Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
20 Iun 2007, 16:30
Bun, deci sa inteleg ca procedeul de mai sus (cu ventilatia dupa AC) si vindeca, nu doar previne ?
Alta intrebare: conteaza la ce temp e pusa ventilatia, adica spre cald sau spre rece ?
Cum nu poci sa stau fara AC cat timp merg cu magareata fiindca prefer geamurile inchise, o las nitel pe ventilatie dupa ce parchez si opresc motorul. Cred ca merge si asa, nu ?
20 Iun 2007, 17:39
Da, eu dupa ce parchez pana imi adum lucrurile din masina opresc AC si las ventilatia la maxim.( nu folosesc incalzirea ).
20 Iun 2007, 18:19
AS dori si eu daca este posibil un numar de telefon de la Wurth pentru as putea achizitiona un astfel de spray
20 Iun 2007, 20:26
$1 scrie:$2S dori si eu daca este posibil un numar de telefon de la Wurth pentru as putea achizitiona un astfel de spray
Eu am nr. de la reprezentantul din Cluj care nu te poate ajuta cu mare lucru (cred).
http://www.wurth.com/
RomaniaReca Bucuresti S.R.L.
Costache Sibiceanu Nr. 15
Sector 1
11511 Bucuresti
Romania
+40 21 2 242 275
+40 21 6 653 034
e-Mail:
reca@reca.ro
RECA Group - International
Reisser Tehnic s.r.l.
---Nu mi-au raspuns la mail sub nici o forma! =>>NESERIOSI
Filiala Romania
O.P. 13 CP 20
3400 Cluj-Napoca
Romania
+40 264 434 097
+40 264 434 097
e-Mail:
reisser@reisser.ro
Trade - International
RO Metalife SRL
B-Dul Expozitiei, Nr. 1; Et. 6
Camarele 610,611 Baraca Nr. 5
Sector 1
Bucuresti
Romania
+40 74 46 401 717
e-Mail:
mihai.ionica@wuerth.ro
Trade - International
Wasi Romania S.R.L.
Bd. Expozitiei nr. 1
Etaj 6
Camerele 603, 603A si baraca nr. 5
Sector 1
Bucuresti
Romania
+40 21 2 244 774
+40 21 2 244 774
e-Mail:
office@wasi.ro
http://www.wasi.ro
Screws and Standard Parts - International
Ultima oară modificat de
titocus pe 21 Iun 2007, 13:14, modificat 1 dată în total.
21 Iun 2007, 11:01
Multumesc mult.
O sa incerc sa iau legatuta , poate reusesc si eu sa achizitionez pana la urma
21 Iun 2007, 13:13
Succes !
22 Iun 2007, 13:54
Salut.
Am luat si eu spray Wurth, 54 RON adus acasa. O sa dau dupa amiaza cu el si o sa vad ce efect are. Cel care l-a adus mi-a zis sa introduc furtunul cat mai adanc pe fantele centrale de pe bord pe care intra aerul in masina si sa tin apasat aprox.30 sec. E suficient doar atat sau trebuie sa desfac ceva la bord, cum am vazut ca a mai facut cineva pe forum. Am luat si filtrul de polen nou, o sa il schimb si p'asta si ma intereseaza daca as da cu spray si in locasul filtrului pana l-a monta daca are vre-un efect sau nu.
Cu respect,
Catalin
22 Iun 2007, 14:06
Pe spray scrie ca trebuie introdus furtunul prin teava de scurgere a condensului dar la Mondeo 3 nu se poate.
Daca nu vrei sa dai jos ventilatorul cum am facut eu pune clima pe "LO" si pune sa mearga aerul pe parbriz sau pe dezaburire ca sa ajunga furtunul la evaporator.
Pui furtunul pe la fanta de la parbriz (fiindca aerul e dirijat acolo---celelalte clapete sunt inchise daca aerul e dirijat spre parbriz si nu ai facut nimic).
Nu-l baga prea adanc fiindca substanta se va scurge si nu va ajunge pe evaporator. Te uiti sub capota la cele 2 tevi de aluminiu ce intra inauntru si astfel calculezi inaltimea aproximativa de unde incepe evaporatorul.
Cred ca daca misti pe acolo furtunul cat timp pulverizezi e cel mai bine.
Spor la treaba !
22 Iun 2007, 15:42
Multumesc mult!
Ajung dupa ora 4 acasa si primul lucru asta fac.
Weekend placut la toata lumea!!
