Aproape ca am atins obiectivele propuse pentru anul asta, n-am mai postat demult masina a suferit cateva modificari:
Arcuri Eibach 25mm fatza/15mm spate
Mountune Airbox
Filtru K&N Extreme
Vibra Technics Torque Mount
Intercooler Pace Black
Evacuare Turboback Milltek 76mm
Remapare DNA Tuning UK
Am facut masuratori cu masina stock la Racingcode:
249bhp cu
385Nm la roata
A doua masurare s-a facut dupa modificare tot la Racingcode evident:
301bhp cu
485Nm la roata
Mi-a lipsit catbackul Milltek la a doua masurare, masina avea doar Downpipe si Decat, rula cu catbackul stock.
http://www.youtube.com/watch?v=QUnKtW2d ... r_embeddedDupa montarea catbackului, traseul este complet si masina se aude asa:
http://www.youtube.com/watch?v=fswMtQK5 ... r_embeddedNu m-au interesat neaparat valorile obtinute pe dyno ci castigul efectiv in urma modificarilor, vroiam sa stiu daca 'promisiunile' tunerului sunt sustenabile sau nu. In acest caz am fost multumit de diferenta. O sa mai fac o vizita la Sebastian dupa ce reusesc sa iau injectoarele si remaparea aferenta
Dupa montarea catbackului nerezonat s-a mai facut un dyno, de data asta la Exelixis, valorile fiind putin mai mari dar este alt catback, alt dyno, masurarea s-a facut in alta viteza etc.
Valorile obtinute au fost:
328 PS (aprox 323bhp) cu
526Nm la roata
Urmeaza sa rezolv cu injectoarele/remaparea si un set de gume putin mai late: 245/35 R19, iar daca lucrurile merg bine urmatoarele pe lista de bunatati sunt coiloverele + Powerflex Bush Kit
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-
