Help/Troubleshooting

Despre injectoare

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Despre injectoare

Mesajde catalin_gym » 18 Iul 2010, 22:35

$1 scrie:$2una seara.Acest mesaj l-am postat si in sectiunea Sierra,dar datorita faptul ca baietii nu au stiut raspunsul,am zis postez si aici,deoarece este o seciune mai des vizitata



Injectoarele de benzina contin o parte mecanica si una electronica.Partea electronica este compusa dintr-o bobina care actioneaza partea mecanica,ce lasa sa pulverizeze benzina.Din cate stiu eu (daca gresesc,rog sa fiu corectat) injectorul este "actionat" primind un semnal trapta(tensiune pulasatorie) iar pulsatia este invers proportionala cu debitul de benzina adica,o pulsatie mare= debit mic / pulsatie mica=debit mare.

Stie cineva care este plaja de pulsatie?Pentru teste,am primit niste injectoare de Renault 25

Ma intereseaza deoarece in functie de frecventa maxima de lucru va trebui sa realizez partea electronica.

Imagine
Avatar utilizator
catalin_gym
1nsane Member
 
Mesaje: 3451
Membru din: 02 Iun 2007, 20:52
Localitate: Resita-Bucuresti
Maşina: Ex:Ford Sierra hatchback, 1.8 Actual: Citroen C4 hatchback

Re: Despre injectoare

Mesajde DGAlexandru » 19 Iul 2010, 09:34

Injectorul lasa sa treaca combustibil prin duza din capat atata timp cat are alimentare...
Cand spui pulsatie mare / mica te referi la intervalul de timp cat e alimentat sau la cel cand nu e alimentat ?
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Despre injectoare

Mesajde catalin_gym » 19 Iul 2010, 12:32

Ma refer la frecventa,credeam ca debitul este reglat prin intermediul injectorului,folosind anumite frecvente.Atunci trec inapoi la planseta :D

Deci,injectorul nu este nici mai mult nici mai putin decat un "intrerupator" pentru benzina,de aici reiese ca debitul de benzina se controleaza dintr-un regulator de presiune electronic(mai ales in cazul celor monopunct) iar in cazul celor multi punct debitul poate ramane acelasi,doar ca timpul de injectie creste...
Avatar utilizator
catalin_gym
1nsane Member
 
Mesaje: 3451
Membru din: 02 Iun 2007, 20:52
Localitate: Resita-Bucuresti
Maşina: Ex:Ford Sierra hatchback, 1.8 Actual: Citroen C4 hatchback

Re: Despre injectoare

Mesajde StefanGal » 02 Mar 2011, 10:17

probabilitatea ca un injector de tdci sa se strice este muuuult mai mare decat probabilitatea sa se strice un injector de tddi sau benzina, exact in ordinea asta...

Stima
Avatar utilizator
StefanGal
1nsane Member
 
Mesaje: 1022
Membru din: 27 Aug 2009, 08:50
Localitate: Galati
Maşina: Ecosport 2018, 1L, 125 CP. BMW 2009, 318i, 2.0 L, 143 CP

Re: Despre injectoare

Mesajde StefanGal » 02 Mar 2011, 14:27

Normal ca nu :D
Vrei sa te sperii ? Vezi viewtopic.php?f=66&t=13705

Stima
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 04 Mar 2011, 07:11, modificat 1 dată în total.
Motiv: link
Avatar utilizator
StefanGal
1nsane Member
 
Mesaje: 1022
Membru din: 27 Aug 2009, 08:50
Localitate: Galati
Maşina: Ecosport 2018, 1L, 125 CP. BMW 2009, 318i, 2.0 L, 143 CP


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login