Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
19 Aug 2010, 19:10
Curatare injectoare + Pompa Motorina + EGR + Admisie fara demontare piese.
Cu ajutorul unui aparat special si a unor solutii de ultima generatie produse de firma Xenum din Belgia, se pot curata injectoarele, pompa de motorina si valva EGR de la motoarele diesel fara demontarea acestor piese.
Xenum este o companie de top din Belgia in domeniul uleiurilor auto - moto si a solutiilor pentru curatarea tehnica a motoarelor (techno-detailing). Compania Xenum a fost infiintata acum 7 ani de un chimist ce a lucrat timp de mai multi ani pentru o importanta companie din domeniul uleiurilor auto - moto. Solutiile sunt de ultima generatie, iar echipa de chimisti a companiei Xenum lucreaza mereu la imbunatatirea acestor solutii.
Curatarea injectoarelor, pompei si valvei EGR se face cu urmatoarele produse:
Aparatul Xenum I-Flux 100 + Solutia chimica I-Flux:

Spray-ul Xenum Intake Pro:

Aditivul Xenum Complex Diesel Conditioner:

Procesul de curatare este urmatorul:
- se dezactiveaza valva EGR;
- se pun 250 ml - 500 ml de Complex Diesel Conditioner in rezervor, in functie de ce cantitate de motorina exista in rezervor, preferabil maxim 10 litri motorina;
- se pune solutia I-Flux in aparatul I-Flux 100
- se deconecteaza furtunul ce vine de la intercooler in admisie;
- se spray-eaza Intake Pro in admisie;
- se conecteaza aparatul I-Flux 100 la conducta de admisie;
- se porneste motorul;
- se seteaza debitul lichidului I-Flux 100 (tratamentul dureaza in jur de 2 - 3 ore, pana se termina lichidul I-Flux din aparatul I-Flux 100;
- dupa terminarea tratamentului, se mai spray-eaza inca o data Intake Pro in admisie;
Rezultatele acestui tratament sunt: mai putin fum scos, motor mai silentios, functionare mai rotunda a motorului.
Acum cateva zile am facut acest tratament la un Fiat Ducato din 2007 cu 85.000 km. Poze:











Pretul unui tratament complet este de 75 EUR. Membrii ClubFord.ro beneficiaza de reducere 10%. Tratamentul se va face in Otopeni. Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.
Ma puteti contacta prin pm, mail:
office@pro-detailing.ro sau telefonic la 0726.252.583.
S.C. PRO WASH DETAILING S.R.L.
Adresa: Sector 6, Bucuresti
Reg. Com.: J40/17746/2008
CUI: RO 24623960
Nume: Stelian Stefan
Email:
office@pro-detailing.roTelefon: +4.0726.25.25.83
Cu stima,
Stelian
25 Aug 2010, 07:27
Tratamentul prezentat in primul post, este pentru motoarele diesel. Pentru motoarele pe benzina tratamentul se realizeaza in felul urmator:
- se adauga in rezervor 750 ml Xenum Fuel Conditioner, unde nu trebuie sa fie mai mult de 10 litri de benzina;
- clientul merge 100 km cu masina apoi revine la service si se curata sistemul de admisie al masinii cu Xenum Intake Pro si gata tratamentul.
Uita-ti si un filmulet demonstrativ:
Pretul tratamentului pentru motoarele pe benzina este de 45 EUR, dar membrii ClubFord beneficiaza de o reducere de 10%.
Daca aveti intrebari, nu ezitati sa ma contactati
16 Oct 2010, 13:36
Un feedback primit de la un client al tratamentului Xenum:
“Salutare,
Am fost si eu in urma cu o saptamana jumatate pentru curatarea admisiei si pentru tratamentul de curatare al injectoarelor. Ce pot sa spun el si cu fratele lui sunt extrem de amabili si placuti. La mine toata operatiunea a durat cam 3h iar in tot acest timp am aflat de la ei tot felul de lucruri interesante. Sincer tratamentul mi-a curatata vizibil admisia, masina da mai putin fum si merge mai rotund. O sa ma programez si la o curatare de interior deoarece eu cred ca serviciile lor sunt de nota 10+
Numai bine!”
17 Oct 2010, 09:10
Aparatul I-Flux 100 se monteaza pe galeria de admisie. Mizeria din EGR este arsa si scoasa pe evacuare. Garantarea se va vedea in insasi mersul motorului si al masinii.
17 Oct 2010, 14:42
De ce ocoliti raspunsul ? V-am intrebat clar daca in urma acestui tratament propus de dvs. mai gasesc mizerie sau nu in EGR si galeria de admisie.
