$1 scrie:$2dyamg, din partea mea poti sa-ti bagi mana unde vrei, eu nu am xenon decat pe faza scurta. In proiectoare si pe faza lunga nu am si nici nu vad necesitatea.
P.S. Aici e problema, in general pe acest forum se da foarte mult cu presupusul si din cauza asta toti avem de pierdut. Se pierde din vedere subiectul din cauza unor afirmatii nefondate.
$1 scrie:$2a intereseaza un Kit H7 dar la 4300K daca ai si un H11 la 3000K.
Gasim ?
$1 scrie:$2a intereseaza daca ai si H11 (ceata MK3) si daca e inclus montajul in pret.
Mai avem probleme cu afirmatiile nefondate?
$1 scrie:$2P.S. 2 Producatorii auto au un singur scop: MAXIMIZAREA PROFITULUI, iar pentru asta, da, ofera multe echipamente de mii de euro chiar asa... de chichi, sau ca sa-ti ia banii mai bine zis.
Daca e de chichi de ce te mai chinui cu faruri cu lupe? ... laso pe oglinda ca e MAXIM.
Headlamp Levelling System – Xenon Headlamps
An automatic headlamp levelling system is required for vehicles with Xenon headlamps to comply with national legislation.
The system consists of the following components:
* Vehicle level sensors on the front and rear axles
* Master control module on the left-hand headlamp housing
* Slave control module on the right-hand headlamp housing
* Headlamp levelling motors in both headlamp housings
The system automatically adjusts to the laden state of the vehicle when the ignition is switched on to avoid dazzling of oncoming traffic.
No adjustment of the range take place during dynamic processes (braking, accelerating, initial drive).
NOTE: After removing a headlamp level sensor or disconnecting of the electrical circuit, a new calibration of the headlamp levelling system is required and must be initialized with WDS.
A vehicle level sensor on the front and rear axle sends the master control module a voltage signal according to the suspension compression. This master control module calculates the inclination of the headlamps according to the difference between the two signals and sends the required position to the slave control module. Both modules generate the control signal for the headlamp levelling motors in comparison of the present reflector position to the required reflector position.
When the low beam is switched on, the system compares actual conditions with original adjustment. This prevents a reduction in road surface illumination and avoids dazzling of oncoming traffic.A se observa in text folosirea repetata a sintagmei "
avoids dazzling of oncoming traffic"
$1 scrie:$2P.S. 3 Ce-o sa ne faca oftalmologul? O sa ne puna xenon in retina?

Ideea este ca se vede MAI bine cu xenon deoarece intensitatea luminii este mai mare si constanta cat de cat pe o suprafata data. Daca vezi mai bine poti circula mai bine, mai repede si cel mai important in SIGURANTA mai mare. Intr-un caz extrem, prefer sa te orbesc pe tine colegule, decat sa nu observ un copil care iese de la scoala la ora 18:00 si sare in fata masinii. Oricum sper sa nu fie cazul nici o data pentru nici una din aceste situatii. Daca as locui in Germania n-as avea nevoie de xenon, insa in Romania consider ca este imperios necesar!
La oftalmolog se merge cand ai probleme de vedere ... si in general ti se prescriu ochelari.
In caz extrem poti sa eviti copilul ala si eu orbit de luminile alea sa ma infig in tine.
Problema e ca ma orbesti constant, daca ne intalnim, pe mine si pe toti ce i ce iti iasa in cale ... nu doar in caz extrem
Daca stateai in Germania nu iti puneai ca iti era frica ca te salta aia sau iti iau un scaun sau ce gasesc din masina ... impreuna cu talonul.
Bafta