Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Sep 2011, 16:15

$1 scrie:$2una. Revin cu problema mea expusa mai sus - pe la furtunul de la intercooler scapa ulei.
Intrebarea e - pot sa pun garnitura de la un motor in varianta de 90CP la asta de 109? Din Microcat vad ca sunt identice furtunele, e acelasi la 90 si 109 CP.

http://imageshack.us/photo/my-images/59 ... ooler.jpg/

Cum arata la mine garnitura:

http://imageshack.us/photo/my-images/5/dscn1006dl.jpg/

Cum arata la un motor de 90CP:

http://imageshack.us/photo/my-images/233/dscn1008x.jpg/

Ce ziceti? :)


Salut,

Parerea mea este oringurile sunt identice. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Sep 2011, 22:31

$1 scrie:$2otorul fiind de 70 CP, iar pompa de pe una de 90 CP, m-am gandit ca daca pun si injectoarele de pe aceeasi masina ca si pompa s-ar rezolva problema. Am reusit si le-am schimbat astazi , dar nu am rezolvat si problema. Se pare ca pompa trebuie reglata si trebuie sa ajung la cineva care se pricepe la reglat pompe, iar aici in Ialomita nu am incredere in niciunul. Oricum va multumesc pentru sfat.


Salut,

Indiferent de capacitatea motorului injectoarele de pe motoarele turbo au 155 bari iar cele pe pe motoarele fara turbo au 130 bari,deci ale tale si daca pui pompa de 500 cai pe motor tot 155 bari trebuie sa aiba :)
Aseara am cautat o poza cu tipul tau de pompa ca sa iti arat care este reglajul la debit dar din pacate nu ti-am gasit :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 13:15

salut, domnu` :). Partea electronica de la pompa de injectie(modelul il dau mai jos) se poate repara? Evident, si costuri :

motor:C9DB, 66KW, 1753-diesel

multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 13:20

$1 scrie:$2arerea mea este oringurile sunt identice. :)


Am fost in doua locuri la dezmembrari (mi-ar fi prins bine pana azi sa am garnitura, azi plec in concediu, la distribuitori am gasit furtun original dar vine in 4-5 zile) si ce am vazut la motoarele de 90CP era diferit de poza pe care am pus-o. WTF??

Era un furtun simplu prins cu un colier. Ala nu merge la mine.

De marti de cand am curatat pe acolo, am pus bine garnitura la loc si am strans colierul, nu a mai iesit ulei deloc. La motor nu se simte diferenta, dar e clar ca nu trebuie lasat asa pe viitor. O mai las asa o saptamana doua si apoi cand am putin timp comand un furtun nou si il schimb cu totul. Sper ca nu mi se strica vreo componenta din cauza asta. Ma linisteste putin faptul ca nu mai e ulei deloc pe acolo :)

Multumesc de sfaturi, weekend frumos tuturor!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 13:43

Salut daemon,

Daca ai scoate origul ala de acolo si ai merge cu el la magazinele pentru masini agricole si utilaje mari e imposibil sa nu il gasesti pe acolo,eu asa procedez cand nu gasesc ceva si niciodata nu m-au descurajat.
:)
Week-end placut. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 13:48

O sa va trimit o poza cu garnitura aia cand o sa o schimb. E mai complicata putin, si are pereti dubli inauntru, intre cei doi pereti venind furtunul de jos, apoi totul intra in clapeta de aer.

