Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
24 Oct 2010, 23:21
Salutare!
Pai nu nu stiu ce diferente sunt intre ele. Crezi ca sunt aceleasi motoare numai softul e altul?
Hai ca sunt curios ...

spune-ne ce stii ...
Crezi ca motoarele noastre (1.8 tdci 115PS) de pe Focus 1 se pot duce la 125 CP fara chiptuning? Numai cu aceea modificare?
Mersi mult si scuze de offtopic ...!
25 Oct 2010, 16:22
Nu ai fost atent, noi vorbim de motorizarea de pe FF2, care are alt tip de injectie si implicit alt PCM!!
25 Oct 2010, 17:07
Ups ...
Ai dreptate verga_Cip ...
Am crezut ca se compara 1.8 TDCI de pe FF1 cu 1.6 TDCI de pe FF2 ...
Deci scuze de off ...
@Chimie : Eu as alege 1.8 TDCI fara discutie, pt. ca nu e vorba numai de acei 6 CP, ci si de cei 40 Nm in plus ... nu pot sa cred ca poti avea aceeasi senzatie de condus cu 1.6 ca si cu 1.8; in afara localitatilor nu cred ca ar consuma mai mult 1.8 decat 1.6 + ca intri mai lejer si in depasiri ... cum ai zis si tu mai demult ... si plus ca cu acea corectie la PCM de care zicea verga_Cip acest motor se poate duce la 125 CP (fara chiptuning ... din cate am inteles, deci e super-safe ...).
Apropos: La mine 1.8 TDCI pe ruta Cehu Silvaniei-Bucuresti (aprox. 1200 km dus-intors) mi-a luat 5.3 l/100km cu aer conditionat pornit tot timpul. In localitati am mers cu cca 60 km/h, in afara localitatilor am mers cu 100-130 km/h iar pe autostrada 140-170 km/h (cca. 280 km din cei 1200km -> 100km Buc.-Pit. + 40 km Gilau-Turda).
Si ca sa ma intorc la subiect, eucred ca 1.8 TDCI de pe FF2 e mai economicos!
25 Oct 2010, 21:52
OK, ca sa nu fie o informatie eronata sau rau inteleasa, fac o mica precizare

. Din datele furnizate de FORD, nu exista diferente intre piesele folosite...adica injectoarele au aceleasi conduri, pompa si turbina la fel ... asadar, pot deduce ca doar soft-ul este cel ce face diferenta!
In orice caz, motoarele au diferite versiuni de soft cu care se mapeaza si softul care se potriveste cel mai bine pe motor este cel final!! La testare cu IDS PCM-ul afiseaza versiunea de soft.
Eu am comparat de la FF1 versiunile TDCI de 100 si 115 cai si nu am gasit nici o diferenta intre piesele mentionate mai sus. Concluzia...soft. Acum, nu am facut incercarea sa pun un soft de 115 cai pe unul de 100, deci...dati-mi voie sa las o rezerva in asta!
02 Noi 2010, 12:16
Am sapat un pic pe net, sperand sa gasesc altceva, dar am ajuns aici
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-418Asta sper sa lamureasca problema motorului de 1.8 TDCi de la Ford!
04 Noi 2010, 02:24
pentru cine e interesat pentru cip tuning fara CHIP se face doar resoftarea...cititi topicul asta:
viewtopic.php?f=130&t=37421&st=0&sk=t&sd=a
13 Noi 2010, 18:25
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2.8tdci e cel mai nou motor de pe focus 2, din cate stiu eu e disponibil doar din 2006 spre deosebire de restul motorizarilor;)
e disponibil de cand s-a lansat focus 2 2005!
focus 2 s-a lansat in 2004, fara motorizarea 1.8 tdci
17 Noi 2010, 22:32
nu ai citit atent, era vorba de ff 2 1,8 tdci, lansat in 2005 nu 2004, te rog frumos!
Ultima oară modificat de
KomandantuR pe 18 Noi 2010, 09:40, modificat 1 dată în total.
Motiv: Va rog nu mai citati mesajul imediat anterior! Multumesc.
19 Noi 2010, 14:13
nu vreau sa nasc o polemica, dar stiu ca FF2 s-a lansat in 2004, sfarsitul anului, dar nu avea motorizarea 1.8, doar 1.6 pe diesel. Ulterior stiu ca a aparut 1.8, dupa ce au schimbat injectia

