Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
18 Iun 2011, 18:24
Buna..am o mare rugaminte.atasez o poza la pompa de injectie ..cred ca am debitul cam mare ca la acceleratie scoate fum negru mult..sau sa ma mai joc cu avansul din cele 3 suruburi de pe fulia pompei? si reglajul care l-am incercuit e de la alta pompa ca originalul avea o ureche rupta ..cum il reglez? multumesc
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

18 Iun 2011, 18:35
Salut claudiu2,
Avansul il faci din fulie,pompa fiind fixa pe bloc ,iar pargia care ai avut-o rupta o reglezi in asa fel incat atunci cand cablu este tras sa ai cam 1200 rotatii,acela este soclu.
18 Iun 2011, 22:14
multumesc mult..
19 Iun 2011, 16:51
Salut,
am un ford orion din 1985, motor 1.3 benzina, cod motor JPA
Masina nu porneste. Nu am scanteie. Acum o luna masina s-a oprit din mers. Nu a mai avut scanteie. Am dat jos delcou, curatat, inlocuit aprindere eletronica de pe el. Mi-a mers dupa aceste operatiuni. Acum 2 saptamani s-a oprit din nou. Nu am scanteie deloc. Am desfacut, curatat, dar in zadar. mentionez ca am 3 aprinderi eletronice si le-am inlocuit dar degeaba.
19 Iun 2011, 17:28
Salut zeroclaudiu,
Ai verificat daca vine tensiune in bobina de inductie si mai si iese?
Dar in modulul de aprindere sigur ai si tensiune si masa?
Ai masurat cumva incarcarea alternatorului sa nu scoata mult si sa le`arda?
Daca nu le dai de cap imi poti trimite delcoul cu cele 3 aprinderi si bobina de inductie prin curierat sa le probez eu.
19 Iun 2011, 18:07
Buna ziua,
I-mi permit sa intreb si eu ceva legat de focusul meu benzinar 16 16 valve an 2001.
Am montat pe masina de 2 ani alarma si anul acesta mai exact cand a inceput caldura nu mai deschide centralul usa, de inchis inchide dar deschide cand are chef. Cel care a montat alarma a verificat partea electrica la alarma si este ok.
Legat de pornire tot cam in aceasta perioada a inceput cateodata prima cheie sa faca ca si cum ar fi infundata si tremura , nu porneste dacat din a doua.
Si a treia problema ar fi cea legata de bataia infundata din partea de jos a volanului care se aude cateodata la jiraje mici si atunci cand ma urc dimineata in ea, am fost la toti mecanicii si la reprezentata in Timisoara si concluzia este ca caseta de directie este vina , problema cu nu pierd lichid, este posibil?
multumesc.
19 Iun 2011, 18:27
Salut ungugh,
Din pacate la partea electrica nu te pot ajuta,nu e domeniul meu si ma depaseste dar legat de caseta,au dreptate cei la service,poate avea joc caseta fara sa curga dar in viitorul apropiat o sa faca si asta deoarece cremeliera nu mai sta centrata si freaca pe o parte.
Nici tu nu spui de unde esti ca mai toti de pe aici dar te pot ajuta cu reparatia casetei.
19 Iun 2011, 18:43
Salut Dl Gabi,
sunt posesorului unui Ford mk3 TDCI 115CP si vroiam sa stiu daca ma puteti ajuta in urmatoarele probleme:
- la viteza mica masina trage usor stg, vroiam sa stiu daca este caseta de directie deoarece cand am fost la reprezentanta mi-a spus sa schimb caseta, dar am schimbat doar pompa servo la sfatului unor mecanici.
- caseta agata in viteza intai si marsalier
(intra foarte greu cand este frig afara). Am citit ca asa se intampla la ford. E adevarat ?
Multumesc in avans.
19 Iun 2011, 19:53
Buna..Am reglat azi avansul din pompa de injectie...am reusit sa nu mai scoata fum aproape deloc.in treapta 5 la 2500-2600 turew am 120 km cred ca merge binisor..si pornire e ok. inca o data multumesc pentru sfaturi
19 Iun 2011, 20:24
Multumesc de raspuns ,
Sunt din Timisoara si cum ma poti ajuta cu reparatia , cat dureaza si cat costa?
