Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
13 Feb 2011, 10:00
Am gasit asta poate te ajuta
13 Feb 2011, 12:29
Buna ziua,
Am focus 2 de 1,4 benzina,80 cp si nu mai porneste. Bag cheia pun contactul (se aude pompa cum trage)si dau sa pornesc,motorul se invirte de sar pistoanele si atit.....am scos o fisa de la bujie am puso pe masa i-am dat contact si nu avea pic de scinteie(asa faceam la dacie,sper ca n-am facut o nefacuta

). Intrebarea mea este se poate strica bobina fara sa-ti dea vreun semn(cu trei zile inainte de a nu porni, am mers cu masina si nu am avut nici cea mai mica problema la pornire,in mers nu adat nici un rateu sau sa dea in nas la accelerari).
Cu multumiri,Joe
13 Feb 2011, 19:05
va salut domnule Bibanu, am o problema cu masina ... nu a vrut sa mai porneasca , am fost la tester la nnnn mecanici ....nimic

.
Am luat legatura cu DGAlexandru care m-a sfatuit sa fac un test
de compresie , aici surpriza
10 , 16, 18 ,18 bar (de la distributie spre volanta valorile sunt cu aproximatie intrucat au fost facute cu un manometru mecanic cu glicerina)
am procedat la demontarea motorului crezand ca am vreo biela indoita la diferenta asta mare ...nu am gasit nimic stramb . mentionez ca masina nu manca ulei , nu complectam de la schimb la schimb 10.oookm.
am scos pistonul unde aveam 10 bar compresia,am dat afara segmentii...aici cred ca este buba ...segmentul de ardere are fanta de
0.40 iar cel de compresie peste
1mm(au fost introdusi in cilindru si fanta masurata cu lera)
ce parere aveti ? masina este cea din semnatura are 200200 km din care jumatate sunt facuti de mine in 4 ani.
13 Feb 2011, 22:12
Salut,
Ionut parerea mea este ca si segmentii au fost gripati pe canale si din acest motiv nu mai citeau cilindrul.
Faza cu pornitul e totusi ciudata trebuia sa porneasca in 3 pistoane,sa mearga sacadat dar nu deloc.
Am demontat un motor diesel tot la cineva de aici de pe forum si deschiderea segmentilor era mai ceva decat latimea unui bat de chibrit si tot pornea la automat.
Ai verificat supapele,sunt ok?
13 Feb 2011, 22:21
da am verificat ....am spalat cu benzina si periuta partea cu supapele dupa care in fanta dintre supapa si scaunul acesteia am turnat benzina ... am incercat si cu diluant si nimic ,nu curge.
cred ca e bine aici!? ma insel ?
13 Feb 2011, 22:30
Da,odata ce nu curge,chiulasa e ok.
Stau si ma gandesc sa ai ovalitate mare pe acel cilindru?
Imi e foarte greu de apreciat daca nu vad pistoanele,blocul si fostii segmenti.
14 Feb 2011, 15:40
Salut domnule bibanu47
Doresc ca prin experienta dumneavoastra si cunostiintele avute in domeniul auto sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema si anume:
Detin un Ford Mondeo TDI, 1998cmc,an oct.2000 si as dori daca imi puteti spune ce compozitie are blocul motor. Doresc sa sudez in argon o ureche a blocului motor,care s-a rupt si prin intermediul ei se facea prinderea compresorului A/C de bloc.
Am intrebat in stanga - dreapta detalii despre aceasta problema dar nu am obtinut nici un raspuns si deaceea am apelat la dumneavoastra.
Multumesc.
14 Feb 2011, 16:08
Salut,
Eu nu prea stiu bloc motor facut de Ford din aluminiu,toate sunt de fonta,numai la chiulase au fabricat ambele variante dar sa stii ca sudura in argon sudeaza atat fonta cat si aluminiu.
Eu zic 99% ca este de fonta,problema este simpla,curata zona aceea cu o perie de sarma,daca vezi ca suprafata e alba inseamna ca e de aluminiu(dar nu cred),daca este gri inchis spre negru,este fonta.
Daca ai reveni cu o poza as putea sa iti spun clar,dar sunt convins ca e de fonta,numai francezi si italienii lucreaza in aluminiu si le fac camasi din fonta.
14 Feb 2011, 18:44
salut
cel putin la focus, blocul motor este din Al.
bafta
14 Feb 2011, 22:31
Daca nu vrei sa intrebi,o comanzi cu gura pana te hotarasti,dar vezi cand este pe cald,cand sufli sau cand tragi,ca sa stii in ce pozitie trebuie sa ramana clapeta.
Am fost la sectiunea escort si am cautat in tot forumul, dar eu nu am nici un furtunas iesit, am zis pe langa tija aia metalica care intra in vacum , mai este acolo un releu si un furtunas (dar nu este in aer ,este legat ). Cand trag de tija aia se aude un zgomot ca o clapeta in bord. O sa pun si poza la vacum,furtun,tija pt exemplificare. Problema ramane la viteza si drum lung motorul se incalzeste sa zic pana la N de la normal, cand merg prin oras se ridica pana la RM, si aerul este caldut la treapta 1, sau chiar daca este inchis tot intra caldut. Sa fac rost de cititor de carduri si urc si poza pt exemplificare.
Atasez poza pt exemplificare, cum pot comanda cu gura prin suflare? sper sa reusesc acum ceva, ca v-am deranjat destul.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

