Tuning

ATENTIE la TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur) !!!

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

ATENTIE la TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur) !!!

Mesajde 50rio » 20 Mar 2011, 14:33

Desi nu sunt posesor ford, vreau sa va avertizez in legatura cu firma din topic. Daca va aflati in situatia mea, macar o sa stiti cum sa procedati.

Pe la jumatatea lui ianuarie eram prin Bucuresti si am decis sa vorbesc cu Dragos Voinea pentru un soft la masina din semnatura (passat) pentru ca softul ce-l aveam nu-mi satisfacea toate dorintele. Zis si facut. L-am contactat, ne-am intalnit, mi-a pus doua softuri, primul mai slab decat ce aveam pe masina si nu mi-a placut, iar al doilea a fost la fel cu cel pe masina dar masina tragea mai linear si nu-mi mai scotea fum, asa ca am ramas cu ce-l de-al doilea ramanad problema consumului si i-am spus ca o sa-i virez banii cand ajung la Arad si sunt complet multumit de consum si putere. Asa am si facut. Am ajuns la Arad, am fost multumit de soft (atat de putere, cat si de consum) si l-am contactat pe Dragos pentru cont urmand sa-i virez banii. Dupa ce i-am virat banii, Dragos s-a oferit sa-mi mai dea un soft un pic mai puternic sa-l testez, doar cu conditia de a-mi cumpara galletto si de a mi-l pune singur. Am facut si asta, dar am constatat cu stupoare ca softul era protejat. Am zis ca nu e nimic, mi se pare foarte normal ca si-a luat masuri de precautie, asa ca l-am intrebat cum imi pot pune noul soft pe masina. Mi-a spus ca nu o sa reusesc sa-l citesc, dar sa incerc sa-l scriu peste (fara sa-l mai citesc) ca o sa mearga. Din pacate nu a fost sa fie (de fiecare data imi dadea eroarea ?silent key lattura?, asa ca am decis sa o las balta si sa merg la Dragos sa mi-l puna, cu proxima ocazie.
Pana aici toate bune si frumoase..

Vineri (04.03.2011): am ajuns la Dragos/Mugur pentru soft. Au incercat tot felul de programe si nu au reusit nici sa mi-l citeasca, nici sa mi-l scrie (desi ei mi le-au scris pe cele doua cu galletto) asa ca au decis ca unica solutie este BDM-ul, dar mai trebuie sa platesc pentru asta. Bun am zis. Le-am spus ok, hai sa-l scriem asa. Dupa scriere am plecat de la ei cu noul soft. Ziua respectiva am mai tot fost plecat si masina s-a comportat excelent.

Sambata (05.03.2011): Vreau sa plec cu masina, dar nici o sansa sa-mi mai porneasca. Dadeam la automat si nimic. M-am ales doar cu o baterie moarta, asa ca am inceput sa dau pe telefoane ca sa rezolv problema cu masina. I-am trimis si la Dragos mail ca sa-mi recomande un mecanic/electrician, iar el mi l-a recomandat pe Stelica. Din pacate el nu mi-a raspuns asa ca am apelat la forum si am vorbit cu Bundy si Turbocip. Eu au reusit sa ajunga la mine si ne-am pus sa verificam una alta. Masina pe spray pornea, dar odata cu terminarea lui motorul se oprea. Din pacate Bundy si Turbocip (carora le multumesc de ajutor) nu au ajuns decat la doua concluzii: softul, sau ceva de la injectoare. (Masina mea nu injecta deloc motorina, desi la filtru de motorina era motorina cu presiune, iar pompa de inalte nu are mai mult de 30-40.000 km, si injectoarele la fel, sunt schimbate). Din pacate altceva n-am mai putut face in stadiul care eram, ei mi-au verificat tot ce au crezut de cuvinta si pana la urma s-au dat batuti.

Duminica (06.03.2011): Din nou incep sa dau telefoane (chit ca era duminica, dar eram destul de disperat) si intr-un final dau de Stelica (un om exceptional) care dupa ce i-am tot explicat problema la telefon, a decis sa isi lase fiul bolnav singur acasa si a venit la mine sa ma ajute. Dupa mai bine de 3 ore de stat in frig si incercat si el a ajuns la aceiasi concluzie. Softul !!! De ce ? Pentru ca nicicum nu reusea sa-l citeasca, iar cand i-a scos ceva mufa pentru care ar fi trebui sa fie doua errori, a primit doar una(deci facea diagnoza partial) . In plus ECU meu nu dadea absolut nici o eroare (decat daca ii scoteai mufe) toti senzorii mergeau ok, doar ca la pornire injectoarele aratau 0 mg injectate, chit ca turatia era peste 200 rpm. In plus, domnul Stelica mi-a spus ca a mai lucrat cu Dragos Voinea si nu este prima data cand li se intampla asa ceva, deci ar trebui sa vorbesc cu el si sa-i spun sa-mi puna un alt soft pe masina sau macar sa-l rescrie pe cel actual. Am facut si asta, dar Dragos a insistat ca nu are nimic de la soft, deci nu s-a sinchisit sa elimine problema asta.