Deocamdata sunt linistit ca nu iese ulei, dar cand revin o sa caut si unde ati zis, si daca nu gasesc comand un furtun original, sa vad ala ce garnitura are :D

P.S.: Mi-au lasat un gust amar toti pe la care am fost sa intreb de furtunul de intercooler. Nu face obiectul garantiei, pentru ca e de cauciuc si se deterioreaza in timp, deci va fi schimbat 100% de catre cineva cel putin o data in timpul detinerii masinii. Si cu toate astea nu este in stoc la nici un distribuitor, nici la reprezentanta, nici la alte firme care aduc piese. Doar pe comanda, 4-5 zile.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 15:52

$1 scrie:$2alut, domnu` :). Partea electronica de la pompa de injectie(modelul il dau mai jos) se poate repara? Evident, si costuri :

motor:C9DB, 66KW, 1753-diesel

multumesc


Salut,

Daca imi postezi o poza cu el iti pot spune un secret :)
Daca este cel care cred eu poti scapa de el fara nicio cheltuiala si te invat cum se suprima iar din 3 fire mai folosesti decat unul singur.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Sep 2011, 16:41

masina e a unui var din Bucuresti.L-am rugat sa faca o poza, ceva, si sa o trimita.Din ce am inteles de la el, cand se incalzeste motorul ii taie alimentarea.Camd e rece porneste fara nici o problema

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Sep 2011, 12:31

buna ziua :-??

Am o mica mare problema la masina

Cred ca am joc in caseta de directie

La drum cu denivelari (sau gropi) se aude o bataie (cum s-ar izbi 2 fiare)

Am fost la un service auto am ridicat masina pe elevator,am verificat belete erau in regula apoi am tinut de ambele capete de bara si am lovit roata :-??

Intr-un final acei mecanici au dedus ca bataia se aude din caseta de directie deoarece in momentul in care se tineau capetele de bara nu se mai auzea bataia la lovirea in roata. Cand nu se tineau se auzea (scuzati explicatia babeasca )


Acum intrebare e ?

Sa fie de la caseta ?
sau de la capatele de bara ?

daca e de la caseta
Cat m-ar ajunge sa reglati caseta,caci din cate am inteles dv va ocupati cu astfel de operatiuni, si cum este de procedat ?

Masina e : Ford Focus 2 Tournir 2006 1,6 TDCI 90 CP 66kw

Va multumesc !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Sep 2011, 14:36

Salut,

Are o bucsa in caseta care este deteriorata,trebuie demontata caseta in interior inlocuita bucsa,gresata cu vaselina pe axul cremalierei si apoi se face reglajul la care te referi.
Casetele imi vin prin curierat si a doua zi de la depunere ajung la mine iar operatia costa 310 roni,suma in care intra toate materialele plus manopera dar mai putin curieratul care se plateste separat la firma respectiva.
Daca vrei sa stabilim amanunte ai nr. de tel. in semnatura mea acolo unde scrie Piese SH.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Sep 2011, 19:01

buna seara,

cam cam timp dureaza toata operatiunea ?in afara de cele 2 zile de curierat

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Sep 2011, 20:25

Maxim 3 zile deoarece bucsa se face la comanda in functie de uzura cremalierei deci cu totul cam o saptamana stai fara ea.:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Sep 2011, 12:12

Buna ziua,
Poti sa-mi spui care sunt primele semne cand se duce ambreajul?
De cateva zile la plecarea de pe loc se aude un suierat mai gros in momentul in care dau drumul la ambreaj pana la jumate, iar daca plecarea este din rampa se aude mai tare , asta se inampla cu motorul cald, la rece nu se aude nimic.
Multumesc mult

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Sep 2011, 23:47

Salut LCD MONDEO,

Zgomotul de la tine se datoreaza ori volantei cu masa dubla iar daca nu ai asa ceva e vorba de rulmentul de presiune.
Atunci cand abreiajul da semne de oboseala pedala de ambreiaj debraiaza mai sus de jumatatea cursei pedalei si se mai poate observa atunci cand vrei sa intri in depasirea altei masini pentru ca motorul se tureaza iar masina nu fuge.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Sep 2011, 07:33

Cred ca am volanta cu masa dubla (mai bine nu aveam), iar ambreajul prinde destul de jos, in depasire nu pare sa se accelereze fara rost.
Deci mai ramane rulmentul de presiune sau volanta?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Sep 2011, 08:33

Buna ziua domnul Gabi!
In ultimele cateva saptamani am observat si eu un sunet ciudat la masina mea din semnatura, la oprirea motorului. Am 2 fisiere audio cu oprirea motorului, unul cu ambreiajul apasat si unul cu ambreiajul neapasat. Sunetul ciudat apare atunci cand opresc motorul fara a apasa ambreiajul ...

