Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

22 Noi 2011, 12:38

$1 scrie:$2aca mi se permite, apropos de Scorpio

eu stiu ca motoarele de 2.3 benzina au fost cele mai eficiente si cele mai potrivite pe Scorpio (consum / fiabilitate etc) asta din spusele colegilor de forum, acuma, deh, dom' Bibanu are experienta nelimitata in mesterirea lor

ai uitat insa sa specifici despre ce Scorpio e vorba


domnu' Bibanu

o parere aici va rog mult (ref. sonda temperatura)
viewtopic.php?f=84&t=56336&start=80

zic bine? sau bat campii ?
alte sugestii?


Domnu Bibanu, in urma discutiei telefonice pa care o avusaram cu ceva timp in urma, ma conformez, si revin cu informatii. :)

Dupa ce am luat tot ce-mi statea in mana, la purecat, in afara de injectoare si motor :) concluzia ar fi ca, problema mea, este in proportie de 90% de la injectoare.
Dupa ce am revenit la Efix95 (de prin iunie alimentam cu Alto101, tot Rompetrol, ca am zis ca e mai buna), masina da semne de revenire. Acum reusesc sa o pornesc dimineata pe benzina, chiar daca cu cheie luuunga.. se mai opreste, o mai pornesc. Dar oricum, e spre bine (sper). :)
Am bagat si aditiv... sa vedem acum.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

22 Noi 2011, 14:42

Salut TOTALSENDER, :)

In Valcea nu aveti pe nimeni care curata injectoare cu ultrasunete?
Cu palinca ai incercat ? :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

22 Noi 2011, 22:26

$1 scrie:$2n cadrul acestui topic se vor descrie diferite recomandari,referitoare la intretinerea si exploatarea autoturismelor,ce reparatii si reconditionari,va pot asigura si pentru eventuale cereri,modificari in structura motoarelor si a unor subansambluri ale acestora.Rog a nu se posta intrebari,daca nu au legatura cu descrierile mentionate,acestea se vor pune in continuare pe forum,la sectiunea respectiva,deoarece trebuie urmarite de toti participantii forumului,care au nevoie de informatii referitoare la o anumita defectiune sau nelamurire tehnica.
Topicul este in formare si dupa terminarea tuturor detaliilor,necesare informarii dumneavoastra,ve.ti fi anuntati de deschiderea lui.Va multumesc pentru intelegere.

buna seara, am un ford focus din 1999,1.8 tddi si am joc in caseta de directie. m-ar interesa cat ma costa o reconditionare, ce garantie am, cat dureaza, cum procedam in caz de intelegere? numai bine

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

23 Noi 2011, 07:16

Salut,

Daca nu doresti sa ma suni te rog sa cauti aici,s-a mai pus intrebarea asta de nu mai stiu cate ori.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

23 Noi 2011, 11:25

$1 scrie:$2alut TOTALSENDER, :)

In Valcea nu aveti pe nimeni care curata injectoare cu ultrasunete?
Cu palinca ai incercat ? :))



Am incercat
da' pe la al treilea injector a cam inceput sa ma doara capu'. :D

O fi semn bun? :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

24 Noi 2011, 12:22

Domnule Bibanu se poate sa va uitati putin va rog si peste postul meu de mai sus ? astept un raspuns ... daca se poate ... o zii buna in continuare .

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

24 Noi 2011, 18:15

$1 scrie:$2alut,

Daca nu doresti sa ma suni te rog sa cauti aici,s-a mai pus intrebarea asta de nu mai stiu cate ori.

merci pt "amabilitate"

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

24 Noi 2011, 18:36

decat sa m apuc sa caut in 140 de pagini si vreo 1000 de postari mai bine ma las pagubas

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

24 Noi 2011, 23:29

$1 scrie:$2erci pt "amabilitate"

...
$1 scrie:$2ecat sa m apuc sa caut in 140 de pagini si vreo 1000 de postari mai bine ma las pagubas


Esti cam "obraznic" ...
Si acum: La inceputul paginii, exista pe partea dreapta o casuta in care scrie: "Caută în acest subiect" . Se da click in aceasta casuta si se tasteaza urmatorul text: "caseta directie" (fara ghilimele ...).
Dupa aceasta operatiune se executa click stanga pe butonul "Cauta". VOILA! In al treilea rezultat se afla raspunsul la intrebarea ta ... =D>

Sper ca ai inteles procedura de cautare a unor informatii ...
Numai bine!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Noi 2011, 19:14

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2erci pt "amabilitate"

...
$1 scrie:$2ecat sa m apuc sa caut in 140 de pagini si vreo 1000 de postari mai bine ma las pagubas


