Blocul de diodele sau releul de tensiune?
Salut.
Asadar am si eu o problema.
Ieri mi s-a aprins martorul de la bord (cel rosu care are pe el ca pictograma o baterie) si nu se mai stinge cand merge motorul. Ieri dupa amiaza si dupa o zi foarte calduroasa s-a pus pe o ploaie torentiala si mi s-au aburit toate geamurile inclusiv parbrizul, asa ca am pornit degrivarea pe parbriz si luneta si am dat si clima pe dezaburire parbriz. La un moment dat am simtit un miros de ars si se auzea si un vajait parca si s-a aprins martorul din bord.
Tin sa specific, ca aveam aprinse si farurile + o lada frigorifica auto alimentata de la bricheta (48 w).
Intrebarea mea este: exista posibilitatea sa se fi ars blocul de diode, releul de incarcare sau altceva din cauza numarului mare de consumatori? Sau e vre-o siguranta, releu sau mai stiu eu ce?
Am fost aseara cu ea la un prieten si mi-a masurat tensiunea pe baterie cu aparatul de masura si fluctueaza intre aprox. 10,6 v - 11,8 v si a zis ca nu incarca alternatorul.
A mai patit cineva ceva asemanator?
M-am interesat la un dealer de piese local si mi-a zis ca imi poate aduce piesa (nu stiu cum e: sunt unite - o singura piesa - diodele cu releul sau sunt separate), dar sa ii dau codul de pe alternator. Ori eu nu am demontat alternatorul si nu stiu ce cod are. Am venit cu ea pe baterie (de la tara) vre-o 40 km pana in Rm. Valcea.
Asadar daca stie cineva ce cod are alternatorul sau celelalte piese (diodele si releul) va rog sa imi spuneti si mie ca sa dau comanda pentru ele si cam la ce preturi sa ma astept?
Ar mai fii o chestie... am lasat lada frigorifica peste noapte sa mearga pe baterie; sa o fi consumat-o asa rau? Nu stiu ce s-a mai cred.
Astept un raspuns cat mai repede de la voi, ca e tare aiurea sa stau cu masina parcata in fata blocului si am nevoie de ea la serviciu (munca de teren 80 %)
!
L.E. Masina cum se vede si in semnatura este un Mondeo MK2 - 1,8 benzina, an fabricatie 1998, octombrie.
Cu respect,
Catalin
Asadar am si eu o problema.
Ieri mi s-a aprins martorul de la bord (cel rosu care are pe el ca pictograma o baterie) si nu se mai stinge cand merge motorul. Ieri dupa amiaza si dupa o zi foarte calduroasa s-a pus pe o ploaie torentiala si mi s-au aburit toate geamurile inclusiv parbrizul, asa ca am pornit degrivarea pe parbriz si luneta si am dat si clima pe dezaburire parbriz. La un moment dat am simtit un miros de ars si se auzea si un vajait parca si s-a aprins martorul din bord.
Tin sa specific, ca aveam aprinse si farurile + o lada frigorifica auto alimentata de la bricheta (48 w).
Intrebarea mea este: exista posibilitatea sa se fi ars blocul de diode, releul de incarcare sau altceva din cauza numarului mare de consumatori? Sau e vre-o siguranta, releu sau mai stiu eu ce?
Am fost aseara cu ea la un prieten si mi-a masurat tensiunea pe baterie cu aparatul de masura si fluctueaza intre aprox. 10,6 v - 11,8 v si a zis ca nu incarca alternatorul.
A mai patit cineva ceva asemanator?
M-am interesat la un dealer de piese local si mi-a zis ca imi poate aduce piesa (nu stiu cum e: sunt unite - o singura piesa - diodele cu releul sau sunt separate), dar sa ii dau codul de pe alternator. Ori eu nu am demontat alternatorul si nu stiu ce cod are. Am venit cu ea pe baterie (de la tara) vre-o 40 km pana in Rm. Valcea.
Asadar daca stie cineva ce cod are alternatorul sau celelalte piese (diodele si releul) va rog sa imi spuneti si mie ca sa dau comanda pentru ele si cam la ce preturi sa ma astept?
Ar mai fii o chestie... am lasat lada frigorifica peste noapte sa mearga pe baterie; sa o fi consumat-o asa rau? Nu stiu ce s-a mai cred.

Astept un raspuns cat mai repede de la voi, ca e tare aiurea sa stau cu masina parcata in fata blocului si am nevoie de ea la serviciu (munca de teren 80 %)

L.E. Masina cum se vede si in semnatura este un Mondeo MK2 - 1,8 benzina, an fabricatie 1998, octombrie.
Cu respect,
Catalin
-
O'neill - 1nsane Member
- Mesaje: 1544
- Membru din: 17 Feb 2007, 11:36
- Localitate: Valcea
- VIN: BECIULDOMNESCROSU