Oprire motor cu ambreiajul apasat
Oprire motor cu ambreiajul neapasat

Nu stiu la ce sa ma gandesc, prietenul meu mecanic zice ca nu poate fi volanta, pt. ca a fost schimbat tot kitul de ambreiaj in martie ...
Acuma astept parerile dumneavoastra si va multumesc anticipat!
Numai bine si multa sanatate!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Sep 2011, 13:44

Salut boppzoli,

Eu iti recomand sa nu mai faci nici macar 1m cu ea pana nu demontezi eletromotorul sa vezi daca sunt ceva lovituri in el sau daca nu a scapat ceva pe acolo,suna rau de tot. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Sep 2011, 14:22

Salut LCD MONDEO,

Acelasi lucru iti recomand,eletromotorul demontat de pe cutie si in timp ce invartesti motorul manual,usor de tot,privesti in volanta daca se vede undeva frecat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Sep 2011, 23:03

Mai seamana cu rasuflatul de injector cand scapa compresia pe langa el dar totusi este ciudat deoarece ar trebui sa sufle si in timpul functionarii motorului nu numai la oprire. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Sep 2011, 08:37

Domnul Gabi!
Va multumesc ca mi-ati raspuns. Asa cum am scris si mai sus, acest fenomen se intampla numai si numai in acele cazuri cand opresc motorul si ambreiajul NU este apasat :| . Asa, dupa logica mea, daca ambreiajul nu este apasat, atunci inseamna ca ceva se invarte in cutia de viteze, iar daca apas ambreiajul in cutie nu se invarte nimic. Nu credeti ca e ceva de la cutie? :-S Ce-i drept cand schimb vitezele nu-mi agata si nu-mi scoate sunete proaste, exceptand aceea situatie cand dimineata pornesc la servici si din viteza 1-a schimb in viteza a 2-a se aude un sunet ca o roata de caruta la care ii stricat rulmentul si nu se invarte fin. Sau altfel sa va explic ... daca invart roata unei biciclete in liber si rulmentul e dus atunci face o trepidatie asa mai dura si roata se opreste ... ceva sunet din asta aud, dar numai pana in momentul in care las ambreiajul :-?? . Deci merg cu a 1-a, apas ambreiajul, dau a 2-a si tin apasat ambreiajul, se aude sunetul respectiv dupa care daca las ambreiajul nu se mai aude nimic. Tot asa se mai aude si cand dau din a 2-a in a 3-a dar nu e asa de accentuat. Toate aceste sunete se aud numai cand pornesc masina prima data dimineata si ma duc la drum cu ea. Si cu motorul cald se observa putin din aceste zgomote dar trebe sa ascult bine ca sa le observ.
Si ca sa fie intreaga povestea mea, trebuie sa va mai precizez ca am un balans mai ales in vitezele 3,4,5 atunci cand decelerez si accelerez din nou. Deci sa zicem merg cu 90 km/h in viteza a 4-a, las un pic acceleratia, cobor la 80 km/h si accelerez din nou. In momentele astea am o mica smucitura ... ce-i drept tamponul antirasucire inca nu l-am verificat dar in aprilie a fost schimbata cu unul nou, original Ford deci teoretic nu ar trebui sa fie asta problema.
Tot ma gandesc daca mai am ceva de spus ... dar nu-mi vine nimic in minte :-??
Inca ceva! Am fost de vreo 2 saptamani in Germania, si am facut vreo 3000 KM fara nicio problema.
Si inca ceva, la pornire (de 2 ani de cand am masina asta) nu am avut niciodata rateuri sau sunete dubioase in timpul pornirii motorului ...
Va multumesc pentru timpul acordat ^:)^ si va doresc numai bine si multa sanatate!

