$1 scrie:$2mmm, cum se face ca eu ce am vazut pe masina, 2.0 TDDi de 90 si 116 cp aveau distrib. pe curea + documentatie ! Astept documentatia oficiala Ford de la voi, sa certificati ceea ce ati precizat mai sus, mai "nene de Bucuresti" !
Vad ca iar te arunci cu vorbele inainte de a le gandi!!!
Ai ceva cu cei care au trecut la locatie ca sunt din Bucuresti? Crezi ca daca esti din Timisoara / Arad / Bacau / Constanta / etc. stii ceva in plus ori esti diferit? Nu conteaza locatia de unde esti ci cum esti ca om.. iar tu cam lasi de dorit la acest aspect prin felul in care scrii pe acest forum
Unele poate le stii.. altele le nimeresti, dar trebuie sa recunosti si tu cand spui ceva gresit. TOATE MOTOARELE DE PE MONDEO 3 AU AVUT DISTRIBUTIE PE LANT!
Motoarele 2.0 si 2.2 TDCi de pe Mondeo 3 au aproape acelasi bloc motor cu cel 2.0 TDDi de Mondeo 3 si au avut chiar si acelasi model de turbina.
Primele TDCi-uri - FMBA si FMBB au fost motoarele "de tranzitie" de la TDDi la TDCi, unde pt. ca au aparut injectoarele cu actionare electronica a trebuit adaugat un calculator care sa le controleze - IDM (injector driver module; montat sub baterie) iar calculatorul de motor - PCM-ul era aproape neschimbat (hardware) fata de cel de pe TDDi. In loc sa comunice pe CAN cu pompa de injectie de pe TDDi comunica cu IDM-ul; comanda catre valva IMV de pe noua pompa de injectie de TDCi era comandata tot de IDM.
Pe Mondeo 3 FaceLift s-a introdus varianta imbunatatita de TDCi, unde PCM-ul continea si functiile IDM-ului, o revizuire a injectoarelor & chiuloasei; cu aceasta ocazie fost respectat si la motorul diesel standardul OBD2, DAR tot motor FORD, cu "acelasi" bloc motor.
Pe modelele bazate pe platformele Focus 2 & Mondeo 4, 2.0 TDCi e un motor dezvoltat impreuna cu PSA-ul, motor folosit atat de Ford cat si de Peugeot & Citroen.