de temir » 14 Sep 2011, 11:02
Imi plac flash-moburile (vedem si stim, este evident ca - dincolo de aparenta spontaneitate - se bazeaza pe un volum considerabil de munca), pentru ca, desi exista (ca intotdeauna si oriunde) posibilitatea sa fie motivate de un anume profit al cuiva, izbucnesc si se manifesta ca un cadou adresat publicului; te duci sa-ti cumperi o punga de ceva si, dintr-odata, un grup de oameni ca si tine, fara sa-ti ceara nimic, fara sa te oblige sa-i privesti/asculti, fara sa te faca sa te simti meschin daca nu le arunci niste banuti in cutiuta, te bucura si te inveselesc.
Asta cel putin spre deosebire de reclamele (cel mai adesea idioate, nesuferite, agresive, de un indoielnic gust) care iti intrerup vizionarea unui program TV care te intereseaza (solicitandu-ti si in acest chip, plata pentru cele ce te intereseaza ca si pentru cele ce nu te intereseaza).