Cu respect,
Catalin
14 Iul 2007, 15:25
sistemele de AC produc condens care, in mare parte, se scurge printr-un furtun, sub masina. al meu era infundat si, dupa 3 zile de AC neoprit in Bucuresti, tavita de colectare s-a revarsat in partea din dreapta - la picioarele pasagerului. am stors apa aia trei zile

), cativa litri.
concluzia a fost ca sistemul condenseaza o cantitate considerabila de umezeala care, atunci cand parchezi si opresti ventilatia, ramane partial ca vapori prin bord samd. nu se scurge cu totul. apa aia si cu praful din sistem au obicieul sa faca mici ferme de muschi si alte chestiute care, fireste, incurajeaza si bacteriile de tot felul. nu-i nush ce filozofie, de fapt.
laringitele sunt, de fapt, din cauza aerului dezumidificat (de aia si senzatia de rece bla bla)... scrie totul in manualul de utilizare al fordului.
masuri de prevenire:
- schimbarea filtrului de polen mai des decat scrie in carte. Romania e mai prafuita decat stiu inginerii germani. plus, la ploaie ala se umecteaza si se imbacseste bla bla
- la parcarea masinii minutul in care motorul revine la temperatura normala (lasat sa functioneze) poate fi util si pentru instalatia de racire. si anume: ventilatie lasata pe cea mai inalta treapta cu AC oprit! geamurile tre musai coborate.
fantele alea vor fi foarte umede de la condens, semn ca umezeala aia n-ar fi iesit de acolo prea curand.
it worked for me
spray-ul probabil ucide diferite colonii de bacterii. dar nu curata sistemul ca n-are cum. si probabil aceleasi substante dezinfectante le inhalam apoi ... grija mare!
14 Iul 2007, 20:42
Nu mai ai ce sa inhalezi avand in vedere ca evaporatorul se "spala" cu umezeala din aer la fiecare utilizare.
15 Iul 2007, 10:04
Am luat si eu spray wurth si am bagat pe toate fantele de aerisire dar nu am scapat de tot de mirosul asta de levantica !!! Am sa vad daca pot desface motorasul de aerotema ca la tine la mondeo ...
15 Iul 2007, 10:17
eu am dat de 2 ori cu un winny`s sau cum ii zice..si degeaba..tot pute, doar ca nu asa de tare ca inainte.
15 Iul 2007, 13:06
Din pacate asa usurel incepe sa apara acel minunat miros

de care toata lumea vorbeste
Si ma-m gandit sa arunc o privire la filtru de polen, schimbat de altfel in noiembrie anul trecut si am facut de atunci 8000 km.,

si am vazut o chestie neagra si imbacsita care ar trebui sa tina loc de filtru. Il voi schimba sapatamana viitoare si voi pune si poze.
Concluzia mea este ca mai mult de o jumatate de an, in Romanica noastra, un filtru de polen nu face fata. Ma mir de cei ce folosesc ani intregi un filtru si nu se plang sau se pricopsesc cu un miros de care nu vor mai scapa dacat daca vand masina.
15 Iul 2007, 15:43
oameni buni...eu i-am schimbat toate filtrele si cel de polen acum citeva saptamini cind i-am facut revizia. imediat dupa aceea (chiar de a doua zi) dupa un drum de 400 km a aparut mirosul acela care acum dupa aproape o luna a disparut. o fi vre-o explicatie? nu am folosit nici un sprey, nimic.
15 Iul 2007, 23:36
$1 scrie:$2ameni buni...eu i-am schimbat toate filtrele si cel de polen acum citeva saptamini cind i-am facut revizia. imediat dupa aceea (chiar de a doua zi) dupa un drum de 400 km a aparut mirosul acela care acum dupa aproape o luna a disparut. o fi vre-o explicatie? nu am folosit nici un sprey, nimic.
esti norocos!
la mine dupa 8000 km rulati deja sconcsul isi face simtita prezenta! nu pot merge decit pe recirculare. fie ac off sau on.
16 Iul 2007, 08:49
Pai tocmai aia e , ca recircularea face bine la sconcs. Adica rau noua.
Eu nu prea simt sconcsul cand e AC on, decat un pic la inceput uneori.
PS bogdan tu ai schimbat filtrul cu unul normal sau cu unul cu, carbon/activ ?
17 Iul 2007, 01:44
daca pute dupa toate eforturile e bai! imaginati-ma un mic rainforrest acolo

cu serpi, goange, liane si tot tacamul!
17 Iul 2007, 10:52
Uite eu am fost la un specialist in AC, si am inteles ca schimbatul filtrului nu e suficient, tre sa dai si cu spray (d-ala ce curata, nu (doar) parfumeaza), de asemenea sa mai dai cu el inca o data dupa 2 sapt de la prima operatie.
17 Iul 2007, 12:00
ce am inteles eu de la baietii de la romcar care mi-au facut schimbarea filtrului este ca au curatat cu ceva pe acolo. acum nu cred ca au pus filtru cu carbon activ dar am sa ma uit in factura si iti spun.
cert este ca acum dupa o luna de la schimbarea filtrului, nu mai are nici un miros. in prima luna parca aveam ciorapi uzi in instalatie uneori...
iar eu aerul il folosesc cum ma apuca fara nici o regula sau alte alea. cind e cald ii dau drumul si cind opresc masina se opreste si el. il tin pe 20 de grd auto si munceste (in aceasta perioada a anului) de cind plec pina cind ajung la destinatie, chiar si pe distante scurte. ca sa il mai ajut din cind in cind la plecare deschid circa un minut geamul.
