Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !
-

The29041993 - 1nsane Member
- Mesaje: 2402
- Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
- Localitate: Sector 3
- Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
- VIN: WF04XXWPD46A03182
Moderator: Cornel001
de The29041993 » 29 Iun 2015, 23:07
de db50rin » 30 Iun 2015, 06:50
. Oricat as umbla eu la presiuni, nu citeste senzorul map mai mult de 1.5 si trebuie unul de 3.0 bari de vw cu mufa adaptoare. Dar nu am timp de el acum.
de R Z F » 30 Iun 2015, 10:38
$1 scrie:$2oi modificari, noi cai. Mai exact, 185 cp cu presiunea de 1.47 bari. Masina trage intr-un mod demential si probabil este cel mai puternic Ford Focus 2 2.0 Tdci din Romania. Vineri, daca il "pacalesc" pe Radu_andry sa ma dau cu el sa vad cum se prezinta fata de St-ul lui.


de db50rin » 30 Iun 2015, 17:11
de db50rin » 30 Iun 2015, 19:54
ajungem la circuit si asteptam sa ne inscriem. Organizatorul imi zice sa opresc masina ca mai e pana iesim pe circuit. Cu lacrimi in ochi, invart cheia in sensul invers de ceasornic si se opreste.... sper ca nu de tot. Trec 20 de minute, imi pun transponderul pentru timp, ne suim in masina, imi spun Tatal nostru si invart de cheie. Ce frumos era daca se intampla ceva..... evident nu porneste ... Dupa ce ma opresc din Dumnezei vad un monopost scos din garaj care este aliniat si apoi toti mecanicii se pun la impins si il pornesc, fericit ca asa este trendul la Adancata, doar cei rapizi pornesc impinsi, ii invit sa se antreneze la pe Focus, ca asa da bine. O pornim impinsa, si ma jur ca nu o mai opresc decat in fata blocului, orice o fi. Intram ce circuit, Adi in dreapta si imi cere sa merg cum stiu. Acum, cand ai un pilot de nationale in dreapta, cum poti sa mergi ? Oricum ai merge, mergi prost, asa ca daca tot plecam de la premiza asta, hai sa o facem misto, adica sa mergem tare.... tare pentru mine probabil. Nici nu intru bine pe circuit si fac 50 de metri ca deja vine prima, nu ai bine mainile pe volan. Ba esti nebun, deja ? Ma corectez repede si accelerez, iesi pe exterior mult, inchizi prea repede, gaz aici, tine mai mult, foloseste tot circuitul, stai pe trasa, franezi devreme, acu prea tarziu ai franat, auzi, da-te jos. Si astea dupa primul viraj.... Daca fac cu zice asta sigur bat recordu la Bucovat. Ma pune sa merg incet acum, sa corectam trasele, nu conteaza viteza ci sa mergi corect, cursiv, sa cari viteza. Dupa un timp cu el in dreapta scot 2:05 (2:00 bestul meu). Evident eram debusolat, atatea informatii care nu puteam sa le procesez. Se termina prima sesiune si lasam masina sa se raceasca, evident cu motorul pornit. Ora 15:00. Caldura mare, probleme mari. Zic probleme pentru ca ..... la Focusul ST in bara sunt niste deflectoare de aer, deflectoare pe care eu nu le aveam si masina nu se racea corespunzator, ceea ce insemna aer cald si lipsa de putere, cu alte cuvinte masina se plafona. Asept sa vina sesiunea numarul 2 si intru pe circuit, singur, sa pun in practica ceea ce am invatat. Logic, nu mai intelegeam nimic, eram derutat complet, intru pe circuit si cum zicea domnu' Collin, "cand este derutat, ii dai blana"asta am si facut, sa merg cum stiu dar sa imi mai si aduc aminte acele sfaturi. Gaz la podea pana la fund, fum ca la balamuc, dar nu mai conta, primul viraj, stau in exterior, inchid bine, prind incredere, si usor usor imi aduc aminte ce imi zicea Adi si inainte de fiecare viraj ma pregateam corespunzator pe trasa ideala. Totul se simtea ca merge cu incetinitorul, aveam parca tot timpul din lume sa intru pe trase pentru ca ...... MASINA NU MAI TRAGEA !!! Efectiv, ma simteam ca in acele parodii cand aia mergeau in blana si erau depasiti de biciclisti si batrane in baston. Tin toate virajele exact cum imi aminteam ca trebuiau luate, evident in slow motion pentru ca asa ma deplasam, termin sesiunea si ma opresc la timpi. Clar am mers mai bine, cum trebuia, sigur sigur am scos sub 2:00, evident, logic. 2:06 WTF. N are cum domle, m-au furat astia imi zic, pana dau de Ady care se uita la timpii de pe telefon si imi zice ca undeva la 2:06 am scos. Asta e, clar nu pot sa imi imbunatatesc timpii de la Bucovat, resemnare. Se termina ziua si plecam acasa. Asa de confuz sa nu zic aiurit am fost, incat, am plecat cu placuta UNKNOWN la numar de la Adancata, IL pana in Chitila, si asta pe langa o multime de politisti care se uitau mirati la o masina cu numar "necunoscut". Asta sa nu mai zic, ca am uitat si cablurile de curent acolo. Le-am facut pe toate ce sa mai.
de mihaibre » 30 Iun 2015, 23:30

