Re: Accidente Fiesta 7
$1 scrie:$2aca ti se pare normal ca o masina de oras sa fie gandita la un impact de 80-100km/h cred ca exagerezi putin...
Caroseria are si ea o limita de absorbtie.
Apropo, cat de tare s-a deformat habitaclul?
Ei, acum era si culmea ca la 40 km/h, eu fiind singurul in miscare, sa patrunda pana la habitaclu.
Si da, pricep ca nu e facuta sa reziste la 80-100 km/h, dar daca cealalta masina era si ea in miscare la 40-50 km/h, nu mai ramanea nimic din mine. Si in oras ai sanse sa circuli cu 50 la ora si sa te lovesti frontal cu altul care merge cu 50 la ora. Iar daca ai ghinionul sa fie o masina ceva mai solida, ai pus-o.
Oricum ai lua-o, 30.000 lei fata de doar o bara de protectie este o diferenta enorma pentru o masina din 2008 fata de o masina mai veche de 2000.
Si 11.000 lei data de o bara de protectie a unei masini din '97 (lovitura din spate) iarasi e strigator la cer.
-

Equalizer - Ford Freak
- Mesaje: 124
- Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
- Localitate: Tirgu Mures
- Maşina: Ford Fiesta MK7, 1.4, 2009
- VIN: WF000000000000000
Pai ce garantie sa iti dea la o aripa sau o capota sau la un ornament de plastic. Este o bucata de tabla sau de plastic. Foarte pacatoase sunt într-adevăr piesele turcesti care sunt noi dar sunt facute din materiale de proasta calitate dar asta este alta discutie. Eu vroiam doar sa subliniez diferenta mare de pret intre un o reprezentanta si un atelier din spatele blocului diferenta care nu este intotdeauna reflecata si in calitatea lucrării