19 Iun 2011, 21:06
$1 scrie:$2u stiu unde este amplasat rezervorul tau,am facut numai motoare si directii nu am idee,sper sa nu il demontezi degeaba.
tot timpul am 1/4 - 1/2 benzina in rezervor deci avea de unde sa isi traga. nu stiu ce s-a intamplat. poate totusi nu s-a ars ea..
insa unde verific releul sau ce verificari sa fac?
cand am fost la service astia au ridicat-o pe elevator si m-au pus sa dau la automat iar unu dadea cu pumnii in rezervor si parca dadea sa porneasca. si el a tras concluzia ca e pompa arsa

asa o fi?
19 Iun 2011, 23:25
Salut,
Da cu pumnul in rezervor pentru ca pompa poate ramane blocata de mizerie dar eu nu fac asa,merg la capacul rezervorului unde exista mufa de alimentare si cu ajutorul a doua fire si cu o baterie o alimentez exact invers adica cu plusul pe minus si minisul pe plus si majoritatea pompelor pleaca.
Vad ca degeaba repet pe aici ca un papagal ca nimeni nu ma intelege,nu am treaba cu electrica ,eu nu sunt eletrician auto,sunt mecanic,incercati odata sa inteleti,nu stiu eu unde este releul tau daca vrei iti arat motorul de ala stiu .
20 Iun 2011, 02:19
$1 scrie:$2ultumesc de raspuns ,
Sunt din Timisoara si cum ma poti ajuta cu reparatia , cat dureaza si cat costa?
Salut,
Iti demonteaza cineva caseta si o trimiti la mine prin Fan Courier de exemplu si nu te costa la lungimea drumului ci la greutate.
Caseta are probleme la bucsa palier anti-zgomot si tachetul impingator,distractia te costa 230 ron si e gata a doua zi.
Deci cand o depui la curierat a doua zi e la mine,tot a doua zi de cand soseste ti-o depun si eu,plus inca 2 zile la retur deci in total 6 zile.
20 Iun 2011, 02:53
$1 scrie:$2alut Dl Gabi,
sunt posesorului unui Ford mk3 TDCI 115CP si vroiam sa stiu daca ma puteti ajuta in urmatoarele probleme:
- la viteza mica masina trage usor stg, vroiam sa stiu daca este caseta de directie deoarece cand am fost la reprezentanta mi-a spus sa schimb caseta, dar am schimbat doar pompa servo la sfatului unor mecanici.
- caseta agata in viteza intai si marsalier
(intra foarte greu cand este frig afara). Am citit ca asa se intampla la ford. E adevarat ?
Multumesc in avans.
Salut,
-daca ti-au spus asa inseamna ca au verificat capetele de bara si bieletele dar nu ai de ce schimba caseta,se poate repara.
-aici cred ca te referi la cutia de viteze ca agata nu la caseta

si ar trebui sa incerci o aerisire daca nu ai probleme decat la viteaza 1 si mers inapoi.
Chestia cu intratul greu la frig asa este datorita faptului ca uleiul e foarte vascos.
Ar mai trebuie verificate si cele doua cabluri care asigura schimbarea vitezelor poate mai trebuie putin ajustate,au reglaje pe ele.
20 Iun 2011, 05:25
$1 scrie:$2una..Am reglat azi avansul din pompa de injectie...am reusit sa nu mai scoata fum aproape deloc.in treapta 5 la 2500-2600 turew am 120 km cred ca merge binisor..si pornire e ok. inca o data multumesc pentru sfaturi
Salut,
Claudiu sa stii ca nu exista motor diesel care sa nu scoate un pic de fum negru la pornire sau la acceleratie brusca,am incercat acest lucru si pe masini noi si scot chiar si ele,deci e normal .
Ma bucur ca ai reusit sa ii dai de cap.
