Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
27 Sep 2008, 15:42
5 luni pt culoare...

scuza-ma dar chiar ca ai fost tacanit
27 Sep 2008, 22:14
Felicitari pt. masina! Rosu e intradevar o culoare aparte ....
Din imagini pare a fi hatchback , e adevarat?
28 Sep 2008, 10:09
Merci mult .Intradevar e hatch .Mondeo MK2 pe care l-am avut inainte era tot hatch. Acum 1 an inainte sa cumpar masina ma gindeam la sedan.Pe atunci un coleg de forum m-a convins oarecum cu niste argumente ,ca e mai fain hatch....Si a avut mare dreptate
28 Sep 2008, 16:15
mda, foarte misto culoarea, desi eu sunt fan BLACK

de masina ce sa zic....misto si masina

"sa-ti traiasca"
29 Sep 2008, 07:45
Merci mult domnule

Am mai povestit ciudatenia ,....Toti cei care ma cunosc stiu ca am vrut culoarea panter black si eram nebun dupa culoarea asta.Dupa multe pareri deiverse cum ca ...se vad zgirieturile foarte tare pe negru,..jegul se vede rau ,...toate zgirieturile fine de la spalatorie se vad bine..etc...m-au facut sa renunt la culoarea asta,si am ales tot o extrema ...rosu

..Dar raman in continuare un fan al culorii ...panter black
29 Sep 2008, 08:05
$1 scrie:$2erci mult domnule

Am mai povestit ciudatenia ,....Toti cei care ma cunosc stiu ca am vrut culoarea panter black si eram nebun dupa culoarea asta.Dupa multe pareri deiverse cum ca ...se vad zgirieturile foarte tare pe negru,..jegul se vede rau ,...toate zgirieturile fine de la spalatorie se vad bine..etc...m-au facut sa renunt la culoarea asta,si am ales tot o extrema ...rosu

..Dar raman in continuare un fan al culorii ...panter black

da....pai sa stii ca au dreptate cu negru...se vede ca e murdara foarte usor...zgarieturile la fel....dar...negru e negru....eu o spal odata la 3 zile....mi-e frica sa nu imi rugineasca
29 Sep 2008, 08:39
Legat de spalatorie ...Am decis de cind am luat masina ca nu o s-o spal decit cu programul manual.Mondeo pe care l-am avut inainte o spalam numai cu periile si sincer chiar daca era alba se vedeau toate micile zgirieturi in lumina soarelui.In ce priveste numarul de spalaturi inainte eram inebunit sa o spal la 4 zile ...acum insa o spal la cel putin 10 zile .Si cu programul manual daca tot o freci zi de zi pina la urma se va lua luciul vopselei si se va matui putin.Asta daca vrei sa o vinzi dupa 5-6 ani cu aproape acelasi luciu .
06 Oct 2008, 22:50
Salut din nou ...Nu vreau sa plictisesc cu topicul meu ,si imi cer scuze pentru ca imi dau singur un "up" .Ideea este de a inchide subiectul legat de mica problema de directie care s-a rezolvat si care ma chinuie de vreo 3 saptamani .Vreau doar sa aduc si altora la cunostiinta patania poate le va fi de folos

La service mi-au luat 200 Ron pentru testul de directie desi problema era de fapt cauciucul fata-dreapta desumflat(aprox.1 bar) fata de stanga 2.5bari ..ca dracu .Dupa ce am plecat de la service ,azi la o vulcanizare mi-au gasit infipte in anvelopa cu pricina un cui retezat si o sarma oteloasa care au penetrat guma ....suna deja excitant
Asta era tot ,...de aia tragea dreapta masina caci acum nu se mai intampla asa ceva.Aviz celor care poate patesc asa ceva ...Sa auzim de bine ,bafta .
PS: Poate vreun coleg stie daca pot pune acum senzorii presiune pneuri ...asta pentru ca am fost bou (ca sa fiu blind) si nu l-am comandat .Mie mi se pare foarte util data fiind patania mea.Multam.
07 Oct 2008, 00:15
Nu se poate monta aftersale. Din păcate.
Oricum la orice drum mai lung, presiunea trebuie verificată
07 Oct 2008, 08:22
Merci mult de info .Pacat ,sincer inca mai credeam ca pot pune.

