Help/Troubleshooting

FILTRE SUPRAASPIRANTE

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde catalin099 » 10 Aug 2009, 12:44

Salutare,

Deschid un nou topic cu informatii despre FILTRE SUPRAASPIRANTE :)

Am vazut la tv o prezentare a tipului care le-a inventat , premiile pe care le-a luat pentru inventie, etc. :-"

Nu vreu sa-i fac reclama, dar din ce am inteles eu si din ce spun specialistii , acest tip de filtru "custom" ar reduce

consumul cu 20% si ar creste puterea masinii . :-?? Printre atatea "inventii" , voi ce parere aveti ? Foloseste cineva filtrele

astea? Pretul ar fi undeva la 100-150 ron/buc.

Aici e site-ul : http://www.corneliugroup.ro/page.php?2
Avatar utilizator
catalin099
Gold Member
 
Mesaje: 715
Membru din: 26 Noi 2007, 18:39
Localitate: Focsani
Maşina: Focus Trend Collection 1.4 L4/16V- 80CP - 2007

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde Younick_wlf » 10 Aug 2009, 12:50

Vezi ca site-ul ori e gresit ori e incomplet.
Cat despre aceste filtre sunt si eu curios ce comportament au odata montate...poate e cineva care are si poate sa vb din proprie exp.
Cu stima!
Younick_wlf
1nsane Member
 
Mesaje: 1259
Membru din: 09 Ian 2009, 20:47
Maşina: Ford FOCUS 3 Hatch, 2017

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde catalin099 » 10 Aug 2009, 12:55

$1 scrie:$2ezi ca site-ul ori e gresit ori e incomplet.
Cat despre aceste filtre sunt si eu curios ce comportament au odata montate...poate e cineva care are si poate sa vb din proprie exp.
Cu stima!




Site-ul e ok , incearca doar www.corneliugroup.ro
Avatar utilizator
catalin099
Gold Member
 
Mesaje: 715
Membru din: 26 Noi 2007, 18:39
Localitate: Focsani
Maşina: Focus Trend Collection 1.4 L4/16V- 80CP - 2007

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde Alma » 10 Aug 2009, 13:27

Mie nu-mi par prea diferite de cele cunoscute ca filtre sport! :-??
Ba mai mult vad ca el foloseste filtre standard (de "hartie") pe care le introduce intr-un ansamblu conceput pe baza acelui filtru pe cand filtrele sport cunoscute folosesc un material special (nu "hartie")
Iar pretul vehiculat la Tv era de 250 Ron ;)
Dupa cum zice el, creste amestecul de aer si viteza acestuia si astfel eficientizeaza arderea la viteze mai reduse, daca este asa important acest aspect chiar nu s-a gandit nimeni sa instaleze un ventilator pe calea de admisie a aerului si astfel obtine si viteza si un debit mai mare de aer cand viteza este redusa!? :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DanielArdelian2 » 10 Aug 2009, 13:29

Discutia este mai generala, asa ca o mutam la Help & Troubleshooting.

Eu sunt cam sceptic in ce priveste pretentiile inventatorului.

Pe de o parte, el vorbeste de cresterea puterii, dar nu vine cu nici un fel de cifre / masuratori pe dyno, etc. Pe de alta parte, vorbeste despre scaderea consumului, iar aici prezinta si diverse cifre, mai mult sau mai putin spectaculoase. Eu personal nu inteleg cum anume obtine el mai multa putere cu mai putin combustibil. Pare asa o mare contradictie...

Asa ca, daca scaderea consumului chiar este reala, inseamna ca de fapt filtrul lui scade puterea, ceea ce pare mult mai plauzibil.

Sistemul de management al motorului (PCM) incearca sa masoare cat mai precis cantitatea de aer care intra in motor si sa dozeze cantitatea de combustibil proportional cu cantitatea de aer trasa de motor. Daca faci sa intre mai mult aer in motor, se va injecta mai mult combustibil si se va obtine o putere mai mare, consum mai mare.

Daca vrei totusi sa reduci consumul, trebuie sa modifici programul din computerul motorului, sa foloseasca un amestec mai sarac in combustibil, dar asta are alte efecte negative, printre care si poluare mai mare, incalzire mai puternica a motorului, samd.

