Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 29 Iun 2015, 23:07

Nu e micuta presiunea? Stiu ca la motorul meu in boost ajunge la 2.3bar (info de la turbojack).
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Iun 2015, 06:50

Tinand cont ca tu ai VNT15 este normal sa mearga cu o presiune mai mare ca sa ajunga la 90/110 cp. Renaultul Megane 1.5 dCI de 106 cp merge cu 3 si ceva presiune. Masinile de la Drag cu turbine imense si 700 cp merg cu presiuni relativ mici ;). Oricat as umbla eu la presiuni, nu citeste senzorul map mai mult de 1.5 si trebuie unul de 3.0 bari de vw cu mufa adaptoare. Dar nu am timp de el acum.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 30 Iun 2015, 10:38

$1 scrie:$2oi modificari, noi cai. Mai exact, 185 cp cu presiunea de 1.47 bari. Masina trage intr-un mod demential si probabil este cel mai puternic Ford Focus 2 2.0 Tdci din Romania. Vineri, daca il "pacalesc" pe Radu_andry sa ma dau cu el sa vad cum se prezinta fata de St-ul lui.



unde ai facut softul si ce modificari a implicat? :D

suna interesant rau de tot :)
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Iun 2015, 17:11

La prietenii mei de la Iasi. Cine vrea detalii sa-mi scrie pe PM.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Iun 2015, 19:54

TOTUL PENTRU SCADEA SUB 1:20
...............................................
De cateva saptamani, tot planific aceste doua zile, sambata si duminca, ultimile ale lunii iunie, zilele care o sa imi aduca satisfactie maxima sau o sa ma faca sa muncesc si mai mult. Se spune despre Bucovat ca te duci de fun, ca nu trebuie sa te duci incrancenat. Fun pe dracu'. Totul este pe timpi, timpi care trebuie scazuti. Atat, restul sunt scuze!!!. Eu prima data cand m-am dus am scos 1:24, zic, timp bun, dar hai sa ne uitam si la ceilalti sa vedem cat au scos din grupa ..... 1:15. Naspa. Etapa urmatoare 1:23. Hai ca e bine. Etapa urmatoare 1:20..... parca se misca ceva..... dar baietii scot 1:15 iar castigatorul grupei ajunge la 1:08. Hai sa incercam ceva zic, gume mai mici, zic. 1:20. Naspa rau.... sau atat poate masina.... zic. Ma uit la timpii lui Coco care a venit adus de mine, Coco cu Mondeo de 2.2 si a scos 1:16. Naspa. Asta a fost in aprilie. Ei bine, dragii mei, prima intrebare organizatorului nu putea fi decat, cand e urmatorul Bucovat ? In iunie zice. OK. Atunci trebuie sa facem ceva.....
LUNA MAI
Toata luna mai am pus pe hartie tot ce trebuia sa rezolvam problema acelor 1:20. Efectiv ma rodea timpul ala, 5 secunde fata de pluton..... asa ca il rog pe Adi, amicul meu de la nationale sa mearga cu mine la Adancata pentru niste lectii. Zis si facut. Stabilesc cu Adi sa ma vad la ora 9 sa plecam spre circuit, il iau in masina, omul pregatit cu casca, cu cagula, cu husa la casca, tot ce trebuia, ma duc sa scot niste bani si pornesc masina. Ce frumos era daca si pornea. Ce are ? Dracu stie ? E de la baterie zic, iau cabluri, iau loganu dau curent, masina porneste. Plecam spre circuit, alimentam (cine sa mai opreasca masina :)) ajungem la circuit si asteptam sa ne inscriem. Organizatorul imi zice sa opresc masina ca mai e pana iesim pe circuit. Cu lacrimi in ochi, invart cheia in sensul invers de ceasornic si se opreste.... sper ca nu de tot. Trec 20 de minute, imi pun transponderul pentru timp, ne suim in masina, imi spun Tatal nostru si invart de cheie. Ce frumos era daca se intampla ceva..... evident nu porneste ... Dupa ce ma opresc din Dumnezei vad un monopost scos din garaj care este aliniat si apoi toti mecanicii se pun la impins si il pornesc, fericit ca asa este trendul la Adancata, doar cei rapizi pornesc impinsi, ii invit sa se antreneze la pe Focus, ca asa da bine. O pornim impinsa, si ma jur ca nu o mai opresc decat in fata blocului, orice o fi. Intram ce circuit, Adi in dreapta si imi cere sa merg cum stiu. Acum, cand ai un pilot de nationale in dreapta, cum poti sa mergi ? Oricum ai merge, mergi prost, asa ca daca tot plecam de la premiza asta, hai sa o facem misto, adica sa mergem tare.... tare pentru mine probabil. Nici nu intru bine pe circuit si fac 50 de metri ca deja vine prima, nu ai bine mainile pe volan. Ba esti nebun, deja ? Ma corectez repede si accelerez, iesi pe exterior mult, inchizi prea repede, gaz aici, tine mai mult, foloseste tot circuitul, stai pe trasa, franezi devreme, acu prea tarziu ai franat, auzi, da-te jos. Si astea dupa primul viraj.... Daca fac cu zice asta sigur bat recordu la Bucovat. Ma pune sa merg incet acum, sa corectam trasele, nu conteaza viteza ci sa mergi corect, cursiv, sa cari viteza. Dupa un timp cu el in dreapta scot 2:05 (2:00 bestul meu). Evident eram debusolat, atatea informatii care nu puteam sa le procesez. Se termina prima sesiune si lasam masina sa se raceasca, evident cu motorul pornit. Ora 15:00. Caldura mare, probleme mari. Zic probleme pentru ca ..... la Focusul ST in bara sunt niste deflectoare de aer, deflectoare pe care eu nu le aveam si masina nu se racea corespunzator, ceea ce insemna aer cald si lipsa de putere, cu alte cuvinte masina se plafona. Asept sa vina sesiunea numarul 2 si intru pe circuit, singur, sa pun in practica ceea ce am invatat. Logic, nu mai intelegeam nimic, eram derutat complet, intru pe circuit si cum zicea domnu' Collin, "cand este derutat, ii dai blana"asta am si facut, sa merg cum stiu dar sa imi mai si aduc aminte acele sfaturi. Gaz la podea pana la fund, fum ca la balamuc, dar nu mai conta, primul viraj, stau in exterior, inchid bine, prind incredere, si usor usor imi aduc aminte ce imi zicea Adi si inainte de fiecare viraj ma pregateam corespunzator pe trasa ideala. Totul se simtea ca merge cu incetinitorul, aveam parca tot timpul din lume sa intru pe trase pentru ca ...... MASINA NU MAI TRAGEA !!! Efectiv, ma simteam ca in acele parodii cand aia mergeau in blana si erau depasiti de biciclisti si batrane in baston. Tin toate virajele exact cum imi aminteam ca trebuiau luate, evident in slow motion pentru ca asa ma deplasam, termin sesiunea si ma opresc la timpi. Clar am mers mai bine, cum trebuia, sigur sigur am scos sub 2:00, evident, logic. 2:06 WTF. N are cum domle, m-au furat astia imi zic, pana dau de Ady care se uita la timpii de pe telefon si imi zice ca undeva la 2:06 am scos. Asta e, clar nu pot sa imi imbunatatesc timpii de la Bucovat, resemnare. Se termina ziua si plecam acasa. Asa de confuz sa nu zic aiurit am fost, incat, am plecat cu placuta UNKNOWN la numar de la Adancata, IL pana in Chitila, si asta pe langa o multime de politisti care se uitau mirati la o masina cu numar "necunoscut". Asta sa nu mai zic, ca am uitat si cablurile de curent acolo. Le-am facut pe toate ce sa mai.
Numai ca..... cum nu putea sa ramana asa acea situatie ma ambitionez si in urmatoarea zi deschid larg portofelul.
SLICKURI
Clar era nevoie de investitii, nu mai conta cat costa. In 2 zile deja aveam sufrageria plina, alte roti, slickuri, stropitori de intercooler, si discutii avansate pentru acele deflectoare de aer. Montez slickurile si incep sa ma dau pe strada, ce daca sunt competition only, doar suntem in competitie, si incerc un traseu virajat asemanator cu Bucovat.
Prima senzatie este un zgomot ciudat, un zumzait, zici ca mergeam pe niste roiuri de albine nu pe cauciucuri, era fun dar sa vedem cum se prezint. Traseul era compus numai din ace de par, 180 grade, exact ca la Bucovat. Abordam trasa cu viteza normala 50 km/h, masina se comporta normal. Incercam mai tare 70 km/h, masina se comporta normal si sta pe trasa, nu subvireaza. O facem pe aia greaua, cum ar zice un amic, 90km/h, ori parapet ori glorie. Masina rezista. Senzatia era incredibila, avea o stabilitate cum nu puteam sa imi inchipui. Cum sa nu te joci acum, curios din fire incerc sa vad daca si daca trag spre interior brusc, iese de pe trasa. Pac pac 90km/h viraj strans stanga, intru in jumate si trag violent spre interior, masina pierde vin viteza dar isi pastreaza trasa, usor atingand cu gumele in contraaripi. Zic, am rezolvat problema. Avem gume. Impreuna cu Alin am considerat ca 245/40/17 pentru spate, gume noi Marangoni sunt suficiente.

