Ce cauciucuri sa-mi pun?
Gumele cu care am cumparat masina m-au cam lasat...de tot. Ar trebui sa le schimb. Si vreau - normal - sa aleg pe viitor cele mai bune tipuri/firme , deoarece consider ca anvelopele sunt o parte F F importanta a masini. Pana la urma, ele iti dau confortul si stabilitatea pe drum.
Momentan, neavand banii necesari disponibili, mi-am pus pe fatza (unde aveam cele mai roase cauciucuri) niste anvelope second-hand luate de la o vulcanizare, desperecheate, ramase de la unii, dar care arata f bine si mai merg inca mult si bine (am dat f putin pe ele si-mi fac treaba o vreme). Una e de iarna, si una e Michelin. Dupa ce le-am montat, am avut surpriza cand am iesit cu ele pe drum ca se aude un zgomot ca o bataie, venind din parte in care aveam montat Michelin-ul. M-am speriat ca ar putea fi de la bucsaraie, dar dupa ce am schimbat rotile intre ele, zgomotul s-a mutat iar pe partea unde am Michelin-ul. Cauciucurile au fost echilibrate inainte de a le pune sus. Ceea ce ma duce la concluzia ca zgomotul vine de la insusi acest cauciuc Michelin, probabil la rularea pe asfalt. Acum, intrebarea care ma chinuie este : se poate ca anumite firme sau tipuri de anvelope sa scoata acest zgomot, poate datorita compozitiei/ structurii cauciucului? Este FF deranjant, acopera chiar zgomotul produs de motor si de circulatia din jurul meu. Daca stie careva ca da, sunt anumite anvelope care fac zgomote puternice la rulare, va rog spuneti-mi ca sa ma feresc pe viitor.
Am jentile de 15 tzoli, iar gumele de dinainte erau SPORTIVA 88 H 195/60/R15, pe cand din fabrica masina a venit cu 185/65/R14.
Deci, sa incep topicul:
Ca si dimensiuni, ma gandesc ca e mai comod sa am mai mult cauciuc pe jenti, nu? Deci as trece la anvelope de 205 /65/R15. Asta ar fi fata de cele vechi si mai late si mai groase...dar oare incap de 65, daca fata de starea initiala am pus jenti de 15"? Sau diferenta e inca mica si nu voi avea probleme? Dar, a avea mai mult cauciuc, ce impact are asupra vitezei masini, si asupra consumului? Oare confortul obtinut prin cresterea masei de cauciuc se plateste prin cresterea consumului si/sau scaderea vitezei?
Alta chestiune importanta este profilul ales. Acum, eu ma voi referi la profilele produce de CONTINENTAL, pt ca am o oferta de la cineva care lucreaza acolo si beneficiaza de reducere la cumparare


Comfort-life 95 H ; ContiEco Contact 3 91 H ; Conti Premium contact 91 V/H ; Conti Premium Contact 2 ; PRO TECH 500 - VIKING, PRO TECH 2 - VIKING, SPEED-CONFORT - SEMPERIT , SPORTIVA .
Eu unul consider firma CONTINENTAL ca produce cauciucuri foarte bune. Daca este cineva care, din experienta, a incercat anumite firme / modele de gume de care a fost extrem de multumit, il rog sa-mi impartaseasca si mie.
Poate daca ajuta, in continuare plasam si preturi....
Astept pareri/sfaturi/raspunsuri.
Merci si o zi buna.
1.8 Benzina 115 HP
~Daca te enerveaza cineva,iti trebuie 42 de muschi ca sa te incruntzi
- si doar 4 ca sa-i tragi una ! ~
- Crazyford_'96
- Ford Freak
- Mesaje: 247
- Membru din: 07 Sep 2006, 21:01
- Localitate: Timisoara oras de suflet Bucuresti momentan
- Maşina: Mondeo MK1 hatchback '96 1.8 benz 115 HP