15 Feb 2011, 16:34
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

15 Feb 2011, 16:44
Bun,acum Tavi unul dintre furtune trebuie sa mearga spre motor undeva,vreau sa scoti acel capat si sa vezi daca cu motorul pornit absoarbe aer si vreau sa imi si spui unde vine bagat sau posteaza o poza.
15 Feb 2011, 17:00
Sa traiti domnule Gaby.
Revin cu o problema la fordul meu. 1,4 16 v din 2005
Simt o usoara trepidatie pe la 2400-2600 de ture, cu precadere in treapta a 3-a si a 4-a, desi a fost ceva mai puternica la inceput si mi-a fost curatata clapeta de acceleratie la reprezentanta ford din iasi.
La ralanti nu tremura deloc si la peste 100 km/h nu e nicio pb.
Totodata mai simt si in volan un usor tremurat, tot la viteza mica, iar cand ajung in a 4-a sau a 5-a nu mai tremura volanul deloc.
15 Feb 2011, 17:23
Salut,
1. Cu intreruperea facem decat posibile supozitii dar nimic concludent,poate fi o bujie care fece probleme in pragul ala de turatie,poate fi din alimentare s.a.m.d,
2. Referitor la trepidatia din volan verifica daca surubul din pozele de mai jos este strans bine sau daca articulatia indicata cu sageata rosie are joc.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

15 Feb 2011, 17:27
1. Bujiile au fost schimbate recent.
2. Trepidatia parca vine pe coloana, nu e doar in volan si atat. Sa o urc pe elevator sa verific si bratele/bucsele, dupa ce o sa verific surubul respectiv
16 Feb 2011, 10:57
Suprafata este gri inchis spre negru. Deci daca este fonta pot suda sau lipi cu vreo solutie zona respectiva fara a mai da jos motorul?
Ma intereseaza sa astup cumva respectiva gaura,ca sa nu ma trezesc ca imi va curge ceva pe acolo (ulei,antigel,ceva lichide). Vechiul propietar a adaptat un alt sistem de prindere prin intermediul unei platbenzi indoite caruia i-a dat un filet atat iei cat si in blocul motor pt a sta compresorul.Presupun ca el a sudat respectiva piesa acolo doar de forma,sa fie astupata gaura,eu nestiind acest lucru,am incercat sa bag surubul in aceea gaura si am avut surpriza de a se dezlipi.
La momentul asta eu as putea monta compresorul in cele 4 suruburi dar trebuie sa astup cumva aceea gaura. Gaura odata astupata va deveni nefunctionabila.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