Ca sa poata rula cu un amestec mai sarac, motoarele din familia FSI de la VW folosesc injectie directa in cilindru, o anumita forma a camerei de ardere, diverse smecherii pe la bujii, treburi mult mai complicate decat un simplu filtru de aer.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DanielArdelian2 » 10 Aug 2009, 13:32

$1 scrie:$2hiar nu s-a gandit nimeni sa instaleze un ventilator pe calea de admisie a aerului si astfel obtine si viteza si un debit mai mare de aer cand viteza este redusa!? :-??


Problema este ca un ventilator care sa poata mentine o presiune rezonabila de aer la debitul pe care il pretinde un motor de 2 litri, ar trebui sa consume o putere enorma, ceva de ordinul a 5 KW (am gasit niste experimente de amator). Dar acei 5 KW trebuie sa vina tot de la motor, direct sau indirect, deci tot crestere a consumului rezulta, vezi cazul motoarelor cu compresor de supraalimentare.

Sistemul cel mai energy-efficient este cel cu turbina, care extrage energia necesara supraalimentarii din energia gazelor de evacuare, care altfel ar fi fost cam risipita.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde Alma » 10 Aug 2009, 13:35

El afirma ca debitul de combustibil "injectat" scade odata cu cresterea cantitatii de aer si de aici si consumul mai redus :-"

http://turism.evz.ro/emain/articolul/86 ... a-masinii/
comentariile lui:
1. Inversarea curentului de aer se realizeaza cu FILTRUL SUPRAASPIRANT INVERSAT este util la motoarele care absorb aer in sens invers curgerii exterioare a erului ex. honda civic R type (vezi http://www.corneliugroup.ro --APLICATII). Acest filtru capteaza curentul de aer ii creste viteza la intrarea si la iesirea din filtru inversind curentul de aer cu 180; este un filtru multifunctional ca ajuta morotul sa functioneze cu mai mult aer.
MENTIONEZ CA ARTICOLUL ESTE GENERAL NU DE SPECIALITATE.
ASTEPT INTREBARI.
CORNELIU BIRTOK BANEASA
2. Preracirea aerului se refera pe perioada primavara-toamna; majoritatea filtrelor de aer sport au un dezavantaj major, datorita montajului in compartimentul motor filtrul sport este supus ratiatiilor termice provenite de la radiatorul de racire, galeria de evacuare, motor in sine. Daca temperatura aerului introdus in motor este mare 75-85 grade C rezulta o crestere a temperaturii amestecului carburant care conduce la fenomene de preaprinderi sau detonatii, fenomene care scad puterea motorului.
EX. : temperatura filtrului (ORIGINAL) unui FORD FUSION 1.6 l benzina este intre 78-87 grade C, temperatura filtrul montat de mine este de 25-28 grade C (stingerea de date a fost realizata in mediul conducerii urbane in zile caniculare) .
Pe timpul iernii prin S.D.T.A. filtrul de aer poate fi incalzit pentru a voporizarizare optima a GPL-ului.
3. Legatura dintre filtrul de aer si pompa de injectie :
daca umplerea cu aer a cilindrilor motorului este mai completa (o cantitate mai mare de aer) arderea motorinei este mai eficienta (mai completa) rezulta o crestere de putere pe sarcinile mici, tranzitorii si mijlocii; EFECTIV NU MAI APASAM ATIT DE TARE PE ACCELERATIE DECI NU MAI DESCHIDEM SUPAPA DE DOZAJ (care dozeaza cantitatea de motorina) ATIT DE MULT.
EX.: Opel astra 2.0 tdi dupa montarea filtrului meu intr-un parcurs de 5000 km se inregistreaza o scadere de combustibil cu 0.8-1 l la 100 de km.
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde jo_2k » 10 Aug 2009, 13:45

Citat din domnul in cauza...."EFECTIV NU MAI APASAM ATIT DE TARE PE ACCELERATIE DECI NU MAI DESCHIDEM SUPAPA DE DOZAJ (care dozeaza cantitatea de motorina) ATIT DE MULT."

Daca dracovenia lucreaza asa minunat :)) poate are dreptate cu ce zice el acolo ca scade consumul. But then again, sigur se "compenseaza"
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DanielArdelian2 » 10 Aug 2009, 14:10

Daca raportul aer / combustibil nu este adecvat pentru conditiile de functionare ale motorului in acel moment (sarcina, accelerare, frana de motor, etc), iese fum.

La diesel pedala de acceleratie modifica debitul de motorina, deci daca dai mai putina motorina fata de cat aer a luatt vei avea putere mai redusa.
La benzina pedala de acceleratie modifica debitul de aer (clapeta de acceleratie stranguleaza admisia de aer), deci daca-i dai mai mult aer se va injecta mai mult combustibil, va creste puterea si deci si consumul.

