Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
07 Dec 2007, 18:06
Pana la urma mi-am recuperat masina, dupa 1 luna.
Evident, tot au trebuit sa strice ceva, cand au inlocuit parbrizul au ciobit 1-2 mm patrati din vopseaua de langa muchia aripii de langa parbriz.... cand le-am arata am mers alaturi sa retuseze, evident n-a iesit ca inainte, dar oricum sunt satul.
Putea sa iasa si mai rau , ca doar sunt maimute.
http://www.masini.ro/forum/index.php?s= ... t&p=247410
10 Dec 2007, 19:41
eu nu stiu care e cel mai prost sau cel mai bun ca nu am fost decit la unul singur pina acum
bdt vest. nu am fost multumit deloc.
am avut nevoie de o dublura de cheie. mi-au oferit cheia bruta sa ma duc eu la un centru de prelucrari si apoi sa ma intorc la ei sa o programeze. total distractie>
160 ron cheia, 90 ron prelucratul, 60 ron programare cip cheie.
ca sa nu mai zic ca programarea cheii nu se face pe loc ci dupa ce ti se stabileste o intilnire la service (cam 2 saptamini)
17 Iul 2008, 06:42
viewtopic.php?f=101&t=11854Din pacate si eu am avut neplacerea sa ajung intr-un service din Bucuresti...
Ca si comparatie intre csd ford si bdtvest as alege csd ford fara sa ma gandesc....\
Keep up the good work guy's
25 Iul 2010, 17:00
FordCSD e cel mai praf service din Bucuresti ? Eu cred ca da...
Nu vreau sa ma repet, dar impresia care mi-au lasat-o este ca sunt niste bucatari imbracati in salopete...
25 Iul 2010, 19:44
$1 scrie:$2..impresia care mi-au lasat-o este ca sunt niste bucatari imbracati in salopete...
Sa inteleg ca ai fost multumit de meniu???
14 Mar 2011, 12:38
Am avut o ford fiesta care iesise din garantie si am fost trimis la reprezentanta sa rezolve aerul conditionat care nu mai mergea ... Am fost tratat ca un rahat de la intrare pana la plecare.
Am lasat masina acolo ca dupa 4 ore sa ma sune sa vin sa imi iau masina... Nu se reparase nimic, am platit constatarea. Trebuie schimbata instalatia electrica (TOATA) pret aproximativ 2000 euro + TVA mi s-a spus. Cum suma era exorbitanta am mers o vara cu geamurile deschise ...
Intamplarea a facut sa ma imprietenesc cu cineva care cunostea un electrician de la BDT si care a fost dispus sa vina acasa la mine sa se uite la masina ...
Toata intalnirea a durat 5 min dupa ceas ... A parcat, am dat mana, ne-am prezentat, a vazut masina in parcare, am deschis capota, din fata a scos o cupla veche, din bzunar a scos o cupla noua, a montat cupla (veneau 4 fire intrau in cupla si plecau alte 4 fire ...), am pornit aerul (care mergea). A cerut 50 ron si am platit de bucurie 150 ron. Omul inca de la telefon stia ce are masina mea ... si a venit pregatit , adica a luat de la servici o cupla. Nu a avut nevoie de scule. Defectul este unul comun si deci foarte bine stiut. DE CE A CERUT 2000 EURO + TVA BDT ?
Acum am un mondeo 1.8 tdci am fost la revizia de 15.000 la un service Colina (nu spun care ... inca) si mi s-a spus ca placutele de pe spate mai tin 3-4000 km. Am fost la un service de cartier si am schimbat placutele (avantajul ca ma lasa sa stau langa masina ...am senzatia ca nu au schimbat nimic nici un filtru). Placutele de pe fata erau putin consumate iar cele de pe spate erau consumate in proportie de 99% - adica erau foita (citez mecanicul: "Inca 2 frane si nu mai aveai placute" ).
