Noutăţi din lumea automobilistică
14 Sep 2009, 10:21
Frumos. Cam multe butoane totusi. Si display-urile alea albastru cu alb nu stiu cat de bine fac noaptea. Acum sa asteptam si noul Focus.
14 Sep 2009, 11:57
Albastrul este mai linistitor decat rosul sau verdele acela fosforescent. Ultimele doua culori induc o stare de nervozitate. De aceea este si alegerea constructorilor in cazul masinilor sport (EVO, Impreza..etc).
Minusul il primeste la capitolul text care se citeste mai greu mai ales cand scrisul este alb. Dar arata foarte bine.
14 Sep 2009, 16:28
Nu arata bine. Arata FOARTE FOARTE bine
14 Sep 2009, 21:04
$1 scrie:$2Nic prin motoare mai putin performante ma refeream la cele pe benzina. scuze ca nu am mentionat. bine... nici improspatarea celor diesel nu este rau venita. viitorul 1.6 TDCI cu 130 cai cred ca este mai mult decat tot ce iti poti dori de la un motor diesel pe o astfel de masina. cele de 2L am inteles ca vor fi duse pre 150-160 cai.
vad ca ai motorul de 109. Acelasi il au si parintii mei pe focus hatchback si imi place la nebunie cum sare din 2000 in 4500 cat ai clipi. Pacat ca e zgomotos si se incalzeste greu. in acelasi timp consumul este extraordinar de mic. Eu cum am benzina mai greu fac trecerea catre diesel. Astept benzinele turbo cu functia i-stop

Dupa cum vezi, al meu are 109, cel de la NewFF are...tot 109. Ce difera intre 2005 si 2008? Iti zic eu, consumul. Al meu este gurmand, 8,7-8,9 exclusiv urban. Cel din 2008 e cu totul alt consum. Deocamdata Ford s-a pregatit temeinic pt. EURO5. Upgrade-ul de putere cred ca trebuie sa-l mai asteptam ceva timp.
16 Sep 2009, 11:43
Intradevar un interior foarte foarte frumos, mult negru cu putin chrom > chrom cu putin negru :d
18 Sep 2009, 14:38
sfinte rahat cum poate sa arate interiorul ala... imi place... imi place... sa vina si focusul....
18 Sep 2009, 18:30
Sa vina sa vina ... dar daca si exteriorul Focusului o sa fie asa OAKY ca asta ... nu prea o sa te dai jos cu drag din masina.
19 Sep 2009, 09:34
Asta inteleg eu design reusit. Ca actual posesor de C-Max, regasesc in modelul nou spiritul modelului vechi, exista o continuitate.
Aici m-au pierdut cei de la Renault, cand am vrut sa trec de la Megane1 la Megane2 (de fapt la Scenic2) am avut un blocaj vizual. Din fericire, altminteri nu ajungeam sa cunosc minunatul C-Max.
Si acum, la 2 ani dupa achizitie si peste 40.000 km nu incetez sa ma minunez cat de manevrabil si comod este C-Maxul pentru un MPV.
23 Sep 2010, 01:04
Cica autoexpress au reusit sa faca o plimbare cu noua jucarie.
$1 scrie:$2n corners, the C-MAX is a class act. Wider front and rear tracks boost stability, while new front suspension and anti-roll bars make the car supremely balanced – restricting body movement but maintaining a high degree of comfort.
A stiffer chassis for added agility, plus torque vectoring and a more communicative steering rack, make the C-MAX the new benchmark in its class from behind the wheel. It bodes well for the new Focus, on sale in January 2011.
As does the new 148bhp 1.6-litre direct-injection EcoBoost engine, which is smooth and free from turbo lag. Throttle response is razor sharp, thanks to 95 per cent of power being available from 1,500rpm until 5,500rpm. The 240Nm of torque is also boosted to 270Nm during full-throttle acceleration – perfect for overtaking manoeuvres.
The new six-speed manual gearbox is fast, precise and geared to make the most of the rev-hungry engine. A twin-clutch PowerShift gearbox is an option only on the range-topping 138bhp 2.0-litre TDCi variant.
Prices start at £16,745 – £1,225 more than the cheapest Renault Scenic. But for that, you’re getting the best looking, finest handling and most desirable car in the compact MPV segment.
Restul la
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... _cmax.html
23 Sep 2010, 09:14
Interesante pareri.

