Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
13 Ian 2011, 19:52
Salut Mihaita,
Ti-am raspuns dincolo la topicul unde ai pus intrebarea.
Acest tip de motor are 2 curele la distributie si sunt convins ca nu sunt puse bine la punct.
14 Ian 2011, 07:29
Salut .
Pun la punct arborele cotit si vibrochenul, iar pompa de motorina unde o asez la punct sus sau jos?
14 Ian 2011, 12:27
Precize este vorba de Fordul Focus
Am avut o problema ce s-a repetat de 3 ori in timp de 7 zile si dupa aceea nu a mai aparut dar vreau sa stiu de la ce a fost pentru ca in reprezentanta am primit raspunsuri contradictorii.
Mergea normal catre capitala si podul ce l-au inchis de la Ecluza a luat-o motorul razna
simptome mergea sacadat ca si cum ar fi fost filtrul infundat masina nu se tura mai mult de 1200 rpm eroare in cb ESP si Sytem Engine Fault, treaba cu ESP oricum apare la fiecare eroare, nu stiu daca are sau nu importanta daca afara era mizga
Daca opream motorul la repornire putea sa isi revina sau nu iar daca isi revenea in mers incepea din nou
Am schimbat masina sa ajung in capitala si cind am revenit in Constanta focusul adus de varul meu mergea normal, am forjat-o prin oras si nimic.
Aasina a fost in service au sters erorile si au spus ca nu stiu ce mufa de la modulul ABS aflata sub carcasa bateriei nu era bine bagata bla bla.
La 2 zile am plecat din nou spre capital toate bune si frumoase mers pe A2 cu pilotul la 130 km.h cind la km 90 din nou motorul scade brusc de la 3000 la 1200 aceeasi eroare mers sacadat bla bla. Am oprit si repornit motorul si nu a mai avut nimic. M-am intors linistit acasa.
A 2 zi de la incident plec din nou spre Bucuresti doar ca pe la Medgidia a inceput din nou cu erorile. Am sperat ca oprind si repornind motorul voi `prosti` motorul dar la Cernavoda am renuntat si am plecat cu alta masina la Bucuresti.
A 2 zi am intrat cu masina la mesteri au pus testerul au sters erorile au scos mufele de la injectoare l-au mai strins putin au mai curatat am mers spre Negru Voda cu testerul pe masina si nimic, toate bune si frumoase.
Unul din cei de la tester (electronist) nu mecanic a spus ca posibil sa am probleme la unul din injectoare dar nu este 100 % sigur pentru ca in mers nu a observat probleme pe tester.
De atunci am umblat cu masina destul de mult prin oras si am facut 2 drumuri de Bucuresti sa spun cam 1500 km si nu am mai avut probleme si sper sa nu mai apara, sper insa sa iti poti da seama de la ce au fost problemele sa stiu cum sa reactionez.
Multam fain.
14 Ian 2011, 19:23
Salut Radur,
Din pacate problema ta e de parte electrica si ma cam depaseste,nu e domeniul meu de activitate dar iti pot spune clar ca nu poate fi vorba doar de un injector deoarece poate lucra in 3 pistoane fara doar si poate,decat ca nu are puterea normala.
Aceeasi problema am intalnit-o la un Golf care se oprea si daca trageam borna la baterie cat ai numara pana la 20,dupa remontare pornea sfert si dupa cate retin a avut un condensator deteriorat in calculator,acesta ramanand incarcat si nu se mai descarca.
O problema similara cu a ta mai face atunci cand alternatorul incarca mult.
14 Ian 2011, 19:26
Am uitat sa iti spun super bateria Ford cumparata anul trecut pe testerul lor electronic le spunea sa fie schimbata desi la reprezentanta Rombat cind au bagat-o pe spirala aia in scurt mesteru de acolo a zis ca merge
Eu oricum am schimbat si bateria fiind pe garantie. Miine plec la Bucuresti luni la Varna, daca mai apare ceva te anunt
14 Ian 2011, 19:45
Salut Mihaita,
Ti-am postat mai jos o poza cu cele doua distributii ale motorului tau unde am marcat cu sageata rosie punerea la punct a fuliei de la pompa de injectie si se poate observa ca in momemtul montarii distributiei,pompa se caleaza in pozitia de sus iar axa cu came in pozitia de jos si usor stanga.