Luni(07.03.2011): Am vorbit cu Mugur (colegul lui Dragos) si pana la urma l-am convins sa vina sa vedem ce e cu ECU si sa-l scoatem din ecuatie. A venit cu un alt ECU EDC16u1 (al meu este EDC16U31) cu care eu au zis ca tot pornesc masinile care au astfel de probleme, dar mie imi dadea nenumarate erori cu care nu ar fi avut cum sa porneasca masina, dar pentru moment in naivitatea mea am scos din ecuatie ECU si am apelat la o platforma care sa-mi duca masina la service. Am ajuns si la service dar acolo baietii cand au vazut erorile au zis ca nu se apuca pana nu primesc ECU meu inapoi, ca la ce erori primeam ar fi trebuit sa lucreze mult si probabil degeaba. Intr-un final am primit si ECU (dupa vreo 3 ore de stat la service), dar problema persista fara nici o eroare.

Marti(08.03.2011): Din nou la service fara nici un rezultat. Pana la urma cei de la service-ul respectiv au decis sa ma duca la Taci(turc), Automecanica (cei din bucuresti stiu) pentru ca el are cu ce sa-mi verifice injectoarele si pompa de inalta. Asa ca m-au tractat pana acolo. Am ajuns la Taci, le-am zis problema si ei s-au apucat sa-mi schimbe oringurile de la injectoare. Le-au schimbat si masina tot nu a pornit. Apoi mi-au verificat pompa de inalte(tandem) si pompa era buna. Injectoarele la fel, functionau perfect. Si uite asa a venit seara si am plecat acasa cu ECU (spre norocul meu). Ajuns acasa am reusit sa vorbesc cu Mugur si i-am spus sa vina sa-l ia si sa-i rescrie softul sa vedem apoi. Intre timp am reusit sa vorbesc si cu Dr.Vlad (caruia ii multumesc din suflet ca m-a ajutat cu verificatul) care are motorul ca al meu si l-am rugat sa vina pana la mine sa testam ECU meu pe masina lui. L-am testat si surprizaa. Masina facea aceleasi figuri ca si a mea. Din pacate nu am putut sa mergem la service sa incercam ECU lui pe masina mea pentru ca era deja prea tarziu. Bun, dupa ce am testat lucrul acesta de fata cu Mugur, el a decis sa-l ia cu el si sa-l duca la un tip Gabi (foarte bun din cate am inteles) si sa-l verifice urmatoarea zi.

Miercuri(09.03.2011): L-a verificat si totul a fost bun pe parte hardware la ECU meu, asa ca Mugur s-a dus la birou si a rescris primul soft de care eram multumit. Dupa ceva timp a reusit sa ajunga si la mine cu ECU, dar nu am reusit nici macar sa incercam sa pornim masina pentru ca bateria era iar descarcata. Am pus-o la incarcat si ne-am dus pana la Dr.Vlad sa incercam iar pe masina lui. SURPRIZAAA, masina lui a pornit frumos de data aceasta !!! (Bineinteles ca s-a oprit motorul dupa 2 secunde din cauza imobilizatorului, dar la fiecare cheie masina pornea). Bucuros am plecat spre masina mea sa o incercam. Am ajuns, am incercat si ghiciti ce ? A pornit si a mers foarte bine si inca merge. Am mers la Dragos la atelier unde mi-am ambalat masina (am montat pe ea ce nu mai apucasera cei de la service sa monteze) si l-am intrebat pe Mugur daca-mi mai pune softul mai puternic (cel cu care am avut si problema), iar raspunsul lui a fost ca poate o sa mi-l puna data viitoare cand mai vin in Bucuresti, dar mai bine m-as multumi cu ce am pe masina..

In tot acest timp eu tot comunicam cum domnul Stelica si ii ceream sfaturi, el insistand inca de duminica ca problema vine de la soft !

Din pacate, din experienta asta eu am pierdut mult timp in frig (stateam de la 8-9 dimineata pana la 7-8 seara in frig..), timp pe care doream sa mi-l petrec cu prietena, ca doar pentru ea am fost la Bucuresti si multi bani (aprox. 850 RON cu toate platile facute la platforma, service, Mugur, etc.)

