De duminica dimineta ... am
CLIMATROOOOOOONIC !!!
Dupa multi nervi si multa munca , am incheiat cu succes montarea instalatiei originale de climatronic . M-am temut de acesta modificare , mai ales ca asa cum bine observa un coleg de forum :
a fost cea mai importanta si cea mai ampla modificare realizata de mine ! Ma mandresc ca am realizat singur atat demontarea bordului si a instalatiei vechi , cat si montarea si punerea in functiune a instalatiei de climatronic . Pot sa zic ca a fost un succes , dar am intampinat si multe dificultati pe parcursul operatiunii .
Am demontat destul de usor primul bord , dupa care a urmat demontarea la al doilea bord , pentru care a trebuit sa scot usile din fata si mi-a fost teama ca dupa ce le pun inapoi nu o sa se mai inchida cum trebuie , insa totul a fost perfect , pentru ca nu am umblat la suruburile de prindere de pe stalpi sau de pe usa , ci am demontat suruburile de pe mijlocul balamalei si in acest fel , o parte a balamalei a ramas pe stalpul masinii , cealalta parte pe usa , iar dupa montaj , usile se inchid perfect , exact ca inainte . Initial opreatiunea de scoatere a usilor a fost putin dificila datorita cablului care exista intre usa si stalp . Acest cablu are o mufa pe stalpul masinii , mufa care trebuie apasata in 4 puncte de pe lateral ca sa iasa .
Dar cea mai mare problema a aparut dupa ce am conectat toate firele de la instalatia noua , dupa care am montat bordul 2 , ceasurile de bord si volanul , am conectat mufele de la volan si motorul refuza sa porneasca ... nu se aprindeau macar ledurile in bord pe contact ... imi venea sa urlu de nervi ... am verificat toate mufele , toate sigurantele , bateria si tot nu venea curent la contactul de la volan .
Toate instalatiile auxiliare , care au curent permanent (inchiderea centralizata , bricheta , luminile de avarie , luminile interioare si cele de pozitie ) functionau ... dar la contactul de la volan nu venea curent . Asta se intampla sambata seara si eram plin de nervi , asa ca m-am dus frumos acasa sa ma calmez .
Duminica dimineata , cu bateriile incarcate , si foarte calm , am analizat problema si am luat-o pe urma firului rosu cu + ! Dupa 5 minute am descoperit o mufa care nu era conectata corect , din cauza faptului ca o bucata de izolatie de la un cablu , a cazut in acea mufa si nu mai facea contact ... am aranjat mufa , m-am asezat in scaunul de la sofer , mi-am facut o cruce si m-am rugat sa porneasca .... si a pornit ... si motorul si instalatia de climatronic !
Cam atat acum ... incerc sa pun cateva poze in seara asta .