Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
28 Sep 2011, 14:08
Caut si eu o firma buna sa imi realizeze galeria de evacuare de la Ford Focusul meu 1,6 benzina din 2007.
Vreo recomandare,pentru ca la majoritatea firmelor la care am sunat au spus ca nu pot sau alte scuze....
28 Sep 2011, 22:17
Cei de la pilot cica nu pot sa faca pentru acest model desi am dubii(mai degraba sunt ocupati si nu vor)
si ceilalti au zis ca ma costa 10 milioane insa problema este ca eu sunt din pitesti si trebuie sa las la ei masina 1-2 zile(pana la urma daca nu gasesc in alta parte o fac si pasta,stau cu ea acolo ca nu o las pe mana lor singura)
As prefera daca asgasi galerie deja facuta(adusa din germania,anglia,etc)
29 Sep 2011, 18:23
Buna din nou,
Exista si asa deja facuta, dar ar trebui intrebat inca odata daca se potriveste la ei pe website:
http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=934Va fi nevoie sa modifici spoilerul - taiat sau bara tuning ca sa poti scoate cele 2 evacuari. Fiind benzina - vezi pe acelasi site si BASTUCK - toba mediana si toba finala, daca era diesel puteai sa nu mai pui tobele, dar la benzina ai nevoie.
Bine este si varianta normala cu o singura teava:
http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=432Dar asa cum am zis, ar trebui intrebat daca merge si pe sedan, stiu ca pe hatchback merge.
Calitativ e mai bun acest sistem BASTUCK decat orice "improvizatie" facuta de mesterii din Romania.
PS: mai era un site din anglia unde era valabil - conform caruia si-a facut si:
http://www.jamessimpson.co.uk/focus-st- ... ca-exhaustdar nu l-am mai notat si din cate am inteles e mai bun cel bastuck .
29 Sep 2011, 18:29
Nu cred ca ati inteles.Am deja modificata evacuare de la catalizator in jos.
Eu caut acuma decat galeria de evacuare(serpisori) si catalizatorul pe care l-am gasit insa nu il montez decat odata cu galeria.
29 Sep 2011, 18:30
Aaa. am inteles despre ce era vorba, si nu defapt toata galeria. Serpisori - recomand all custom - am un prieten care chiar si-a facut la ei, tot in jur de 2 zile a durat si s-a dus din pacate la Bucuresti pentru operatiune..
29 Sep 2011, 18:34
Probabil asta o sa fac si eu insa la primavra pana atunci mai caut poate gasesc piesa deja facuta(asta ar fi cea mai buna varianta)
29 Sep 2011, 20:09
Da i-am vazut de mult insa am cam multe dubi in provinta lor si mai ales in privinta motivului vanzari.
Sunt sudati cam urat si mie frica sa nu rasufla si mai ales sa nu fie dimensiunile corecte.
29 Sep 2011, 23:12
ce suduri mizerabile. sa nu cumperi asa ceva.
30 Sep 2011, 11:01
E vro diferenta intre motoarele de focus 2008 si 2007(prefacelift)-adica difera galeria-evacuarea.etc
30 Sep 2011, 22:15
Am trimis mail la toate firmele de tuning care vand galeri de evacuare si niciuna nu are pentru ford focus 2(ce masina renumita aveam

)
19 Oct 2011, 20:54
De asa ceva as avea nevoie!
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

21 Oct 2011, 11:15
Totusi ma bate gandul sa cumpar galeria aceasta din poza chear daca e cam urata sudura aia,oricum am de gand sa o modific umpic.Ea e facuta sa nu ii mai pui catalizator are deaja lacasul pentru 2 sonde lambo insa eu vreau sa ii pun si un catalizator sport sa fie cat de cat mai legal(nu vreau sa stau cu frica de fiecare data cand trec pe langa un echipaj de la RAR)asa ca am sa las decat o gaura pentru prima sonda si a 2 dupa catalizator.
Intrebare este urmatoarea!-Are ceva daca catalizatorul o sa fie mai in spate?(singura pe care o stiu eu este ca nu imi ajunge firul de la a 2 sonda insa un electrician o rezolva)
Aspectul galeriei nu conteaza foarte mult pentru ca o sa fie imbracata in banda termoizolanta sau poate fi slefuita insa asta iar cam lua din rezistenta!
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