Tot din pacate, am incercat cu Dragos sa vorbesc si sa rezolvam cumva situatia aceasta, pentru ca sunt convins ca totul a fost de la SOFT, dar nu am reusit nimic. Este extrem de evaziv, imi raspundea doar la ce-i convenea, nu-si asuma deloc responsabilitatea si a inceput sa dea vina pe procesorul de la ECU meu, ca cica s-ar fi dezlipit ceva pini iar ei l-au dat cu aer cald sa faca contact si din cauza asta mi-ar fi pornit mie masina, nu pentru ca au schimbat softul.

Ce vreau eu acuma ? Banii pierduti aiurea..(dar sa fim seriosi, asta nu se va intampla). Defapt, acuma imi doresc sa va atentionez pe toti care mai aveti deaface cu Dragos sa aveti grija. Daca patiti ce am patit si eu sa stiti ce trebuia facut fara a mai plati aiurea.
Nu contest calitatea softului, primul soft il am si acuma pe masina si sunt multumit. Contest calitatea oamenilor. Este normal sa gresesti, si nu m-ar fi deranjat daca ar fi recunoscut, dar deja la ei e nesimtire curata. Mai ales ca nu este pentru prima data cand li se intampla sa aibe astfel de probleme !

Concluziile le trageti voi, eu tot ce-mi doresc acuma este ca Dragos Voinea sa-mi dea niste explicatii logice la intrebarile repetate de mine in mail-uri..

Later Edit: Din pacate, dupa discutiile avute pe vwforum nu m-am ales decat cu un topic inchis, si s-a ajuns de la pini procesorului, la probleme mecanice grave, de parca mi-am schimbat tot motorul si toata partea tehnica, de mi-a pornit masina intr-un final..
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 12cim » 22 Mar 2011, 14:22

Va multumim mult ca ne-ati atentionat si poate unii daca nu majoritatea se vor feri de el!
Avatar utilizator
12cim
Incepator
 
Mesaje: 96
Membru din: 09 Sep 2009, 12:26
Localitate: Baicoi
Maşina: Ford Fiesta mk4, 1.25 16v

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 22 Mar 2011, 15:25

Cu mare placere, dar repet, nu contest softurile facute de el cat caracterul lui. Din pacate astazi am aflat adevarata cauza a problemei. Checksum-ul softului era calculat gresit din cauza restrictiei (NoRead) si din cauza semnaturii (TCM Turbo)..deci vina lor, pe care nu si-o asuma.
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde moro50 » 23 Mar 2011, 11:05

De Dragos Voinea am mai auzit si noi pe aici, ca mai da si rateuri, dar sunt si multi care au fost multumiti si il recomanda.
Acum si tu ai partea ta de vina, pentru ca ai tot incercat sa schimbi mai multe softuri. Daca masina mergea bine nu trebuia sa te apuci sa schimbi softurile, mai ales daca stiai ca Dragos nu e serios. Eu zic ca ai scapat ieftin cu 850 de lei, daca acum masina merge bine, iar banii sunt sigur ca nu o sa-i mai vezi.
Asta este, macar de acum incolo sa nu mai ai probleme.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 24 Mar 2011, 00:41

Ok, ca sa nu mai tot scriu pe toate forumurile, va rog sa va uitati pe softpedia la aria "auto" si subaria "uncharted things" sau ceva de genu pentru ca acolo am adus argumente de ce Dragos a gresit, cu poze oficiale, inclusiv una in care arata clar ca ECU poate fi scris de 1 milion de ori ! Poze oficiale !

Si ca sa-ti raspund la intrebari..Am apelat la el tocmai din cauza recomandarilor si pentru ca sunt (defapt eram pana sa-mi dea ban) membru pe forumul lui de cativa ani buni si vedeam lume multumita. Greseli se mai intampla, dar trebuie recunoscute, ceea ce el nu a facut si asta m-a deranjat..
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde mac01 » 24 Mar 2011, 00:57

nu este rau ca ne-ai atras atentia.
tocmai vroiam sa-l vizitez ptr o anulare atat mecanica cat si electrica a unui dpf.
mac01
Gold Member
 
Mesaje: 590
Membru din: 12 Ian 2010, 19:04

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde moro50 » 24 Mar 2011, 22:54

50rio, adevarul este undeva la mijloc. Din cate am citit si tu te pricepi destul de bine la tuning cel putin teoretic. Eu am citit si parerea lui Dragos Voinea si din vorbele lui pot sa cred ca el are dreptate si tu nu. Acum ca el nu vrea sa recunoasca nimic, asta e romanul. Eu ce pot sa-ti reprosez tie este faptul ca nu ai fost cu masina doar la ei, sa puna doar ei mana pe ea fara sa mai umbli si tu la ea. Atata timp cat umblau doar ei, era alta mancare de peste, asa ai umblat si tu si ei si tunerul tau din Arad si atunci nu mai stiu ce sa cred. Si ce mai este in avantajul lui, faptul ca masina a mers 3 zile si apoi nu a mai pornit, parca asa ziceai, ca ai scris tu softul la Arad si cand ai ajuns in Bucuresti nu a mai pornit. Ori mie mi se pare logic sa nu mearga de la inceput daca wera doar vina lui. Oricum e o varza ce ati facut voi la masina aia cu atatea softuri si alte minuni.
Faptul ca ne-ai spus si noua e un lucru bun, dar asta nu-l dezavantajeaza cu nimic pe Dragos Voinea pentru ca 99% din clientii lui au fost multumiti. Oricum nu cred ca posesorii de Ford vor merge la el, atata timp cat el e specializat pe VAG. Adica eu unul nu ma duc, nici la el nici la altul pentru ca nu sunt de acord cu marirea asta de putere care clar dauneaza masinii, ca altfel o faceau din fabrica.
Si daca tot ai scris si pe sofpedia da si tu un link sa citim si acolo fara sa stam sa cautam ca nebunii, ca pe vwforum am cautat cateva ore pana am gasit intamplator topicul tau.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde georgemircea » 25 Mar 2011, 00:57

Dragos face si ford,si alte marci, daca ii ceri, nu este specializat "doar" pe vw! moro50 zice foarte bine ce zice, si parerea mea este ca, ai ce ti-ai dorit, poate putin mai mult :) poate par cam acid, dar scuza-ma ce vrei sa faci din masina aia? pe ce drumuri mergi? ca as vrea sa nu ma intalnesc cu tine vreodata :-S Apropos, putini isi asuma raspunderea in tara asta, mai mult guvernul lui Boc o face :( succes in actiunea de a transforma passatul in ferrari, dar cred ca ai fi mai linistit daca ai lua o masina mai puternica stock, sau incearca o benzinara =D>

scuze daca am deranjat, dar si eu m-am simtit deranjat cu postul tau.
Avatar utilizator
georgemircea
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 01 Iun 2010, 23:38
Localitate: un jeg... capitala
Maşina: focus 2 ghia titanium X 2006

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 25 Mar 2011, 01:20

linkul de pe SP este http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=761232&st=0

Moro50, fara suparare dar nu ai inteles mare lucru. Softuri am mai avut pe masina de la un prieten din Arad dar nu am fost multumit (unul era prea slab, aprox 150 CP iar cu celalalt imi scotea fum ca si un 1.9 TDI ceea ce nu e admisibil avand DPF). Softurile ce le-am avut le-am scris cu galletto de fiecare data si a fost bine. Am fost in Bucuresti si am apelat la Dragos (cum am mai spus nu eram multumit de ce aveam pe masina), am fost la el, mi-a pus un soft slabut pe galletto, apoi mi-a mai pus unu care mi-a placut tot cu galleto. Am plecat la Arad si dupa ce am fost convins de soft, i-am virat banii in cont. Apoi am mai avut discutii pe mail, iar Dragos s-a oferit sa-mi mai dea un soft un pic mai tare (5-10 CP si 25 Nm), dar sa mi-l pun singur cu galletto. Am incercat si nu am reusit din cauza restrictiei puse de Dragos. Am tot vorbit cu el prin mail-uri, ghidandu-ma. Din pacate nu am reusit nicicum asa ca trecut pe la Dragos iar ca sa-mi puna softul. Am mers, a incercat si el cu galletto si nu a mai mers si a zis ca cu 100 RON imi scrie prin BDM. Am facut si asta si am plecat fericit acasa (la prietena mea care sta in Bucuresti). Urmatoarea zi am vrut sa plecat prin oras cu treburi dar nu a mai pornit masina ! REPET, urmatoarea zi, nu dupa 3 zile !!!!

Acum ma chinui de numa sa-mi rezolv ECU pentru ca restrictia pusa de Dragos a trecut cumva de flash-ul masinii (la care ar fi trebuit sa umble pentru putere) si mi-a blocat absolut tot. Zilnic incerc cu chiptuneri din Cluj, Craiova, Arad..etc sa-i dam de cap. Din pacate este un motor destul de rar si este foarte greu si necesita mult timp. Chiar si astazi am stat la un amic (chiptuner) 7 ore incercand non stop sa-l facem si fiind in contact permanent si cu cei din Cluj si Craiova..Am mai apelat si la Dragos, dar nu imi raspunde.

Daca te uiti pe SP ai sa vezi dovezi aduse de mine pentru toate acuzatiile si problemele avute.

