Re: o explicatie din partea echipei FOR CAR !
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u am comandat o chestie si am primit alta...
M-am hotarat sa editez postul cu critica dura la adresa firmei Forcar avand in vedere modalitatea foarte profesionala de abordare a problemei cand am sunat la un consultant de vanzari.
Va salutam ! Vrem sa explicam situatia cererii dumneavoastra pentru a nu ramane atat dumneavoastra cat si ceilalti utilizatori ai forumului cu o impresie gresita asupra activitatii noastre ! Comanda facuta de dumneavoastra a fost onorata corect, cu o singura exceptie: ati dorit un clips care prinde cablul de la sistemul ABS pe un tendon pe puntea spate. Aceasta micuta piesa nu a fost identificata exact, colegul meu trimitandu-va clipsul care prinde furtunul de frana pe puntea spate. Am cautat in programul Ford impreuna cu colegul meu acest clips, dar nu am reusit sa ne lamurim care ar putea fi. Nu cred ca am gresit atunci cand v-am explicat aceasta situatie si v-am trimis pe e-mail toate imaginile din program unde ar fi putut fi clipsul dorit ! Deasemenea nu credem ca am gresit fata de dumneavoastra atunci cand, nefiind in aceeasi localitate cu dumneavoastra v-am recomandat sa mergeti la cel mai apropiat Service autorizat Ford , impreuna cu imaginile transmise de noi si sa identificati acel micut clips de fixare al cablului !
Consideram ca am actionat in acest caz corect si nu va impartasim nemultumirea declarata !
Cu respect,
echipa FOR CAR
Va salut,
Din pacate nu am primit nici un mail de la Dvs. ... (mailul era: titocus@yahoo.com sau office@galben-cleaning.ro).
De asemenea nici recomandarea de a merge la un service autorizat Ford nu am gasito pe mail (presupun ca nu ati trimis mailul la adresa corecta).
Pana la urma cred ca a fost o problema de comunicare legata de adresa de email si sper ca asta sa nu afecteze colaborarea noastra pe viitor. Piesele trimise gresit le voi trimite catre firma Dvs. asa cum mi-a spus unul din consultantii de vanzari ai firmei Dvs. Alaturat acelor piese voi trimite si o captura de imagine din Microcat pt. a evita orice alta neintelegere.
Chitanta se pare ca este in drum spre firma noastra (deocamdata nu am primito cum se promisese initial). Multumesc pt. faptul ca a fost trimisa pe fax la cerere pt. a nu avea probleme in contabilitate.
Sper ca totul sa se rezolve si sa nu mai fie probleme la viitoarele colaborari.
Cu stima
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
-
titocus - 1nsane Member
- Mesaje: 13333
- Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
- Localitate: Cluj-Napoca
- Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi