimba,nu este echipata cu din aceea cu masa dubla.
O zi buna sa ai.
04 Iun 2010, 20:42
as dori si eu un raspuns daca puteti . multumesc!
05 Iun 2010, 07:48
Este normal ca lipsa nivelului de freon sa duca la acest inconvenient,deoarece timpul de racire al refrigeratorului este mai mare,astfel electroventilatorul este mai solicitat.
05 Iun 2010, 16:41
multumesc !
06 Iun 2010, 21:39
Buna seara dl Bibanu.
Din nou va cer ajutorul.
Am o problema neplacuta de ceva vreme.
In treptele 2, 3, 4 .. daca coboara turatia in jur de 1000 Rpm si apas acceleratia motorul merge sacadat ( scutura) iar dupa ce atinge turatia de peste 1600 - 1800 rpm totul e normal.
Fenomenul a aprut de cca 2 luni de atunci am facut trei plinuri de benzina, am schimbat ulei, filtru benzina, filtru aer.
La unul din rezervoarele de combustibil am adaugat un valvoline injection cleaner.
Problema a disparut brusc de ori dar dupa aproximativ 200 km mers a revenit (azi a revenit a treia oara).
Ce poate fi problema?
07 Iun 2010, 18:34
Salut,
Dupa revizia de 90k la un Focus 2, 1.6 TDCI am observat ca a crescut consumul de la 4.5 la 5.5 l/100 km extraurban, in conditii similare, iar motorul pare ca nu mai are aceeasi putere ca inainte. Pe langa revizia standard am schimbat si cureaua de distributie. In rest, masina merge fara probleme, porneste, nu se opreste in mers, nu scoate fum, nu scoate zgomote ciudate.....
Oare este posibil ca cureaua de distributie sa fie montata gresit?
08 Iun 2010, 06:08
Salut,
Este exclusa montarea gresita a distributiei,motorul nu ar mai fi pornit usor si nu ar mai fi avut acelasi randament.
Parerea mea personala este ca s-a uitat ceva nemontat sau a fost atins din greseala la montarea distributiei si aici fac referire la un furtunel de vacum ceva.
Verifica partea superioara a motorului si vezi daca nu gasesti atarnand vreun furtunel sau vreau orificiu liber,care se vede ca este curat ca si cum a fost scos ceva de pe el de curand.
08 Iun 2010, 18:46
Saptamana trecuta am primit vizita unui coleg de forum din Bucuresti (najapst),care a fost cu masina la revizie si i-a gasit caseta de directie cu probleme,vechea poveste cu "trancaneala".A venit cu ea si am dat impreuna o tura ca sa vedem ce si cum dar nu a mai fost nevoie deoarece dupa ce a miscat-o decat un metru a si inceput sa bata.
Masina a ramas la mine,am demontat caseta,am reparat-o si remontat-o si v-as recomanda atunci cand mai demontati casetele sa puneti vaselina neaparat pe cele doua suruburi de M12 pentru fixare,deoarece am avut mari probleme cu demontatul celui de pe partea soferului si daca surubul se rupe acolo esti obligat sa dai toata puntea jos.
Dupa terminarea casetei am mai gasit si ambele bielete antiruliu(semibieletele),cu mici probleme dar numai la unul dintre capete.
In privinta reparari casetei,imi cer scuze dar nu pot veni cu detalii si poze,totusi e o chestie studiata de mine si trebuie sa mai traim si noi mecanicii din ceva,e criza doar.

,asa ca aviz amatorilor care schimbati casetele degeaba cand ele pot fi reparate.
De mentionat ar fi faptul ca in acest material este vorba de un Ford Focus Ghia 1.6 i 16 V din 2001,fiind echipat cu cutie de viteze automatica.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

