Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
05 Dec 2011, 20:12
Multumesc domnule Gabi,am completat cu lichid de frane....nu am reusit astazi sa fac aerisirea...surubul este intepenit......grav.Spre rusinea mea nu am avut la mine spray degripant a venit seara....uhhh urat de tot.
Alta intrebare va rog....cand am pornit motorul dupa operatiunea de pus lichit se auzea un tac...tac..tac parca la cutie de viteza la motor....cand am apasat ambreiajul nu sa mai auzit....ce poate sa fie?
multumesc domnule gabi.
06 Dec 2011, 06:33
Salut bogdan,
Descrierea e foarte sumara si sincer nu inteleg nimic

:
-facea si pana acum?
-a aparut de cand ai pus lichid?
-ti-a cazut ceva pe acolo?
-acum mai face?
Te rog sa ma suni dupa orele 15 ca sa am detalii complete.
06 Dec 2011, 10:19
Ok....va sunt dupa ora 15:00....Multumesc pentru ajutor
06 Dec 2011, 11:22
domnule Gabi,
Pentru mine nici o sugestie la problema din pagina anterioara?
multumesc
06 Dec 2011, 11:53
TARZIU DAR REVIN. nu stiu prea multe dar imi curge pompa servo . Chiar nu se poate repara?
la Ford mi au cerut cat nu face. FORD TRANSIT WF0VXXGBFV2R70598 . SE POATE REPARA ??
06 Dec 2011, 16:07
Multumesc de raspuns
Am mai vorbit cu doi mecanici de la mine din zona, si miine o iau de la cel de la lupeni. Azi am vorbit cu el si nu era acolo, a zis ca intr-adevar, la 3 pistoane era compresia SLABA. Adica la 2 FOARTE SLABA, la 1 SLABA si la 1 OK. Ma rog. Ea pornea cum am spus, la frig, intre 3 - 15 chei.
Ideea e ca unul din baietii de la mine din oras, care are recomandari bune a spus asa:
- segmenti / cuzineti / garnitura chiulasa si garnitura baie / semeringuri nu stiu de care cam 550 - 600 ron
- alte piese a zis ca nu trebuie decat eventual dupa ce vede
- banii lui pt manopera in care intra nu stiu ce rectificat, planat si nu stiu ce la supape 800 ron (400 e numai rectificatul acela.)
Cred ca totusi o repar, oricum ca sa o vand tot trebuie reparata....
Ulei ce sa bag? Ultima oara a fost Comma pt Turbo diesel de ford / filtre MANN... Aditiv metabond / duralube sa bag ceva sau la segmenti si restul noi nu merita?
Mersi inca odata...
06 Dec 2011, 17:13
Citeste pe bidoane,vezi ca scrie acolo.
06 Dec 2011, 19:07
Interesul meu e sa colaborez doar ca sunt nou pe ClubFord...si nou posesor al unui Ford transit t260 de 125 de caluti care trag destul de bine
posting.php?sid=bfc80681dc14fe72c3e6d58d1b0a5a57# dar cu pierderi la pompa servo si sincer nu stiu sa dau mai multe detali pe unde curge, prelinge pe electromotor pe acolo din ce am vazut. si poze cam greu de facut
06 Dec 2011, 19:32
Salut dexter_ye,
Deci e ultima data cand mai ma repet,cu cine vrei sa colaborezi in conditiile in care o tii un si buna ca ai un ford tranzit de 125 de caluti,nu vrei sa spui de cat este motorul ,ce an de fabricatie are,crezi ca eu stau sa caut ce vrea sa insemne 260?
Presupun ca este cel fabricat prin 2004 si este echipat cu motorul de 2,4.
Mie in ultima AUTODATA care a aparut pe pamantul asta nu imi spune 260.,deci te rog sa te hotaresti daca ai de gand sa detaliezi.
Vrei sa iti raspund si eu "tehnic" ce are?
Este defecta la G 125.
Acum cauta sa afli si tu ce este ala.
06 Dec 2011, 20:16

