Aproape am reusit sa pun la punct exteriorul masinii. Vremea urata si programul incarcat nu ma lasa sa fac si ultimul pas.
In ultima vreme am rezolvat toate problemele din partea din fata si, pe langa asta, au aparut cateva noutati pe ici-colo.
- schimbat bara fata de ST care avea o crapatura in buza de jos (low + snow = no fun)
- montat deflectorul de aer de sub radiator (care a zburat anul trecut pe autostrada) + inlocuite alte cateva piese de plastic din zona radiatorului
- indreptate loviturile din aripi cauzate de usi prin parcari
- indreptat capota si astupat gaurile duzelor de spalare parbriz
- vopsita toata partea din fata (bara, capota, ambele aripi), noul eleron de ST si pragurile de ST
- colantat negru mat buza de jos a barei care, in ochii mei, schimba toata fata masinii (n-am vrut sa o vopsesc negru)
- montat eleron ST, varianta cu LED si stop de frana in culoarea masinii
- montat stopurile cu LED de ST facelift
Partea de tinichigerie si vopsitorie e facuta bine spre foarte bine. Fie sunt eu obisnuit cu lucrari facute mai slab, fie de data asta chiar am dat peste un meserias care a facut treaba buna si a aliniat bine toate elementele caroseriei. Din pacate, meseriasul care s-a ocupat de indreptat si vopsit s-a ocupat si de montajul tuturor plasticelor unde a facut un dezastru de proportii:
- deflector aer radiator pus invers ("cu susul in jos")
- deflectoare aer verticale radiator neprinse in suruburi
- cleme rupte la far
- proiector pus invers ("cu susul in jos")
Pe langa problemele de montaj, care s-au rezolvat ulterior, fie direct de mine, fie de un mecanic al acelui service, atitudinea absolut mizerabila a acelui meserias, de genul, "
Eu lucrez de 26 ani in tinichigerie si mecanica. Ce pregatire ai tu de-mi zici ca doua piese sunt puse invers, doua nu sunt prinse in suruburi iar farul are cleme rupte" mi-a lasat un gust amar. Pana in acel moment service-ul cu pricipna a fost de nota 10 pentru ca m-a ajutat cu dosarul CASCO, care se impotmolise de 3-4 luni, cei de la receptie au fost foarte prompti si amabili in toate discutiile cu mine iar preturile pentru vopsitorie au fost decente.
Pragurile inca nu au ajuns pe masina pentru ca am vrut sa pun o folie transparent de protectie Oraguard pe zona aflata in spatele rotilor din fata. Astept o zi calduroasa ca sa le montez.
Am renuntat la ideea descrisa in pagina asta in legatura cu adaptarea pragurilor la caroserie, in genul Focus RS, desi am insistat si am cautat solutii. Am ajuns la concluzia ca varianta cea mai buna era sa sudez bucatele de tabla iar pentru asta aveam nevoie de un meserias cu rabdare care urma sa confectioneze acele bucati de tabla, de vopsirea multor elemente de caroserie (aripi fata, aripi spate, usi), de mult timp in care masina urma sa stea pe dreapta si, nu in ultimul rand, de multe cheltuieli. Cu parere de rau am decis ca nu merita.
Sunt in cautarea unor LED-uri care vor inlocui bec-urile de la frana. Acum am impresia ca frana se distinge foarte putin in momentul in care pozitia (LED) e aprinsa si n-as vrea sa se lipeasca de mine unul mai chior. Nu stiu ce LED-uri trebuie sa folosesc in locul becurilor de frana (cu un singur filament). Poate aveti idei...
Multumiri pentru sfaturi si ajutor: slick99, mihaibre, blo_adi, alyn_acn, MaddogulDe viitor...Urmeaza cateva pregatiri pentru sezonul ploios unde sper ca ma va ajuta
Sharkky cu priceperea sa in domeniul detailing-ului.
In curand voi incerca sa scad 1-2cm din garda la sol.
In iarna ma voi juca la bara din spate unde voi face macel, si apoi, pana in primavara, sper sa reusesc sa refac evacuarea.
Avand in vedere ca spatele masinii are eleron si bara de ST facelift ma bate gandul sa schimb tot haionul cu unul de Focus facelift. Trebuie studiat...
Si cateva poze facute in fuga (stopurile LED nu au reusit sa ajunga in primele poze
).