Ziceai ca ma pricep dar te inseli, sau cel putin la inceput. Eu am apelat la Dragos pentru ca sunt (defapt eram ca acuma mi-a dat ban) membru pe forumul lui de mai bine de 2 ani si imi placea, si am vazut ca lumea era multumita. Eu nu am zis niciodata ca nu am fost multumit de primul soft, dar la al doilea au aparut probleme din cauza protectiei si a semnaturii lor (TCM Turbo) care mi-a dat peste cap tot ECU. Acuma, dupa atatea zile si stres incercand sa-l rezolvam cumva, sincer pot spune ca am inceput sa ma pricep. Chiar glumeau(chiptunerii cu care lucrez) pe seama mea spunand ca in curand o sa stiu mai multe ca ei si ca ar trebui sa-mi deschid eu cabinet :P

georgemircea: daca tie o masina 1600 kg si 170-175 CP ti se pare ferrari..ce sa-ti mai zic ? Tu ai bicicleta ? Dragos mi-a zis ca o pot duce si in 200 CP din cauza injectoarelor mai mari, dar am preferat sa nu tocmai ca sa nu uzez prematur alte componente. Deci 170-175 CP este o valoare "SAFE" pentru motorul meu de 2.0 TDI 136 CP (de fabrica). In plus eu nu i-am cerut nici o secunda lui Dragos imposibilul. Nu i-am cerut nici macar soft agresiv !
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde georgemircea » 25 Mar 2011, 03:08

nu eu, ci tu vrei "ferrari" :) am si bicicleta, si pentru sanatate e mai buna decat masina, nu ti-ar strica si tie o investitie din aceasta 8-}.Atat iti mai scriu aici,am avut masina din 2001 care avea cai cat ai tu pe motor de 2.0 , si era de 1.9,dar cum fugea masina aia,numai eu stiu ,toata lumea se crucea si zicea ca e cipuita , dar era- stock! Cred ca ai cel mai prost motor de la vw daca dupa cativa ani au reusit la un 2.0 sa puna "doar" 6 cai fata de 1.9-ce progres, nu? :D Ar trebui sa schimbi marca, nu face progrese mari.... :-" Succes, si nu mai incerca sa "furi " munca altora,sau cel putin nu mai fi nemultumit, sau daca esti fi in gand, sau resemneaza-te.... parerea mea ;)

nu iau partea lui Voinea, dar nu ar fi ajuns unde este daca ar fi cum il descrii, sau mai stii? se mai schimba oamenii... gata, am terminat
Avatar utilizator
georgemircea
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 01 Iun 2010, 23:38
Localitate: un jeg... capitala
Maşina: focus 2 ghia titanium X 2006

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 25 Mar 2011, 11:42

georgemircea, din pacate eu nu sunt romanul tipic care sa zica "las' ca merge si asa" sau "asta este..trecem peste". Daca cei care au mai avut probleme cu Dragos scriau pe forum si vedeam si eu, ma gandeam de 10 ori inainte sa mai apelez la el ! In plus ti-am cerut sa citesti pe softpedia inainte sa comentezi in continuare, dar nu ai facut-o.

Faptul ca vreau sa primesc 30-35 CP de la o resoftare nu mi se pare mult ;) Cat despre marca, nu cred ca-si are rost discutia..

P.S.: Motorul de 2.0 tdi are mai multe plusuri fata de cel de 1.9 tdi, nu doar 6 CP ;) mai informeaza-te..
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde moro50 » 26 Mar 2011, 23:06

