Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

22 Feb 2011, 09:18

radur: c-max-ul a fost aici, si benzina tivct-ul de 125 cp si diesel. am fost eu duminica la test drive :D chiar ma gandeam ca merg singur si nu mi-a trecut prin cap sa te sun.

am mers cu benzinarul si e ok insa am inceput sa ma gandesc la noul focus care vine in 2 saptamani; e complet nou, nu e facelift.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

22 Feb 2011, 11:40

Eu am avut programare la Tiriac Auto m-au sunat Joi sa confirm pentru Simbata iar Vineri au revenit sa imi spuna ca nu mai vine masina :)

Despre noul Focus pina apare la noi pentru cine are bani de un Tico :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

22 Feb 2011, 12:42

Eu as vrea un tico din asta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

22 Feb 2011, 14:32

Las-o naiba. O caruta de bani. Mai bine una d-asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

22 Feb 2011, 14:42

Daca ar pune 4x4 la mondeo asta de 240cp, cred ca sunt primul care face comanda :)

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

10 Mar 2011, 19:31

Am venit astazi cu o ideea pentru lansarea noului Ford Focus sa vedem daca cei de la Ford Romania percuteaza :)

viewtopic.php?f=176&t=58305&p=874560#p874560

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

10 Mar 2011, 21:29

Seria DIY continua. Dupa ce am activat pilotul automat si am schimbat volanul ST cu cel ce are cruise control, am facut refill cu aditiv DPF, am spalat injectoarele cu o super instalatie hand made la Fiesta si Focus a venit timpul sa va prezint noua realizare.

Spalarea filtru de particule (DPF) la Ford Focus 2.0

Multumesc pentru ajutor colegilor : paulica, bunick, adorian ce au contribuit la documentare.

Date : Ford spune ca inlocuirea acestuia se face la 120 000 km si culmea impreuna cu toata galeria cind filtrul de demonteaza ca piese separata iar in UK si Germania se vinde cu 300 - 350 euro pe noi ne taxeaza cu 7 000 ron.

Masina mea a ajuns la 216 300 km si am decis sa spal filtrul nu pentru ca ar fi infundat ci pentru ca dupa 6 ani am considerat ca este oportun sa fac aceasta operatie.

Asta nu inseamna ca dupa spalare (valabil si daca va regenerati filtrul din IDS) ca puteti merge subturat. Personal folosesc Focusul cam 80 % in regim de Autostrada Bucuresti Constanta sau Bucuresti Cernavoda :)

De exemplu pentru a pregati spalarea filtrului DPF luni am mers de la Drajna pina la Cernavoda (aproximativ 60 km) cu 3600 rpm.

Pregatirea operatiei.

Demontare filtru DPF vezi poza DIY DPF 2. Timp de lucru montat demontat maxim 40 minute. Recomand sa mergeti cu motorul incalzit pentru a se scoate mai usor piulitele.

Cost manopera 20 ron.


Spalare filtru. Am inceput cu furtunul la presiune normal dinspre iesire spre intrare si mai apoi invers. Am folosit la spalare o combinatie intre Farmec Triumf si Degresant Forte cu precizarea ca am folosit 2 bidoane de 3 litri Trumf 18 ron bidonul si 1 bidon de 5 litri degresant 50 ron bidonul.

Pentru ca filtrul nu era infundat am decis sa il las la inmuiat 30-40 de minute dupa care l-am spalat cu jet pe ambele sensuri pina cind a iesit doar apa curata.

Recomand ca la spalare sa tineti filtrul vertical.

Dupa spalare l-am lasat 5-10 minute sa se scurga.

Timp de lucru 60 de minute.
Cost spalare 10 ron.


Uscare faza 1
Am mers cu el la o vulcanizare unde baietii au dat cu aer pe ambele sensuri aproximativ 20 de minute pina nu a mai iesit apa din el.

Timp de lucru 20 de minute.
Cost 10 ron.


Uscare faza 2 poate si ce mai importanta
Am dus filtrul la un punct termic unde l-am pus peste noapte in pozitie verticala intre 3 tevi ce transportau agent termic la 98 grade. Dimineata a trebuit sa imi pun minusile pentru a lua filtrul de acolo.

Timp de lucru 12 ore.
Cost 10 ron.


Montare filtru DPFOperatiunea ce mai simpla. Filtrul fiind complet uscat nici macar nu a scos masina fum alb pe teava. ZERO erori la pornire.


Concluzii : avand in vedere ca un refill cu aditiv costa la Transatlantis 33 lei iar spalarea unui filtru maxim 150 solutia de curatat inclusa in pret recomanda la 50 000 - 60 000 km refill aditiv si spalare filtru dpf.

