ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
17 Oct 2010, 19:26
Eu iti spun sincer ... ca nu inteleg de ce te deranjeaza si te preocupa atat o masina care mi se pare ca nu iti prea place(Logan)...
Nu inteleg ce legatura are cu faptul ca tu alimentrezi de la canistra ... as faceo si eu de as gasi benzina .. dar oricum nu are legatura cu Logan.
17 Oct 2010, 19:56
nici eu nu inteleg ce ai cu parerea mea,si te opui in a ma lasa sa ma exprim
cit despre alimentatul la canistra vroiam numai sa le explic unora care nu inteleg ca motorina de la canistra provine tot din pompa de statie care alimenteaza si cel cu ultima generatie si de fitza masina,si cel cu faimosul Logan
cit despre benzina la canistra...na a trecut si a apus vremea camioanelor Bucegi
orienteaza-te la un Diesel
17 Oct 2010, 20:06
$1 scrie:$2orienteaza-te la un Diesel

si sa ma apuc de facut si io "loganisme" deastea cu canistra?
... chiar te rog sa te exprimi .. dar te rog nu ma lua cu "tarane"
17 Oct 2010, 20:18
ironia ta este chiar foarte ieftina
17 Oct 2010, 20:33
Pai, e ca motorina la canistra ...
... nu e cu rautate dar m-am gandit ca poate te mai deconectezi ca esti prea chitita pe Logan.
17 Oct 2010, 21:00
chiar nu reusesti sa treci de pragul pubertatii?
Ultima oară modificat de
octa pe 17 Oct 2010, 21:42, modificat 1 dată în total.
Motiv: nu mai cita un mesaj anterior! inca o data: te rog nu fa afirmatii provocatoare!
17 Oct 2010, 21:22
O zici de parca pubertatea ar fii ceva rau ...
De ce esti asa incruntata?
17 Oct 2010, 21:27
specific femeiesc,se cearta cand habar nu are pentru ce se cearta.
17 Oct 2010, 22:40
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2-a intamplat si la alte case,
Da, dar la alte case mai functiona sistemul de service si garantii. Asa cum functiona. La Dacia a fost un scandal monstru cu baietii. Ca au bagat motorina de pe sant. Si sa plateasca din buzunarul lor.
Daca vrei sa stii, eu m-am certat mai putin cu cei de la Renault sa schimbe tevaria pentru problema mai sus mentionata la un Symbol 1.5dCi 2003 decat m-am certat cu cei de la Ford sa repare rugina si exfolierea pragurilor si a portierelor aparuta dupa prima iarna pe care a prins-o masina (masina de 4 luni vechime).
$1 scrie:$2pecific femeiesc,se cearta cand habar nu are pentru ce se cearta.
nu cred ca e fata
17 Oct 2010, 23:38
Loganul din semnatura a trecut de 150.000km fara nicio problema la motor...Ca fapt divers s-a pus in el numai motorina din statii Petrom.
Deci nu trebuie generalizata problema injectoarelor.
Si daca tot vorbim de fiabilitate, in 150.000 km s-au schimbat doua amortizoare si un set de bielete directie + capete de bara. Concluzia e evidenta.
Cat despre motor, dci-ul de la renault mi se pare de exceptie. 4,5% consum in regim, atentie, mixt!!
E adevarat, eu o conduc mai putin, dar punctele forte ale Loganului nu pot sa le las neobservate. Masina decenta, ieftina atat la achizitie cat si la intretinere, fiabila si care isi atinge toate obiectivele pentru care a fost construita.
18 Oct 2010, 07:29
$1 scrie:$2..atata timp cat chiar aici pe forum problema e cel putin la fel de intalnita la unele modele de FORD TDCI...
Da, dar tot de Delphi se leaga problema. Imediat cum Ford a renuntat la Delphi si a trecut la Bosch sau Siemens situatia s-a imbunatatit simtitor.
Si inca ceva, uitati de Delphi, indiferent ce piesa ar fi.
$1 scrie:$2a tot veni vorba de loganele din germania, ei bine acolo problema nu e deloc asa raspandita ca la noi.
Când a inceput exportul de Golani in DE beleaua cu pilitura trecuse.
http://www.daciaclub.ro/Nehotarare-Loga ... try1960702
19 Oct 2010, 18:05
oare se terminase definitiv?
20 Oct 2010, 09:00
Sistemul de injectie (injectoare + pompa de inalta presiune) pe dci de 70 si 85 de cai a ramas strict acelasi, adica tot delphi. Pe cel de 105 si, probabil, cel de 110 cai au pus siemens.
20 Oct 2010, 20:03
Da Dane, dar probabil se terminasera materialele proaste.
Uite aici :
viewtopic.php?p=793227#p793227
03 Noi 2010, 20:25
nimic noutati progrese cu si despre "mandria nationala" pe aici?!
