Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
29 Dec 2009, 10:05
probabil se pot obtine si 150 de cai din 1.6 si la ce folos?Fiabilitatea scade invers proportional cu cresterea puterii prin resoftare.Orice ar spune orice tuner motorul de fabrica este setat pt putere optima/ fiabilitate
29 Dec 2009, 11:21
Dar nu era vorba de tunare, ci de a compara 2 motoare. E adevarat ca 1.6le e mai nou, insa fiecare motor are si + si -!
05 Feb 2010, 23:52
55 ron filtru motorina
498 kit distributie Conti, manopera inclusa, la masina din semnatura, comparati cu tarifele practicate pt motoarele de 1.6 si facetzi calculele...
06 Feb 2010, 17:34
Masina din semnatura:
- filtru motorina: 90 RON.
- kit distributie: 370 RON. (fara manopera).
Piese originale. Costurile nu sunt asa dezastruoase precum insinueaza cate unii. Am facut inclusiv RK-ul la turbina si nu a fost nici jumatate din preturile avansate de cate unii.
Cat despre puterea motorului 1.6 TDCi, e arhisuficienta. Am mers cu ea full load, pe autostrazi, cu viteza de ~ 130 kmh si inca mai putea. Cat despre depasiri, functia overboost iti da exact cat ai nevoie.
Daca motorul de 1.6 TDCi nu da suficienta putere, problema e la psihicul soferului, nu la mecanica masinii.
06 Feb 2010, 23:03
fara lant, nu cred ca se schimba lantu, 2 role si cureaua am schimbat eu, de obicei se schimba si pompa de apa, eu am schimbat distributia cand am cumparat-o ca sa nu am surprize avea 120.000km desi producatorul spune ca se schimba la 240.000
08 Feb 2010, 10:19
122 ooo am si eu acum, am luat-o la 90 000 dar nu am schimbat cureaua?!
cureaua ta avea ceva uzura? se poate verifica cand e pe masina - daca mai merge? adica uzura ma refer! nu as schimba pt ca oricum vreau sa o vand pe la vara...
08 Feb 2010, 10:38
Eu as zice ca e mai bine sa schimbi cureaua daca e cazul, din doua motive:
- dormi si tu linistit (daca se rupe in mers s-ar putea sa te coste ceva reparatia inainte sa o poti vinde

)
- cumparatorului ii arati factura ca s-a schimbat cureaua si cresti in ochii lui...
08 Feb 2010, 10:53
insist cu intrebarea obsedanta, daca nu o schimb poate un mecanic sa vada uzura?
am avut o mai demult prin 95* un OHC 1.6 la un kadett si s-a rupt cureaua in mers... am stat cu ea in service 1 luna si cand am luat-o tot nu era pusa la punct bine, scotea fum, nu tragea, etc.
La fordul asta de 1.8 se poate intampla la fel? ERAM 100 LA 100 ca distributia e pe lant si pe aici, discutand, pa diferite topice, bomba e mixta....
08 Feb 2010, 10:57
Nu stiu exact ce distributie ai, dar daca e pe curea... cureaua este evident uzata dupa mai bine de 100.000 km. Nu-ti garanteaza nimeni ca te mai tine 1000 sau 50.000, doar Al de sus stie (si nu spune).
08 Feb 2010, 14:50
Nu ai cum sa verifici cureaua de distributie ... exista unele semne de subtiere ... anume cand incep sa se vada dintii pe partea unde se stanteaza cu producator, lungime ... dar astea sunt presupuneri. Cureaua nu trebuie neaparat sa fie subtiata ca sa cedeze ... ci poate ca si cauciucul invechit ca devina casant.
08 Feb 2010, 15:57
Revin cu niste preturi pentru intretinerea la 1.8 TDCI
Filtru aer - 35
Filtru motorina - 90
Filtru ulei - 30
filtru polen - 57
Placute frana fata - 150
Placute frana spate - 145
08 Feb 2010, 20:25
de la fluctuatiile astea de vreme, -25 + 2, chiar ca poate deveni casanta, o schimb...
11 Feb 2010, 00:18
am sa caut un 1.6 sa vad care ar fi comparatia cu 1.8 al meu! la mine cu masina plina trage aproape la fel! probabil pt ca e scurt si mai usor...
11 Feb 2010, 10:57
Si eu sunt foarte curios sa vad cum e 1.8-ul pe un break. Am mers cu diesel-ul de 2L (pe un mondeo) si ala mi s-ar fi potrivit perfect...
02 Mar 2010, 23:12
parerea mea, 1.8 fiind si mai vechi pt ca e si pa f1, a fost pastrat datorita fibilitatii, 1.6 e mai nou facut in colaborare - cine stie, cred ca e mai reusit 1.8. de asta am optat pt acesta
25 Mar 2010, 10:43
1.8tdci e cel mai nou motor de pe focus 2, din cate stiu eu e disponibil doar din 2006 spre deosebire de restul motorizarilor;)
25 Mar 2010, 12:14
1.8 TDCI de pe focus 2 era disponibil si in 2005.Tatal meu are pe Focus 2 din 2005 acest motor si merge foarte bine are deja peste 215.000 km si nu are nici o problema
22 Apr 2010, 11:47
salutare tuturor,din cate am inteles nici unul nu este prea bunisor dar merge,ma intreb cum e cel de 2000cmc,plus cele 6+1 tepte disponibile,doresc pe viitor sa achizitionez un focus 2 dar cred ca o sa optez la cel de 2000cmc,si plus mult mai multe dotari pe standard iar la consum nu as crede ca e mai mult cu 2l in comparatie de cel de 1.6cmc la care trebuie sa il fortezi mult mai mult in depasiri
25 Apr 2010, 20:36
subscriu afirmatiei de mai sus!
18 Oct 2010, 07:38
Buna tuturor!
Poate ca un pic va fi offtopic, dar as vrea sa va intreb daca stiti care este diferenta dintre motorul 1.8 TDCI de 115 cai de pe masina mea (Focus 1 - din 2004) si 1.8 TDCI de 115 cai de pe Focus 2; ca si constructie si tehnologie ma refer ...
Mersi mult!
24 Oct 2010, 13:26
nu sunt mari diferente: injectia difera, la FF2 e bosch-siemens, la ff1 e delphi, are niste corectii PCM-ul si poate fi dus la 125 cai (vezi mondeo..atentie nu e chipat cum se face de obicei, e daca vrei diferenta intre tdci de 101 cai si cel de 115 cai) si turbina da 280Nm + 30 overboost fata de 250 Nm+30 la ff1!
Am mers langa un ff2 tdci de 115 cai, merge foarte foarte bine!
24 Oct 2010, 17:14
Cred ca nu am inteles bine treaba cu PCM ...
Vrei sa zici ca 1.8 tdci de pe focusul meu se poate duce la 125 cu aceasta corectie? Acest lucru e un fel de upgrade la softul masinii? Unde se poate face acest lucru?
Mersi mult!
24 Oct 2010, 17:46
uita-te pe motorizarile Mondeo Mk4. Ai 2 puteri: 101 si 125 cai. Motorul e 1.8 TDCi SOHC, injectie Bosch-Siemens. Focus Mk2 cu face lift, dar si fara are 1.8 TDCi de 115 cai. Ce diferenta crezi ca e intre astea 2?!?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.