Daca filtrul este super infundat - colmatat sau cum vrea fiecare sa ii spuna recomanda sa demontati filtrul vineri sau simbata seara sa il lasati la inmuiat 12-24 ore si sa il montati luni dupa o uscare in conditii similare.

V-am atasat si poze in sistem before after cu intrarea si iesirea filtrului DPF pentru a face comparatie.
Senzorul de temperatura marcat si in fotografie nu a patit nimic la spalat dar am protejat cablul si mufa cum se poate observa.

Spor la treaba.
FiÅŸiere ataÅŸate
DPF iesire.jpg
DPF intrare.JPG
Filtru DPF.jpg
Triumf.jpg
DIY DPF 2.JPG

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

11 Mar 2011, 09:09

Bravo Razvane.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

11 Mar 2011, 13:12

Piece of cake. O sa revin cu detalii Luni sau Marti dupa doua drumuri de Bucuresti.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

11 Mar 2011, 18:23

Numai sa nu ne spui ca trage mai bine ca inainte.... :D . Multumim de tutorial.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

12 Mar 2011, 11:44

Luni si Marti am doua drumuri de Bucuresti, voi reveni cu impresii. Oricum mie si inainte de spalare imi tragea motorul bine daca ai drum prin Constanta te invit sa vezi ce poate un batran de 216 000 km :)

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

12 Mar 2011, 18:47

"Moshule, ce tânar esti" =)) =)) =))

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

13 Mar 2011, 23:04

Foarte tare, interesante rau detaliile pe care le dai, tot asa in continuare !

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

16 Mar 2011, 22:56

Dupa cele 2 drumuri de Bucuresti am observat o scadere a consumului ...

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

18 Mar 2011, 17:36

Mosule... tu ai o rabdare iesita din comun =D> . Bag sama cu nu esti insurat ori sigur doamna ta nu-i olteanca :))

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

18 Mar 2011, 17:41

Ai gresit pronosticul sint si insurat am si un copil si sotia este constanteanca :))

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

18 Mar 2011, 20:37

bine ca ai copil si n-am iesit niciodata in ... 6 la plimbarica.

vezi ca am fost la baietii aia si costa 40 lei schimbat tot, filtre+ulei, l-am intrebat de 3 ori. zici sa am incredere in ei, da? adica au facut experimentele pe fiesta ta...

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

18 Mar 2011, 23:19

Spre rusinea mea am fost de putine ori cu David afara datorita programului super stresant pe care il am, noroc cu mamica :)

Despre ca baieti vorbesti pentru ca nu imi mai aduc aminte ?

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

19 Mar 2011, 08:13

service-ul din spatele petromului de la campus, am fost in recunoastere acolo cu espero sa imi repare ceva minor si a fost ok.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

07 Mai 2011, 22:32

Vreau sa vand Focusul si sa fac upgrade la Mondeo din 2008 - 2009.
Pentru ca nu prea ma pricep la preturile SH de la noi imi poata da cineva o idee asupra pretului ?
Am cautat un reper ca pret in Germania dar cu dotarile pe care le are masina mea nu prea gasesc.

Astept pareri. A si cel mai important motivul vinzarii este upgrade la Mondeo break din 2008-2009.

Ford Focus Turnier Titanium
motor 2.0 TDCi, 136 cp, cutie manuala cu 6 viteze, motor Euro 4
produsa in Germania in 29.09.2005 prima imatriculare in Germania 10.2005
2 propietari (unul in Germania unul in Romania)
adusa personal din Germania in 2007 la 87 000 km
culoare panther black, inchidere centralizata cu telecomanda, climatizare automata Bi-Zona DATEC 4 grade diferenta stinga dreapta, 4 geamuri electrice, geamuri tenta verzui, computer de bord, ESP, ABS, EBD, parbriz incalzit cu sistem Quickclear, stergatoare automate cu senzor de ploaie, sistem de spalare faruri, faruri XENON, senzor de lumina, faruri de ceata, torpedou refrigerat, tetiere din piele, scaune sport, scaune partial piele, consola centrala fata cu cotiera si spatii pentru depozitare, cotiera centrala spate din piele rabatabila cu suport pahare si spatii depozitare, oglinda heliomata cu fotocelula, oglinzi electrice incalzite cu iluminare de intimpinare la deschiderea si inchiderea masinii + carcase in culoarea caroseriei, covorase velur, scaun sofer reglabil in 4 pozitii(inclusiv lombar), scaun pasager reglabil in 2 pozitii, scaune fata incalzite, pilot automat, comenzi audio pe volan, servodirectie reglabila in 3 moduri clasic sport soft, Jante din aliaj de 16` in 5 spite, discuri frina fata spate, sistem audio SONY cu functii : MP3, RDS, EON si PTY, mufa externa AUX in torpedou, 8 difuzoare, 6 x Airbag, vopsea metalizata, filtru DPF, bancheta spate rabatabila fractionat 60/40, bandouri laterale in culoarea caroseriei, imobilizator motor, sistem de pornire de pina la -25 grade, manere usi in interior din aluminiu, minere usi exterioare in culoarea caroseriei, grila motor cu rama cromata, schimbator de viteze imbracat in piele, plafoniera fata si spate cu spoturi pentru lectura, iluminare spatiu picioare, suport de ochelari montat pe plafon, ornamente praguri cu logoul FORD, reglarea intensitatii luminii din bord, buzunare depozitare pe spatarul scaunelor din fata, priza 12V in portbagaj, lampa portbagaj, sistem Follow me Home - stingerea luminilor la 30-60 de secunde dupa inchidere si multe altele