Spor la treaba si astept noutati.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

14 Ian 2011, 20:56
Buna seara, vin cu o problema grava si anume stricarea pompei de injectie si a injectoarelor la ff1 1.8 tdci. Plecat dimineata de acasa inspre munte, pe centura bucurestiului in a 4-a pe la 60-65 se opreste brusc. Pornit, continuat drumul, aproape de Sinaia acelasi lucru. pornit iar, ajuns in parcare la partie frumos, oprit masina si atat. De atunci nu a mai vrut sa porneasca normal neam. Am reusit sa o pornesc la vale in a 2-a si masina a mers normal pana la urmatoarea oprire. Am reusit sa o aduc acasa doar ca de atunci a inceput sa tremure cand vroiam sa depasesc si ajungeam aproape de 3000 de ture in viteza 4-5. Am dus-o azi trasa pana la un service pt ca nu a mai vrut sa porneasca nici la vale (am tot umblat pe la filtru si cred ca am dezamorsat-o) si in urma unui test la injectoare pe retur cu paharelul verdictul a fost unul crunt - pompa + injectoare terminate. Masina nu au pornit'o doar din ce a bagat in paharele dand la automat si-au dat seama. Intrebarea mea este se mai merita sa duc pompa de injectie si injectoarele la un service specializat pt o verificare mai amanuntita si eventual reparate sau sa le arunc si sa iau altele

.
15 Ian 2011, 11:02
Multumesc frumos pentru imagine si sfat.
19 Ian 2011, 12:38
Va salut! Am si eu o problema la al meu Escort 1.8 TD '96. Am vrut sa plec dimineata si nu a vrut sub nicio forma sa porneasca. Am omorat bateria, dar am facut rost de alta cu ajutorul careia a pornit, a mers 1 min. dupa care s-a oprit si nu a mai vrut nici in ruptul capului. Am fost la service unde mi-au spus ca este pompa de injectie defecta. Am cumparat alta pompa de injectie (SH bineinteles) cu care pornea "la sfert", dar dupa nici o saptamana am patit acelasi lucru, m-am plimbat toata ziua, iar seara cand sa plec la serviciu, a pornit "la sfert", a mers cat am sters eu parbrizul, ca era aburit, dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Ce problema ar putea fii , din experienta d-voastra? Dati-mi un sfat macar, va rog.
P.S. Daca o rezolv , va duc la un pescuit aproape de Bucuresti
19 Ian 2011, 13:26
Salut,
Escortul de 1,8TD are niste imbinari cu oringuri la conducta de alimentare cu combustibil care eu nu le-am suportat niciodata.
Daca sustii ca ai schimbat deja doua pompe de injectie si ai aceeasi problema la o anumita perioada de timp,tind sa cred ca trage aer fals pe la multiplele imbinari care exista intre conductele de pe caroserie si pompa de injectie si ca sa scapi de probleme iti recomand sa mergi in comert si sa cumperi furtun de carburant de acela incolor care se vinde la metru si se foloseste la ARO,camioane si etc.
Ti-as recomanda sa verifici in primul rand bateria de filtru.
20 Ian 2011, 17:47
Va multumesc si pe aceasta cale pentru sfaturile exacte si la obiect in raport cu problema mea la pompa de ambreiaj la o Fiesta.
Mult NOROC si BAFTA.
21 Ian 2011, 00:36
Nene bibane, la un mondeo mk1 de 1.8 16v Zetec din '95 care pierde lichid de directie ce-i mai confortabil: sa ma agit sa caut sa cumpar si sa schimb semeringul uzat (ca presupun ca asta este: un semering care vrea la pensie), ori sa bag mana mai adanc in buzunar si sa scotocesc dupa o pompa? ca daca ar fi sa cumpar una noua, mai bine cumpar lichid si completez, cand si cand; daca e sa iau una folosita (de la dezmembrari), n-am de unde sa stiu daca nu cumva s-a obisnuit cu statul degeaba si se apuca si aia de plans.
Iar pentru situatia in care m-as arunca la schimbat semeringul, sunt ceva probleme speciale la dat jos pompa, la desfacutul in bucati, la reasamblare si la pus inapoi pe masina? Cu precizarea ca nu-s mecanic experimentat, dar nici nu am avut motive sa ma plang vreodata ca am doua maini stangi.