04 Noi 2010, 09:44
nu
e aceeasi masina nasoala, proasta, si cum mai vrei.
@ restul
am incercat sa fiu ironic
04 Noi 2010, 20:39
oare asa stau lucrurile?!
nu se poate asa ceva,este o mare realizare a Pitestiului si nu ma asteptam sa fie PONEGRITA chiar de un moderator
asteptam cu nerabdare sa aud ceva de bine despre acesta mare realizare a secolului 21
05 Noi 2010, 08:56
"despre acesta mare realizare a secolului 21"
cred ca tonul Alinei era la fel de ironic. pardon, sper
07 Noi 2010, 00:11
de obicei intr-o comunitate oamenii se ajuta nu se jignesc(chiar daca se contrazic)
on topic
atata timp cat scrie dacia in talon, ramane o dacie
in 60k km colegul meu a schimbat de 2 ori articulatiile la logan(bascule, amortizoare fata spate, bielete antiruliu)+placute si saboti aprox 3500 roni fara manopera
eu in 60k km pe aceleasi drumuri doar placute frana, fata spate+discuri fata aprox300 ron
07 Noi 2010, 00:30
1.5 dci - august 2007, 93.000 km, schimbate bucsi bara antiruliu si atat. punct.
07 Noi 2010, 09:25
$1 scrie:$2e obicei intr-o comunitate oamenii se ajuta nu se jignesc(chiar daca se contrazic)
on topic
atata timp cat scrie dacia in talon, ramane o dacie
in 60k km colegul meu a schimbat de 2 ori articulatiile la logan(bascule, amortizoare fata spate, bielete antiruliu)+placute si saboti aprox 3500 roni fara manopera
eu in 60k km pe aceleasi drumuri doar placute frana, fata spate+discuri fata aprox300 ron
Da-mi voie sa nu cred treaba asta .. defapt nici cu Dacia 1310 nu cred ca se intampla asa ceva
As putea chiar sa spun ca un Logan daca mai este si nou, nu prea are ce discuta in materie de fiabilitate a ansamblelor enumerate de tine cu un Focus si in special cu unul din prima generatie.
Ar fi mai credibile lucrurile si "socul" provocat de Logan daca as vedea si niste pareri contra ceva mai realiste.
Ca sa nu mai zic ca nu stiu cum a ajuns la 3500 pentru piesele respective ... poate is cumparate in reprezentanta Ford?!
08 Noi 2010, 11:44
tind sa cred ca depinde mult si norocul la o masina, chiar cand o iei de noua

. eu am 50k cu lancer si am schimbat ambele amortizoare pe spate, discuri frana si placute fata/spate, capete de bara, ambreiaj si merg cat se poate de normal, si in mare parte doar eu singur in masina.
08 Noi 2010, 13:02
la 50 mii ai schimbat toate alea!? pai fordul meu are aproape 200 mii si nu am schimbat decat de 2 ori discurile fata, niciodata amortizoare, puntea fata din punct de vedere al bucselor nimic ... ambreiaj si volant NU (cu masa dubla)...mi se pare nasol ce spui tu acolo ....
08 Noi 2010, 14:17
mie-mi spui?!
parerea mea este ca nu e relevanta experienta unui proprietar pentru a cataloga un model. ar fi interesant de stiut parerea posesorilor din alte tari(franta, germania, italia, bulgaria, moldova, rusia) unde e sau a fost la cautare.
per total cred ca este o masina reusita cu limitarile de rigoare. daca stii ce sa ceri de la o masina raportat la ceea ce se vrea ea, nu poti critica loganul ca e slab calitativ.
12 Noi 2010, 16:55
Am un Logan 1.5 DCI 65 cp din aprilie 2006.Are acum 63.000 km.La nivelul ei de pret este o masina ok.Nu am schimbat decat un capat de bara pe partea dreapta ,un rand de placute de frana si sonda de mers inapoi.Masina isi face treaba bine,are consum bun si pentru oras o prefer in defavoarea lui Mondeo care este mult mai mare.Cam asta am de spus despre Logan.
16 Dec 2010, 14:47
http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... catori.htm Uitati-va cum sare Cayenne-ul in sus cand da dobitocul cu spatele in timp ce Loganul abia se clinteste...
P.S. daca avem Loganuri in Rusia, inseamna ca la iernile noastre ar trebui sa zbarnaie...
16 Dec 2010, 16:23
Loganul e facut si in Rusia, sub numele de Renault Logan
18 Dec 2010, 05:58
Intr-adevar alea din Rusia sunt facute intr-o fabrica de la ei pe care a cumparat-o renault. Dar toate piesele sunt trimise de aici, acolo doar se asambleaza.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.