pff............ motor de 2000 fabricat 2002
06 Dec 2011, 21:35
Bun,deci problema apare in felul urmator,demontezi pompa de pe motor si mi-o trimiti prin curierat dar te rog sa incerci sa nu o cureti ca sa pot vedea cat de cat prin ce zona ar curge cu toate ca eu o demontez total dar imi este sa nu aiba fisura ceva in corp.
Eu demontez pompa si constat daca se mai poate repara sau nu,in cazul in care nu se poate nu te costa absolut nimic demontatul intern iar in cazul in care se poate reconditiona discutam telefonic ce implicatii sunt si nu ma apuc de ea fara consintamantul tau si oricum suma nu poate sari de vreo 250 ron.
Daca te hotarasti ma anunti sa-ti dau adresa pentru livrare.
06 Dec 2011, 21:50
Nu mai bine imi faci o programare ...vin cu masina demontezi vezi ce se poate face montezi ..............!? zic si eu. nu esti asa departe de mine
07 Dec 2011, 00:27
Nu am nimic impotriva doar ca reparatia dureaza minim 3 zile deoarece pompa de servodirectie o repar in colaborare cu o persoana dintr-o anumita fabrica si daca turbina trebuie reconditionata si bagata din nou la tratament si revenire toate aceste operatii au un timp strict alocat peste care nu se poate trece adica ca sa ma fac mai bine inteles nu se poate rezolva cu interventii de genul :"vreau sa mi-o faci intr-o zi si iti dau dublu sau triplu",deci clar nu are legatura cu remuneratia ci cu operatiile executate si ar mai fi de mentionat ca demontatul de pe motor nu are legatura cu reparatia in sine a pompei.
07 Dec 2011, 06:52
Intrebare tehnica domnule Gabi:
Cand o masina incepe sa pape ulei de unde stiti daca e de la simeringuri sau de la segmenti? (luand in calcul doar aceste 2 posibilitati,pierderile prin alte locuri nu le discutam)
07 Dec 2011, 15:41
Domnule Gabi
Pana la urma repar foca asa cum m-ati sfatuit, masina imi place...
Am inteles sa citesc pe bidon la ulei, dar totusi, intre Ford Motorcraft Original Motor Oil 5W-30 / Aral High Tronic F 5W-30 / MOBIL Clean 5000 5W-30 GM & Ford sau Q8 Formula Elite C2 5W-30 in masina Dvs ce ati baga?
Problema nr. 2 este am foaia cu compresiile / piston, si spune domnul asa (incepand de la distributie a spus): 20 / 18 / 28 / 20 (nu a spus ce UM dar presupun ca bari...) si afirmatia ca nr. 3 este la minimul acceptat.
Masina deja e la alt mecanic si se desface motorul. Ulei nu a papat pana acum, acest mecanic a spus ca incepe cu pastilele de la supape cica e posibil sa piarda compresia pe acolo si e varianta mai ieftina de reparatie, daca nu, segmenti si restul...
E corect ce mi s-a spus?
Eu sunt inca la stadiul de mecanica de la 1300 pe care o reparam singur... teoria o stiu in mare, dar majoritatea mecanicilor sunt pusi pe jecmaneala. Pacat ca nu e in zona cineva ca Dvs, care sa puna suflet...
Multumesc
08 Dec 2011, 01:48
Va rog, imi puteti spune, daca Sierra 1.6 OHC din 1987 poate fi montat servo si AC si care ar fi modificarile, fulii etc.
Multumesc anticipat si multa putere de munca.
Numai bine.
08 Dec 2011, 05:55
Salut failure,
Atunci cand vrei sa faci ceva si mai stii si meserie,se poate face orice dar observ ca incepe sa existe o tendinta la mecanicii din ziua de astazi care stiu decat sa schimbe motoare fara a mai judeca,fara a mai repara,fara a mai gandi.
Caseta pe servo care a fost fabricata pentru Sierra nu stiu dar cu mici modificari se poate monta de focus,escort,fiesta.
Ac-ul aceeasi problema,daca ai o instalatie de escort de exemplu se poate face un suport de prindere a compresorului pe motor ca si radiatorul si agregatul interior.
Avand in vedere ca tii la secret domiciliul cauta si tu mecanic pe unde crezi si cand il gasesti te rog sa mi-l prezinti si mie sa mai vad si eu unul care are chef si de munca nu numai de luat bani.
Ar mai fi varianta in care sa-ti cumperi un AC si o servodirectie care sa aiba si o masina

ca sa nu zic invers

.
Spor la treaba.
08 Dec 2011, 10:45
salutari.Nu stiu daca am postat bine dar sunt foarte nou pe forum.Am un Fiesta 2001 /55kw si ma intereseaza cam la ce pret m-ar duce montarea a 4 amortizoare plus bucse caseta directie si bucse fata si spate.Masina se afla in Bucuresti.Multumesc anticipat
08 Dec 2011, 10:47
Domnule Gabi, imi permit sa va pun si eu doua intrebari, vazand ca ii ajutati cu sfaturi pe toti de aici

.
Am un consum STRICT urban la un FF2 1.6 TDCI 90CP de 9,3-9,7%, ceea ce mie mi se pare exagerat de mult.
Stiu ca si stilul de condus conteaza, dar avand in vedere ca media vitezei este una de 14-16km/h si ca rar apuc sa-i dau a 3-a in oras, consider ca stilul de condus nu este o problema.
Ma gandeam sa o duc pe un tester, poate poate aflu ceva...dar tare mi-e ca nu pot afla nimic care sa ma ajute dintr-o diagnoza computerizata.
Deci, imi puteti spune daca este normal acest consum (ceea ce eu nu prea cred), daca merita sa o duc la un tester sau daca trebuie sa verific altceva?
Si a doua problema.
Cateodata, in ultimul timp din ce in ce mai des, nu imi porneste turbina. Daca opresc motorul si il repornesc...totul este ok. Cand funtioneaza turbina, masina se comporta normal, dar atunci cand nu imi porneste...greu ajung la viteze superioare (senzatie ca as merge cu frana de mana trasa).
Cand am facut revizia, i-am spus aceasta problema mecanicului de la NelTrans care mi-a dat cu un spray pe nush ce vaccum...dar din pacate nu s-a schimbat nimic.
Tind sa cred ca nu este turbina de vina, ci vreun senzor...dar este doar o parere. Este primul diesel care il am si nu sunt un cunoscator al tehnologiei

Asadar, legat si de aceasta problema, aveti vreun sfat...idee... ?
Va multumesc anticipat.
08 Dec 2011, 14:58
Salut robyly,
Eu te pot ajuta pe parte mecanica cu tot ce doresti dar nu cu diagnoza in schimb iti recomand un coleg de forum care este foarte priceput in domeniu,este inzestrat si cu multa rabdare si are si preturi mai mult decat decente,parca 50 ron diagnoza,el fiind moderatorul DGAlexandru.
Din cate retin motoarele de 1.4 si 1.6 au probleme cu injectoarele dar nu imi pot da cu presupusul asa aiurea de dragul de a da un raspuns sa ma aflu in treaba
Uite ai aici topicul lui cu tel. si tot ce doresti:
viewtopic.php?f=110&t=52995
08 Dec 2011, 15:00
Am inteles.
Multumesc oricum pentru raspunsul prompt.
12 Dec 2011, 02:24
Continuare motor SOHC
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.