Totul despre membri

In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde Cornel001 » 27 Sep 2008, 15:42

5 luni pt culoare... :-?? :-O scuza-ma dar chiar ca ai fost tacanit :D
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde cor_leone » 27 Sep 2008, 22:14

Felicitari pt. masina! Rosu e intradevar o culoare aparte .... =D>
Din imagini pare a fi hatchback , e adevarat? :-??
Focus II, an 2008, 1,6 benzina ti-vct , 115 cp. VIN : WF0PXXGCDP8C50075
Tot inainte , ca inainte era mai "bine" ...!
Avatar utilizator
cor_leone
Member
 
Mesaje: 317
Membru din: 09 Sep 2008, 06:15
Localitate: Focsani
Maşina: FORD FOCUS Trend 1,6 Ti-VCT 115 CP , mai 2008, hatchback
VIN: preferspritdevara

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 28 Sep 2008, 10:09

Merci mult .Intradevar e hatch .Mondeo MK2 pe care l-am avut inainte era tot hatch. Acum 1 an inainte sa cumpar masina ma gindeam la sedan.Pe atunci un coleg de forum m-a convins oarecum cu niste argumente ,ca e mai fain hatch....Si a avut mare dreptate =D>
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde B0gd4n_r » 28 Sep 2008, 16:15

mda, foarte misto culoarea, desi eu sunt fan BLACK :-"

de masina ce sa zic....misto si masina :P "sa-ti traiasca" :D
Avatar utilizator
B0gd4n_r
1nsane Member
 
Mesaje: 1359
Membru din: 21 Sep 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Maşina: BMW 520d M

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 29 Sep 2008, 07:45

Merci mult domnule ;) Am mai povestit ciudatenia ,....Toti cei care ma cunosc stiu ca am vrut culoarea panter black si eram nebun dupa culoarea asta.Dupa multe pareri deiverse cum ca ...se vad zgirieturile foarte tare pe negru,..jegul se vede rau ,...toate zgirieturile fine de la spalatorie se vad bine..etc...m-au facut sa renunt la culoarea asta,si am ales tot o extrema ...rosu :) ..Dar raman in continuare un fan al culorii ...panter black =))
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde B0gd4n_r » 29 Sep 2008, 08:05

$1 scrie:$2erci mult domnule ;) Am mai povestit ciudatenia ,....Toti cei care ma cunosc stiu ca am vrut culoarea panter black si eram nebun dupa culoarea asta.Dupa multe pareri deiverse cum ca ...se vad zgirieturile foarte tare pe negru,..jegul se vede rau ,...toate zgirieturile fine de la spalatorie se vad bine..etc...m-au facut sa renunt la culoarea asta,si am ales tot o extrema ...rosu :) ..Dar raman in continuare un fan al culorii ...panter black =))



da....pai sa stii ca au dreptate cu negru...se vede ca e murdara foarte usor...zgarieturile la fel....dar...negru e negru....eu o spal odata la 3 zile....mi-e frica sa nu imi rugineasca :-S
Avatar utilizator
B0gd4n_r
1nsane Member
 
Mesaje: 1359
Membru din: 21 Sep 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Maşina: BMW 520d M

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 29 Sep 2008, 08:39

Legat de spalatorie ...Am decis de cind am luat masina ca nu o s-o spal decit cu programul manual.Mondeo pe care l-am avut inainte o spalam numai cu periile si sincer chiar daca era alba se vedeau toate micile zgirieturi in lumina soarelui.In ce priveste numarul de spalaturi inainte eram inebunit sa o spal la 4 zile ...acum insa o spal la cel putin 10 zile .Si cu programul manual daca tot o freci zi de zi pina la urma se va lua luciul vopselei si se va matui putin.Asta daca vrei sa o vinzi dupa 5-6 ani cu aproape acelasi luciu . ;)
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 06 Oct 2008, 22:50

Salut din nou ...Nu vreau sa plictisesc cu topicul meu ,si imi cer scuze pentru ca imi dau singur un "up" .Ideea este de a inchide subiectul legat de mica problema de directie care s-a rezolvat si care ma chinuie de vreo 3 saptamani .Vreau doar sa aduc si altora la cunostiinta patania poate le va fi de folos ;) La service mi-au luat 200 Ron pentru testul de directie desi problema era de fapt cauciucul fata-dreapta desumflat(aprox.1 bar) fata de stanga 2.5bari ..ca dracu .Dupa ce am plecat de la service ,azi la o vulcanizare mi-au gasit infipte in anvelopa cu pricina un cui retezat si o sarma oteloasa care au penetrat guma ....suna deja excitant :D
Asta era tot ,...de aia tragea dreapta masina caci acum nu se mai intampla asa ceva.Aviz celor care poate patesc asa ceva ...Sa auzim de bine ,bafta .