Esti cam "obraznic" ...
Si acum: La inceputul paginii, exista pe partea dreapta o casuta in care scrie: "Caută în acest subiect" . Se da click in aceasta casuta si se tasteaza urmatorul text: "caseta directie" (fara ghilimele ...).
Dupa aceasta operatiune se executa click stanga pe butonul "Cauta". VOILA! In al treilea rezultat se afla raspunsul la intrebarea ta ... =D>

Sper ca ai inteles procedura de cautare a unor informatii ...
Numai bine!

eh, ti se pare, multumesc de ajutor

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

26 Noi 2011, 22:09

salut, imi curge pompa servo la fordu transit ce e de facut si cat costa?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

26 Noi 2011, 23:07

Salut dexter_ye,

Daca nu imi si mentionezi unde curge eu ce raspuns sa-ti dau :-??
Curge la axul fuliei sau unde?
Era nemaipomenit daca ai fi expus o poza pentru ca sunt echipate cu vreo 3 tipuri de pompe.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

27 Noi 2011, 02:18

Buna dimineata,
Am trei intrebari legate de un Ford Fiesta model 2005 fara facelift,benzina motor 1,3:
1.Ce tip de ulei se comporta cel mai bine pe masina mea?
2.Ultimul schimb de ulei nu l-am facut eu(eu avand masina din cand in cand) si prin urmare nu stiu ce tip de ulei s-a pus.Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Daca masina are deja un anumit tip de ulei si trebuie completat,pot completa cu orice tip de ulei sau doar cu uleiul care este deja in masina?
3.Cum pot face schimbul de ulei acasa si ce scule mi-ar trebui?

Trebuie sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica,dar vreau sa invat si imi pare rau ca nu am prin apropiere un mecanic pe langa care sa stau.
Va multumesc pentru raspunsuri si o zi buna!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

27 Noi 2011, 20:22

Cu scuzele de rigoare, ca-ti poluez topicul, eu te sun sa-ti urez pofta de viata si putere de munca, Sierra mea nu vrea sa se strice, ce sa fac, gasesc si eu motiv sa-ti mai sciu doua vorbe, chiar daca nu te cunosc personal, la un "mechanical session", vreau doar sa te stiu sanatos, la fel de dispus sa ne explici noua celor ce te citim, noua care venim la tine ca la "sfintele moaste" mecanice.
Gabi, eu as vrea sa te cunosc la o sticla de vin nou, cum este asta de l-am tras ieri....si un gratar fuking hell.....va fi intr-o zi, muncesti atat de mult si de corect, incat, MERITI !!!! sa fii vizitat de amici ce nu-si baga masina in atelierul tau.
Si stii de ce ? Sierra mea n'are computer, n'are pedala de acceleratie cu potentiomentru, n'are injectoare, n'are IAC, TPS, MAP, ABS, TPS, SDS, FUCK de S, fire'n plus, mufe, ecrane, CD Player, ARE DOAR 2 litri de cilindrii, un carb dublu, un LSD in spate si dou planetare, ruuuuuupe lantu, cat o mai rupe.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

28 Noi 2011, 18:44

$1 scrie:$2... o sticla de vin nou, cum este asta de l-am tras ieri....

Si stii de ce ? Sierra mea n'are computer, n'are pedala de acceleratie cu potentiomentru, n'are injectoare, n'are IAC, TPS, MAP, ABS, TPS, SDS, FUCK de S, fire'n plus, mufe, ecrane, CD Player, ARE DOAR 2 litri de cilindrii, un carb dublu, un LSD in spate si dou planetare, ruuuuuupe lantu, cat o mai rupe.


creca scrisa mesaju' si dupa ce l-a testat :D la greu :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

29 Noi 2011, 15:36

$1 scrie:$2u scuzele de rigoare, ca-ti poluez topicul, eu te sun sa-ti urez pofta de viata si putere de munca, Sierra mea nu vrea sa se strice, ce sa fac, gasesc si eu motiv sa-ti mai sciu doua vorbe, chiar daca nu te cunosc personal, la un "mechanical session", vreau doar sa te stiu sanatos, la fel de dispus sa ne explici noua celor ce te citim, noua care venim la tine ca la "sfintele moaste" mecanice.
Gabi, eu as vrea sa te cunosc la o sticla de vin nou, cum este asta de l-am tras ieri....si un gratar fuking hell.....va fi intr-o zi, muncesti atat de mult si de corect, incat, MERITI !!!! sa fii vizitat de amici ce nu-si baga masina in atelierul tau.


