Am tot citit in acest topic ca sa-ti pui K&N si dupa sa-i tragi o evacuare cap coada, etc.
Referitor la ax/axe cu came iarasi cineva vb. din auzite spunand ca masina va merge ca un Trabant etc.Aici este un sambure de adevar dar doar atat, diferenta consta ca se modifica unghiului camei astfel iti modifica timpi la supapele de admisie(inlet) si respectiv evacuare(outlet).Cu cat unghiul va fii mai agresiv(280-300grade) cu atat motorul va tine la relanti mai neregulat, fenomen la constat la masinile de raliu care nu au nevoie ca relaniti-ul sa stea fix la 900

.
Daca alegi o varianta de axe "fast road" unde parametri sunt f. apropiati de cei de fabrica atunci nu o sa ai nici-o problema, eu am pus cosworth 200 spec.(originale, nu copii cum sunt cele de la pumaspeed sau jamsport), cele mai soft din lista lor pt. motorul duratec de 2.0l si singurul inconvenient este atunci cand motorul este rece relantiul este putin neregulat adica fluctueaza intre 800-1200, dar dupa ce se incalzeste(5-10min) nu se mai sesizeaza nici o diferenta.
Oricum pentru a elimina si acesta mica problema am comandat la Superchips un soft custom pt. modificarile exsistente acum pe masina.
Nu am reusit sa fac un test dyno pt. am plecat din tara dar cat am mers 3 zile cu ea s-a simtit o schimbare in bine mai ales dupa ce treci de 3000 ture.
La ultimul test dyno a iesit undeva la 161cp/5800 si 200Nm/5300 inainte de montarea axelor.
Montarea axelor a durat 8 ore pe ceas, situatia a fost complicata si de faptul ca motorul este inchesuit si nu prea e spatiu de manevra.Cred ca normal ar fii durat undeva la 3-5 ore.