de The29041993 » 30 Iun 2015, 23:53

de db50rin » 11 Iul 2015, 22:36

. Pai si aia proasta ? Am smuls contraaripa, a iesit cu capitonajul de pe masina, la oale acolo, plus multe alte plastice, suruburi, resturi de plastice multe chestii aparent utile. Pai asta e veste proasta ? o usuram pentru bucovat man. Ne spalam si plecam mai departe.
, il astept cu interes, fireste. Stau inca 15 minute si il astept ca pe mos craciun, cand de odata apare. La cum il vad ca vine sigur scot 250 cp, e treaba serioasa zic. Se pune in masina, copiaza, porneste, NU SE FACE FUM, si ne uitam pe monitor. Osutaoptzecisicinci de cai. 185 cp, dar tot e nemultumit. Imi zice ca atat poate sa scoata si ca e maxim ce se poate scoate din motor safe. Ma uit la el si ma intreb daca numva a uitat ca e diesel masina, la 185 cp e suparat ? WTF ? Acum sa va explic. Omul este super profi, si a cautat sa faca un soft intins, ce inseamna asta, inseamna ca graficul trebuie sa fie cat mai constant, fara urcari bruste de putere care sa bubuie motorul, un soft foarte greu de facut, sa scoti 185 cp maxim, dar safe. 395 Nm fata de 400 Nm cat tine ambreiajul stock si boost 1.47 fata de 1.50 cat poate maxim turbina VNT 17. Cei 185 cp sunt dezvoltati la ~4000+ rpm iar valoarea medie pe plaja de turatie este de ~173 de cai. Spun aproximativ pentru ca inca nu am primit graficul in format .pdf, grafic pe care o sa il postez cum il am, asa ca scriu cu aprox pentru ca nu vreau sa gresesc valorile. Dragos, cu bun simtul cunoscut imi zice sa ies cu masina pe strada sa vad cum merge, asa ca intru pe Bld. Chisinau si ii dau. Cu toate inchipuirile mele, masina tragea bine, da tragea nene, si cel mai important, conditia obligatorie la softurile lui Dragos, nu exista fum. Deh, de parca mai ma interesa pe mine acest aspect. (desi faptul ca da fum, inseamna ca injectoarele mai dau avans, doar ca amestecul este sarac in aer, adica big turbo, deci, fum la diesel inseamna ca mai duce). Mergand pe premiza asta, masina cand este subturata si ii dau un lowkick de 46 in ea, se cam intuneca in spate (lipsa aer) dar daca plec de pe loc in gaz maxim, nu prea e fum, adica spre deloc, tinand cont ca am teava goala fara catalizator si finala.
)) si nu e o gluma.
de R Z F » 13 Iul 2015, 09:31
de mihaibre » 14 Iul 2015, 00:18
si un softist bun.
de R Z F » 14 Iul 2015, 12:37
de mihaibre » 15 Iul 2015, 06:53
de db50rin » 21 Iul 2015, 22:37
de db50rin » 21 Iul 2015, 23:00
de db50rin » 29 Iul 2015, 19:09
de db50rin » 17 Aug 2015, 15:50
de Mircea » 18 Aug 2015, 16:09
de Mircea » 18 Aug 2015, 16:44
de db50rin » 18 Aug 2015, 17:06
de Mircea » 18 Aug 2015, 17:46
de db50rin » 18 Aug 2015, 18:16
de Mircea » 18 Aug 2015, 19:10
de db50rin » 18 Aug 2015, 21:01
de Mircea » 18 Aug 2015, 21:15
de db50rin » 18 Aug 2015, 21:22
de Mircea » 18 Aug 2015, 21:41
de db50rin » 18 Aug 2015, 22:15
de Mircea » 18 Aug 2015, 22:24
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 23 vizitatori