Observati va rog ca nu spune nimic despre ce se intampla cu emisiile motoarelor despre care se vorbeste. De ce oare?

Treaba cu admisia de aer mai rece este arhi-cunoscuta. Raportul aer : combustibil de care am vorbit se refera la mase, in kg. Aerul mai rece este mai dens, deci intra mai multe kg in acelasi volum al motorului, deci poti sa-i dai mai mult combustibil si obtii putere mai mare.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde ionutz » 10 Aug 2009, 14:13

In unele cazuri, o scadere a temperaturii aerului admis poate fi echivalenta cu o usoara supraalimentare, si puterea poate creste cu pana 3% (daca tin minte bine)
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde jo_2k » 10 Aug 2009, 14:54

Sigur ca echivaleaza cu o supraalimentare, insa sa-i zica lu' mutu ca filtrul ala minunat scade temperatura aerului cu 50 de grade cum zice el acolo.

Conform putinei teorii pe care o mai stiu, legea gazelor zica ca pV=nRT unde p=presiunea, V=volumul, n (niu) = nr de moli, R este constanta gazelor si T=temperatura in Kelvin avem ca T=pV/nR unde nR este constant, deci T poate sa scada daca pV scade drastic (in cazul dat de el, scade de cca 3 ori). Daca volumul de aer admis este mai mare (pt ca deh...admisia e mai buna :D ) atunci ar trebui sa aiba presiunea muuult mai mica, ceea ce nu stiu cum se poate realiza doar dintr-un design mai destept decit marind galeria si suprafata de contact a filtrului.
Gresesc?
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde adrianmihai83 » 10 Aug 2009, 15:03

daca se compara aceasi substanta sub conditii diferite (de p, V, T) atunci legea folosita este: P1*V1/T1=P2*V2/T2
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DanielArdelian2 » 10 Aug 2009, 16:53

Densitatea, domnilor, densitatea. Presiunea nu prea ne intereseaza.

Volumul de aer pe care il trage motorul in anumite conditii de turatie, sarcina, etc, este fix. Aerul mai rece este mai dens.
Un litru de aer cald la 80 gr. C are mai putine kilograme decat un litru de aer rece la 20 gr. C.
Iar pe noi ne intereseaza kilogramele de aer. Cantitatea de combustibil se dozeaza proportional cu masa de aer (Senzor MAF, Mass Airflow Sensor, va suna cumva cunoscut?)

Pe principiul prezentat de voi functioneaza si senzorul T-MAP, pentru motoare fara MAF. Se masoara temperatura si presiunea in galeria de admisie si se determina astfel densitatea aerului. Volumul se cunoaste, deci inmultind densitatea cu volumul se determina masa de aer.

MAF ofera o masuratoare mai precisa dar costa mai mult si are o oarecare inertie pentru ca functioneaza pe baza de fenomene termice.
T-MAP este mai ieftin si reactioneaza mai repede la schimbari de presiune in galeria de admisie dar volumul de aer tras de motor este estimat, pentru ca depinde si de modul in care se deschid si se inchid supapele de admisie, de curentul de aer din galeria de admisie, samd.

Dar intrebarile raman:

1) De ce nu zice inventatorul nimic despre poluare?
2) De ce nu zice inventatorul nimic despre capacitatea de filtrare a inventiei lui, pentru ca degeaba economisesc la benzina daca intra praf in motor si imi nenoroceste peretii cilindrului
3) Cum adica cu mai mult aer consuma mai putin combustibil???
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde stefanovidiu » 11 Aug 2009, 10:39

Colateral oarecum, ma intreb ce aport de putere si economie de combustibil aduc filtrele sport? Am intalnit acolo termenul de laminare a aerului. Apare ideea ca aerul introdus fara turbulente determina alimentarea mai eficienta. Ce parere aveti ?
stefanovidiu
Ford Freak
 
Mesaje: 130
Membru din: 17 Sep 2007, 13:48
Localitate: Brasov
Maşina: FF2 Turnier, Titanium , 1.6TDCI, 109CP
VIN: WFOWXXGCDW5E60369

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde ionutz » 11 Aug 2009, 10:59