Asadar operatiunea Bucovat devenea usor usor, accesibila.

Maine va povestesc ce s-a intamplat in prima zi de weekend, sambata, aventura celor 900 km, ce accident am facut, cum am dezmembrat jumatate de masina la Oituz pentru a merge mai departe si multe alte aventuri.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde mihaibre » 30 Iun 2015, 23:30

o carte cand scrii? :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 30 Iun 2015, 23:53

La cum povesteste incept sa ma gandesc la Schimbator. Te pomenesti ca o fi Sorin :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 11 Iul 2015, 20:10

Si partea a doua cu pozele cand apare?
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 11 Iul 2015, 22:36

GATA, a venit acel weekend unde trebuie atacat Bucovatul.

VINERI.
6:30
De dimineata imi propun sa ma ocup de masina. O golesc, bancheta, scot tot ce am prin portbagaj, o las decat cu 2 scaune. Facem niste urcari la Manastire, masina merge bine, dar am acel sentiment ca nu trage, vesnicul sentiment ca mereu este loc de mai bine. In cursul saptamanii, dupa ce am montat deflectoarele de aer am constatat ca racordul stanga de la IC nu era prins, defapt era prins dar nu avea colierul astfel incat pierdeam mult aer. I-am pus colier strans bine-bine si masina avea un 5% randament mai bun. Desi putea sa fie Placebo, eram sigur ca masina trage putin mai bine. Stand si analizand situatia imi fac curaj si il sun pe Dragos, de la Iasi si ma programez la o optimizare de soft, mergand pe principiul ca acei 165 cp au fost facuti cu racordul neprins asa ca poate era rost de mai bine. La cat am bagat in masina in ultima saptamana, si cati bani cheltuiti doar pentru a scadea acele 1:20, ce mai era un drum Targoviste - Iasi - Targoviste. Asadar, ma programez pentru sambata la Iasi, la soft, duminica Bucovat, ce mai 1200 km erau planificati pentru un weekend ce se dorea epic. Cum era prea banal drumul, imi propun sa o iau pe Brasov, sa merg la bunul meu prieten care organizeaza Speed&Sound Festival, la Rasnov. Pe sistemul, le facem pe toate. :))
SAMBATA.
La ora 6:30, il iau pe Alin, mecanicul/prietenul/partenerul de dracii si incercam sa montam Schrott-urile, centurile in 3 puncte care urmau sa contribuie si ele la succesul de duminica. Erau un must-have pentru ca in viraje, faptul ca sunt mobil pe scaun si ma duc dintr-o parte in alta, iti da o senzatie de disconfort, ai impresia ca masina se misca direct proportional cu tine si tinzi sa franezi, asa fix pe scaun nu mai ai problemele astea, cel putin, teoretic. Cum se apucam asa si terminam, s-a rezolvat nu se poate..... suruburile de la centurile masinii sunt prea scurte fata de cum trebuie sa fie prinse Schrotturile care aveau saibele mult mai groase. Asa ca plecam direct spre Rasnov.
9:00
Suntem deja la Rasnov, ajungem primii evident, stam de taclale cu organizatorul, iar la ora 11 plecam spre Iasi, pentru ca la ora 15:30 ne asteapta Dragos la Iasi. Dupa ce primim lamuriri privind drumul care era de principiu bun, o luam din loc. Trecem de Brasov si pornim spre Tg Secuiesc, unde vedem peste tot numai tarabe cu Kurtos Colac si inscriptii in limba maghiara. Iesim din satele unguresti, si la vreo 25 km de Tg Secuiesc ne depaseste un Golf 4 Variant. Ma uit la Alin si imi dau seama ca aveam aceiasi idee, sa vedem ce stie Golfu. Asa ca ne luam dupa el. Pe reprize de accelerare, spre surprinderea mea se distanta usor usor, fapt care ma surprindea, dar cel mai mult ma surprindea ca nu dedea fum, neam. Cum in conceptia mea, toate G4 Variant sunt diesel, iar orice diesel 1.9 PD da fum si stock, se pune imediat intrebarea ce dracu are sub capota asta. Alin im spune ca poate sa fie un benzinar, un 1.8 T sau chiar un 2.8 aspirat, care el sustine ca s-au pus pe Variant. Masina, evident, nu avea nimic pe haynon, gen TDI sau VR6. Trec peste problemele astea existentiale si ii dau gaz, si se ajunge la niste viteze cam periculoase cand....... vine un TIR din fata. Din moment ce pot sa scriu acum, nu, nu a intrat in mine, omul si-a vazut de drum..... pe sensul lui de mers..... numai ca....... se pare ca pe drumul ala cam toata lumea merge tare..... pentru ca TIR-ul avea cel putin 100 km/h. Asadar, vad Tir-ul cum vine din contrasens, usor spre linia discontinua de pe axul drumului asa ca ma dau in dreapta dar in momentul cand a trecul pe langa mine se aude un zgomot extrem de puternic...... . Ca si cum a explodat ceva in motor. Un zgomot puternic precedat de alte zgomote marunte. Ma uit in retrovizoare si vad bucati negre in aer care au sarit de undeva ??!?! Alin a crezut ca a intrat in noi, initial dar oglinda era la locul ei.... Oprim, mai mult mirati decat speriati si incepem sa identificam pagubele. Facem un 360 de grade si cam totul era la locul lui, spun cam pentru ca am dat eu jos toate bandourile pentru a le relipi mai bine. Ciudat.... ma asteptam sa se fi rupt difuzoru spate Rieger, nu stiu de ce, dar la ala m-am gandit primul pentru ca de cand l-am pus tot zic ca il mai rigidizez. Era la locul lui, bara fata, la locul ei. Plecam.... nu e de la noi, zic.... mergem, ii dam 120 km/h si incepe....... incep sa se auda vocile.... mai preciz zgomotele. Erau niste zgomote constante, ca si cum aveam pana, un zgomot ca ceva se freca cu altceva, dar zgomotul se accentua si crestea in intensitate. Ce ***** sa fie, deja imi sarise dracii aia mari. Ori te strici dracu de tot ori mergi.... Ma dau din nou jos, masina era intreaga, ma uit sub ea, totul la locul lui. Jantele erau pe roti..... dar partea naspa era ca si Alin auzea, nu doar eu aveam aceste halucinatii, asa ca ridic capota, mai precis opresc motorul si deschid capota (good job Ford) si toate erau la locul lor..... Cand sa cobor capota VAD ce trebuia sa nu vad... zic. Deflectoarele mele erau zob. (Ce mi-a zis mie MihaiBre cand mi-a dat deflectorul de jos..... sa cumperi cleme speciale si sa le prinzi pe bara. Ce am facut eu ? Am cumparat cleme. Atat doar, le-am lasat in usa, ca deh, cine are nevoie de cleme cand s-a inventat surubul). Se pare ca Mihai a stiut el ce abera acolo..... dar ce, trebuia sa fie tot atat de simplu ? NU. Deflectorul de jos, pe care l-am prins de contraaripi si bara mi-a smuls si contraaripa si a bagat plasticul pe roata, astfel incat toata partea stanga atingea de roata. Acum, eu, cand mai auzeam zgomote la masina, dadeam volumul mai tare la radio si se rezolvau toate, ca eram in zona casei, dar acum aveam o problema mare. Eram la vreo 150 km de casa si 200 de Iasi si nici nu cunosteam limba bastinasilor. Dupa ce iau toti sfintii la rand, si realizez care era unul dintre scopurile acelui 90 trecut pe TIR-uri o iau usor usor spre Tg Secuiesc cautand o benzinarie sa ne apucam sa demontam. Ajungem la intrare in oras si opresc intr-un Lukoil. Acum, deh, aveam alta problema. Alin, este genul de om care atunci cand face ceva, le face sa nu le mai desfaci nici cu flexu, mai exact imi aduceam aminte cand mi-a pus deflectoarele cu cateva zile inainte m-a asigurat ca nu mai cad astea nici daca dai intr-un cap de pod, asa raman, prinse cu simt de raspundere. Ahh, cat imi doream sa fi facut treaba de mantuiala asta. Nu am avut noroc..... Ne uitam prin masina care era golita complet sa gasim unelte, un fel de MacGyver sau ceva de genul, Bear Grylls eram. Cum eram noi fierti, incepe sa sune telefoanele, toti prietenii se gaseau sa ma sune si sa imi spuna toate aberatiile de pe lumea asta, daca m-a sunatu unu sa-mi spuna ca a fatat pisica lui 4 pisoi si ca daca vreau unu... pe bune ? Acum ? Ne apucam de stilul smuls, tragem de contraaripa stanga, cu riscu sa rup toata masina. Gasim o surubelnita uitata de mine prin torpedou de lene sa o duc in casa (thx god), era si d-aia multifunctionala, chiezarie dar decat nimic era buna si cum alin statea si distrugea partea din stanga eu, ce puteam sa fac, evident sa nu il incurc, decat sa stau cu berea in mana si sa vorbesc la telefon. M-am simtit ca un roman adevarat, mai ales ca puteam sa dau si indicatii. Pana la urma era "vina lui", nu putea sa le prinda cu niste bride ? Trebuia el sa bage 15 holsuriburi sa stea fixa. Dupa 20 de minute de chin, chin pentru mine care studiam google-ul si nu concepeam ce motor avea ala pe Golf, vine alin si zice ca are o veste buna si o veste proasta. Ii zic sa inceapa cu aia buna, si imi zice ca e gata :D. Pai si aia proasta ? Am smuls contraaripa, a iesit cu capitonajul de pe masina, la oale acolo, plus multe alte plastice, suruburi, resturi de plastice multe chestii aparent utile. Pai asta e veste proasta ? o usuram pentru bucovat man. Ne spalam si plecam mai departe.
Iasi 2.0