PS: Poate vreun coleg stie daca pot pune acum senzorii presiune pneuri ...asta pentru ca am fost bou (ca sa fiu blind) si nu l-am comandat .Mie mi se pare foarte util data fiind patania mea.Multam.
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde alexandrusavu » 07 Oct 2008, 00:15

Nu se poate monta aftersale. Din păcate.
Oricum la orice drum mai lung, presiunea trebuie verificată ;)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 07 Oct 2008, 08:22

Merci mult de info .Pacat ,sincer inca mai credeam ca pot pune. :( Evident nu ma doare burta sa verific presiunea cu manometru ...era vorba de comfort sa stau in masina si sa-mi vad pe calculator monitorizarea rotilor.Daca nu ma insel mai exista parca pe linga senzorii de presiune si cei de temperatura...Asta e ..E adevarat eu verific inainte de un drum mai lung presiune si nu numai .....numai ca in ultimele saptamani "vedeam" cum iese azotul din anvelope si nu stia nimeni de ce.Ceea ce ma mira e ca nici cei de la Ford cind mi-au umflat rotile nu si-au dat seama.Trebuie sa recunosc aici am fost putin dezamagit de ei.Oricum totul s-a rezolvat cu bine :) Bafta
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde Cornel001 » 07 Oct 2008, 09:49

deci io n-am inteles nimica.
vedeai ca unul are 1.5 vs 2.5 bari si nu te-ai prins ca aia e cauza ??
nu era vizibil la asa diferenta ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde alexandrusavu » 07 Oct 2008, 09:59

Părerea mea este că acei senzori mai mult te încurcă.
Pentru că
1. mașina nu mai vine cu roată de rezervă din fabrică pt. că ai senzori care-ți zic în x km ți se desumflă roată, mergi la servici.
2. ajungi la serviceul preferat de cartier și observi că n-au sculele necesare să scoată cauciucul de pe jantă (căci sunt interconectate de senzor) - e mai ceva ca startrek ce-i pe roată.
3. se defectează unul dintre senzorii pe care ai dat $$$ destul de mult pe autostradă în drum spre Austria spre concediu => deși roata nu e desumflată, după un nr. de km mașina se oprește "pt. siguranța ta" doar ai pană ;) => doar tractat mai pleci de acolo.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 07 Oct 2008, 10:16

@Cornel : ma asteptam la intrebarea asta.Iti spun ca nu se observa ...sa-ti zic de ce...Aseara inainte sa alerg in tot orasul din vulcanizare in vulcanizare sa-mi repare cineva buba am masurat cu manometru o pres. in stanga de 2,5 Bari si dreapta de 1,95bari ..deci o diferenta de 0,55bari si nici macar nu se observa nimic.Asa ca la o diferenta de 1-1,1 bari nu se vedeau diferente asa mari ..prin urmare eram in necunostinta totala de aia am stat asa mult timp cu problema asta...Acum e invatatura de minte pentru mine si sa-mi verific regulat presiunea daca simt ceva la directie..etc

@alexandru : acum ca mi-ai dat aceste info. nici nu stiu cum sa-ti multumesc ca mi-ai luat nemultumirea de pe suflet :)
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde Cornel001 » 07 Oct 2008, 10:37

Ca sa fiu sigur ca am inteles bine, vrei sa zici ca diferente de 0.5-1 bar nu prea sunt vizibile cu ochiul liber ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde alexandrusavu » 07 Oct 2008, 10:52

Eu zic că sunt vizibile și palpabile cu ... piciorul. Pui mașina pe drum drept fără denivelări te uiți ochiometric, dai niște picioare la cauciuc. La mine la 2.3 bari nu prea mișcă cauciucul, sub se deformează vizibil la impact.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 07 Oct 2008, 12:04

Exact Cornel si-mi pare rau ca nu am facut niste poze ca sa fie mai palpabil.Cu piciorul cum zici tu alexandru...poate asa e nu am incercat.

Acum sa va zic alta poanta..Sunt la servici acum dar am fost o fuga pina jos la masina sa mai verific inca o data presiunea ....cred ca o sa devin obsedat :-O
Deci ...aseara cum v-am zis aia mi-au bagat presiunea de 2,3 stanga si 2,3 dreapta.Dupa ce am iesit din vulcanizare am mai verificat si eu cu manometrul meu inca o data ...2,3\ st si 2,3\dr..OK
Acum 15 minute in parcare presiunea indicata este 2,15 stanga si 2,15 dreapta... :-t Ce se intampla ca inebunesc .Aseara am dat 50 ron pe toata afacerea si acum la 18 ore scade iar pres.?
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde Cornel001 » 07 Oct 2008, 12:29

Ai azot ?
Daca e aer, cred ca e explicabil, e de la temperatura rotilor. cand ai iesit din vulcanizare, inca nu apucasera sa se raceasca bine, da acum dupa mai mult stat in parcare...