Salut Gabi,

Iti multumesc din suflet pentru gandurile bune si iti doresc multa sanatate atat tie cat si intregii faminlii.
Sunt dispus oricand sa luam o oaie si sa o facem aici la mine,chiar ar fi cazul sa ne adunam 10/15 insi si sa punem tara la cale :)
Toate cele dorite.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

29 Noi 2011, 21:24

Domnul bibanu',puteti sa va uitati peste postarea mea de mai sus?Poate puteti sa ma ajutati cu cate ceva(as putea fi sigur,defapt!).
Va multumesc anticipat!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

30 Noi 2011, 02:20

$1 scrie:$2una dimineata,
Am trei intrebari legate de un Ford Fiesta model 2005 fara facelift,benzina motor 1,3:
1.Ce tip de ulei se comporta cel mai bine pe masina mea?
2.Ultimul schimb de ulei nu l-am facut eu(eu avand masina din cand in cand) si prin urmare nu stiu ce tip de ulei s-a pus.Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Daca masina are deja un anumit tip de ulei si trebuie completat,pot completa cu orice tip de ulei sau doar cu uleiul care este deja in masina?
3.Cum pot face schimbul de ulei acasa si ce scule mi-ar trebui?

Trebuie sa precizez ca nu am cunostinte de mecanica,dar vreau sa invat si imi pare rau ca nu am prin apropiere un mecanic pe langa care sa stau.
Va multumesc pentru raspunsuri si o zi buna!


Salut Ciprian,

1 In tabelul de mai jos ti-am extras datele importante cum ar fi:
-tip ulei motor si cantitate,
-tip ulei cutie viteze si cantitate,
-cantitate lichid racire,
-tip lichid de frana,
-ordine de aprindere ,
-etc...
Daca ma intrebi pe mine eu merg pe Aral :)

2 Trebuie tinut seama de tipul de ulei folosit si precizarea facuta pentru diesel sau benzina.

3 Ca sa iti faci schimbul de ulei iti cumperi de la orice magazin de mase plastice un lighean de 10 litri dar cu conditia sa nu fie inalt ca sa poata intra sub masina si o palnie mai maricica pentru a turna uleiul.
Busonul de golire in majoritatea cazurilor se demonteaza cu tubulara de 13 dar poate fi si pe imbus si acela te rog sa ma crezi ca nu stiu de cat este :-?? oricat as fi eu de tocilar nu pot retine la vreo 100 de tipuri de masini :D
Inainte de operatia de golire,motorul trebuie neaparat sa fie la temperatura normala de lucru si dupa ce demontezi busonul ar fi recomandat sa il lasi minim 20 min. sa se scurga.
La turnarea noului ulei incearca sa nu pui prima data uleiul si apoi busonul :)) ci invers.
Spor la treaba.
FiÅŸiere ataÅŸate
fiesta 1.3.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

30 Noi 2011, 22:50

Hehehe.Va multumesc frumos.Imaginea atasata este mai mult decat v-as fi putut cere.E de scos la imprimanta. :D

Va multumesc frumos,
o zi buna!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Dec 2011, 14:56

In primul rand va salut domnule Gabi,

De cateva saptamani fff rar cand vreau sa scot masina din viteza (in mers) ambreiajul se lasa la podea si iese greu fractiune de 3 secunde dupa care isi revine pedala.Volanta si ambreiajul sunt schimbate de 2 ani jumate.Am verificat pompa de presiune ambreiaj (nu are pic de ulei). M-am gandit sa-i fac o aerisire...ce ma sfatuiti? cum se face aceasta?
Astept un raspuns.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Dec 2011, 17:42

Salut bogdan.dascalescu,

Te-ai uitat si sub masina exact in zona unde cutia de viteze se imbina cu motorul?
Cred ca nu poti din cauza scutului dar ar trebui sa verifici.
O alta varianta ar fi ca vasul de lichid de frana sa fie sub nivel si avand in vedere ca acesta este comun si pentru frane si pentru ambreiaj sa nu mai asigure umplerea pompei.
Verifica nivelul de lichid dupa care apelezi la un prieten care va face 5/10 pedale la ambreiaj iar cu ambreiajul apasat tu slabesti surubul de aierisire si dupa iesirea jetului il strangi la loc dar nu foarte tare.
Repeti operatia de vreo 3 ori dar nu uita in permanenta sa verifici nivelul din vas sa nu scada si sa-l completezi.
Surubul de aerisire se desface cu cheie de 8mm daca nu ma insel iar acesta este postat chiar deasupra cutiei de viteze.
Folosesti lichid de frana cu indicativul DOT4 sau DOT5.
Spor la treaba. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Dec 2011, 11:35

Va multumesc pentru raspuns domnule Gabi.....sper sa o rezolv.acum vad ca intra mai greu si in viteza 1 :(.o sa completez cu ulei sa vedem daca are vre-un efect.