Suntem deja cu 40 de minute in intarziere, Waze-ul imi da ETA la 16:20 iar Here, aplicatia lu peste imi da 16:50, dar eu aveam rezolvare la toate, zona rosie a treptei 5 le rezolva pe toate, si chiar le rezolva pe toate, pana dau de Oituz, unde s-au oprit nemtii in primul razboi, noi ne-am oprit de un tir care urca cu 20 km/h si nu exagerez. Eram fiert, timpul de sosire sarea de 17:00. Si erau de mers ceva km in spatele tirului pe tot Oituzul. Acum vine o parte pe care nu o pot scrie................. dar dupa 20 de minute sunt in Onesti, cu mult fum pe haion, si cu speranta sa nu fi fost niciun politist pe drum.
IASI
Multumita lui sfantu satelit, aka Waze care ma tentiona corect de fiecare data, ajungem in Iasi la 16:30, ora decenta tinand cont de micile obstacole aparute si o bag direct in garaj la Dragos care linistit mi-a zis ca nu e nicio graba.... chiar asa.
DYNO
Montam chingile, montam aeroterma, deschidem geamurile, ca doar era diesel si punem primul run la dyno. Eu, in ipohondria si paranoismul meu, eram convins ca am mult mai putin, ca sigur tragea mai prost masina, sigur sigur. Ei bine, acum era momentul sa aflu daca sunt paranoic.
SUNT. Fix, cat era si acum 1 an, cu precizarea ca am mai scos 2 cai, parca 167 cp aveam la primul run, pe final era in crescendo graficul, cu putin. Acu, daca era geometria la turbina, alta problema diagnosticata de mine, graficul trebuia sa arate ca la cutremurul din 77, plin de zig-zaguri, fluctuatii si alte anomalii. Masina era in grafic.
Dupa ce Alin imi reaminteste ca problema nu e la masina ci la mine, ii raspund sec ca e discutabila problema si plec sa ma delectez la bijuteriile din garaj. Si erau ceva bijuterii. Un Speedster de 550 cp care scoate pe 402m cam 10.5 sec(+/-) timp scos de ursii turbo de 900 cp. Un Polo TDI de 300 + cp care a scos 12.5 sec la Turda, si celebra masina UGA, un Kadett care candva, a facut istorie la cursele de masini. Erau ceva masini, tre sa recunosc.... Vine Dragos, scrie softul nou si pune in miscare rolele. Sa vedem, daca am venit cu folos la Iasi sau in plimbare la Iasi, tare imi doream sa fie prima varianta. Se opreste dyno, si il vad pe Dragos care pleaca bombanind sa mai editeze ceva. Ma uit pe monitor, 175 cp. Ohoo, e ceva. Stau 15 minute si vine Dragos, din nou, se pune in masina, copiaza softul si mai facem un run. Pornesc rolele si imediat se intuneca in hala, fum ca la balamuc. Pleaca Dragos din nou bombanind dar zice ca acum stie care e problema :D, il astept cu interes, fireste. Stau inca 15 minute si il astept ca pe mos craciun, cand de odata apare. La cum il vad ca vine sigur scot 250 cp, e treaba serioasa zic. Se pune in masina, copiaza, porneste, NU SE FACE FUM, si ne uitam pe monitor. Osutaoptzecisicinci de cai. 185 cp, dar tot e nemultumit. Imi zice ca atat poate sa scoata si ca e maxim ce se poate scoate din motor safe. Ma uit la el si ma intreb daca numva a uitat ca e diesel masina, la 185 cp e suparat ? WTF ? Acum sa va explic. Omul este super profi, si a cautat sa faca un soft intins, ce inseamna asta, inseamna ca graficul trebuie sa fie cat mai constant, fara urcari bruste de putere care sa bubuie motorul, un soft foarte greu de facut, sa scoti 185 cp maxim, dar safe. 395 Nm fata de 400 Nm cat tine ambreiajul stock si boost 1.47 fata de 1.50 cat poate maxim turbina VNT 17. Cei 185 cp sunt dezvoltati la ~4000+ rpm iar valoarea medie pe plaja de turatie este de ~173 de cai. Spun aproximativ pentru ca inca nu am primit graficul in format .pdf, grafic pe care o sa il postez cum il am, asa ca scriu cu aprox pentru ca nu vreau sa gresesc valorile. Dragos, cu bun simtul cunoscut imi zice sa ies cu masina pe strada sa vad cum merge, asa ca intru pe Bld. Chisinau si ii dau. Cu toate inchipuirile mele, masina tragea bine, da tragea nene, si cel mai important, conditia obligatorie la softurile lui Dragos, nu exista fum. Deh, de parca mai ma interesa pe mine acest aspect. (desi faptul ca da fum, inseamna ca injectoarele mai dau avans, doar ca amestecul este sarac in aer, adica big turbo, deci, fum la diesel inseamna ca mai duce). Mergand pe premiza asta, masina cand este subturata si ii dau un lowkick de 46 in ea, se cam intuneca in spate (lipsa aer) dar daca plec de pe loc in gaz maxim, nu prea e fum, adica spre deloc, tinand cont ca am teava goala fara catalizator si finala.
Ma intorc la garaj si ii zic lu alin sa ii dea si el o tura, sa vada ce poate noul soft. Iese asta pe strada ii da cum le dadea Stefan bataie la turci (ca tot suntem in Moldova), urla Forduletul ca toti dracii, spre remarca lui Dragos ca se aude ca un V8. Da, acum are un sunet intre un Boxer de Subaru si un V8 aspirat. (cine vrea sa se convinga il invit sa o asculte live sa vada daca aberez sau nu). Se intoarce Alin si nu apuc sa il intreb ca ii vad acel zambet de om retardat si zice ca trage muuult mai bine, ca se simt caii si ca este cu totul altceva. Si totul de la un racord strans prost, intr-o parcare in bucuresti..... concluzia..... un colier pus unde trebuie aduce + 20 cp :)))) si nu e o gluma.
Ne intoarcem spre Targoviste, fericiti, postam pe FB ca toate drumurile spre Craiova (Bucovat) trebuiesc facute via Iasi, zambesc cand imi scrie unu ca stau prost cu geografia, ii dau dreptate, ajungem la ora 23:30 acasa, obositi dar fericiti ca masina merge intr-un mare fel, ma pun in pat cat pot de repede pentru ca a doua zi plecam spre Craiova si cand ma intreaba prietena daca pot sa transpun intr-o singura propozitie ziua ce a trecut, fara sa stau pe ganduri ii zic "Ce motor o fi avut ala pe Golf?", si adorm stiind ca poate niciodata nu o sa aflu.