21 Ian 2011, 05:51
Salut,
Nu as vrea sa iti spun o prostie dar modelul tau de pompa nu am reparat,unele au simering si altele sunt pe oring,dar simeringul oricum nu il gasesti pentru ca e din cel cu virgula si are de exemplu 27,4 la exterior cu 23,7 la interior,sunt facute numai la misto ca sa nu poti pune orice simering din comert.
Eu pompele care le repar,le modific pe un simering care se gaseste pe toate drumurile dar se strunjeste corpul pompei si axul se reface la cota care o are simeringul.
Referitor la demontat si remontat iar sunt doua variante,unele au siguranta in interior si axul se scoate prin fata iar altele se depreseaza flansa pe care se prind paletii si axul se trage prin interior.
Ingineria este la turbina pentru ca are vreo 20 de paleti si daca nu ii montezi in pozitia care au fost si ii permuti intre ei,adio presiune.
Bafta si atentie,spor la treaba.
21 Ian 2011, 08:07
OK, multam de informatii; cred ca or sa-mi fie de folos.
21 Ian 2011, 17:19
Daca pompa e conceputa pe oring si nu are simering,poti gasi la magazinele cu utilaje pentru agricultura sau masini mari.
Eu le torn la fabrica de rulmenti din localitate,imi fac baietii si matrita si tot,iar cauciucul e din cel siliconic.
21 Ian 2011, 20:27
buna ziua, sunt mai nou in zona, dar am si eu o problema la un Ford Fiesta, '94, motor 1297(a fost schimbat,am aflat de asta cand am fost la RAR pentru obtinereaCI, initial a fost unul de 1119cmc):la catva timp dupa ce o folosesc, (chestia e variabila, nu are un timp exact) ambreajul incepe sa mearga tot mai greu, pedala e cu autoreglare, dar ambreajul ramane actionat si nu mai debreaza, sau sare brusc inapoi. Am impresia ca axul care transmite miscarea de la cablu(am verificat pedala si cablul atunci cand ambreajul era blocat si sunt ok)se gripeaza. Am dat jos bratul de actionare si garnitura de cauciuc de sub el si am pulverizat pe acolo niste sprayuri de degresat, antirugina si ulei siliconic, dar fara un rezultat palpabil.Am observat ca bucsa axului e ridicata putin in sus, am batut-o la loc, tot degeaba. Ce alta cauza ar putea fi si cum se poate remedia, daca se poate fara a demonta cutia de viteze, nu ca nu m-as descurca, dar n-am conditii.
21 Ian 2011, 20:34
Revin cu o intrebare curiozitate la intrebarile-problemele descrise in pagina precedenta.
Am observat ca de 2 saptmini doar in viteza 4 in intervalul 2100-2300 rpm motorul+masina tremura. Daca o pun pe pilot sa imi pastreze turatia lucrurile devin enervante, la fel si daca trag de masina.
In rest merge perfect iar de cind am avut problema cu orpirea si eroarea am facut 2000 km fara probleme.
22 Ian 2011, 09:00
multumesc pt promptitudine, m-am lamurit, de ce ti-e frica nu scapi.Revin dupa ce remediez.
22 Ian 2011, 14:28
Imi pare rau ca te dezamagesc dar cat de curand va incepe sa iti rupa cablul de ambreiaj.
22 Ian 2011, 15:50
Sarumana
nashule 
. Mie intr-un an de zile mi s-a rupt de doua ori cablul de la ambreiaj,si nu prea merg mult cu masina...sa fie cumva gripat ceva pe acolo...
22 Ian 2011, 16:10
Salut finule,
Ai mecanici mult mai competenti acolo in Craiova decat nasu,am vazut in cafeneau mea o exprimare de a ta
inainte de sarbatori,in care te plangeai cati bani ai bagat in motor ca sa il repari,exact dublu fata de cat facusem impreuna socoteala in vara anului trecut,dar asta e,obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
Un fleac,i-am ciuruit...

L.E. Da ai aceeasi problema,nu conteaza ca nu folosesti masina,cu atat mai mult ca ii da voie sa se depuna rugina.