16 Feb 2011, 13:04
D-l binanu hai sa va ridic o problema la fileu sa vedem daca se poate rezolva.E o idee care daca s-ar putea realiza eu m-as baga sa modific asa ceva la a mea cel putin.Poate fi o mare idiotenie la ce m-am gandit dar cine stie.Luam ca subiect principal motorul meu,diesel.Ce urmaresc e sa imi spuneti daca s-ar putea face urmatoarea modificare ca sa elimin lovirea supapelor pe viitor in caz de se mai rupe vreodata cureaua:
-daca s-ar confectiona un distantier intre chiulasa si blocul motor suficient cat sa nu-mi loveasca pistoanele supapele asta insemnand cred 1 cm sau cat are cursa de lunga cama care impinge si facut in asa fel incat sa asigure si celelalte functii intre chiulasa si blocul motor,ma refer la canale
-va trebui facuta la freza evident din acelasi material ca si chiulasa adica din fonta
-folosite 2 garnituri de chiulasa in cazul asta
-problema apare in cazul acestei modificari la compresie care dispare evident si nu va mai face aprinderea datorita maririi camerei de ardere
-va trebui folosita in final o alta curea de distributie putin mai mare pentru a compensa aceasta modificare
-probabil se vor modifica si alte componente pentru a se potrivi la locul lor dar nu e aia problema ci compresia
-cum am putea reface compresia in camera de ardere avand in vedere cei 20-30 cm3/camera in plus si sa nu afectam nici amestecul de motorina si aer care este extrem de important?
-ma gandeam sa-i dam mai mult aer dar stricam amestecul si nici nu stiu daca rezolvam ceva
-nu as vrea nici sa-i afectam consumul masinii
Ganditi-va un pic si poate s-ar putea.....Sunt curios daca vi se pare imposibil sau daca e posibil ce modificari importante implica.
O alta varianta probabil stupida si aia ar fi punerea unei fulii dintate in paralel cu cea de la axul cu came si pe vibrochen si punerea unui lant sau curele separate care doar in caz de se rupe principala in cei cativa metri pana se opreste masina sa nu se dea peste cap totul.
Ar fi interesant de pus pe masina un fel de rola intinzatoare cu un contactor foarte mica pe post de senzor de curea rupta care daca se slabeste cureaua in urma ruperii sa avertizeze printr-un led in bord acest lucru.
Macar senzorul asta din toate se poate face mai simplu in caz ca celelalte probleme nu se pot rezolva.Eu cand mi-am rupt cureaua am dat la cheie in continuare iar daca as fi avut un senzor pe curea stateam linistit iar pagubele ar fi fost sigur mai mici inauntru chiulasei.
16 Feb 2011, 16:15
Salut,
Iulius tocmai am vorbit acum telefonic cu Henry Ford(uite si poza ca dovada) pentru dreptul de autor si a zis ca daca nu ne potolim se scoala acum de acolo de unde se afla si ne rupe fundul la amandoi.
Nu este realizabil ceace doresti tu,trebuie sa te gandesti ca motorul diesel e atat de pacatos la compresie incat daca sunt segmentii foarte uzati,nu mai porneste,dar la aproape 1 cm cat vrei tu sa decomprimi motorul.
Varianta cu distributie dubla,pe doua curele similare si prin dublarea pinioanelor este executabila impreuna cu toate modificarile de rigoare si aici fac referire la realinierea alternatorului,pompei de apa s.a.m.d.dar nu crezi ca ar fi mai simplu sa schimbi cureua la 60.000km cum fac eu la masina mea si astfel scapi de stres?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

16 Feb 2011, 17:31
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.