Urmatoarea postare o sa fie cu experienta extraordinara de la Bucovat, cum a fost drumul impreuna cu un Megane Rs usurat si un Golf de 550 cp, cum ne-am distrat cu un A7 3.0 TDI, scandalul teribil pe timpii finali si multe alte aventuri.
Fişiere ataşate
11707498_876905529041554_8305012187306395294_n.png
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 13 Iul 2015, 09:31

bre, esti tralala... zi din ce ai facut caii astia ca am fost in weekend la suceava si plec si vineri iar... ce modificari de piese ai facut?

ca la soft oricum trec pe la Dragos...

multam...
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde mihaibre » 14 Iul 2015, 00:18

are intercooler si evacuare directa ;) si un softist bun.
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 14 Iul 2015, 12:37

Mihai, zi de unde iau intercooler
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde mihaibre » 15 Iul 2015, 06:53

Airtec gen 3 sau roadsport cred ca e aceeasi smecherie. Www.ebay.co.uk
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 21 Iul 2015, 22:37

Incheiem miniseria cu ultimul episod, ziua Z sau mai bine zis, ziua B, povestea noastra incepea asa.

Cine dracu sa mai doarma dupa drumul de la iasi ?!!?! Deja pe la ora 2 m-am resemnat cu somnul si intru pe youtube sa caut on-boarduri de la Bucovat. Sa vad trase, idei.... orice. Cu slickurile poti ataca mai puternic, o trasa de viteza mult mai pe interior, ca te tin imi zicea un prieten. Altul, mult mai incurajator imi spunea ca poti intra in sant daca nu sunt calde. Iar altul ma invita la pescuit fara sa-mi mai bat capul ca tot audiul de 300 cp o sa castige. Deh, dupa fotbal si politica, vad ca romanasul se pricepe si la curse. Ma uit la ceas, ora 3:00 AM. Uit de toate, imi limpezesc mintea, fac un dus rece si ca orice om responsabil pe care il asteapta o zi grea .... ma bag la un FIFA.

Dimineata
Cu doar 2 ore de somn, il iau pe Bogdan, amicul cu cea mai rapida indemanare de pus si dat jos roti si plec spre autostrada unde Alex Apr, ma astepta de vreo 20 de min, nervos ca de ce ma misc greu. Probabil la 500 cp, viata pare mult mai rapida, zic. Altaturi de Alex trebuia sa vina si Coco, cel care a scos 1:16 data trecuta cu un Mondeo Turnier 2.2 Tdci cu powerbox (o prostie, parerea mea) si slickuri. De data asta urma sa vina cu un Megane Rs, usurat la extrem, 2.0 T de 224 cp, cu slickurile de la mine pe fata si semi-slick pe spate.
In timp ce ma indrept spre autostrada, ma pun pe dat telefoane, Alex ma astepta la nush ce KM in benzinarie iar Coco...... Coco al meu era la party. WTF. Bah, azi e Bucovatu ii zic, iar in 15 min sunt pe A1, tu esti in bucuresti la party ? DA ! Pai si ? Pai si ce ? Omu era clar ca nu avea toata tigla sau placile de azbociment pe casa.... . Cel mai misto a fost ca ma asigura ca in 20 min pleaca de la party, se duce in Crangasi acasa, isi ia masina, face dush, isi pune rotile si vine si el. .... No comment. Ok, dar vezi ca e 6 fara ceva si la ora OPT se inchide traseul la Bucovat, asa ca fizic nu ai cum sa ajungi. Nu-mi fac griji zice, ajung.
Intram pe A1, oprim la benzinarie, bagam motorina buna si o intindem spre Craiova via Pitesti, in compania Golfului lui Alex care facea ca toti dracii aia mari, flacari, rateuri, explozii si toate cele.
Nu va mai povestesc ce a fost pe drum, omul merge tare, iar eu, noroc cu traficul ca ma tineam dupa el, si ajungem in jur de 7:45 la Bucovat si invocam toate relele de pe lumea asta pentru Coco, ca a facut pana la toate rotile, ca a intrat intr-un tir, ca l-a depasit motorul, ca asa si pe dincolo, cert este ca a ajuns si el la cam 30 min dupa noi ceea ce a fost ok.
CURSA
Incep sa vina bajetii (fac aceasta paranteza aratand calitatea deosebita a celor care participa la eveniment. La Bucovat nu exista rivalitati, ca ala e mai bun, ca ala are pile, ca ala e nustiucum. Toata lumea este prietena cu toata lumea, se dau sfaturi, solutii de editari softuri pentru cei cu stand-alone-uri, ce temperaturi sunt bune la slickurile alea, trase, etc. Aceste lucruri fac ca sa te simti ca intr-o mare familie, mergi de bucurie, sa te revezi cu prietenii care impartasesc aceeasi pasiune, iar pentru asta toti merita respect maxim) Aproape toti se mandresc ca si-au mai facut cate ceva, ala alta turbina, ala alte gume, setari la suspensii toata lumea are cate ceva cu care sa mai scada ceva secunde.