- unde se vede zona curata,in acel loc se repara ansamblul casetei de directie
-

- bieletele antiruliu
-

- vedere din partea de jos a motorului
-

- cutia de viteze automatica
09 Iun 2010, 05:29
Salut,
Mi s-a fisurat conducta de la servo(aceea lunga din aluminiu care trece de-a latul masinii pe langa radiator) si am luat una second pentru a inlocui. Intrebarea mea este cat de greu se inlocuieste. Se poate sa o inlocuiesc eu sau trebuie sa merg la un service?
Merci!
09 Iun 2010, 10:30
Am si eu o problema cu uleiul:
---pe la inceputul lunii aprilie am verificat nivelul pe joja si era ok, de atunci am mai facut de vreo 3-4 ori, cel mai recent alaltaieri, si este peste nivel. De mirosit nu miroase a motorina, sau cel putin mie nu mia mirosit, masina are putere, fum nu da decat la accelerari bruste, adica nam vazut nimic anormal legat de fum pina acum. Parca un pic consumul, sau poate mi se pare, ptr ca eu ma dau la masina, acum am un consum de 7.6 oras. Care sa fie probelma?
Ulei bagat la reprezentanta anul trecut in octombrie, facut cu el aprox 8000 KM.
10 Iun 2010, 21:34
bă, Gabi, uneori face ambreiajul ăla dezastru!
mi-e frică să nu se rupă în drum!
uneori îmi dă nişte şuturi în sprint... ceva de parcă ai sări peste o groapă sau parcă ai scăpa pe uscat de pe gheţuş...
să moară bunicuţele mele de la cojeasca-city, de nu mi-e târşă să mai plec cu ea...
12 Iun 2010, 01:13
Apropo de bieletele antiruliu ptr focus1 se stie ca se distrug repede,eu le schimb cam la 15k km.Am gasit solutia inlocuindu-le cu bielete antiruliu de opel vectra b,se majoreaza gaura in bara stabilizatoare ptr ca bieletele antiruliu de opel au filetele mai mari,de asemenea si pivotii de aceea sunt si mai rezistente si chiar mai ieftine decat cele de ford after market.Sa nu uitam ca o bieleta antiruliu originala costa ~250lei.
Bibane,scuze ca m-am bagat peste tine,dar am considerat necesar sa spun din experienta mea si celorlalti:)
Numai bine!
12 Iun 2010, 13:39
Ooooo,sa traiti tovarasu' gradu'
As putea decat sa iti spun ca imi e dor de tine si de ceilalti,iar referitor la bielete eu nu te pot injura deoarece nu imi periclitezi cu nimic industria auto,dar asta nu inseamna ca vanzatorii de piese auto nu te pot face sa sughiti putin.
O zi minunata va doresc tuturor dar nu foarte calda.
14 Iun 2010, 00:04
Buna seara! Mare rugaminte mare sa imi raspunzi pls pls pls... La Fiesta mea am avut urmatoarea problema: am schimbat vreo 2 casete de directie, acum sunt la a 3-a... una din ele era stramba, a doua avea joc in volan, acum asta a fost cumparata de la un centru de dezmembrari destul de serios din bucuresti si a functionat perfect pana a fost masina dusa sa ii faca motorul unde a stat pe bara foarte mult, dupa ce a fost repusa in functiune masina, mergea volanul in trepte, greu si se si bloca... am dat-o jos, am uns-o, i-am facut geometria la service, a mers ok, alaltaieri dimineata m-am dus cu ea la munca totul a fost ok iar cand am plecat de la munca iar a inceput volanul sa se blocheze, sa mearga greu si in trepte. Care sa fie problema? Este reparabila sau mai bine dau 560 ron pe una noua?
Multumesc anticipat!
14 Iun 2010, 10:24
Salut,
E riscant de raspuns la aceasta intrebare,daca e de vina supapa de refulare de pe pompa de servodirectie si de aceea sunt prezente acele intreruperi de circuit din volan?
Pretul casetei e foarte bun dar in acelasi timp e si ciudat de mic si astfel casetele pot fi de o calitate indoielnica de tot le schimbi.
Te rog sa imi permiti sa fiu rezervat,nu iti pot da un raspuns care sa iti afecteze buzunarul fara a avea o baza reala.
O zi buna.
14 Iun 2010, 10:45
scuze, dar am uitat sa specific in mesajul anterior, masina mea nu are servo

e pe baza de muschi

si cum muschi nu prea sunt....
14 Iun 2010, 20:39
Ok,acum altfel vede muncitorul problema

,ma si miram caseta pe servo la 600 ron.
In aceste conditii iti pot repara caseta care are joc si zici ca a fost demontata de pe masina,iar dupa ce ti-o repar pe aceasta,fiind pregatita decat o demontezi pe aceea si o pui pe asta sus.
Costul reparatiei e de 200 ron.
O seara buna.
15 Iun 2010, 00:31
Ar fi fost minunat daca o mai si aveam... jocul in volan la acea caseta de directie era destul de mare asa ca am decis sa o arunc cu ceva timp in urma cand am cumparat-o pe cea care o am acum... mai astept pana in weekend si o sa ma uit mai atent poate descopar ce ar putea avea asta

O seara buna si racoroasa!
16 Iun 2010, 10:18
Salut,
Am scurgeri de ceva timp la uleiul de la servo. Cel mai probabil conducta este fisurata. scurgerile nu sunt asa mari si tot timpul am completat ca uleiul ca sa nu scada sub nivelul minim. As vrea sa o schimb sa o inlocuiesc sau sa o repar in cazul in care asta este posibil. Mi-e teama ca dinc auza uleiului scurs sa nu se mai strice si altele pe acolo.
Ma poti ajuta in privinta asta?
Merci
16 Iun 2010, 14:31
o parere dc se poate ?
16 Iun 2010, 14:46
Salut Lucian,
Sa nu crezi ca nu ti-am raspuns din rea vointa dar am recunoscut de zeci de ori ca partea electrica nu e domeniul meu forte,eu sunt mecanic,fac motoare,cutii,directii,etc,deci subiectul ma depaseste si atunci cand nu sunt capabil sa fac o recomandare competenta,prefer sa ma abtin.
Iti dai seama ca odata ce ai fost la diagnoza si totul zic ei ca e OK,nu vad cum s-ar putea rezolva.
Niciodata nu am inteles pe cei de la diagnoza,deci am lemne,am chibrit,dar nu stie nimeni sa aprinda focul,nu stiu de ce mai exista.
Nu vreau sa imi dau o parere eronata,dar presupun ca e vorba de un senzor de temperatura care da comanda aiurea la calculator.
Sincer,imi pare rau,o zi buna.
16 Iun 2010, 19:09
ok
multumesc mult !
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.