ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

23 Mai 2007, 20:35

Un motor de 2.3 aspirat scoate normal vreo 150 de cai... sa zicem... tsi-ul vine deja la 140 si 170 de cai. De ce nu ar fi similar ? Nu exact, evident, mai e si turbo-lagul... dar are alte avantaje. In afara de intrebarea cu fiabilitatea.

26 Mai 2007, 04:02

daniel ardelian2: Car must NEVER be started then shut down without reaching full operating temperature or petrol washout will harm rotor seals. Car must not be used for short runs from cold.....asta este legat de motorul de pe RX8....

Reformulez, motorul de rx8 stock nu are 280 CP doar 231 CP la 1.300cc.

Acuma intrebarea e urmatoare....pentru cine sunt facute masinile astea? EU nu il vad pe taica-meu cumparand un golf cu motor 1.4 TFSI.

Nu uitati categoria careia ii este adresat motorul. Sa va mai zic o chestie. Stiti ca in UK de exemplu cei care au mai putin de 24 ani daca isi cumpara masini cu cilindrie mai mare de 1600 platesc mai bine de 1000-1500 lire/an asigurarea obligatorie, nici vb de casco, din cauza ca accidentele majoritatea sunt provocate de tineri. Pentru asta toti cumpara masini japoneze pentru ca sunt motoare de cilindrie mica cu putere mare.

26 Mai 2007, 09:07

AHAA...Bah si se facu lumina ! 8)

26 Mai 2007, 21:43

treaba sta in felul urmator: VAG este un grup destul de mare de constructori auto. pana acum atat skoda cat si seat si vw au impartit acelasi motor fie ca era vb de tdi fie de 16 v (1.4,1.6,2.0) si altele.
din punctul meu de vedere faptul ca vw a ales sa pastreze motorul de 1.4 170 cp doar pt golf V GT inseamna ca si ei au oarecare indoieli in ceea ce priveste acest motor.
oricum, pe moment e solutia ideala.. motor mic, taxe mici, putere destula, benzina.. destul de avantajos

26 Mai 2007, 23:48

In principiu, nu e bine sa cumperi o tehnologie noua imediat ce apare (aproape indiferent de domeniu). Trebuie lasata cativa ani sa se dezvolte/perfectioneze. Parca si la lansarea TDCi-urilor pe Focus1 au fost cateva probleme la inceput...

28 Mai 2007, 23:12

$1 scrie:$2Nu uitati categoria careia ii este adresat motorul. Sa va mai zic o chestie. Stiti ca in UK de exemplu cei care au mai putin de 24 ani daca isi cumpara masini cu cilindrie mai mare de 1600 platesc mai bine de 1000-1500 lire/an asigurarea obligatorie, nici vb de casco, din cauza ca accidentele majoritatea sunt provocate de tineri. Pentru asta toti cumpara masini japoneze pentru ca sunt motoare de cilindrie mica cu putere mare.


Nu e chiar asa cu asigurarea la englezi. Pe langa faptul ca se tine cont de varsta soferului si de mediul in care se fac majoritatea kilometrilor un motor de 1.4 cu turbo si compresor echivaleaza cu un motor de peste 2.0 la ei. Se calculeaza sporuri pentru fiecare turbina si compresor instalate pe motor.
Singurele masini avantajoase la ei sunt aspiratele cu motoare mici si cai multi (vezi suzuky swift sport- 1.6 16v 125cp).

29 Mai 2007, 19:58

avantajos nu e nimic la ei........suzuky sincer sa fiu nu prea vad, daca am vazut 3-4. In schimb ce vad la greu e focus si imprezza. Astea sunt pe toate gardurile la ei.
Răspunde