de laurentiu7 » 21 Sep 2010, 20:34 
			
			Nu  am alte   dovezi  , spun doar ca la  capitolul zgomot ,actualul CR de la  Passat e cel mai silentios dieselar ( daca putem numi asa un  dieselar ). Foarte apropape de  el  sunt cei de la  honda cu 2.2 i-DTEC , ambele motoare au un raport de compresie  f scazut (16,3-16,5 ) , lucru care favorizeaza  din start  un mers linistit si lipsit  de vibratii . La relanti - din exterior - nu-l prea percepi ca un diesel , trebuie  sa fii f atent  ca  sa ti dai sema de  asta. E adevarat ca  la talpa , peste  2k rpm sa  zicem , pare  la fel de zgomotos  ca tdci-ul , iar in mers out  of city ,zgomotele de rulare le acopera pe  cele  de la motor deci nu mai e asa important .
Atentie : me refer numai la Passat sau Audi cu CR ( deci dupa  2007 la Audi si 2008 la Passat ) . Restul  sunt  sunt  toate  mai tractorase fata de tdci ,mai ales tehnologia PD , chiar si cele din 2004-2007 ( un fel de  pseudo CR , la TDI2,0/140 ma refer )
Nu intra in aceeasi oala Golf 6 , cel  cu CR este  clar  mai prost insonorizat ca  Passat/A4 cu aceeasi motorizare , deci  se pare ca in clasa  compacta nu  vom avea  nici  o surpriza placuta  la capitolul insnorizare. 
Si eu  as vrea motoarele si insonorizarea  de pe Mondeo puse pe Fiesta , din pacate nu  va  fi  niciodata  asa . 
Daca  e sa facem un versus Mondeo-Passat , ar trebui bagat  in ecuatie 2.2 TDCi 200 CV  : raport de compresie 15,8 (  de ex , cel generatia anterioara de la Mondeo are  17,9 pt  2.0 TDCI 140&160 CV  ), deci pe hartie ar  fi  mai  bun , nu  stiu real cum stau  lucrurile .
Off topic : Asa  cum a avut Ford probleme  cu 1,8TDCI  in primii ani ( pompa producea pilitura , a  fost mare scandal... ) asa a patit  si VW acum ,  cu  toate  noile CR din  state
			1. MK2 
Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. 
FF2_Black_Panther2. MK3.5 
Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
 .........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794