PS: ma documentez si revin

revenit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus ... 04-2010.29 conform Wikipedia, lansarea a avut loc in 23 septembrie 2004. Motorizarile sunt citate toate, deci si 1.8 TDCi.
19 Noi 2010, 15:25
Cred totusi ca la lansare nu a avut 1.8TDCI.
Astea sunt motorizarile cu care s-a lansat:
• Engines, manual transmissions and automatic transmissions. The Focus 2004.75 is supplied with the following engine/transmission combinations:
- 1.4L Duratec-16V (Sigma) engine, 59 kW (80 PS), with iB5 manual transmission
- 1.6L Duratec-16V (Sigma) engine, 74 kW (100 PS), with iB5 manual transmission or 4F27E automatic transmission
- 1.6L Duratec-16V Ti-VCT (Sigma) engine, 85 kW (115 PS), with iB5 manual transmission
- 2.0L Duratec-HE (MI4) engine, 107 kW (145 PS), with MTX manual transmission
- 1.6L Duratorq-TDCi (DV) diesel engine, 66 kW (90 PS), with MTX manual transmission (from MY 2005.5)
- 1.6L Duratorq-TDCi (DV) diesel engine, 80 kW (109 PS), with MTX manual transmission (optionally with diesel particulate filter) and CFT23 automatic transmission
- 2.0L Duratorq-TDCi (DW) diesel engine, 100 kW (136 PS), with MMT6 manual transmission (optionally with diesel particulate filter)
- 2.0L Duratorq-TDCi (DW) diesel engine, 98 kW (133 PS), with MMT6 manual transmission (only for France) (optionally with diesel particulate filter)
19 Noi 2010, 15:55
Eu unul prefer 1.8 fata de 1.6 din doua motive:
1. 1.8 desi este mai vechi conceptual, are eliminate toate bolile copilariei. poate consuma ceva mai mult, dar oricum diferenta e nesemnificativa;
2. nu are DPF...
19 Noi 2010, 17:56
Singura problema la 1.8 TDCI pare sa fie devenit schimbatul distributiei. Adica la 200.000km se schimba 2 curele(lantul a fost inlocuit de o curea scaldata in ulei sau ceva de genu) si acum sunt 2 curele pe distributie ceea ce probabil o sa ridice destul de mult costurile de intretinere la acest capitol.
22 Noi 2010, 23:01
Din punctul meu de vedere dupa ce am condus doua ff2 1.8 tdci fabricate in 2007 si 2008 pot spune ca 1.6 tdci se misca mai bine la turatii joase. Asa am simtit eu ,cei cu 1.8 va rog nu "loviti". Din punct de vedere al consumului mai mic la 1.6 dar fara diferente prea mari,cred ca doar 0.5 lt/ 100 km dar daca faci ca mine peste 50.000 km /an se aduna 250 lt sau 250 eur pe care ii dau in plus la costurile reviziilor pt motorul de 1,6. Deci raman doar cu avantajul dat de asigurarea mai mica si impozit mai mic dar si cu -6cp si - 40 nm.
Va urez drum bun fara incidente
23 Noi 2010, 09:44
@adyamg: 1.8 TDCI, 85 KW de pe FF1 (2004) are o parte a distributiei pe lant?

Si daca da, acesta trebuie schimbat din cand in cand?
23 Noi 2010, 10:30
Pana prin 10.2007 1.8TDCI are lant la pompa de injectie mai apoi s-a trecut la curea.
La modelele de focus 2 1.8TDCI fabricate iintre 2005 si 2008 ETISla servicescheduele zice ca se schimba si lantul.
23 Noi 2010, 10:32
Uite poze cu distributia la 1.8 TDCi
viewtopic.php?p=215266#p215266De obicei lantul este forever.
23 Noi 2010, 10:49
Faceti si voi o verificare la masinile fabricate intre 2005 si 2008
https://www.etis.ford.com/fordservice/s ... uleForm.doCamshaft drive belt Every 125 000 miles/10 years - Renew (LTS 21 304 9)
Fuel pump drive
chain/belt Every 125 000 miles/10 years - Renew (LTS 21 304 9 / 21 314 7)
23 Noi 2010, 10:56
@boppzoli la masina ta nu ai ce umbla la lant, decat la curea cand implinesti 160.000km sau 10 ani.1
23 Noi 2010, 11:05
160.000 km ???
Uau!!!
Poi eu am acum 214.000 km. Si am schimbat distributia la 200.000 km (l-am luat cu 185.000), am pus original Ford.
Inseamna ca numai la 360.000 trebuie sa mai schimb cureaua? Mie mi-au zis de la AXEVO ca se schimba la 60.000 km!
23 Noi 2010, 11:35
Cea originala se schimba la 160.000km dupaia dupa inidcatiile serviceului sau producatorului kitului de distributie.
21 Mar 2016, 19:09
Am si eu nevoie de niste sfaturi in legatura cu fiabilitatea si costurile de intretinere.Am gasit un FORD FOCUS facelift 1.6 TDCI 110cp EURO 4 AN FABRICATIE 2008 cu 176000 km. Merita 4800 euro?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.