In ce conditii se pot consuma placutele pe spate in totalitate iar cele de pe fata sa fie relativ intregi ?
Mecanicul de la service-ul de cartier a crezut ca le-am schimbat de curand pe cele de pe fata...
Astept un raspuns de la cineva care se pricepe. Nu am mers cu frana de mana trasa ... Am avut cateva drumuri (max 3000 km) cu masina incarcata...
Exista un service autorizat ford care ma lasa sa stau langa masina ?
Am dat votul lui BDT dar nu mai am incredere in nici un service autorizat indiferent de marca: se fura, se prosteste si se suprataxeaza la maxim.
Se zice ca noi romanii suntem de vina ca nu luam masuri ... da obosesti draq de cate masuri trebuie sa iei pentru orice rahatel. De unde resurse : timp, bani, nervi, rabdare, cunostinte de drept ... sa lupti ?
14 Mar 2011, 13:07
Placutele de pe spate tin in conditii normale si 60.000 km ! eu le-am schimbat la 75000 si mai duceau mult si bine !
Trebuie neaparat diagnosticat sistemul de franare !
22 Iun 2011, 13:13
Romcar de departe cel mai post

(din experienta mea cu 3 dealeri)
Habar nu au avut sa puna un diagnostic la niste buji! A trebuit sa ma duc la un service de cartier sa imi spuna de ce nu pornea masina diminieata pe frig si sa imi schimbe bujile.
Trepidatia cunoscuta (se pare ca la un numar restrans de focusuri) intre 1800-1900 rpm= asa face toate
De unde rezulta: obligatia de servisare la dealeri ford= $NUL motiv
De unde rezulta: 1+1=0
26 Aug 2011, 10:56
Subscriu si eu grupului celor "aranjati" de Romcar. Iata, cu ultima gaslelnita detul de frumoasa chiar, dar careia i-am supravietuit (pe bune). In urma unui incident in trafic care a necesutat schimbarea puntii spate (si alte colaterale) prin iulie 2009, montajul furtunului de lichid de frana spate stanga s-a facut prin fata cablurilor circuitului ABS aferent rotii. Acestea au stat minunat de bine unul peste celalalt pana acum doua zile cand la inspectia ITP au descoperit minunea si evident taietura (santul) in furtunul de lichid de frana pe care camasa cablurilor ABS (camasa zimtata, asa e tubul protector) a lucrat-o ca un fierastrau cu efect intarziat datorita balansului vertical al rotii la trecerea peste denivelari. Noroc ca e destul de groscior furtunul de frana si ca nenea de la ITP a avut ochiul ager si s-a uitat si dupa probleme d-astea (cica mai avusese un caz cu o saptamana in urma, care a crapat chiar in curtea lor; futunul, nu si posesorul masinii din fericire).
Azi am schimbat piesa pentru ca tin la viata si nu-mi plac neatentiile mortale autorizate si profesioniste.
Inca odata felicitari specialistilor Romcar! Aviz amatorilor si uitati-va la pozitia cablurilor cei care ati avut lucrari la trenul de rulare care necesita remontarea acestor grupuri de racordaje.
26 Aug 2011, 13:41
Jmecheria cu zgarieturile pe stalpul lateral al parbrizului (asa, in zig-zag ca si cum le-ar fi scapat spatula de curatare) am patit-o si eu la Romcar. Ca bonus au lasat in interior pe plafon langa rama perbrizului doua pete de adeziv.
$1 scrie:$2ana la urma mi-am recuperat masina, dupa 1 luna.
Evident, tot au trebuit sa strice ceva, cand au inlocuit parbrizul au ciobit 1-2 mm patrati din vopseaua de langa muchia aripii de langa parbriz.... cand le-am arata am mers alaturi sa retuseze, evident n-a iesit ca inainte, dar oricum sunt satul.
Putea sa iasa si mai rau , ca doar sunt maimute.
http://www.masini.ro/forum/index.php?s= ... t&p=247410
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.