L.E.: Am la bord 225.000 km ...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Sep 2011, 14:01

Buna ziua!
Sunt nou pe forumul Ford(posesor doar de o luna) dar iata ca am o problema destul de mare.
Se pare ca mi-e stricata caseta de directie.Duminica am fost cu masina-in jur de 20 Km nu mai mult-iar luni dimineata am vazut ca mi-a curs tot lichidul de servo.Am fost cu ea la un mecanic si mi a zis ca e stricata caseta.(pana acum nu am avut probleme iar lichidul era la nivel inainte de asta)

Intrucat o caseta de directie noua costa foarte mult,am cautat si am gasit una SH vreau sa va intreb:masina mea are si aer conditionat si am mai auzit ca s-ar putea sa nu se potriveasca.Are ceva daca cea SH nu e de pe o masina cu AC?
Si inca ceva,sa incerc si o reparatie?Am mai citit prin forum si am vazut ca daca este uzura mare si acele axe sunt corodate nu merita.Dar cum nu am desfacut-o de pe masina nu stiu ce poate fi defectul.
O parere a dvs ar fi binevenita.
Multumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Sep 2011, 14:29

Salut razvan_43,

Hai sa facem o analiza la variantele care le expui si sa vedem care ar fi cea mai plauzibila pentru tine:

1-
$1 scrie:$2o caseta de directie noua costa foarte mult

Deci una noua ar fi foarte scumpa.
2-
$1 scrie:$2m cautat si am gasit una SH vreau sa va intreb:masina mea are si aer conditionat si am mai auzit ca s-ar putea sa nu se potriveasca

nu stiu cine a putut sa iti bage asta in cap deoarece nu are nicio legatura caseta de directie cu AC-ul.
3-
$1 scrie:$2a incerc si o reparatie?Am mai citit prin forum si am vazut ca daca este uzura mare si acele axe sunt corodate nu merita.Dar cum nu am desfacut-o de pe masina nu stiu ce poate fi defectul.

aici ai perfecta dreptate dar eu nu am acasa flacara violet ca sa pot vedea care este defectul la caseta de pe masina intrucat a ramas la Basexu ca sa castige ultimile alegeri si tu nu nu vrei sa o demontezi.


$1 scrie:$2 parere a dvs ar fi binevenita.


Pai Razvan avand in vedere ca nu vrei sa demontezi caseta de pe masina ca sa aflam ce probleme are iar la cea SH ti-a bagat cineva in cap o idee inexistenta ca ar fi corelata de AC iar fiind SH poti sa patesti ca un amic al meu care dupa 1,5 luni a inceput sa-i curga,eu iti fac recomandarea sa mergi si sa faci un credit bancar in euro deoarece vad ca e crescut acum si iti cumperi o caseta originala si astfel scapi de tot stresul plus ca euro isi va reveni si deci vei plati mai putin rata lunara.
Deci precum si zicala traditionala ca "obrazul subtire cu cheltuiala se tine" daca nu ai timp sau chef sa dai caseta jos ,cumpara una adevarata si le faci necaz tuturor :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Sep 2011, 20:17

Buna ziua.
Am probleme cu rolele de la cureaua de accesorii. Am citit pe un topic de mondeo ca ar merge schimbati rulmentii, ca rolelele au niste preturi astronomice. Daca ma puteti ajuta as putea face un drum la Alexandria zilele astea

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Sep 2011, 21:39

Va multumesc de raspuns.

Nu e vorba ca nu vreau sa o dau jos dar pana acum nu am ajuns la un mecanic,unu care sa vrea sa faca lucrul asta.La cel care am fost,s-a uitat putin si mi-a scos masina afara si a zis ca trebuie schimbata fara sa vada exact despre ce e vorba.Maine ajung la alt mecanic sa o desfaca si sa vad daca ce se mai poate face.
Daca nu,sigur ca va trebui alta pentru ca de masina am nevoie.O sa vad despre ce e vorba si o sa postez aici rezultatul sau alte eventuale intrebari.Nedumerirea mea este ca s-a defectat deodata...sigur ca nu stiu ce uzura are -dar sa-mi curga tot lichidul peste noapte dupa un drum destul de scurt in afara orasului...:(