Evident nu ma doare burta sa verific presiunea cu manometru ...era vorba de comfort sa stau in masina si sa-mi vad pe calculator monitorizarea rotilor.Daca nu ma insel mai exista parca pe linga senzorii de presiune si cei de temperatura...Asta e ..E adevarat eu verific inainte de un drum mai lung presiune si nu numai .....numai ca in ultimele saptamani "vedeam" cum iese azotul din anvelope si nu stia nimeni de ce.Ceea ce ma mira e ca nici cei de la Ford cind mi-au umflat rotile nu si-au dat seama.Trebuie sa recunosc aici am fost putin dezamagit de ei.Oricum totul s-a rezolvat cu bine

Bafta
07 Oct 2008, 09:49
deci io n-am inteles nimica.
vedeai ca unul are 1.5 vs 2.5 bari si nu te-ai prins ca aia e cauza ??
nu era vizibil la asa diferenta ?
07 Oct 2008, 09:59
Părerea mea este că acei senzori mai mult te încurcă.
Pentru că
1. mașina nu mai vine cu roată de rezervă din fabrică pt. că ai senzori care-ți zic în x km ți se desumflă roată, mergi la servici.
2. ajungi la serviceul preferat de cartier și observi că n-au sculele necesare să scoată cauciucul de pe jantă (căci sunt interconectate de senzor) - e mai ceva ca startrek ce-i pe roată.
3. se defectează unul dintre senzorii pe care ai dat $$$ destul de mult pe autostradă în drum spre Austria spre concediu => deși roata nu e desumflată, după un nr. de km mașina se oprește "pt. siguranța ta" doar ai pană

=> doar tractat mai pleci de acolo.
07 Oct 2008, 10:16
@Cornel : ma asteptam la intrebarea asta.Iti spun ca nu se observa ...sa-ti zic de ce...Aseara inainte sa alerg in tot orasul din vulcanizare in vulcanizare sa-mi repare cineva buba am masurat cu manometru o pres. in stanga de 2,5 Bari si dreapta de 1,95bari ..deci o diferenta de 0,55bari si nici macar nu se observa nimic.Asa ca la o diferenta de 1-1,1 bari nu se vedeau diferente asa mari ..prin urmare eram in necunostinta totala de aia am stat asa mult timp cu problema asta...Acum e invatatura de minte pentru mine si sa-mi verific regulat presiunea daca simt ceva la directie..etc
@alexandru : acum ca mi-ai dat aceste info. nici nu stiu cum sa-ti multumesc ca mi-ai luat nemultumirea de pe suflet
07 Oct 2008, 10:37
Ca sa fiu sigur ca am inteles bine, vrei sa zici ca diferente de 0.5-1 bar nu prea sunt vizibile cu ochiul liber ?
07 Oct 2008, 10:52
Eu zic că sunt vizibile și palpabile cu ... piciorul. Pui mașina pe drum drept fără denivelări te uiți ochiometric, dai niște picioare la cauciuc. La mine la 2.3 bari nu prea mișcă cauciucul, sub se deformează vizibil la impact.
07 Oct 2008, 12:04
Exact Cornel si-mi pare rau ca nu am facut niste poze ca sa fie mai palpabil.Cu piciorul cum zici tu alexandru...poate asa e nu am incercat.
Acum sa va zic alta poanta..Sunt la servici acum dar am fost o fuga pina jos la masina sa mai verific inca o data presiunea ....cred ca o sa devin obsedat
Deci ...aseara cum v-am zis aia mi-au bagat presiunea de 2,3 stanga si 2,3 dreapta.Dupa ce am iesit din vulcanizare am mai verificat si eu cu manometrul meu inca o data ...2,3\ st si 2,3\dr..OK
Acum 15 minute in parcare presiunea indicata este 2,15 stanga si 2,15 dreapta...