50rio,
nu te supara, dar eu am inteles destul de bine, nepriceput fiind, ce ai scris tu acolo, mai putin faza cu 3 zile unde nu am fost atent.
Tu spui ca ti-ai instalat singur softul trimis de Dragos cu nu stiu ce minune, deci e clar ca te pricepi. Aici eu consider ca ai facut o greseala, pentru ca masina mergea foarte bine si nu trebuia sa mai vrei cativa cai si cativa NM. De aceea zic eu ca nu trebuia sa pui mana sa modifici nimic la masina, trebuiau sa umble doar ei si sa faci un contract cu ei sa plateasca eventuale daune. Daca aveai un contract beton cu clauze bine specificate puteai sa-i dai in judecata si rezolvai mai usor problema, in cazul in care tu ai dreptate 100%.
Daca citeai pe vwforum vedeai ca tipul ala cu A5 in 4 usi care e si el tuner a fost cu Dragos in Germania sa-si tuneze masina la firma pe care Dragos cica o reprezinta pe aici. Deci nu a apelat la el si nici nu si-a facut tuningul la firma unde e el reprezentant decat mult mai tarziu. Asta e un mare semn de intrebare. In schimb ne aburesc pe noi cu softuri dedicate pentru fiecare masina si alte minuni, ne iau banii si apoi gasesc motive ca masina nu a fost buna nu ca softul lor nu e bun. Aici e o mare greseala de a ta pentru ca fiind din Arad puteai sa mergi in Germania sa faci un lucru foarte bun cu garantie si sa nu te doara capul.
Greseala ta cea mai mare e ca te-ai apucat sa resoftezi masina, trebuia sa o lasi asa cum e ea si sa o schimbi cu una mai puternica din fabrica, daca aveai nevoie de putere mai mare. Ma gandesc ca sutele alea de ingineri din uzine nu sunt toti idioti de scot doar 136 de cai din motorul ala si nu 200 sau mai stiu eu cati. In schimb ne gasim noi mai destepti sa scoatem tot felul de softuri cu multi cai si sa le vindem la credulii de romani.
Eu sunt convins ca nu exista in Romania nicio firma serioasa de tuning care sa faca soft pentru fiecare masina pentru ca atunci nu ar mai costa 200 de euro o un chip tuning. In Germania am vazut preturi de 1000-2000 de euro, garantie si tot ce vrei, nu ca la noi, vine unul cu un laptop, schimba ceva acolo, a luat 200 de euro si gata, el se imbogateste si tu ramai cu paguba. Tu trebuia sa stii ca motorul tau se chipuieste mult mai greu sau deloc si nu trebuia sa apelezi la orice fraier care are un program de 1.9 si-l pune si pe 2.0 tdi.
Eu sunt de partea ta in razboiul asta, dar nu pot sa nu-ti zic ca cele mai mari greseli sunt facute de tine, el doar te-a pacalit si ti-a luat banii. Daca noi suntem un pic mai atenti si ne informam mai bine nu mai dam ocazia sa astfel de oameni sa se imbogateasca pe banii nostri. Daca nu, nu si ne plangem degeaba apoi.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 27 Mar 2011, 00:20

moro50 iti dau si nu-ti dau dreptate..Eu am mers pe incredere, pe ce-i 7 ani de experienta cu care se lauda si cursurile la care a primit "acreditari". Cat despre ingineri si politicile marcilor, gandeste-te un pic logic. De ce VAG accepta la chiptuning (dar si la alte modificari, depinzand de caz) si pe ABT si pe MTM si mai stiu eu pe care ? De ce nu pierzi garantia daca ABT sau MTM iti dau inca 30-40 CP ? Crezi ca aia au acces mai mult la informatie decat un alt tuner ? Crezi ca informatiile lor nu s-au aflat ? La fel este cu orice marca care agreaza o firma reprezentativa pentru chiptuning.

Din punctul meu de vedere, orice masina as avea, as dori s-o resoftez ! Apoi, as fi foarte fericit cu ce am, la gandul ca daca as vrea mai mult ar trebui sa schimb mult mai multe de pe masina. Faptul ca am schimbat injectoarele la passat cu unele mai mari a fost tot dintr-o intamplare nefericita cu un service care mi-a stricat un injector. In fine, deci nu am facut-o pentru a mari considerabil puterea masinii.

Cat despre soft, eu am incercat sa-l pun pe masina cu asistenta lui Dragos Voinea, dar cand nu am reusit m-am dat batut si m-am dus la ei (nu am mers special pentru asta) si mi l-au pus. Abia atunci la masina s-a intamplat ceva, iar urmatoarea zi nu mi-a mai pornit..

Cat despre instanta, nu prea merita timpul pierdut. Rau ii puteam face si in alt fel, si nu ma refer la acte de violenta..dar am decis sa nu ma schimb pentru un astfel de om.
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde moro50 » 27 Mar 2011, 16:49

Pai dupa cum ti-am zis, trebuia sa mergi la ABT in Germania, nu la unul care are si el un laptop si 2-3 scule si se lauda ca tuneaza masini. Traim in Romanica si aici toata lumea e policalificat si are zeci de diplome n-spe mii de ani experienta. Ce e mai ciudat ca nu-si tuneaza masinile lor sau merg in Germania sa le tuneze.
In fine, raul a fost facut. Bafta sa-ti rezolvi problemele cu masina si altadata sa ai grija mai mare.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde CLW-Fiesta » 02 Apr 2011, 05:48

In ciuda celor scrise de simpatizantii lui Dragos Voinea, eu sincer iti multumesc pentru sfatul dat in acest topic, e chiar foarte de ajutor si pana la urma urmei e masina ta frate si daca vrei poti sa-ti faci si ferarri din ea! Bafta si succes cu rezolvarea problemelor ca sa poti sa te bucuri si tu de masina!
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 10 Apr 2011, 18:11

In sfarsit am reusit sa-mi fac ECU (mai exact EEPROM-UL) cu ajutorul "tunerilor de cartier"...Am reusit fara a fi nevoie de aparatura originala sau de "virginizare" acestuia. Pur si simplu au fost sterse log-in-urile proaste si semnaturile de rahat din softul lui Voinea, soft la care nici avansul nu fusese modificat si multe alte harti ce necesitau a fi modificate pentru un soft potent !