Ma gandesc sa nu fie ceva strica..placa presiune etc.?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Dec 2011, 11:46

Daca nu simti nici o imbunatatire dupa ce completezi uleiul ar trebui desfacut si inspectat ambreiajul
Tot ce putem este sa speram ca nu sunt probleme la acele componente (mici sanse sa fie probleme)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

04 Dec 2011, 23:51

$1 scrie:$2a multumesc pentru raspuns domnule Gabi.....sper sa o rezolv.acum vad ca intra mai greu si in viteza 1 :(.o sa completez cu ulei sa vedem daca are vre-un efect.

Ma gandesc sa nu fie ceva strica..placa presiune etc.?


Salut,

Asta este ultima posibilitate,deci daca nu curge pe nicaieri si dupa aerisire nu da rezultate ramane in vizor placa de presiune care poate fi decalita. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 00:52

Va salut Domnu' Gabi! Spor in toate si multa sanatate dumneavoastra si familiei!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 01:18

Ooooooooooo,salut veterane, :)

Nu ne-am mai vazut de cand cu lupii aia albi :)
Iti multumesc din suflet Alex,multa sanatate alaturi de cei dragi si spor la restaurari,nu abandona fierul :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 09:36

Domnule Gabi, se poate reconditiona sau schimba placa de presiune? sper din sufler sa nu am probleme de acolo....astazi ma duc sa cumpar ulei sa completez si sa fac o presiune....../Imi spune-ti si mie unde se afla pozitionata cutia la masina mea din semnatura ca sa pot face aerisirea.?

Multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 11:02

Imi puteti explica va rog domnule Gabi mai amanuntit procedeul de aerisire la Focusul meu 1.8.TDCI? Exista un risc dupa aceea sa nu fac bine aerisirea sa nu mai intre in viteze? Are ceva daca masina are ABS? Mi-ati spus dumneavoastra sa verific imbinarea dintre cutia de viteza si motor...nu am verificat pentru ca nu am avut timp...daca ar fi curs pe acolo nu pierdeam destul de repede uleiul din vas?? Astept un raspuns maine as dori sa aerisesc ambreiajul

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 14:10

Salut,

Am discutat telefonic,spor la treaba . :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

05 Dec 2011, 19:03

Buna seara dom' Bibanu.

Am si eu o pb cu foca mea (1.8 tdci 115 cai) cea din semnatura
Nu mai dorea sa plece de cand a dat frigu, din ce in ce mai multe chei in diminetile din ultima saptamana. Intre 4-5 chei lungi si pana la 10-12 chei cand am descarcat si bateria zilele trecute (asta la -5 mai la iarna pe la noi ma astept si la -15-20).
De impins / tras nu am vrut sa nu sara distributia... pana la urma a luat-o la a n-shpea keie cu curent de la un coleg cu loganu pornit...
Am dus-o la un mester, bujii ok, bateria incarcata inapoi, ok, incarcare functionala, ok, electromotor ok, a zis sa merg la alt mester - el nu se baga - pt car ar fi de la alimentare. Am ajuns la un domn care se pricepe la injectoare si a facut o masurare a compresiei.
A dat urmatorul verdict: injectoare ok, dar compresie am numai la 1 piston din 4. A si spus ca se mira ca pleca vara. nu a mai vazut asa ceva a spus
(Nu am retinut la telefon cat / cum, miine ma duc la el la Lupeni, la vreo 20 km de mine, amasina e acolo de 5 zile). A spus ca posibil sa trebuiasca segmentata, dar nu se hjazardeaza sa spune nimic pana nu desface mtorul
Mi-a luat 50 ron pt diagnostic si a zis ca pt 150 ron desface si motorul pt ca apoi sa vedem cum e mai ieftin: luat piesele care trebuie si reparat sau luat alt motor la second hand si schimbat, cu loteria aferenta altui motor....

Dumneavoastra ce parere aveti? ce sfat imi dati?

Mentionez ca masina am luat-o in vara de la craiova, de la primul proprietar, cei de la ford craiova au zis ca e ok, a mers f bine, pana acum cand a dat frigul. Evident ca i-am schimbat uleiul / filtrele,kit distributie si pompa de vacuum care pierdea ulei de cand am luat-o, si de atunci am facut vreo 6000 km, timp in care nu a facut probleme niciodata. Pornea bine, facea un pic de fum cand o calcam pe coada si intra turbo, si a papat vreo 4-500 ml de ulei in cei 6000 km.

Sincer, prea mult nu vreau sa bag in ea, mai bine o duc la targ sau o dau la schimb ... am copil mic si nu vreu sa bag bani in masina, dar imi si trebuie o masina maricica (break) cum e focusul sa car nevasta copil carucior patut cumparaturi si alte dracii.

Multumesc de rabdare, si astept un raspuns sa fiu in tema miine cand ma duc la mester...
Subiect închis