Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Carburatoarele WEBER DCOE 40\45\48

15 Mar 2007, 14:05

Am facut rost printr-un sir de evenimente de o chiulasa care imi garanteaza rap compresie de 8.5:1. Acum, caut carburatoare, si voi gasi, insa sunt taaare curios daca le pot regla undeva, si in plus de asta, unde pot gasi un regulator de presiune pt a-mi garanta faptul ca in CNC nu voi avea mai mult de 1.5bar. Turbina, am de unde sa o iau, si omul care aduce, mai are inca vreo 30 buc. Intercooler voi folosi de pe un Fiat.Astept cateva sugestii, dar ontopic, nu vreau sa aud: "de ce vrei carburatoare?" sau alte remarci de genul. Ideea e ca vreau sa colectez informatie, pt ca masina chiar dupa refacere COMPLETA, mi-a lasat un gust amar, pt ca nu stie sa mearga decat intr-un anumit fel, dar nici acolo nu exceleaza, asa ca vreau s-o ajut un pic. Daca reusesc, o pastrez, daca nu, am s-o vand, cu toate ca a papat 2400E, si stiu ca nu imi voi scoate banii, dar va lasa loc liber pt o AlfaRomeo 33QV.

Imagine Imagine

16 Mar 2007, 00:29

Valabila treaba si pt carburatoarele DellOrto DHLA 36/40/45...
Imagine

16 Mar 2007, 09:07

Cum se impreuneaza cu turbina? Banuiesc ca exista un gen de adaptor de la turbina spre 4 carburatoare.

16 Mar 2007, 11:33

Se va folosi o galerie pt turbo, practic sunt diferite mult, pt ca au flansha de pata calda( ce denumire pompoasa, e practic o galerie care are si tunel de apa, iar apa calda, ajuta la vaporizarea mai buna a amestecului). La fel va exista si un "colector de admisie, sau varianta nr 2 "turbo prin depresiune" amestecul fiind compresat in galerie, dar acest sistem e relativ complicat si scump, plus ca nu da acelasi randament.

16 Mar 2007, 12:53

Merg bagate si pe dacie? :)

21 Mar 2007, 15:32

am vazut eu pe dacie. O dacie cu trecut de raliu.
Stiu ca avea poza de radar pe autostrada A1 cu 180km/h. :twisted:

21 Mar 2007, 16:17

@Mircea L
Salut, cumnatul meu are un Ford Merkur XR4Ti cu motor de 2,3 turbo. Masina zace in fata portii mele fara turbina. Mai nou, dupa ce a zacut la un mecanic cateva luni, a inceput sa mearga si in 2-3 pistoane. E o masina extrem de rara in Romania, care a incaput din pacate pe maini nepotrivite. Acum, inteleg ca poti sa faci rost de turbina... M-ar interesa, pentru ca vad ca te pricepi si esti pasionat, daca ai timp, poti si vrei, sa ne intalnim sa arunci un ochi la masina asta si sa-mi zici daca mai are rost sa se investeasca niste bani in ea, daca turbina de care poti face rost s-ar potrivi, etc... ce zici?

27 Iun 2007, 01:02

pe ce motor vrei sa pui turbo? 1.5 bar ii cam mult pentru un rap de comprimare de 8.5 : 1

27 Iun 2007, 01:09

aaa, am vazut acuma la semnatura, pinto de 2.0 :) la ala ai avea nevoie de niste carburi cu difuzor de 45, totusi ala e efi, ce o sa faci cu aprinderea?

12 Iul 2007, 19:36

Buna..
la ce masina vrei sa pui carburatoarele ?
la ce motor?
G11/631?
Radu

13 Iul 2007, 14:58

$1 scrie:$2Mircea L
Salut, cumnatul meu are un Ford Merkur XR4Ti cu motor de 2,3 turbo. Masina zace in fata portii mele fara turbina. Mai nou, dupa ce a zacut la un mecanic cateva luni, a inceput sa mearga si in 2-3 pistoane. E o masina extrem de rara in Romania, care a incaput din pacate pe maini nepotrivite. Acum, inteleg ca poti sa faci rost de turbina... M-ar interesa, pentru ca vad ca te pricepi si esti pasionat, daca ai timp, poti si vrei, sa ne intalnim sa arunci un ochi la masina asta si sa-mi zici daca mai are rost sa se investeasca niste bani in ea, daca turbina de care poti face rost s-ar potrivi, etc... ce zici?



as fi fericit daca o sa am posibilitatea sa o vad,dami un pm daca se poate :)

16 Aug 2007, 22:53

Merkur XR4Ti...2.3 Pinto 174CP...4x4, CV T5 Borg-Warner...
Pt piese, putem vorbi, nu sunt samsar, deci nu te astepta sa ceri o piesa si sa am raspuns imediat, insa cunosc o groaza de "surse" de piese.
Presiune de 1.5 - ok, planurile difera un pic: cilindrii se alezeaza si se folosesc pistoane de pe V6-le de 2.8 (raman 2 de rezerva :lol: ), si alaturi de chiulasa de care vorbeam, garanteaza un motor numai bun pt presiuni chiar mai mari de 1.5bar.
Carburatoarele le pun pe Ford, Oltcitul cu al lui boxer de 1.1 G11/631, are deja o pereche de Dellorto DRLA 36S, cam la fel, numai ca sunt verticale.

10 Sep 2007, 22:49

Buna...
mai spune/mi ce motor ai si ce vrei sa faci...
cat spui ca face o turbina?
R

14 Sep 2007, 12:31

Radu, ceea ce am in cap, e scris mai sus. Dar se poate sa caut un motor V6, de generatie mai veche (essex-ul de 3.0, de exemplu) pe care sa montez un carburator Holley, cvadruplu corp, si cu un compresor. Inca nu sunt foarte hotarat, dar se pare ca modificarea propriului meu motor, e o alternativa mult mai reala.
Răspunde