o sa va demponstrez vineri !:D doar ca-mi trebuie drumul national ca sa demonstrez mai bine

Pai asa cum a zis Alin, tipu cu tester-ul( super baiat, daqa aveti probleme la el sa mergeti)
Cauza: una din cele de blocuri ceramice din catalizator era spart, iar o bucata gatuia iesirea spre toba intermediara
Rezolvare: Am aplicat metoda cheii universale si am luat una bucata levier si una bucata ciocan si m-am pus pe treaba am maruntit acel bloc ceramic care era spart si l-am scos pe teava afara, dar cu grija ca sa nu il sparg si pe celalalt care este intact. Stiu ca nu mai are aproape nici un dumnezeu doar unul singur, dar pana se sparge si acela sta bine acolo
Efect: motorul a revenit la puterea si functionalitatea normala + ca sa schimbat putin si sunetul la finala, tinde sa sune ca si cum ai avea o toba/evacuare sport.
Astept sa vad si efectul pe termen mediu/lung, creste consumul, scade consumul, eroare sonda lambda, etc. ( asta pana imi gat evacuarea din inox ).
Bafta si voua daca intampinati probleme similare;)