Ce se intampla ca inebunesc .Aseara am dat 50 ron pe toata afacerea si acum la 18 ore scade iar pres.?
07 Oct 2008, 12:29
Ai azot ?
Daca e aer, cred ca e explicabil, e de la temperatura rotilor. cand ai iesit din vulcanizare, inca nu apucasera sa se raceasca bine, da acum dupa mai mult stat in parcare...
PS cand pui manometrul , scotand capacelul ala, nu mai pierde din presiune ?
07 Oct 2008, 12:39
Am azot ...asta-i buba .Si eu stiu la fel ...daca era aer avea o logica ,asa insa nu prea..
Cind scot capacelul fac un truc vechi si un pic scarbos(pentru altii

)...pun niste saliva sa vad daca iese aer ....rezultatul -nici un strop de aer.Nu stiu ce poate fi .O singura intrebare imi vine acum in minte si anume de ce a scazut la fel si in stanga si in dreapta...Asta ma face sa mai astept un pic si daca maine mai scade ma duc la ei si-i mananc de vii.
07 Oct 2008, 22:06
GATA ! Nu mai plictisesc cu subiectul asta..M-am calmat .Am fost un bou .In sfarsit am inteles ce s-a intamplat si cum "functioneaza" azotul asta caci e prima oara cind folosesc asa ceva.Dupa ce am plecat de la servici am masurat inca odata presiunea.Surpriza ...din nou 2,3 bari stanga si dreapta(fusese cald afara).Dupa o cursa pina acasa cum zice Cornel "in conditii vitrege" am masurat :...2,45 Bari stanga si dreapta.Super tare pentru ca am inteles in sfarsit ca la caldura creste presiunea iar la rece scade identic si la stanga si la dreapta .Poate pare simplu acum dar mi-a luat ceva timp pina am aflat.Parca m-am simtit ca la Discovery in "Distrugatorii de mituri "

Sunt tare curios daca aerul se comporta la fel ..habar n-am .Bafta
07 Oct 2008, 22:16
Pai asta e faza, ca aerul face asa la temperatura dar azotul nu ar trebui sa faca, asta ar fi una din avantajele sale, ca ramane constant indiferent de temp. (Cred ca VIPER ne poate confirma sau detalia).
Io deduc ca aia ti-au bagat aer si te-au taxat de azot, sau n-au bagat destul azot in loc de aer, n-a iesit suficient aer inainte sa se bage azot.
07 Oct 2008, 22:36
Bine că te-ai lămurit
07 Oct 2008, 23:14
$1 scrie:$2ărerea mea este că acei senzori mai mult te încurcă.
Pentru că
1. mașina nu mai vine cu roată de rezervă din fabrică pt. că ai senzori care-ți zic în x km ți se desumflă roată, mergi la servici.
2. ajungi la serviceul preferat de cartier și observi că n-au sculele necesare să scoată cauciucul de pe jantă (căci sunt interconectate de senzor) - e mai ceva ca startrek ce-i pe roată.
3. se defectează unul dintre senzorii pe care ai dat $$$ destul de mult pe autostradă în drum spre Austria spre concediu => deși roata nu e desumflată, după un nr. de km mașina se oprește "pt. siguranța ta" doar ai pană

=> doar tractat mai pleci de acolo.
nu este chiar asa complicat. este doar o valva cu un emitator radio.
07 Oct 2008, 23:26
Te referi la 2. Că 1 este 'feature' iar 3 este des întâlnit (eu știu 2 exemple, un audi și un rav).
Poate la ford sistemul e mai simplist, eu știu un jeep 4x4 rav care nu a mai plecat până nu a cumpărat o roată cu tot cu senzor de la un dealer din grecia pt. că roata cu pana a fost avariată la service în încercarea de .. extragere a cauciucului

.
S-au urcat 2 mecanici pe jantă și s-au chinuit s-o desfacă până le-a dat sângele de la julituri.
Am răs o săptămână pe seama pățaniei prietenului.
08 Oct 2008, 15:19
Stiti care e chestia ,..ca o fi aer sau azot nu stiu cit la suta important e ca nu mai rasufla anvelopa si am presiune absolut egala stanga/dreapta....sunt happy
@Cornel: S-ar putea sa ai dreptate sa nu-mi fi bagat 100% azot ...desi a facut-o in fata mea si baiatul e de treaba(ca dau bacsisuri grase) si ma stie de ceva vreme

Dracu stie ...nu mai conteaza .Data viitoare il "trag de atentie"
16 Mar 2009, 15:21
frumoasa masina si culoarea e faina ,sa o stapanesti sanatos
16 Mar 2009, 16:05
Stefane te-ai apucat sa dezgropi toate topicurile cu Mondeo

?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.