PRIMA URCARE
Se anunta startul, primii plec pilotii de drift, si ce piloti, EvL Santos cu un urs V8, Radu Vaduva cu o pisica M3Turbo de ~900 cp si Sorin HAI-ul cu alta pisica turbata. Ei sunt primii, ii auzi cum urla si ataca virajele, mai ca iti vine sa renunti la cursa si sa te duci la spectatori. Stabilesc cu Bogdan sa punem slickurile pe urcarea 3 si 4 sa vedem in 1 si 2 ce timp scot cu gumele de strada. Suntem ultimii la start, aranjati cu cap de catre Team Managerul echipei, adica de mine. Va zic dupa si de ce . Din 60 de masini anuntate au ajuns 35 la start dar si cu astia, parca a durat o vesnicie pana a venit si randul nostru. Pleaca Alex primul, se da cu softul de 300 cp, un fel de recunoastere, era prima data la el. Wututututu, si pleaca in injuraturile celor de la stard cu timpanele tiunind. Vine randul meu. Incep grijile.... o tine masina ? O bubui ? 185 cp virgini de cox. Dar trasele... sa o iau cum stiu ? Cum a zis ady ? WTF, ori sant ori timp bun. Se zice la Bucovat ca toti cei care au performat au cazut macar o data in sant sau mai rau, in curtile oamenilor. Incurajator..... Organizatorul imi bate in geam si imi zice sa-mi pun centura si sa plec la si 30. 27...28.... 29..... GO ! Plec tare, ma uit in oglinda fum deloc, taci ca e bine, iau primele viraje bine, ma tin trasele, ajung la virajul doi, la spectatori, full de oameni, cei mai multi veniti vreodata, trec de jandarmi (reperul unde cam tre sa franezi), franez, trasa buna, virajul 3 trasa buna si asa mai departe spre satisfactia mea ca o sa iasa bine urcarea si scadem sub 1:20. Parcurg toate virajele cum trebuie si ajung in gaz maxim la finish. Acolo ne asteapta un cetatean cu o tabla mare metalica unde un un marker scrie timpii. Pentru prima data se dau timpii LIVE, deci poti vedea cum stai. Strabat toata coloana de masini, trec de Alex care era cu un zambet pe bune, ii place la coasta se pare, si merg spre tabla sa vad timpii. 1:20.9 FMM. Iar 1:20 ?!?!?! Si am mers bine ..... Da, e clar, trecem la artileria grea. Slickurile.
URCAREA 2
Il sun pe coborare pe Bogdan, sa treaca urgent la start sa montam slickurile, e groasa. Nu prea ii convenea sa piarda locul bun de la virajul 2 dar sigur nu ii convenea sa se intoarca cu maxi spre targoviste. 5 minute. Atat i-a trebuit sa puna slickurile. Acum incepea greul, sa le incalzim.... Ideea mea era ca in dreptul nostru era un drum perpendicular care ducea spre alte sate, dum bun, asfalt, ideal sa le incalzim pe acolo, numai ca, intre drumul perpendicular si drumul principal era nisip, mult nisip iar gumele incalizite bine + nisip = 0 aderenta pentru ca nisipul intra efectiv in gume si nu mai iesea decat cu penseta. Nu era afacere .... Asa ca plec sa le incalzesc spre zona unde era inchis drumul, circa 200 m, printre masini parcate si politisti nervosi, dar nu aveam ce face, si oricum, era inchis drumul. Facem zig-zaguri pana incepe sa se auda acel zumzet, acel zgomot pe care il asteptam, semnul ca erau lipicioase. Coco le avea deja puse pe masina, si spre surprinderea mea, nu s-au racit, erau calde si ale lui.
Pleaca cei din fata, pleaca Alex si ma pun la start increzator. Ma bate gandul sa plec tare dar mi-e ca rup planetarele, asa ca plec putin mai incet, urmeaza prima curba la dreapta.... o luam blana ? o tine gumele ? pe site spun ca sunt optime peste 50 grade ? Or avea temperatura ? Aflam imediat.... intru tare, gumele tin incredibil de bine, spatele, excelent, mult mai bine ca in prima urcare, ajungem la virajul cu spectatori, un viraj larg, cu ceva mai mare viteza, acum sa vedem, franam putin si ii dam gaz, gumele tin excelent, nicio senzatie de subvirare sau supravirare, eram exact ca pe sinele de tren, urcam increzatori, ajungem la finish si acum sa vedem. Imi fac in cap o retrospectiva si zic ca am mers bine cam peste tot, usor in virajul 4 am gresit putin dar nu era grav, cat sa fie sub 1:20 ? Daca tot 1:20 scot nu mai urc, jur, nu are rost, zic. Vine finishul, si opresc efectiv langa tipul cu tabla sa-mi vad timpul, spre maxima surprindere a lui ca nu se astepta la asa ceva. Plm, cine mai astepta sa parcheze si sa mearga pe jos 200 m. Cobor geamul si ii tip la el, prietenescul, DA-TE ASAAA. Ma uit pe lista, si nu ma vad, 23, cat are 23 ? stai ca acu imi da pe statie, 1:19. ATAAAAAT. Am coborat sub 1:20. A fost o gura de oxigen extraordinar de buna, a fost dovada ca se poate. 2 etape la bucovat cu 1:20 pe linie. Trebuia sa vina si 1:19. E clar, vreau mai mult. Cobor spre regrupare si il sun pe Ady care mi-a zis ca daca fac ce mi-a zis el la urmatoarea mai scad sigur o secunda. Temperatura era in avantajul meu, se incalzea afara, ceea ce inseamna o aderenta si mai buna. Sa coboram, zic.
URCAREA 3
Ne regrupam si ma duc la Alex, omul avea 1:14 iar Coco cu Meganul 1:12. Daca Alex era oricum din alta galaxie, Coco mergea surprinzator de bine. Masina golita extrem, cu plafonul din plexi, slick fata si semi slick spate, motorul stock dar Coco avea avantajul ca era obisnuit cu viteza, omul avea un Kawasaki de curse si se dadea pe circuite in tara si in afara si era obisnuit cu senzatiile. Si acum...... mai era ceva. Coco cand a rupt motorul la Megane Rs, ce a facut ? Si-a luat alt Megane Rs. Eu daca rup ceva stau juma de an pe bara. Psihologic conteaza si asta.