21 Oct 2011, 20:25
O intrebare pentru cunoscatori?Este vro diferenta intre galeria de evacuare de la focus de 1.6 101 cp si cea de 1.6 115 cp ti-vct?
02 Feb 2012, 13:02
daca modifici evacuarea fa-o la profesionisti. tine cont de debitul necesar motorului tau. acest aspect poate fi fatal pentru motor.
daca tot faci acest efort, renunta la catalizator pentru a te bucura cu adevarat de puterea in ture mari.
dupa aceste modificari recomand remapare si mai ales adaptare pentru evacuarea schimbata in soft. anularea daca este posibila a sondei lambda 2 (cea de dupa catalizator - pentru a nu mai genera erori in dtc)
mult succes la modificari! inca odata sfatul meu este sa alegi sa mergi pe mana profesionistilor chiar daca te costa mai mult. daca reusesc sa gasesc si recomandari voi posta aici.
mult succes!
02 Feb 2012, 20:42
Am resit sa fac schimbarea pana la urma!Am cumparat o galerie din inox custom facuta in bucuresti la un service de tuning.Am renuntat si la catalizator iar sonda a 2 am pacalito cu un simulator pt sonda(cam scump dar isi merita banii).
Legat de partea cu resoftatul ai dreptate insa mai astept umpic pt ca vreau sa imi schimb si clapeta de acceleratie(una mai mare) si as vrea sa le am pe amandoua montate pe masina cand o sa fac resoftarea.
Diferenta este si acuma de la cer la pamant.Masina se comporta mult mai bine tinand cont ca in momentul de fata este schimbata toata evacuarea!
02 Feb 2012, 22:20
Salut colegu.Cum se comporta acum masina,adica se simte o crestere semnificativa de putere?
Apropo,pe unde prin Pitesti stai?
02 Feb 2012, 22:48
La Rolast stau!Sincer la cati banii am bagat in evacuare era culmea sa nu se simta!Masina are un demaraj mult imbunatatit(si momentam am jantele de iarna care au 22 kg/buc cand o sa le pun pe cele de vara de 16/kg o sa fie alta treaba)+plus ca masina trage mult mai bine din turatii mai joase.
O sa urmeze resoftare cum a spus si colegul pt ca sa mai pierdut din contrapresiunea din evacuare si trebuie sa o ducem in parametrii.
Singurul minus care il are este zgomotul care este superb la plimbarile scurte insa la drum lung devine foarte enervat pentru cei din spate
08 Feb 2012, 21:17
de curiozitate, cat ai dat pe simulatorul de catalizator?
08 Feb 2012, 22:20
150 ron+40 transportul prin fan curier pt ca prin altceva nu trimitea.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

09 Feb 2012, 12:46
aha...este un fel de prelungitor,...mai este un montaj electric care simuleaza un catalizator si se monteaza pe senzorul de oxigen, credeam ca dintr-ala ai tu.bafta
09 Feb 2012, 12:56
Sincer...cand am vazut cum arata am crezut ca mi-am luat o mare teapa!Insa se pare ca functioneaza perfect!
09 Feb 2012, 13:56
functioneaza...uite si aici...confectionat de cineva, asa cum ai tu
http://forums.evolutionm.net/evo-how-re ... r-how.html
09 Feb 2012, 15:28
E cam pacaleala cu banii!Daca as fi stiut cotele exacte m-as fi dus si as fi facuto la un strung cu costurii minime!
21 Feb 2012, 16:28
Uite aici evacuarea pe care am pus-o pe ST:
Si aici este galeria veche:
PS:Vezi ca trebuie sa izolezi termic galeria de evacuare altfel iti degaja caldura in compartimentul motorului.
21 Feb 2012, 19:04
Ai idee ce diametru avea galeria vechie si ce diametru are asta noua?
22 Feb 2012, 16:06
Nu stiu exact diametrul la galeria de admisie, dar stiu ca traseul de evacuare nou are cu 10 mm mai mult in diametru decat cel original.
Oricum galeria de evacuare noua este aproape de doua ori mai mare ca si dimensiune efectiva decat cea stock.Stiu ca a trebuit sa lase putin puntea fata atunci cand a fost montata pentru ca nu intra pe pozitie altfel.
22 Feb 2012, 16:21
Eu am marito de la 35 de mm la 42 mm si am si acuma niste problema pt ca are alta forma si la plecarile in forta motorul se lasa pe spate iar galeria atinge umpic de caseta de directie(foarte putine)!
22 Feb 2012, 16:38
Vezi ca motorul are un tampon care preia socurile acestuia.Acest tampon, in varianta stock, este o mizerie de 2 lei care se crapa imediat si astfel nu mai lucreaza cum trebuie.Eu am inlocuit tamponul original cu unul de la Powerflex poliuretanic.
Eu nu am avut problema pe care ai semnalat-o tu dar pierdeam timp (0.1s aproximativ) pana cupla motorul cu cutia de viteze.Dupa schimbare am obervat o imbunatatire a timpului de reactie al motorului.Dezavantajul ar fi ca o parte din vibratia motorului la relanti care era preluata integral de tampon-ul stock acum se simte putin in caroserie cand stai la semafor.
Pe mine unul nu ma deranjeaza acest aspect deoarece nu utilizez ST-ul zilnic, mai mult ca masina de week-end, vara.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.