20 Iun 2011, 08:39
Bibanu47, o problema : acum un an am schimbat ambreiajul de la alternator ca incepuse sa huruie rulmentul (am luat sh dp o masina ce'i drept mai veche de prin 2000). Acum cam de o luna a inceput si asta sa huruie dar numai cand opresc masina - cel putin asa a zis mecanicul la care am fost.
1) E posibil sa fie de la distributie vreo rola ceva(e schimbata acum 16000 km) care huruie?
2) Este complicat procedeul de demontare al curelei de transmisie pt a verifica ambreiajul - nu vreau sa ma mai duc la mecanic, ma gandesc sa-l verific/schimb singur?
3) Pot face din doua ambreiaje unul sau astea se schimba ca atare piesa in sine?
Multumesc.
20 Iun 2011, 13:47
@johnny25med Sa stii ca dupa 11.000 km dupa ce am schimbat distributia (am pus original FORD) a trebuit sa schimb rola intinzatoare, pt. ca avea un huruit foarte ciudat si cand s-a desfacut capacul, mecanicul a constatat cu mare mirare ca avea si un joc si era dus aproape de tot si arcul acela din rola ... nu-si mai facea treaba calumea

. Am lasat cureaua de FORD si am cumparat o rola pe INA. De atunci am mers 9.000 km si inca nu se aude nimic ...
Dar totusi e foarte ciudat ca o rola originala dupa doar 11.000 km sa aiba asemenea probleme. Si a fost pusa bine 100% ! Sper ca asta pe INA ma va tine macar 40.000
Toate cele bune!
20 Iun 2011, 16:30
$1 scrie:$2ibanu47, o problema : acum un an am schimbat ambreiajul de la alternator ca incepuse sa huruie rulmentul (am luat sh dp o masina ce'i drept mai veche de prin 2000). Acum cam de o luna a inceput si asta sa huruie dar numai cand opresc masina - cel putin asa a zis mecanicul la care am fost.
1) E posibil sa fie de la distributie vreo rola ceva(e schimbata acum 16000 km) care huruie?
2) Este complicat procedeul de demontare al curelei de transmisie pt a verifica ambreiajul - nu vreau sa ma mai duc la mecanic, ma gandesc sa-l verific/schimb singur?
3) Pot face din doua ambreiaje unul sau astea se schimba ca atare piesa in sine?
Multumesc.
Salut,
1-daca face numai la oprire este exclus sa fie distributia,are dreptate mecanicul este alternatorul deoarece rotorul fiind greu si avand imprimata viteza de inertie tinde sa se franeze si de aceea.
2-daca postezi o poza iti spun imediat,nu stiu daca este intinsa de pompa de servodirectie sau de campresorul de la AC.
3-nu se poate,daca ai fi incarcat rulmentul cu vaselina proaspata la montare ar fi mers mult mai mult,alternatoarele se incalzesc tare si din acest motiv vaselina se usuca deoarece isi pierde proprietatile chimice.
Cred ca am fost destul de explicit .
20 Iun 2011, 17:46
Buna seara D-le Gabi.
Imi pare rau ca aceasta caseta de directie va da atata batai de cap. Sa speram ca in final se va putea face ceva.
20 Iun 2011, 18:04
Salut,
Nu este nicio bataie de cap
Daca gasim axul ala mic pe la vreun coleg in maxim 1 ora e gata.
Problema este ca nu am voie sa ridic anuntul mai devreme de 3 zile.
Mai asteptam.
20 Iun 2011, 18:32
Asteptam,nu-i problema.
21 Iun 2011, 09:15
Salut ,
Dl bibanu47 am am fost directionat catre topicul dumneavoastra sa citesc ( am citit aproape tot ) iar daca nu gasesc problema saa postez aici,despre ce este vorba:
am O fiesta 1.8 tdi an 2000, in urma cu cateva saptamani cand am scos masina din viteza in mers a inceput sa se tureze singura si nu si-a revenit pana nu am oprit motorul,masina porneste normal insa cand o turez ( pe liber ) peste 2000 rpm ramane turata ,scada iar se tureaza singura pana opresc motorul altfel nu am ce-i face.am fost la mai multe service-uri am pus-o pe tester si nu apare nimic , senzori verificati.am auzit si cateva pareri ca ar fi pompa de injectie.in plus in mers scoate fum ca o locomotiva.
21 Iun 2011, 13:40
Salut,
Te rog sa imi postezi doua poze,una cu motorul vazut de sus in totalitate si a doua cu pompa de injectie.
Astept.
21 Iun 2011, 14:37
Apelez si eu la cunostintele dumneavoastra, poate ma ajutati si pe mine.
Am un mondeo mk3 din 2005 motor FMBA. Masina merge exemplar cu o problema la pornire. Uneori (mai des se intampla daca masina este parcata cu botul in sus) se intampla ca timp de 2-3 secunde imediat dupa pornire sa se auda un zgomot foarte tare am motorului si sa trepideze un pic mai mult decat deobicei. Asta se inampla daca motorul este nepornit cel putin 2 ore. Zgomotul este ca un zgomot de tacheti si un fel de barait care apare in zona motorului (baraitul nu-l pot reproduce in nici un fel

. Uleiul a fost schimbat acum 1000 de km (Castrol magnatec).
Cineva mi-a zis ca este posibils a fie de vina pompa de ulei ca scapa o supapa pe acolo si lasa uleiul sa curga si de aici si zgomotul de cateva secunde de la pornire.
Ce credeti ca ar putea fi? Sa fie pompa de ulei? Sau ce altceva?
21 Iun 2011, 14:40
Apelez si eu la cunostintele dumneavoastra, poate ma ajutati si pe mine.
Am un mondeo mk3 din 2005 motor FMBA. Masina merge exemplar cu o problema la pornire. Uneori (mai des se intampla daca masina este parcata cu botul in sus) se intampla ca timp de 2-3 secunde imediat dupa pornire sa se auda un zgomot foarte tare am motorului si sa trepideze un pic mai mult decat deobicei. Asta se inampla daca motorul este nepornit cel putin 2 ore. Zgomotul este ca un zgomot de tacheti si un fel de barait care apare in zona motorului (baraitul nu-l pot reproduce in nici un fel

. Uleiul a fost schimbat acum 1000 de km (Castrol magnatec).
Cineva mi-a zis ca este posibils a fie de vina pompa de ulei ca scapa o supapa pe acolo si lasa uleiul sa curga si de aici si zgomotul de cateva secunde de la pornire.
Ce credeti ca ar putea fi? Sa fie pompa de ulei? Sau ce altceva?
21 Iun 2011, 19:14
Salut iulibiz,
Citeste in urma cu doua pagini la 118,primul si al doilea post al meu.
22 Iun 2011, 17:43
Buna seara,domnul Gabi! am si eu o intrebare:cat m-ar costa reconditioanarea(repararea) unei casete de directie la un Ford Mondeo din 2001 cu motor de 2.500 cmc V6 benzina? caseta de directie pierde ulei prin partea stanga(partea opusa volanului) atunci cand virez maxim st-dr. in rest nu am niciun zgomot suspect sau vreo bataie ceva.Multumesc! caseta o pot demonta eu.
22 Iun 2011, 18:14
Salut yjytya,
Kit-ul de reparatie costa 60 euro la pretul zilei dar vin cu precomanda la 4 zile,vreo 25 ron pe curierat si manopera 250 ron,deci undeva la 550 ron.
22 Iun 2011, 20:01
si garantie ceva?
22 Iun 2011, 20:13
Nu pot da garantie pe ce monteaza altii,ai spus ca o montezi singur,de unde pot avea eu certutudinea ca speli burdufele si le bagi la presiune,plus daca folosesti coliere de calitate sau bride de plastic.
Vezi pe cineva nemultumit aici?
Am o rugaminte,hai sa nu transformam topicul in afaceri,exista privat,telefoane ,etc.
Multumesc pentru intelegere.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.