Pun mana pe gume, erau mai calde ca data trecuta, mult mai calde, se apropiau de pragul ca nu prea puteai sa stai cu mana pe ele. Ceea ce era bine, dar nu prea. De ce ? Pentru ca aveam super aderenta pe fata si spatele era stock, gume de strada, cata aderenta sa aibe 245-urile de pe spate ? Era o diferenta mare. Dar ce mai puteam schimba ? Aia e .....
Ma uit la alex, omu era cu laptop-ul in brate, o juca Farmville ? Sa vedem. Deloc, omu isi activa softul de 500 cp. Corectii, parametrii, toate cele. Vine si ma intreaba daca sa plece din launch control. Din partea mea putea sa plece si din marsarier, daca il ajuta, sa plece cum poate. Se pune la start, trec cele 30 de secunde, zgomotul devine mult mai gros, mai gutural asa, pleaca din 4500 rpm cu o diferenta vizibila din masina mea, si urca glont pe serpentine..... Urmeaza JE, ma aliniez. Da, da, plec la si 30 ii zic organizatorului care imi reaminteste sa port centura. Ultima mea grija. Trec secundele si plec turat, la 4000 rpm, primul viraj, intru mult mai tare, fata se aseaza bine, spatele gliseaza usor, imi dau seama ca nu e bine de loc, spatele incepe sa fuga, naspa, urmeaza virajul 2, cu spectatori, e in jur de ora 12, sunt cel putin 2000 de oameni, toti cu telefoanele in mana, trec de jandarmi, franez mai tarziu, ies de pe trasa mea de interior si incerc o abordare mai in viteza, gumele tre sa ma tina, sunt calde, astept, astept, si ma incadrez pe trasa, mai spre exterior dar cu o viteza mai mare.... si se intampla beleaua, fata se incadreaza bine, spatele gliseaza mult, supravirez, simt cu pleaca urat si in jumatea virajului in loc sa ies pe exterior ies pe mijloc, pierd ceva viteza dar datorita softului, sa ii dea Dumnezeu sanatate lui Dragos, masina recupereaza bine (cu softul vechi vroia inferioara) si iesim din viraj, pana la virajul 3 la dreapta imi fac calcule, fortez sau merg cuminte, hai sa mergem cuminte zic, sa nu fortam, sa vedem cum e cu semi driftul, intru in virajul 3 cu treapta 3 in 4000 rpm, dreapta, masina iar pierde spatele dar o face elegant si nu ma arunca de pe trasa, senzatie noua, nu m-am mai intalnit cu asa ceva dar hai sa vedem cum le controlam, e clara treaba, o sa danseze din ce in ce mai mult, si daca e rost de dans, pai dans sa fie, intram in virajul 4 la stanga, tot larg, intru tare dar prudent, spatele pleaca dar controlabil si usor usor incerc sa controlez pana la finish, unde cetateanul de la timpi imi face semn sa merg pana la capat. Asa si fac, dar bag un sprint pe jos pana la el si vad timpii. 1:18. Inca o secunda data jos. 1:18:8 ceva de genul. Deja mi-am batut asteptarile. Cobor mai mult pe ganduri cum sa fortez fara sa o rasucesc pe traseu.....
URCAREA 4
Ultima urcare.... sa vedem vreun 1:17 ? Deja e prea mult pentru ziua de azi, dar de ce nu. Imi dau seama ca e riscul prea mare sa fortez inca o secunda, desi senzatia era ca se poate, cel putin masina poate, mult mai mult, dar secretul era sa car viteza in curbe, sa merg in curbe mai tare, dar deja eram in derapaze mai mult sau mai putin controlate. E ora 13, deci, si mai cald. Aderenta si mai mare pe fata, si mai slaba pe spate. Sa fortam ? Sa nu fortam ? O exista maxi taxi de Targoviste ? Fuck, fie ce o fi, ori la bal ori la spital. Fortam. Aia e, macar o fac dauna onorabil, nu aiurea pe drumuri publice.
Ne asezam la start, eram atat de montat incat nu ma mai interesa nimic. Imi suna telefonul il inchid si il arunc in torpedou fara sa ma uit la cine ma suna. Imi explica din nou, mecanic, organizatorul cum e treaba cu plecatul la si 30, il aprob din cap, si aia e. Stiu ca softul e facut pana la 4500 asa ca plec in limitare. Se face si 30, plec bomba, ce launch control, ce 500 cp, plecare nene de diesel, de data asta cu fum, ori ori, primul viraj, dreapta, franez usor si il iau in gaz maxim pe interior, si controlez usor trasa si ies cat mai in exterior, sa profit de tot drumul, ma incadrez pe exterior, ma uit la jandarmi, nu mai erau, nu conteaza, e un semn, fara frana, aia e, tin treapta 3 pana ajunge pe rosu, spre disperarea sagetii rosii care imi face semne disperate sa schimb, ce sa schimb, jar mananci, ca pe hotii de cai, virajul la stanga, masina danseaza mult, rotiile spate scartaie grav, pedala calcata la podea, masina desi da sa fuga spre exterior, o dirijez din volan spre exterior sa ies unde trebuie, ce e dupa ea ? fac traseul cu spectatori perfect, urmeaza al treilea spre dreapta, gaz si controlare catre exterior, masina derapeaza mult dar daca o controlezi sa iasa unde vrei, ea merge unde ii zici, imi dau seama ca nu trebuie sa merg cum ma duce masina si ca trebuie sa o fac sa mearga dupa cum vreau eu. Punct, am invatat chestia asta, de nevoie, din disperare, iar treaba asta nu o inveti in dreapta sau de pe onboarduri sau pe net, o inveti la volan, mergand la limita, cautand cu disperare sa intri cat mai tare si sa iesi si mai tare, parcurg toate virajele cu gazul la podea, frane usoare de corectare dar pedala la podea, ca la aspirate. Fum in spate mult, dar nu mai mult ca in alte dati, decent pentru coxul si temperatura de afara. Ajung sus, la finish, cu sentimentul ca tre sa fie un timp al dracu de bun. Ajung la coada, trag frana de mana, o las pornita si ii vad pe alex si pe coco deja la tabla. Ii intreb de la departare si imi spun ca Coco are 1:11 si Alex 1:12. Merg sa-mi vad timpul... cat sa fie, sigur e mai mic de 1:18:8 si ma uit pe grafic. 1:18:3. Cu inca jumatate de secunda mai putin. Acum, sa nu il maniez pe Doamne Doamne, se putea si 1:17 dar totusi, era un progres fantastic, indiferent cum as privi situatia.