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

09 Mai 2011, 10:16

bine bine si km? ultima inspectie? ultima revizie? daca ai un dosar in afara de ce este aici cu lucrari facute la ea.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

10 Mai 2011, 21:13

Gata am scos masina la vazare aici viewtopic.php?p=909197#p909197

Va astept cu Up uri :))

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

12 Mai 2011, 19:46

Anuntati-va prietenii si dusmanii

Reducere 1 % din pretul de tranzactionarea pentru membrii ACF

Pret : `ne intelegem noi` =))

viewtopic.php?p=909197#p909197

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

12 Iun 2011, 14:14

La Multi Ani!

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

20 Oct 2011, 23:33

ce mai face masinuta? sau ai vandut-o intre timp? :>

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

21 Oct 2011, 09:59

Masinuta nu am mai vindut-o pentru ca am primit oferte de Dacia Logan si am preferat sa ma bucur eu de masina.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TDCi

21 Oct 2011, 10:05

la cati km ai ajuns acum? a avut efecte bune acea curatare de injectoare? am si eu o mica problema ca sa zic asa: la pornire la rece 1 minut sau 2 are un mers putin neregulat si scoate fum gri (nu e ceva de speriat) si ma gandeam sa procedez si eu cu spulungul :D tu de ce te-ai apucat de curatat, ce simptome aveai?

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TD

16 Mai 2012, 23:13

Va invit pe noua pagina unde ard `gazul`. Mai extact ard gazul la un Ford Focus din 2009 cu motor 2.0 benzina 145 cp si 140 cp alimentat cu GPL.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TD

19 Sep 2012, 22:18

Buna seara,

Masina mea cu probleme este un FF2 din 2006, 109 CP, 1.6 TDCI, 137.000 km din care 37k la noi in patrie.
Azi s-a aprins in bord rotita cu semnul exclamarii si la a 3-a pornire si simbolul motorului. Am fost intr-un service particular si au fost detectate 2 erori (una DPF) si una la senzorul axa came (ceva misfire etc). S-a resetat ultima eroare, dar la DPF a nu s-a putut sterge (a ramas in bord doar rotita cu !). La recomandarea mecanicului am mers pe autostrada, turat: 3500 ture (mai sus nu urca) si am sperat sa intre filtru in functiune, dar nimic. Dupa ce am plecat din service a reaparut si al doilea bec in bord, cel cu motorul (posibil tot eroarea initiala). (Ca fapt divers, inainte de a merge la mecanic, am crezut ca problema este de la EGR, pe care l-am schimbat acum o jumatate de an cu unul SH si acum sunte aceleasi simptome: aceleratie slaba si aceleasi becuri aprinse in bord...dar vad ca nu este cazul, deci trecem peste).
Am primit urmatoarea recomandate din partea mecanicului: sa scot din soft DPF si sa sparg filtrul.
Acum...vreau sa va intreb:
1. scoaterea filtrului are efecte pe termen lung asupra altor componente? Voi trece testul ITP?
2. este posibil ca eroarea sa fie prezenta din cauza ca nu am facut refil cu aditiv pana acum? Cum verific nivelul? Pot sa fac refilul acasa? Poate filtrul nu este colmatat...
3. daca il spal, se dispar automat erorile prezente in bord, in cazul in care va functiona normal? Daca nu, cum stiu ca a reusit operatia?
4. daca merg la Ford pentru regenerare fortata si eventual adaugare aditiv, va fi mai bine decat spalat?

Imi cer scuze pentru postarea lunga.
Multumesc anticipat.

Re: Ford Focus Turnier Titanium 2.0 TDCi, Fiesta Ghia 1.4 TD

19 Sep 2012, 22:40

cauta aici viewtopic.php?f=54&t=17347
vei gasi toate raspunsurile citeste cu atentie toate paginile
Răspunde