22 Ian 2011, 16:41
Stiu ca te-ai suparat,dar asta pentru ca nu stii cum a fost treaba.
Veneam de la Pitesti si pe drum mi-a murit motorul in mers de cateva ori,si abia am ajuns acasa.Dimineata cu chiu cu vai am ajuns cu ea la service pentru constatare,si acolo nu a mai vrut deloc sa porneasca.S-a constatat ca la pistonul trei era compresie zero,si patronul de la service mi-a zis sa ma hotarasc ce fac cu masina ca ii tin postul ocupat.M-am interesat si transportul pe plarforma pana la Alexandria era 500lei.Asta a zis ca manopera o sa fie 400lei,si asa a si fost,restul de bani au costat piesele,refacerea chiulasei,scaunelor ei,injectoare noi,toate garniturile si semeringurile noi...si tot ce se putea regla si schimba pe acolo.
Acum ca matale esti ofticat pe mine,e treaba lu mata...dar nu trebuie sa imi raspunzi ironic,si esti si gelos cand nu face cineva masina la mata sau nu te intreaba pe mata,dar tre sa cunosti intai motivele si dupaia sa judeci

...era mai bine daca nu raspundeai deloc,ca oricum intelegeam.
Te respect prea mult,si te consider prieten bun,si esti singura persoana de aici cu,care nu m-as certa vreodata si pe care nu as putea sa ma oftic sau sa tin dusmanie,pentru ca m-ai ajutat cand a trebuit si nu o sa uit asta niciodata,si pentru mine esti tot
nashu
Te pup
nashule,pa.
25 Ian 2011, 09:36
Va salut! "Am si eu o problema la al meu Escort 1.8 TD '96. Am vrut sa plec dimineata si nu a vrut sub nicio forma sa porneasca. Am omorat bateria, dar am facut rost de alta cu ajutorul careia a pornit, a mers 1 min. dupa care s-a oprit si nu a mai vrut nici in ruptul capului. Am fost la service unde mi-au spus ca este pompa de injectie defecta. Am cumparat alta pompa de injectie (SH bineinteles) cu care pornea "la sfert", dar dupa nici o saptamana am patit acelasi lucru, m-am plimbat toata ziua, iar seara cand sa plec la serviciu, a pornit "la sfert", a mers cat am sters eu parbrizul, ca era aburit, dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Ce problema ar putea fii , din experienta d-voastra? Dati-mi un sfat macar, va rog."
Am fost cu pompa la reparat si mi s-a spus ca s-a rupt capul hidraulic. Am mai facut rost de inca o pompa, dar oare se poate lua acel cap hidraulic de pe o pompa si monta pe alta?
25 Ian 2011, 15:23
Salut,
Capul hidraulic se poate monta de la o pompa la alta fara probleme dar cu conditia sa fie fabricate de aceeasi firma,deci Bosch cu Bosch,Rotodiesel cu Rotodiesel s.a.m.d.
Dar nu inteleg de vrei neaparat sa muti capul hidraulic pe pompa ta?
27 Ian 2011, 09:27
Va salut Domnul Director,
As avea si eu niste intrebari: la masinuta din semnatura cam cat m-ar costa sa refac total motorul, asa aproximativ ca sa stiu la ce sa ma astept? ce se merita refacut in aceasta procedura? in general de ce piese as avea eu nevoie si unde pot sa le gasesc?
Va multumesc anticipat!
27 Ian 2011, 16:30
Salut domnule Warchild,
Fiind un motor din 1996 s-ar putea sa ai norocul sa nu fie uzura mare pe blocul motor si din acest motiv sa mearga direct segmentat fara sa mai bucsezi blocul.
In principiu pentru a segmenta un motor,sunt necesare urmatoarele:
-set segmenti,
-set cuzineti biele,
-set garnituri,
-ulei motor,
-filtru ulei,
-filtru de aer,
-un tub silastic Gasket pentru etansari.
In afara de acestea,obligatoriu se pasuiesc supapele in chiulasa si se schimba simeringurile lor si in conditiile in care ei nu vor sa ti le faca,imi poti trimite mie chiulasa sa te ajut.
Referitor la preturile pieselor nu iti pot da un raspuns clar,acestea variind de la magazin la magazin dar facand o aproximare ar trebui sa te coste pana in 1000 ron.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.