Tocmai ce am observat ... in sfarsit aer pentru pasagerii din spate.

Poate va fi si pe Focus aceasta dotare atat de inovatoare pentru secolul in care traim.
LE: si capac la motor
23 Sep 2010, 09:55
Capac la motor are si bunicutza mea, an de fabricatie 2004. Din cate stiu, sunt optionale si numai pentru motorizarile diesel.
Noul C-Max arata bine. Ce nu inteleg este de ce dureaza atata, a fost prezentat oficial acum un an si inca nu este disponibil pe piata.
Oare cum or fi motoarele EcoBoost?
Interesant, pe ford.ro nu exista modelul c-max. Decat la modele viitoare...
23 Sep 2010, 10:05
Modelul din imagini este 1.6 benzina
23 Sep 2010, 10:25
... de unde putem deduce ca EcoBoost e mai zgomotos decat clasicele duratec-uri?
23 Sep 2010, 10:31
Păi din câte văd nici pe ford.co.uk nu e la vânzare așa că mai așteptăm.
Chiar mă tentează ca următoarea mașină să fie ceva mai mare iar C-Max arată foarte bine.
23 Sep 2010, 10:38
da' cine spune ca clasicele duratecuri sunt vreun model de liniste ?
@alex, gata te-ai resemnat ca la un moment dat vei fi tatic ?
23 Sep 2010, 10:46
$1 scrie:$2.. de unde putem deduce ca EcoBoost e mai zgomotos decat clasicele duratec-uri?

nu stiu cum sta cu zgomotul, insa sunt mai putin grumande "benzinarele" EcoBurst ... un amic si-a cumparat o Fiesta MK7 cu motorul EcoBurst 1,6/120 euro5, iar consumul maxim inregistrat la "fugareala" nu a "sarit" de 7.0/100km ... si o fugareste nene
23 Sep 2010, 10:48
Ehm ... ala cred ca e Ti-VCT nu EcoBoost.
23 Sep 2010, 10:55
nu ... nu ... eco burst estem

... masina este luata de 2,5 luni din "jermanica" de noua si este new entry in oferta ford (probabil pentru Fiesta i s-a facut un "downsize" de putere
23 Sep 2010, 10:59
Interesant

Nu vine si pe la Bucuresti sa vada si ochiu nostru cum merge?
23 Sep 2010, 11:01
vad ca mai nou apare si in oferta de romanica de pe site oficial ford
23 Sep 2010, 11:09
@Cornel, da m-am resemnat, vorba aceea fac 27 de ani, trebuie să mă pregătesc intens de strâns bani pt. C-Max ... și scutece și suport isofix
23 Sep 2010, 11:25
banii de C-Max ii strangi usor; aia de pampers... vorba reclamei, incearca un leasing.

@isotech, prietenul tau cu ecoBoost sper ca nu e acelasi cu cel care ti-a aratat C-Maxu' cu 7 locuri...
23 Sep 2010, 11:27
$1 scrie:$2ad ca mai nou apare si in oferta de romanica de pe site oficial ford
unde ca nu vad ?
23 Sep 2010, 11:54
Ala e ti-vct toata ziua.
23 Sep 2010, 12:00
@isotech_ro: alea nu sunt motoare EcoBoost. Sunt tot "clasicele" Duratec Ti-VCT.
Motorul 1.6 de 120CP este Duratec Ti-VCT, nici urma de EcoBoost. Motoarele EcoBoost de 1.6 vor avea 180 CP.
ATENTIE: Motorul EcoBoost NU este disponibil pe Fiesta, nici macar in Germania (verifica pe ford.de).
23 Sep 2010, 12:04
voi va intreceti in perle care mai de care. Probabil vroiai sa zici ca ecoboost va avea SI 180 pe langa 150.
23 Sep 2010, 12:51
Cornel, nu amesteca lucrurile. Perla e una, omisiunea e alta.
Eu nu am spus ca vor avea NUMAI 180 CP. Daca vrei sa fim mai catolici decat papa, nici tu n-ai facut un enunt complet. EcoBoost-ul de 1.6L va avea 180, 150 SI .... 130 CP.
Sursa:
http://green.autoblog.com/2009/06/29/fo ... er-levels/
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.