Ajung acasa fericit, masina a mers extraordinar, o basculanta de multumiri lu' Dragos de la Iasi si celor care mi-au dat sfaturi. In septembrie, ultimul Bucovat, vreau 1:15. Am zis am zis. Mi-am luat gume si pentru spate, slickuri medii, facem cursuri de pilotaj pe Prejmer, totul pentru 1:15.

Atasez niste filmulete si poze cu portocala.
Fişiere ataşate
Picture 145.JPG
IMG_2095.JPG
IMG_2043.JPG
IK5_8141.JPG
IK5_8140.JPG
DSC09059.jpg
DSC09056.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 21 Iul 2015, 23:00

https://www.youtube.com/watch?v=qIdGTHg ... e=youtu.be

O filmare primita cu una dintre urcari cand imi supravireaza. Ce este interesant e ca desi i-am dat pedala la fund, nu a scos fum mult, fata de ce era inainte la spate, este euro12 aici.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 29 Iul 2015, 19:09

Pentru domnul MihaiBre, urcare la 185 cp, FUMLESS. Fata de alte softuri de 160-170 cp LOCOMOTIVE. Stie el despre ce vb.

https://youtu.be/xt0RXrMSJFM

si alt film, alta perspectiva. Eu zic ca in sarcina, cu pedala la fund, cu slickuri si pe o caldura infernala de luna iunie se prezinta bine cazanul....

https://youtu.be/PmThh_rHRic
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 17 Aug 2015, 15:50

Cursuri de pilotaj. Cine este interesat ? Costa 100 E, se tine pe 6 septembrie la Brasov, pe Prejmer. Cursurile sunt indicate pentru orice persoana care doreste sa isi dezvolte abilitatile de condus. Nu necesita masina puternica, pentru ca invatam trasele ideale. Va asigur ca ajuta in trafic, sa stim cat si pana unde are limita masina.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 16:09

Daca tot o faci asa frumoasa de ce nu ne reprezinti la SAM?
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 18 Aug 2015, 16:31

Daca nu e RS!:))
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 16:44

Se pare ca cineva are chef de glume, eu intrebam serios, valabil si pentru tine si poseidon, vad ca activati foarte mult pe forum dar la intalniri ....Sunt convins ca o puteti face si pe facebook sau pe mesaje private, dar cine mai vede?
Sau probabil e mai important UNKNOWN dar acolo masinile voastre nu se prea pot compara cu celelalte forduri.
Frumos sa vezi alte forduri prezentabile la SAM sau alte evenimente dar care nu reprezinta clubford, dar au grija sa vina la intalnirile anuale poate poate castiga ceva si apoi ne dau cu flit cu prima ocazie.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2015, 17:06

Salutare, o sa fiu prezent la SAM desi nu prea imi plac mie genul acesta de evenimente. Sincer, nu ii inteleg pe cei cu M3, Audi Rs4, si multe alte masini de xxx cai care nu fac altceva decat sa stea parcate si lumea sa le faca poze. Nu am inteles asta niciodata, sincer, nu mai zic de faptul ca avem in oras niste super masini (nu le mentionez ca sunt singurele de gen si ies discutii aiurea) de 500 hp + care nu merg DECAT cu 60 km/h prin oras. Nu mai bine iti iei diesel daca mergi asa... in fine, fiecare cu placerea lui nu ? Singurele expo-uri de gen care imi plac sunt cele facute la munte, gen, unde stai 2 zile si te distrezi cu anturajul. In rest, din punctul meu de vedere, Fordul meu are ca destinatie clara, evenimentele auto, spre exemplu coasta Bucovat si daca sunt clase de diesel, sa particip la regionale. Asta este placerea mea, unii prefera air-ride sa priveasca cum topaie masina, eu prefer sa ma dau cu ea.

Referitor la SAM, noi, Unknown, o sa fim iarasi cel mai mare club prezent, estimam peste 30 de masini acceptate, o sa fie un record fata de alti ani deoarece au venit multe masini bomba in club, ca idee, Lamborghini, Rs5, si Seria 6 GC ale aceluiasi proprietar, Golful lui Apr care se prezinta intr-o noua configuratie, un VW Golf 6R facut de Exelixis de 700 cp prezentat de ei ca cel mai puternic 2.0 TFSI din Europa (desi ma cam indoiesc), un C63 Amg de la craiova, Focusul Rs al lui Ionut (cel Alb), Mustangul Shelby lui Coco, probabil Matei cu BMW E92 M3 Kompresor (prezent doar sambata), D-Duba cu cel mai performant sistem audio din Ro si vicecampioana europeana la SPL, multe masini cu airride, multe masini configurate la exterior intr-un mare fel, plus restul clubului care au mai fost prezenti si evenimentele trecute, iarasi Coco cu Meganul Rs pregatit de coasta, asta in mare.................. asa ca din pacate nu pot sa reprezint ClubFord la Sam, desi am simtit ironia in comentariul tau, eu imi vad de treaba mea, de masina mea si asta e cel mai important.

Din punctul meu de vedere, nu ma simt reprezentat ca Fordist de CLUBFORD (administratorii paginii de FB desi pot fi si cei care detin acest forum), consider ca ei premiaza o singura masina, bazata pe prietenii nu pe evaluari concrete, fapt de inteles fiind evenimentele lor, au dreptul sa premieze pe cine doresc ei.

Tocmai din acest fapt eu mi-am facut impreuna cu un amic o pagina dedicata FORD FOCUS RS/ST pe FB, unde sunt administrator, unde doresc sa promovez curentul Focus St/Rs dupa cum consider eu de cuvinta, iar ca fapt divers, ti-am postat si masinutza ta pe pagina, personal am facut lucrul acesta, asta ca idee asa.

In concluzie, iti doresc tie, nicolae sa fie masina tipla, sa fie acceptata la SAM, sa reprezinti clubul cu brio, si de ce nu, sa iei un premiu la o sectiune a evenimentului.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 17:46

Stiu foarte bine ca ai pus poza cu masina mea. Asta nu schimba cu ceva lucrurile. Nu pot decat sa ma bucur ca e copiata, si eu am facut acest lucru din prezentarea altor masini de pe site-uri straine. Dar am FORD nu VAG si incerc sa reprezint ClubFORD. Poti sterge pozele daca doresti. Asta nu va ajuta probabil decat mandria ta.
Daca simti ca nu esti reprezentat de acest club te intreb direct ce mai cautia aici?
Ce te face sa crezi ca regulile de aici difera de cele de pe facebook sau ca sunt alti oameni.
Nu sunt oameni care detin acest forum/pagina de facebook. Sunt pasionati de ford care au infiintat aceasta asociatie acum 10 ani si pina acum au sustinut ACTIV, nu doar prin vorbe, toate intalnirile fie lunare anuale sau regionale. Asa ca au dreptul la unele opinii. Cat despre castigarea unor premii nu prea l-am vazut pe Ab-hel pe aici, dar stiu ca am inghitit fum de la masina lui la SAM dar a castigat locul 2 la intalnirea anuala. Eu unul nici nu l-as fi primit daca vrei si opinia mea.
Asa ca esti liber sa mergi unde vrei si sa-ti faci orice grup vrei, dar cat timp esti pe acest forum ar fi bine sa te concentrezi asupra fordului nu Vag-ului si sa ajuti ACTIV.
E valabil pentru orice membru Clubford.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2015, 18:16

Nicolae, prezenta mea aici este sa ii ajut pe cei care doresc sa isi modifice Fordul fara a cheltui bani multi fara rost. Eu cand am fost la inceputurile acestei pasiuni, din pacate pentru mine si pentru buzunarul meu am irosit timp si resurse aiurea, fara cap, cu rezultate proaste, pentru ca nu am avut pe cineva care sa-mi spuna sa nu fac acel lucru pentru ca nu e bine sau sa ma duc la omul acela pentru ca nu face treaba buna. Incepand cu resoftarea (300 E aruncati pe fereastra) si terminand cu multe alte repere vandute pe nimic doar sa scap de ele. Spre fericirea mea, inboxul de mesaje private, este plin de intrebari de la oameni care ma intreaba diverse lucruri, fapt care nu face decat sa ma bucure. Un om caruia, la randul meu ii multumesc mult si care m-a ajutat este (mihaibre), cu multe lucruri pe care efectiv nu le stiam si datorita lui am gasit rezolvari la multe probleme.