Acum, cu ajutorul celor de la digitaltuning, am un soft de care sunt multumit atat de putere (nici nu se compara cu a lui Voinea) cat si de consum !

Iar daca pana acum am vrut sa informez lumea despre posibilele probleme, acum ca am aflat atatea, as vrea sa va arat si "calitatea" produselor lui Voinea. Mult laudatele produse...


Daca vreti ceva de calitate, nu va sfatuiesc sa apelati la TCM Turbo ! In demersurile mele, am dat peste cateva firme demne de renume ! M-au ajutat fara sa-mi ceara ceva in schimb ! Au facut-o tocmai pentru a indeparta petele lasate de firmele care stirbesc renumele chiptuning-ului din Romania.

Pentru cei care au fost descurajati in urma acestei intamplari, va recomand sa nu va lasati pagubasi si sa apelati cu incredere la chiptuning-ul de calitate, dar nu fara sa va informat in prealabil. Este foarte important ca informatia sa circule, atat pentru firmele de calitate cat si pentru clienti.

Greseli se pot intampla oricui, dar cel mai important este modul in care sunt gestionate. La mine tocmai asta a fost problema: nerecunoasterea greselii si faptul ca nu a fost dispus sa ma ajute in rezolvarea problemei.

Multumesc si celor ce m-au ajutat cu informatii sub anonimat.
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde moro50 » 12 Apr 2011, 10:47

Felicitari si multi km. fara probleme. Si alta data si tu sa ai grija pe mana cui lasi masina.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde mac01 » 13 Apr 2011, 00:45

daca stau si ma gandesc fiecare dintre noi vrea o masina mai "nervoasa".
necazul este altul: cand o cumperi (masina!) iti place ceea ce iti ofera, un cuplu bun, cai multi, etc....numai ca timpul isi spune cuvantul.
cum?
te obisnuiesti cu ea, cu alte cuvinte, ti se pare ca nu mai trage, ca a devenit puturoasa.
si atunci ptr a imbina utilul cu placutul (cauza fiind lipsa banilor ptr ati cumpara o alta masina mai puternica) incepi sa te gandesti la un chip tuning.
un chip tuning il faci, dar iar dupa un anumit timp nu-ti mai place si ti se pare ca este la fel de puturoasa ca la inceput...
si o iei de la capat,........ si uite asa te trezesti ca ai facut o masina praf.
eu sunt de conceptia ca "masina este ca femeia" adica nu incerca sa o modifici (fata de cum a facut-o ma-sa) ca mai rau strici.
iti doresc succes si sper sa te multumesti cu masina acum......dar m-as mira dupa 30 de softuri schimbate
stii si tu proverbul ; "nemultumitului i se ia darul".
mac01
Gold Member
 
Mesaje: 590
Membru din: 12 Ian 2010, 19:04

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 13 Apr 2011, 20:40

mac01, sunt de acord cu tine, dar nu in totalitate. Inainte de passatul asta am avut un passat 1.9 TDI de 101 CP si l-am dus in 150 CP cu power box si chiptuning si asa am mers mai bine de 80 000 km si am fost multumit de ea. Nu m-am gandit nici o secunda sa-i fac update de soft (adica sa cer mai mult).

La actualul passat power box-urile nu merg, iar softurile ce le-am avut inainte de probleme (3 la numar) nu au fost chiar pe gustul meu, din cauza asta am apelat la Voinea..care s-a...in ECU meu. Acum am primit un soft de la Barz (lvbpowerengeneering) si sunt extrem de multumit de consum si mai ales de putere. De la 10 secunde 0-100 km/h am scos cu softul 8.2 secunde, ceea ce e foarte bine din punctul meu de vedere. Cat despre depasiri, l-a facut ca de pe la 1700 rpm sa am putere sa pot depasi linistit. (asta ma si interesa cel mai mult la soft..)
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde oviviu » 17 Mai 2011, 11:14

50rio, ai gresit ca ai resoftat masina de N-spe ori, la N mesteri.

Daca nu era ok dupa prima tentativa, puneam softul initial si gata. Tu ai insistat cu softul 2, cu soft-ul 3, etc. O fi si Dragos ala de vina, habar n-am, dar te-a mancat si pe tine undeva.

Trebuie sa fi multumit ca o masina de 8 ani merge ok, fara probleme. Vrei sa faci racheta din ea? Ce vrei sa depasesti? Faci liniute? Daca ai bani ia-ti frate una mai puternica si gata.