Apreciez simtul umorului pe care-l aveti:)Multumesc !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Sep 2011, 21:42

Salut cation,

Fii explicit pana la capat te rog,ti-a dat cineva codurile la acei rulmenti si i-ai cumparat sau ce anume?
Stiu ca sunt scumpi,numai bratul acela de aluminiu cu rola de pe spatele motorului este in jur de 300/400 roni.
Daca nu ai rulmenti tot o putem rezolva dar asta presupune sa imi lasi masina aici pentru ca sa ii demontez si a doua zi sa ii dau la fabrica de rulmenti din localitate si sa-mi caute ceva bun care sa nu ai zgomot deloc.
Astept sa revii cu detalii dar sa stii ca imi este imposibil pana luni.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Sep 2011, 21:47

Buna sera domnul Gabi!
Daca aveti 2 min. va rog sa cititi ultiml post de pe pagina anterioara.
Va multumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Sep 2011, 00:36

$1 scrie:$2a multumesc de raspuns.

Nu e vorba ca nu vreau sa o dau jos dar pana acum nu am ajuns la un mecanic,unu care sa vrea sa faca lucrul asta.La cel care am fost,s-a uitat putin si mi-a scos masina afara si a zis ca trebuie schimbata fara sa vada exact despre ce e vorba.Maine ajung la alt mecanic sa o desfaca si sa vad daca ce se mai poate face.
Daca nu,sigur ca va trebui alta pentru ca de masina am nevoie.O sa vad despre ce e vorba si o sa postez aici rezultatul sau alte eventuale intrebari.Nedumerirea mea este ca s-a defectat deodata...sigur ca nu stiu ce uzura are -dar sa-mi curga tot lichidul peste noapte dupa un drum destul de scurt in afara orasului...:(

Apreciez simtul umorului pe care-l aveti:)Multumesc !


Salut,

Bun,sa zicem ca avem simtul umorului amandoi si vei intelege imediat de ce,pentru ca tu ai dat tonul la cantec :D
Scrii in mesajul tau catre mine ca ai citit pe forum precum ca in cazul in care cremaliera este corodata caseta nu se poate repara dar cel care spune asta pe forum sunt eu :).
Deci ai venit pe topicul meu ca sa bati saua sa priceapa iapa :)) plus ca sunt sigur ca ai vazut ca in semnatura mea scrie mare cu albastru ca repar aceste casete :)
Daca noi suntem colegi de forum si tu ai magazin de paine dar langa tine mai este un vecin care vinde aceleasi produse iar eu intru la tine in magazin si te intreb daca nu cumva vecinul face painea mai buna si as vrea sa iau de la el,tu cum te-ai simti :) :-w

Sa revenim :),de caseta noua nu se pune problema pentru ca si aia noua tot reparata este si ti-o cere pe a ta la schimb deci ai avea urmatoarele doua variante:

1-o iei pe aia de la SH dar s-ar putea ca dupa un scurt timp sa faca la fel ca a ta,adica sa te trezesti ca a doua zi nu mai are ulei in ea ,

2-o dai jos pe cea de pe masina si ori o demontezi tu si ii schimbi kit-ul de simeriguri dar iti garanteaz ca la montare ii vei rupe simeringul de la jumatate deoarece e o scula speciala care se introduce inaintea cremalierei ca sa tina totul centrat axial sau o trimiti la mine si ma ocup de tot.

Astea sunt variantele si daca iei vreo decizie putem discuta.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

19 Sep 2011, 21:54

buna seara


revin din nou
cu caseta de directie

Problema e ca mi mai curge ulei pe la simiringuri si am ulei si pe beleta din partea stanga.

E grav ?

Cred ca ar fi mult mai bine sa vin in ct cu masina decat sa trimit caseta

Si inca o chestie totusi sunt nelamurit ca uneori se aude bataia (cum e acuma si nu suport ) si dupa ceva timp ma lasa si iarasi incepe nu pot sa mi dau seama care e motivu ?


