Salut,
Sunt mai tari ca cele de la Ford dar dupa cum stii cele de la Ford pocnesc rapid asa ca eu zic ca e mult mai bine sa fie un pic mai tari decat sa pocneasca atunci cand vrei sa faci o depasire

Ai vazut ca pe fiecare furtun sunt 2 umflaturi - sunt acolo pentru a permite acea miscare de oscilatie a motorului in raport cu intercoolerul si garantat nu ai nevoie sa fie mai moi furtunele pentru ca ele prin constructie permit miscarea si nu sunt ca un furtun drept de ex care la oscilatia motorului se va desprinde de pe intercooler.
Prin dimensiune mai mare nu stiu la ce te referi, lungimea e cam la fel cu cele de la Ford, iar la grosime sa zic ca sunt un pic mai groase dar oricum le poti prinde folosind colierele (originale de la Ford) de pe furtunele de la Ford.
Ca sa nu te chinui cand le montezi poti sa desfaci suruburile de la intercooler ca sa poti sa dai ic un pic mai in fata sa bagi furtunele, desi la toti ceilalti de pe forum, inclusiv la mine, nu a fost necesar acest lucru, vezi ca nu cumva la tine intercoolerul sa fie mai apropiat de motor probabil in urma unui accident, in cazul in care e mai apropiat atunci ori mergi la un mecanic bun ori iei un cutit ff ascutit si tai tu furtunele la ambele capete astfel incat sa ajungi la dimensiunea care iti trebuie.
Cu stima,
Dragos