Nu stiu ce Passat ai, model vechi (2003?) banuiesc. La o masina veche te astepti sa pice orice, nu mai prezinta nicio siguranta. Din cauza varstei imbatranesc toate materielele pe sub capota, indiferent cat ai intretine masina. Se poate fisura orice furtun de cauciuc (sunt N: intercooler, turbo, etc), se slabesc colierele, ai o carca de pompe (apa, ulei, servo) care au mecanisme. Sa nu mai zic de partea electrica care iar se poate duce dracu: pompe, electromotor, alternator toate au carbuni, rulmenti sau lagare care se uzeaza. E imposibil sa faci un recau complet. Te-ar costa cat sa-ti iei una mai noua.

Concluzia este: investeste banii in ceva mai inteligent decat chiptuning. Oricum mi se pare jaf la drumul mare pretul ptr asa ceva. Iti conectez mufa, fac 3 click-uri si iti iau 10 milioane in 30 de minute!? Stiu stiu, mufa aia a costat bani, softul care... dar 10 milioane? Ooook, poate 8. Tot e mult!
Ford Focus 2.0 TDCI 2014
oviviu
Ford Freak
 
Mesaje: 235
Membru din: 02 Oct 2006, 19:22
Localitate: Ramnicu Valcea

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde b85xix » 17 Mai 2011, 12:07

Ce mi-a parut de-a dreptul amuzant este ca de la 0-100km/h in 10 secunde tu crezi ca ai ajuns la 8.2 doar cu un soft. :)) Tare naivi mai sunteti unii.
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde dnc » 23 Mai 2011, 11:14

50rio,
zici ca ai lucrat cu ceva tuneri din Craiova pe cine recomanzi?
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde 50rio » 11 Feb 2012, 00:43

$1 scrie:$2e mi-a parut de-a dreptul amuzant este ca de la 0-100km/h in 10 secunde tu crezi ca ai ajuns la 8.2 doar cu un soft. :)) Tare naivi mai sunteti unii.


Dar cu ce am ajuns ? I-am pus aripi si nu mi-am dat seama ?

@oviviu: Uite ca-ti raspund dupa un an si iti spun ca nu a picat nimic din ce ai zis tu la masina, desi are acelasi soft cu care am scos 8.2 secunde 100 km/h ! Nu am schimbat nici turbina, nici injectoare, nici furtune de niciun fel ;)

Chestiile pe care mi le spui tu sunt tipice de mecanici depasiti de electronica. Vrei un exemplu concret ? Uite, mai am un Polo 6r (2010) si am motor de 1.6 TDI 75 CP. Singura diferenta fizica (componenta mecanica) intre asta de 75 CP si motorul de 1.6 TDI 105 CP este toba finala. In rest toate componentele au acelasi cod (turbina, injectoare, componente interne, intercooler, filtru de aer, cutie de viteze..etc) Deci uite ca si fabrica face resoftari pe motoare ;) Apropo, la motorul asta sunt trei versiuni. Cod motor CAYA (75 CP), CAYB (90 CP) si CAYC (105) CP. Toate au doar softul modificat + toba finala (la cel de 105 CP).

Deci chestia cu resoftatul strica componentele, e de domeniul trecutului pentru firmele de chiptuning consacrate.

Problema la mine a fost omul (reprezentantul), nu firma TCM Turbo (germania). El s-a gandit sa puna pe masina mea un flash care a fost destinat altei masini, modificandu-i doar serialele cu ale mele si atat. Din cauza asta mie mi-a stricat tot EEPROM-ul..

BTW, passatul este din 2005 (3bg sau B5.5, cum vrei) cu motor de 2.0 TDI 136 CP + DPF, deci nu este prezent la fiecare colt de strada..

@dnc, banuiesc ca ai apelat deja la cineva. Nu mai stiu daca am apelat la cineva din Craiova, dar iti puteam (sau chiar iti pot, daca nu ai facut resoftarea) recomanda pe cineva din Cluj, Arad sau chiar Bucuresti.
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat

Re: TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur)

Mesajde dnc » 11 Feb 2012, 12:37

Salut, am facut ceva, dar .........zi-mi te rog local cine se pricepe.!
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Re: ATENTIE la TCM Turbo (Dragos Voinea, Mugur) !!!

Mesajde 50rio » 16 Feb 2012, 04:51

Din craiova nu stiu sa-ti zic, cei care mi-au lasat o parere buna au fost cei de la DimSport, iar cei care m-au ajutat sunt un prieten din Arad si Vasile din cluj (digitaltuning.ro) care e un profesionist. E genul de om care iubeste ceea ce face si nu-si bate joc de clienti. In plus, nu face doar pentru avutie ci si pentru avansare profesionala. Tipul tocmai si-a acizitionat un Dyno care va fi gata montat intr-o saptamana tocmai pentru as-i demonstra calitatile in acest domeniu. Intra pe site-ul lui si afli mai multe..
50rio
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 20 Mar 2011, 14:30
Maşina: vw passat


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login