Cateva dileme mecanice
1.folosesc spray pt pornit motorul(al meu e diesel-fara turbina).risc ceva facand asta?
2.am discurile(ventilate) uzate la cota de inlocuire data de producator(18mm).stie cineva sa se fi "rupt" discurile pe masina?
PS:un "sef" de service mi-a zis ca spray-ul de pornit motorul sparge pistoanele.mi se pare tampenie,din moment ce ,daca ii dai foc, arde incetisor,nu detuna, nu face nici macar un mic "pac".din ce scrie pe tub, contine doar niste gaze usor combustibile, care mi se pare ca sunt folosite si la masinile de curse.STIE CINEVA CEVA SIGUR?
am mai auzit ca ar da distributia peste cap.as intelege asta, sa zic ca se aprinde in galeria de admisie.dar cum ramane atunci cu motoarele cu carburator sau cu injectie monopunct, care primesc amestecul prin galeria de admisie?ma repet :STIE CINEVA CEVA SIGUR?
Merci anticipat.
2.am discurile(ventilate) uzate la cota de inlocuire data de producator(18mm).stie cineva sa se fi "rupt" discurile pe masina?
PS:un "sef" de service mi-a zis ca spray-ul de pornit motorul sparge pistoanele.mi se pare tampenie,din moment ce ,daca ii dai foc, arde incetisor,nu detuna, nu face nici macar un mic "pac".din ce scrie pe tub, contine doar niste gaze usor combustibile, care mi se pare ca sunt folosite si la masinile de curse.STIE CINEVA CEVA SIGUR?
am mai auzit ca ar da distributia peste cap.as intelege asta, sa zic ca se aprinde in galeria de admisie.dar cum ramane atunci cu motoarele cu carburator sau cu injectie monopunct, care primesc amestecul prin galeria de admisie?ma repet :STIE CINEVA CEVA SIGUR?
Merci anticipat.
Ford Fusion 2005 1.4-16V benzina, ABS, AC, 2airbag, 4 portiere, 4 roti, caroserie, etc...
- odin
- Member
- Mesaje: 374
- Membru din: 08 Sep 2006, 18:58
- Localitate: Alba