Referitor la Hell, Focusul mk1 din AB, personal nu imi permit sa fac aprecieri sau comentarii despre el in masura in care nu il cunosc, ce pot sa spun despre masina lui este ca arata bine, este interesanta si faptul ca a fost masina premiata la diverse competitii nu poate sa spuna decat ca este o masina apreciata.

Iti urez spor la modificari si toate cele bune atat tie cat si masinutei tale.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 19:10

1. Mi se spune Mircea.
2. Spre deosebire de tine Mihaibre este unul dintre membrii activi si in forum cat si la intalniri si reprezinta Clubford.
3. Partea cu focusul 1 era un raspuns la acuzatiile, pe care le faci in necunostinta, legate de cum se dau premiile. Te contrazici doar prin raspunsul pe care l-ai dat.
4. Inboxul tau este plin pentru ca in loc sa scrii 15 pagini, pe care eu unul ma plictisesc sa le duc pina la capat (mai bine citesc o carte de specialitate), mai bine ai pune poze concret cu fiecare modificare pe care o faci. Degeaba ai pus tu pozele cu masina mea pe FB cand doar ce au trecut prin acest forum stiu de unde am plecat si cum s-a ajuns aici. Cu poze la fiecare etapa. Si poate omul nu intelege ce scrii, la o intalnire lunara ai avea timp sa ii explici si sa-i arati concret.
Si daca tot scrii macar sa o faci despre Ford nu despre VAG. NU esti pe Unknown esti pe un site dedicat Fordului.
P.S - si daca raspunsurile tale sunt la fel ca cel pe care l-am primit, ca te lauzi cu ceva care nu-i al tau dar da bine la imagine, eu unul sunt lamurit.
Faptul ca participi la SAM sub UNKNOWN si nu Clubford, nu reprezinta decat aceeasi atitudine pe care ai avut-o si pe facebook cat si aici.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2015, 21:01

Draga Mircea, scopul meu aici nu este sa ma cert cu nimeni, doresc sa aduc plus valoare nu sa caut scandal, nu este genul meu de activitate.

Exact despre acest tip de comportament vorbesc, agresiv, acid, un mediu in care nu ma regasesc, nu imi place sa vorbesc despre altii, aduc acuze si jigniri, tocmai din acest motiv nu frecventez aceste intalniri.

Pana la urma, desi impartasim aceleasi pasiuni pentru Ford, la intalniri nu masinile trebuie sa fie stranse ci si posesorii lor trebuie sa formeze un grup unit, din pacate, dupa ce am constatat ca nu ma integrez in acel grup al vostru, am multumit frumos pentru ospitalitate, ne-am strans mainile si am parasit incinta fara sa aduc acuze, sa vorbesc aiurea sau sa imi permit sa critic. Din pacate, repet, eu nu ma integrez in astfel de discutii care nu aduc plus valoare ci doar dau dovata de mediocritate. De aceea aleg oricand marea familie Unknown.

Pe cale de consecinta te rog sa dam dovada de maturitate si sa incheiem acest dialog care nu ajuta nimanui, asadar, iti urez, sincer, tot bine din lume.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 21:15

Acelasi lucru ti-l doresc si eu.
Pina la maturitate mai ai ceva de munca, momentan dai impresia unui copil rasfatat ce se lauda cu lucrurile altora si daca nu-i convine ceva isi ia jucariile si pleaca.
Si da aici se spun lucrurilor pe nume, nu pupam pe nimeni in ... si nici nu dorim sa fim .... la randul nostru.
Ne dorim o comunitate stransa si unita ca si tine numita CLUBFORD, atat aici cat si in realitate, afara pe strazi. Tu o vrei aici si pe strada cu UNKNOWN.
Acest dialog ajuta celor care-l citesc si in acelasi timp il si inteleg.
Bafta la modificari.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2015, 21:22

Poti detalia te rog frumos la ce te referi cand spui ca ma laud cu lucrurile altora ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 21:41

Vrei sa dau copy paste la mesajul privat si atitudinea pe care ai avut-o cand te-am intrebat de reducerea de 10%, vrei sa iau topicul tau si sa vezi de cate ori vii la intalniri cu nu stiu ce masini, ale nu stiu cati prieteni, care oricum nu sunt FORD?
Eu unul m-as intreba de ce colegii care ti-au raspuns cu acest tip de "comportament vorbesc, agresiv, acid, un mediu in care nu ma regasesc" , au facut acest lucru. Totul este sa vrei sa te integrezi. Si din pacate unii poate nu au avut "tupeul" sa-ti spuna in fata aceste lucruri, dar sigur o gandesc. Nu iti spun aceste lucruri ca sa te fac sa pleci, daca vrei sa intelegi ok, daca nu, cum ai spus distractie placuta in familia UNKNOWN. Gasim 5 masini cu care sa participam la SAM.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2015, 22:15

Prietene, esti penibil rau de tot, nu te supara pe mine dar mi-au sarit dracii aia mari acum si cred ca o sa imi fac timp personal de tine. Sper din tot sufletul sa iti fie masina acceptata si sa ne vedem la SAM sa purtam o discutie AMICALA.

Este vorba de Gabi Gurin, cumva, care a pus niste jante pe 19' la vanzare, jante vopsite negru la incredibila suma de 1300 roni iar tu te milogeai de el sa iti lase la bani, omu a vandut ST-ul si a ramas cu jantele si eleronul si le dadea sa scape de ele. Il cunosti personal pe baiat cumva ? Omu le-a pus la 2000 roni, le-a pus la 1500 roni, le-a pus la 1300, le-a pus la 1100 roni, si le dadea cu oricat sa scape de ele, si mi-a zis omul ca s-a enervat la culme cu tine in telefon. Nu era vorba de negociere, e vorba de abordare. Probabil ca vroiai sa le iei cu 500 roni, cine stie.

Vrei sa spun ce subiect de glume maxim esti in victoriei cand baietii cu Rs-uri (adevarate, nu 5 usi) care se amuzau copios de tine, esti subiect de glume prietene, asta esti, mai ales ca spunea unul dintre posesori, iti repet de RS adevarat, ca a citit o postare de a ta cand spuneai ca in sfarsit vad si prietenii tai un Rs adevarat.

Care este problema ta cu faptul ca ma vad cu niste amici in Victoriei, am vreo relatie cu tine speciala si eu nu stiu, ma vad cu cine am chef si cand am chef.

Spre deosebire de tine, eu mi-am facut o masina care are un cuplu mai mare ca un ST, am 400 nm iar St are 320, am 184 hp (cei mai multi cai de pe un 2.0 Tdci din ROMANIA), si particip la curse legale. Tu ? Ce stie sa faca masina ta, daca vrei sa vorbim concret despre masini.

Esti un om frustrat. Vrei scandal, pai scandal sa fie. Te astept !!!
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea » 18 Aug 2015, 22:24

Pentru un asemenea comportament in mod normal iti iei un ban cel putin o perioada de 30 zile. Eu unul nu o fac sa nu se spuna ca am facut-o intentionat. Las colegii sa te judece, daca asta ai inteles din toata discutia.
Avatar utilizator
Mircea
 
Mesaje: 1393
Membru din: 19 Ian 2010, 12:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2 HB 1.6, 130+CP, Ti-VCT
VIN: WF05XXGCD56GXXXXX

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login