PS cand pui manometrul , scotand capacelul ala, nu mai pierde din presiune ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 07 Oct 2008, 12:39

Am azot ...asta-i buba .Si eu stiu la fel ...daca era aer avea o logica ,asa insa nu prea.. :-??

Cind scot capacelul fac un truc vechi si un pic scarbos(pentru altii :D )...pun niste saliva sa vad daca iese aer ....rezultatul -nici un strop de aer.Nu stiu ce poate fi .O singura intrebare imi vine acum in minte si anume de ce a scazut la fel si in stanga si in dreapta...Asta ma face sa mai astept un pic si daca maine mai scade ma duc la ei si-i mananc de vii.
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 07 Oct 2008, 22:06

GATA ! Nu mai plictisesc cu subiectul asta..M-am calmat .Am fost un bou .In sfarsit am inteles ce s-a intamplat si cum "functioneaza" azotul asta caci e prima oara cind folosesc asa ceva.Dupa ce am plecat de la servici am masurat inca odata presiunea.Surpriza ...din nou 2,3 bari stanga si dreapta(fusese cald afara).Dupa o cursa pina acasa cum zice Cornel "in conditii vitrege" am masurat :...2,45 Bari stanga si dreapta.Super tare pentru ca am inteles in sfarsit ca la caldura creste presiunea iar la rece scade identic si la stanga si la dreapta .Poate pare simplu acum dar mi-a luat ceva timp pina am aflat.Parca m-am simtit ca la Discovery in "Distrugatorii de mituri " :D Sunt tare curios daca aerul se comporta la fel ..habar n-am .Bafta
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde Cornel001 » 07 Oct 2008, 22:16

Pai asta e faza, ca aerul face asa la temperatura dar azotul nu ar trebui sa faca, asta ar fi una din avantajele sale, ca ramane constant indiferent de temp. (Cred ca VIPER ne poate confirma sau detalia).

Io deduc ca aia ti-au bagat aer si te-au taxat de azot, sau n-au bagat destul azot in loc de aer, n-a iesit suficient aer inainte sa se bage azot.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde alexandrusavu » 07 Oct 2008, 22:36

Bine că te-ai lămurit :D
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde muzica9 » 07 Oct 2008, 23:14

$1 scrie:$2ărerea mea este că acei senzori mai mult te încurcă.
Pentru că
1. mașina nu mai vine cu roată de rezervă din fabrică pt. că ai senzori care-ți zic în x km ți se desumflă roată, mergi la servici.
2. ajungi la serviceul preferat de cartier și observi că n-au sculele necesare să scoată cauciucul de pe jantă (căci sunt interconectate de senzor) - e mai ceva ca startrek ce-i pe roată.
3. se defectează unul dintre senzorii pe care ai dat $$$ destul de mult pe autostradă în drum spre Austria spre concediu => deși roata nu e desumflată, după un nr. de km mașina se oprește "pt. siguranța ta" doar ai pană ;) => doar tractat mai pleci de acolo.


nu este chiar asa complicat. este doar o valva cu un emitator radio. ;)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde alexandrusavu » 07 Oct 2008, 23:26

Te referi la 2. Că 1 este 'feature' iar 3 este des întâlnit (eu știu 2 exemple, un audi și un rav).

Poate la ford sistemul e mai simplist, eu știu un jeep 4x4 rav care nu a mai plecat până nu a cumpărat o roată cu tot cu senzor de la un dealer din grecia pt. că roata cu pana a fost avariată la service în încercarea de .. extragere a cauciucului :).
S-au urcat 2 mecanici pe jantă și s-au chinuit s-o desfacă până le-a dat sângele de la julituri.
Am răs o săptămână pe seama pățaniei prietenului.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde dragos » 08 Oct 2008, 15:19

Stiti care e chestia ,..ca o fi aer sau azot nu stiu cit la suta important e ca nu mai rasufla anvelopa si am presiune absolut egala stanga/dreapta....sunt happy :)

@Cornel: S-ar putea sa ai dreptate sa nu-mi fi bagat 100% azot ...desi a facut-o in fata mea si baiatul e de treaba(ca dau bacsisuri grase) si ma stie de ceva vreme :-?? Dracu stie ...nu mai conteaza .Data viitoare il "trag de atentie" ;)
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde steffy_bv » 16 Mar 2009, 15:21

frumoasa masina si culoarea e faina ,sa o stapanesti sanatos
Avatar utilizator
steffy_bv
Incepator
 
Mesaje: 23
Membru din: 13 Mar 2009, 15:05
Localitate: Brasov
Maşina: ford mondeo 2007 titanium x 2.0 tdci 140 cp

Re: In sfarsit am revenit ...cu al meu TangoRedMondeo MK4

Mesajde bogda1313 » 16 Mar 2009, 16:05

Stefane te-ai apucat sa dezgropi toate topicurile cu Mondeo :D ?
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login