Pe unele motoare VAG se foloseste aceasta tehnica, de a da o anumita miscare curentului de aer care patrunde in cilindru, aceasta miscare putand fi de tipul "swirl" sau "tumble". Daca aerul este introdus dupa o astfel de miscare apare o oarecare umplere mai eficienta a cilindrului. Dar aceasta miscare este data de o clapeta care se afla pe traseul galeriei de admisiune, putin inainte de supapa sau de arhitectura scaunului supapei si zonei anterioare, nicidecum in filtru. Din cate stiu, acest "siretlic" nu este folosit pentru a creste puterea motorului, ci pentru ca determina scaderea emisiei de substante poluante, pentru ca fie dizloca volumele de gaze arse reziduale din cilindru (daca mai tin minte de la poluare :)) ) fie realizeaza niste amestecuri stratificate. Si Fiat a introdus un astfel de sistem pe diesel-urile sale.
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DanielArdelian2 » 11 Aug 2009, 12:40

Si benzinarele de 1.8 si 2.0 de pe Mondeo MK3 au swirl plates.
Acelasi sistem se aplica si la unele motoare BMW, am impresia ca ei il folosesc si la diesel si la benzina.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde marrakech76 » 16 Feb 2011, 22:44

e mai mult decat super ok filtrul.banuiesc ca de cand ai pus topicul ai si cumparat deja filtrul lui cornel.eu lam instalat singur nu dureaza mult.intra direct in tubu ala mare de plastic si_l prinzi cu un colier.la ford focus 2 trebuie sa scoti galeata aia de plastic in care e filtrul ala vechi al masinii afara pt ca sa poata absorbi mai mult aer.nu stiu cat carburant economisesti cu el ca nici nu mam obosit sa ma uit dar intradevar simti motorul mult mai puternic si are un sunet sport filtrul extraordinar.
isi merita banii din plin.
Avatar utilizator
marrakech76
Ford Freak
 
Mesaje: 139
Membru din: 02 Apr 2009, 02:31
Localitate: ontario
Maşina: ford focus 2 an 2008 motor 1.6 benzina

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde ionutz » 17 Feb 2011, 08:26

Probabil ca filtreaza si aerul cald din compartimentul motor, aspirand numai aerul rece de munte.
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde Avitar » 17 Feb 2011, 18:19

E bine ca topicul e de actualitate si prezinta interes maxim...NOTTT
https://www.olx.ro/oferta/vand-faruri-xenon-ford-focus-2-facelift-ID7xriU.html
Avatar utilizator
Avitar
HAOS Crew
 
Mesaje: 474
Membru din: 29 Iun 2008, 23:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2008, 1.6 Ti-VCT, 115 cp, Trend Sport Pack

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde DAN.GHITA » 22 Aug 2011, 20:36

In concluzie, daca are cineva instalat filtrul minune, cat costa si de unde se poate procura?
DAN.GHITA
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 07 Dec 2009, 11:35
Maşina: ford fiesta 1.4tdci 2007

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde verga_Cip » 24 Aug 2011, 13:07

Imi cer scuze ca sunt ipocrit, dar daca la motor diesel de 1.4 te intereseaza montarea unui filtru care sa reduca consumul .... :( No comment.

As intelege la un 2.0 benzina...la un 2.5 ... dar la 1.4 si diesel pe deasupra...
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde jupanukamikaze » 29 Ian 2012, 14:37

ca tot suntem la reducere de consum si ca sa fac si un fel de "up"...
de curand era reclama la nu's ce magneti care ii montai pe tur-ul de motorina sau benzina si cica ar alinia moleculele combustibilului, scazand astfel culmea tot cu 20% consumul...
era si pe la Pro-tv reportaj cu chestia asta...
comandasem, recunosc...dar mi-au venit prea tarziu magnetii...eram in concediu si i-am dat dreacu cu mangnetii lor cu tot :))
ce parere aveti, a montat cineva?
Activez impotriva prostiei...
ex Focus 1,6, 109hp
ex Focus 1,6 90hp
Avatar utilizator
jupanukamikaze
 
Mesaje: 1648
Membru din: 04 Noi 2011, 14:21
Localitate: Jud. Constanta
Maşina: Outlander 2,3 tdci

Re: FILTRE SUPRAASPIRANTE

Mesajde alexxey » 29 Sep 2013, 12:06

a montat cineva filtru de asta?
pareri pro/contra?
:)
Avatar utilizator
alexxey
Member
 
Mesaje: 469
Membru din: 02 Feb 2012, 20:30
Localitate: Botosani
Maşina: Ford Focus 2 , 1.6 TDCI, 109hp
VIN: WF0WXXGCDW5G89115


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 15 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 15 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login