Am mai verificat nivelul de ulei servo si e cam pe gata ar trebui sa mai pun ulei?

Ce ulei imi recomandati ?


multumesc

Si cum se procedeaza? Completez cu cel care mai este in interior?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

20 Sep 2011, 00:27

$1 scrie:$2una ziua :-??
Am o mica mare problema la masina
Cred ca am joc in caseta de directie
La drum cu denivelari (sau gropi) se aude o bataie (cum s-ar izbi 2 fiare)
Am fost la un service auto am ridicat masina pe elevator,am verificat belete erau in regula apoi am tinut de ambele capete de bara si am lovit roata :-??
Intr-un final acei mecanici au dedus ca bataia se aude din caseta de directie deoarece in momentul in care se tineau capetele de bara nu se mai auzea bataia la lovirea in roata. Cand nu se tineau se auzea (scuzati explicatia babeasca )
Acum intrebare e ?
Sa fie de la caseta ?
sau de la capatele de bara ?
daca e de la caseta
Cat m-ar ajunge sa reglati caseta,caci din cate am inteles dv va ocupati cu astfel de operatiuni, si cum este de procedat ?

Masina e : Ford Focus 2 Tournir 2006 1,6 TDCI 90 CP 66kw

Va multumesc !



Salut,

De acum incolo voi avea grija sa va citesc tuturor textele cu atentie si la cei care consider ca nu prezentati seriozitate nu am sa va mai raspund.

Deci cel de sus este textul tau in care imi pui tot felul de intrebari dar nicaieri nu mentionezi ca iti curge caseta mai ales ca spui clar ca ai fost cu ea la service si ca ar fi fost verificata iar dupa 3 zile imi spui ca ea saraca curge prin toate cheile si ca vei merge cu ea asa pe distanta Suceava-Constanta.
E ok,e viata ta,masina ta,banii tai dar participantii la trafic care mor zilnic pe traseul Constanta nu mai sunt ai tai de aceea in acesta situatie nu iti voi mai raspunde la intrebarea ce parere am,de aceea fa ceeace doresti sa faci deoarece daca iti spun sa repari caseta ma vei acuza ca vreau sa iti iau eu banii iar daca iti spun sa incerci sa mergi asa cu ea si pe drum te lasa si mai faci si accident sunt convins ca o sa ai grija sa ma incrimi spunand ca ai facut asta la recomandarea mea.
Referitor la ulei,il completezi tot timpul pe parcursul drumului si pui tipul de ulei pentru care ai bani sa iei adica orice ulei de servodirectie sau pentru cutiile de viteze automatice pentru ca degeaba iti fac eu o recomandare ca vei face tot ce stii.
ATF este tipul de ulei si sa dea bunul Dumnezeu sa ajungi cu bine acasa pentru ca sunt convins ca nu vei merge singur ci iti vei expune si familia deciziilor tale.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

20 Sep 2011, 09:44

ok aici am gresit eu am omis acel detaliu deoarece baietii de la service nu mi au dat scutu jos si nu am avut cum sa vad si sa stiu.

(Traim in romania)

Acest detaliu l am observat acum 2 zile cand am verificat uleiu servo si am vazut cand era in viraj ca avea ulei pe beleta si am tras fuguta la service si acolo am remarcat ca imi curgea

De reparat oricum vreau sa o repar ca din cate am vazut e 30 de mil una noua orig " si sa fie sanatoasa" ca nu o cumpar. mai biner 3-4 bete decat 30

de acuzat nu acuz pe nimeni nu am intrat pe forum ca sa fac acuzatii la adresa cuiva mai ales ca aici gasesc tot timpul rezolvarea la pb

Eu vreau sa vin cu ea in CT pt ca aici nu prea am incredere in serviceuri si mi e ca mi o monteaza aiurea sau ceva de genu imi fac vreo gafa ca am auzit destule si cam scade nivelul de incredere
Subiect închis