O curatare a acestora, manual, fara sa ma stresez prea mult, imi ia pana in 3 ore (demontat, curatat, montat) si motorul va functiona mai bine... deci daca solutia propusa de dvs. nu le curata cel putin la fel de bine, nu vad unde e avantajul in a folosi ceva mai scump care e si mai prost, unde exista si sanse ca mizeria sa se desprinda in cantitati mari si sa blocheze / indoaie supape.
Sigur se monteaza pe galeria de admisie ? Ca daca e asa, nu vad cum poate curata EGR-ul.. care e inainte de aceasta.
Unde are loc arderea mizerii din EGR ? In EGR, in aparatul asta minune sau in motor ?
17 Oct 2010, 18:34
Nu vad de unde ti se pare ca ocolim raspunsul? Daca imi spui ca fara sa te stresezi, in 3 ore cureti EGR, galerie admisie, supape, scaune supape, injectoare si pompa de inalta presiune, atunci esti mai tare decit toti mecanicii pe care ii cunosc si ai din partea mea toata admiratia. Pe admisie (mai exact se desface racordul flexibil dintre intercooler si EGR) se monteaza o flansa in care intra un furtunel prin care e dozat lichidul Xenum I-Flux de catre aparat. Principiul de patrundere a lichidului in admisie e cel al carburatorului. Arderea are loc in cilindri, nu in EGR, nu in aparat. Aparatul doar dozeaza lichidul (0.12-0.15ml/sec pentru un motor cu 4 pistoane). Nu exista pericolul indoirii sau blocarii supapelor. Am facut primele trei tratamente la masinile mele (dintre care una e Ducato de mai sus) si sunt mai mult decit multumit. Te asteptam pe la noi, si vei vedea ca nu vei mai avea rezerve.
17 Oct 2010, 20:44
Atat timp cat dati raspunsuri ca cel anterior este normal sa constat ca ocoliti raspunsul.
Cititi cu atentie un mesaj cand vreti sa-i raspundeti celui care l-a scris. Cele 3 ore erau pt. curatarea EGR-ului si a galeriei de admisie.
Inca nu ati raspuns daca in urma tratamentului voi mai gasi mizerie in EGR ori in galeria de admisie.
Avand in vedere ca mizeria dizolvata din EGR si galeria de admisie ajunge in motor, unde e arsa, apoi resturile de acolo ajung pe evacuare, aveti vreo solutie pt. a nu infunda catalizatorul sau DPF-ul, care e posibil sa nu faca fata la atata mizerie intr-un timp foarte scurt ?
Rezerve o sa am pana sa ajung la voi; daca ma hotarasc ca merita dar mai ales ca e sigur "tratamentul" pe care il oferiti, atunci nu voi mai avea rezerve si probabil va voi fi client..
17 Oct 2010, 21:53
Nu vei mai gasi mizerie in EGR sau in admisie. Saptamana trecuta am avut o intalnire cu reprezentantul Xenum pentru Europa de SE, cind i-am cerut lamuriri special pentru DPF. Nu cunosc principiul de functionare al DPF la Ford, dar pe mine m-a interesat in special interactiunea cu cel de la Fiat, care functioneaza cu motorina injectata suplimentar de injectoare dupa ciclul de ardere, deci ajung produse Xenum in el. M-a asigurat ca nu vor avea alt efect decit cel de curatare. O sa-l rog sa-mi trimita un filmulet de la o curatare pe care au facut-o unui motor de yacht, cu 16 cilindi in V, yaht care valoreaza citeva milioane de euro.
In alta ordine de idei, se pare ca au incheiat in Bulgaria contracte cu importatorii Ford si Peugeot, pentru curatarea in garantie a motoarelor 2,4 TDCI de pe Transit (care sunt puse si pe Boxer), care se pare ca au ceva probleme cu EGR.
Sa nu crezi ca noi nu am avut rezerve. Ei spun ca acest tratament curata si turbina. Eu nu am trecut asta in titlu, pentru ca nu am cum sa dovedesc chestia asta, si am preferat sa nu promovez ca si realitate acest lucru, dar mersul si consumul se simt imediat dupa tratament.
17 Oct 2010, 22:55
In afara de DPF-ul de pe Mondeo 3, care e pe motor Ford, toate celelalte motoare care au DPF de la Ford sunt motoare realizate impreuna cu PSA .. deci ce e si pe Peugeot.
La motoarele PSA cu DPF curatarea/regenerarea acestuia se face cu ajutorul unui lichid special - Eolys 176 sau, un echivalent aparut recent, Infineum F7995, lichid care se afla intr-un recipient separat, nu se amesteca cu motorina. Cand calc. de motor - PCM - considera ca e timpul pt. o regenerare foloseste din acest lichid combinand-ul cu motorina care ajunge la injectoare pt. a creste temperatura DPF-ului, pana undeva la 800gr C.