28 Iul 2007, 13:07
Ia uitati ce am gasit, cred ca e cea mai buna, din pacate nu si ieftina, solutie.
http://www.expertdetailing.ro/ro/103_53_index.php
29 Iul 2007, 14:30
Deci ce sa fac? Tata zice ca e o prostie treaba cu bacilul asta, dar zice ca sa dau cu spray daca vreau. Dar daca dau cu spray si nu dispare mirosul o sa il am veci pe cap cu "ti-am zis eu". Deci?
30 Iul 2007, 23:39
ma ... si eu am cautat spray-ul minune, l-am gasit la Augsburg (30 roni) si am dat cu el in nestire pe la filtru (acu am aflat si io ca putem sa imi fac varza ventilatorul care e chiar scump) iar mirosul a disparut doar pentru vreo 3 - 4 zile dupa care a apraut din nou! Asa ca am hotarat sa merg la cei de la
http://www.expertdetailing.ro sa ii fac o curatare ... dupa ce o curat va zic cum sta treaba
31 Iul 2007, 10:52
Am reusit sa achizitionez spray-ul de la Wurth pe care l-am aplicat prin fantele centrale.
Mirosul a disparut , acum sa vedem cat o sa tina.
Cel de la Wurth a recomandat cel putin o aplicare pe an.
31 Iul 2007, 11:03
$1 scrie:$2m reusit sa achizitionez spray-ul de la Wurth pe care l-am aplicat prin fantele centrale.
Mirosul a disparut , acum sa vedem cat o sa tina.
Cel de la Wurth a recomandat cel putin o aplicare pe an.
daca e vorba doar de o aplicare pe an, ar trebui ca efectul sa tina....
de-ar fi si de 3 ori pe an si tot ar merita, dupa parerea mea...
31 Iul 2007, 11:08
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2m reusit sa achizitionez spray-ul de la Wurth pe care l-am aplicat prin fantele centrale.
Mirosul a disparut , acum sa vedem cat o sa tina.
Cel de la Wurth a recomandat cel putin o aplicare pe an.
daca e vorba doar de o aplicare pe an, ar trebui ca efectul sa tina....
de-ar fi si de 3 ori pe an si tot ar merita, dupa parerea mea...
O sa va tin la curent cu ce o sa apara
O precizare , spray-ul nu este parfumat , are un puternic miros de alcool care dispare dupa 1-2 zile.
09 Ian 2008, 01:37
salutare!
stie cineva la ford focus tournier 2002 in ce loc se introduce spray-ul? se poate pe la filtrul de polen?
multumesc!
o zi faina fordistilor!
14 Apr 2008, 20:35
Mirosea si la mine AC-ul dupa ce-l opream, asa ca m-am dus si am cumparat spray din asta, dar am gasit unul numit CRC Airco Cleaner. Pe un forum strain am gasit unde trebuie introdus spuma facuta de acest spray( cel mai bine ar fi prin teava de scurgere de la AC, dar n-am avut unde sa ridic masina). Iata ce am facut:
1. Demontat usa de la torpedo( 3 suruburi)
2. Demontat panoul de la aeratoarele de la picioare pasager( 3 suruburi), nu e obligatoriu dar ai mai mult loc
3. In spatele torpedoului putin in jos este ventilatorul, langa el in stanga exista un panou albastru in care se duc niste fire. Acest panou este prins de un surub pe care daca-l demontam obtinem o gaura in sistemul de ventilatie. Focus echipat cu climatronic nu are acest panou, in cazul acesta trebuie demontat ventilatorul.
4. Prin gaura asta trebuie bagat furtunul de la spray spre stanga, spre consola centrala, ca spuma sa ajunga pe evaporator, care se afla chiar in spatele consolei centrale.
Am facut si niste poze, daca e cineva interesat le pun.
14 Apr 2008, 21:59
$1 scrie:$2irosea si la mine AC-ul dupa ce-l opream, asa ca m-am dus si am cumparat spray din asta, dar am gasit unul numit CRC Airco Cleaner. Pe un forum strain am gasit unde trebuie introdus spuma facuta de acest spray( cel mai bine ar fi prin teava de scurgere de la AC, dar n-am avut unde sa ridic masina). Iata ce am facut:
1. Demontat usa de la torpedo( 3 suruburi)
2. Demontat panoul de la aeratoarele de la picioare pasager( 3 suruburi), nu e obligatoriu dar ai mai mult loc
3. In spatele torpedoului putin in jos este ventilatorul, langa el in stanga exista un panou albastru in care se duc niste fire. Acest panou este prins de un surub pe care daca-l demontam obtinem o gaura in sistemul de ventilatie. Focus echipat cu climatronic nu are acest panou, in cazul acesta trebuie demontat ventilatorul.
4. Prin gaura asta trebuie bagat furtunul de la spray spre stanga, spre consola centrala, ca spuma sa ajunga pe evaporator, care se afla chiar in spatele consolei centrale.
Am facut si niste poze, daca e cineva interesat le pun.
Chiar te rog!!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.