Problema care apare in acest caz in solutia oferita de dvs. e legata de reactiile adverse care pot aparea in cazul in care acest aditiv este amestecat cu lichidul pe care il turnati dvs. in motorina pt. curatarea sistemului de injectie.
06 Noi 2010, 07:50
Salut,
Imi cer scuze pentru intarziere, am fost plecat 2 sapt in concediu. Legat de intrebarea daca produsele Xenum produc reactii adverse la interactionarea cu diversele solutii pt curatat DPF-ul, am primit raspuns oficial direct de la echipa Xenum:
"Este absolut recomandat si sigur sa folosesti Xenum Complex Diesel Conditioner si cand motoarele diesel au un sistem de curatare al DPF, nu conteaza daca sistemul de curatare al DPF foloseste Eolys 176 sau Infineum F7995. Aceste substanţe chimice nu pot face nici o reactie chimica daunatoare. Aceste substante chimice au fost create sa actioneze in mod diferit una fata de cealalta, ele sunt compatibile.
(It's absolutely advisable and save to use the XENUM Complex Diesel Conditioner also when the diesel engines have a DPF-cleaning system, no matter with the Eolys 176 or Infineum F7995. These different chemicals could not make any harmful reaction, that's not possible because of the different nature of these products. And these chemicals are formulated to act in a very different way, they are compatible.)"
Cu stima,
Stelian
28 Feb 2011, 20:50
Promotie Luna Martie:
Pana la 1 Aprilie 2011, preturile tratamentelor Xenum sunt urmatoarele:
Tratament Motor Diesel - 250 RON
Tratament Motor Benzina - 140 RON
Cu stima,
Stelian
PS: La aceste preturi, nu se mai ofera discount!
22 Mar 2011, 23:18
Xenum Intake Pro curata eficient sistemul de admisie si sistemul de carburatie. Se poate folosi in curatarea admisie, clapetei de acceleratie, camerei de ardere, precum si a valvei EGR. Nu afecteaza sondele Lambda si catalizatoarele. Lubrifiaza carburatorul si valvele.
Aplicare:
Motor pe injectie: Indepartati furtunul de admisie a aerului. Aplicati Xenum Intake Pro direct in galeria de admisie. Porniti motorul. Aplicati Xenum Intake Pro in galeria de admisie in timp ce miscati clapeta de acceleratie, pentru a curata pe ambele parti.
Motor pe carburatie: Indepartati filtru de aer. Aplicati Xenum Intake Pro direct in furtunul de cauciuc al carburatorului. Porniti motorul si inserati furtunul de plastic al Xenum Intake Pro direct in camera de admisie a carburatorului. Aplicati aproximativ 1/3 din Xenum Intake Pro in cantitati mici in timp ce motorul este pornit.
Pret: 41 RON / tub aerosol 500 ml
Membrii ClubFord beneficiaza de 10% discount. Ca de obicei, livrarea este gratuita in Bucuresti. Pentru intrebari sau comenzi, nu ezitati sa ma contactati.
Cu stima,
Stelian
28 Iul 2011, 20:40
sunt curios daca a mers cineva la risc si ce parere are dupa o luna...
as vrea sa curat si eu, pentru ca de ceva timp abia daca imi porneste masina... apoi merge... dar pana pornesc, inebunesc
31 Iul 2011, 23:24
@dnc: scuze pt intarziere. da, este bun si pt motoarele diesel
14 Aug 2011, 14:03
Xenum Diesel Complex Conditioner - Aditiv Motorina
Xenum Diesel Complex Conditioner este un aditiv ce curata si lubrifiaza injectoarele, valvele si sistemul de combustibil. Protejeaza sistemul de alimentare a motorului impotriva coroziunii. Neutralizeaza apa din rezervorul de combustibil. Beneficiile utilizarii acestui aditiv sunt: scaderea consumului de combustibil, reducerea noxelor, functionarea mai buna a motorului.
Aplicare:
Adaugati 300 ml (la 40 - 60 litri de combustibil) in rezervor inainte de alimentarea cu combustibil. Acest aditiv este adecvat pentru toate motoarele pe motorina, inclusiv pentru ultima generatie de motoare: CRD, TDI, JTD, HDI, etc. Este adecvat pentru a preveni problemele la sistemul de injectie, cat si a rezolva problemele cum ar fi depunerile din interiorul injectoarelor, etc.
Continut: 300 ml
Pret: 38 RON / 300 ml
Membrii ClubFord beneficiaza de 10% discount. Ca de obicei, livrarea este gratuita in Bucuresti. Pentru intrebari sau comenzi, nu ezitati sa ma contactati.
Cu stima,
Stelian
27 Sep 2013, 23:33
Si gata s-a terminat? Asa a fost de buna Solutia asta de curatare?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.